Zeer prettig geholpen door team Sterdome.

Zeer vakkundig geholpen door Paul en zijn team,hebben al eerder een auto bij Sterdome aan geschaft en ook dit maal prima geholpen.Ook na de aanschaf is de blijft de service goed en wordt je prettig geholpen. Gewoon een top bedrijf!

Top bedrijf

Fijn bedrijf goeie service vriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vlot, Kunde, Prettig & Persoonlijk!

Sterdome Goes hebben wij sinds vorig jaar gekozen om ons bedrijfswagenpark te onderhouden, uit te breiden en te financieren! De voornaamste redenen hiertoe zijn dat Sterdome zich onderscheid waar het gaat om kundigheid in combinatie met het vlot zaken kunnen doen op een prettige en persoonlijke wijze. En dat alles in de buurt!

Geweldige service

Vanaf dat ik bij sterdome de showroom binnen stapte kreeg ik een warm gevoel, vertrouwd en gehoord wat onze wensen zijn, niks opdringerig rustig onder een genot van een lekker bakje koffie thee of wat fris een gezellig gesprek gehad . We hebben met verschillende auto's proef mogen rijden en het verschil mogen proeven en deze allemaal op een rijtje gezet wat voor ons de beste optie is daar zijn dan 2 mooie auto's uitvoord gevloeid een A180 voor mijn vrouw en een GLC voor ons zelf. Kort om top service

Goed, vriendelijk, behulpzaam

Altijd welkom om binnen te lopen, al was het maar voor een bakje koffie. Vriendelijke ploeg van enthousiaste mensen die hun merk op het hart dragen.

Auto

Klant vriendelijkheid alle tijd om iets uitleggen

• Reden bezoek: N.v.t.

Deskundig en vriendelijk team die uitstekende service verleent

Ben nu 5 jaar klant bij Sterdome Mercedes in Goes tot volle tevredenheid. Naast Mercedes heb ik ook andere automerken in onderhoud. Een mooi bedrijf met een goed team mensen die uitstekende service verlenen. Altijd vriendelijk en lekkere verse koffie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professionele hulp

Professioneel bedrijf. Goede kwaliteit van werkzaamheden, prettige persoonlijke benadering. Open gesprekken. Eerlijke behandeling.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

TOP

Worden altijd super geholpen, vriendelijk en warm bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vanaf het moment dat we binnen kwamen werden we goed en klantgericht geholpen. Als we vragen hadden konden we die gewoon stellen en dan ook werden we vriendelijk beantwoord. Ook met de proefrit werd er geen dwang gebruikt wat je tegenwoordig veel ziet, maar werden gewoon op ons gemak gesteld zoals het volgens mij hoort.

Goed service

Ik heb mijn laatste drie auto’s gekocht bij deze garage, het personeel is professioneel en zeer vriendelijk. Onderhoud van het auto wordt altijd goed afgehandeld.

Top bedrijf

Vriendelijk personeel, vakkundig, meedenkend, en behulpzaam. Autos die worden aangeboden zijn in top conditie, en de prijs verhouding is goed.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk afspraak is afspraak betrouwbaar

Vorige week mijn 2 de Mercedes gekocht bij Sterdome ,de 3de zal daar ook zijn

Goede verkoop en service

Ik werd goed geholpen en de service is optimaal , ik zou iedereen aan raden om eerst naar sterdome te gaan. Pracht en positief bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer vriendelijk geholpen !!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

altyd goed en blyven lachen

alles goed daar word gewoon geholpen ryk of arm maakt niet uit daar

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al jaren een goede relatie met dit topteam.

Alles goed geregeld, duidelijke communicatie en prachtige auto geleverd gekregen. Sterdome is een platte organisatie waardoor je bij wie dan ook in het bedrijf bekend bent en je dus geen nummer bent. Je weet je hier een gewaardeerd klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Netjes ontvangen en vriendelijk te woord gestaan. Scherpe offerte

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

zeer goed geholpen bij deze zaak,

voor de tweede keer een auto te hebben gekocht hier, wederom zeer tevreden over de afhandeling. Heb hier zeker het gevoel eerlijk behandeld te worden ,zonder naderhand nog ergens problemen over te hebben.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede hulp en prettige sfeer

Prettige omgang en goede service

Prettige ontvangen!

Betje druk in de zaak, maar ondanks alles goed geholpen! Nu nog hopen dat ik met aangeschafte auto plezier zal hebben!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Als iemand een gebruikte auto’s willen hebben dan aanbeveel ik naar sterdome gaan

Goede service vriendelijke verkopers

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne begeleiding bij aanschaf auto

Fijne begeleiding bij aanschaf auto en altijd koffie

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima, was heel prettig om daar auto te kopen.

Eigenaar Paul van de Guchte gesproken. Komt zijn afspraken na, transparant, gewoon eerlijk zaken. Paul leren kennen als zeer betrouwbaar. Als randstedeling was leuk om de Zeeuwen mee te maken. Was erg gezellig en mooie auto gekocht.