Toppy

Goed geslaagd

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bijzonder inlevend in de klant, de verkoper is bijna even blij metcdexauto als de klant

Prettig, ontspannen, deskundig, klantvriendelijk

ronalduit colyn

vandaag benzine lucht , word gelyk opgelost

Prima en betrouwbare garage

Gebruikte Mercedes gekocht met garantie. Na aanschaf toch een hardnekkig probleempje en een paar kleinigheidjes die tijdens het bezit pas zichtbaar werden. Er werd goed geluisterd en alles werd keurig verholpen. Geen moeite was teveel. Netjes een leenauto mee tijdens de reparatie. Mijn ervaring is dat je een zaak pas kunt beoordelen als je terugkomt met een probleem. Bij Sterdome lossen ze dat keurig op. Uitstekende service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne sfeer en deskundige hulp

Goed advies en redelijke prijzen

Gewoon goed

Gewoon goed

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De ster in de naam staat niet enkel voor Mercedes!

Zonder veel onnodig gezwets, eerlijk en snel tot zaken gekomen! Afspraken keurig nagekomen. Zoals het hoort, maar helaas erg vaak anders is; zo niet hier! Dit bedrijf staat achter product en service met een hoofdletter!

keurig en correcte Mercedes specialist

Heb een prettige ervaring met deze * specialist. Komt afspraken na en de prijs / kwaliteitsverhouding is oke. Fijne verkoper.

Zoals het moet zijn

Fijn geholpen van het begin tot het eind. Een zeer prettige ervaring.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie garage prachtig aanbod en goede vriendelijke service. Zelfs de hond mocht mee met de proefrit!

Zeer goede service

Wij zijn zeer blij met de Mercedes GLE 350d die wij gekocht hebben bij Sterdome. Het contact was vanaf het eerste moment erg prettig. Ook het contact wat daarop volgde en de service rondom de aankoop hebben wij als heel goed ervaren. Fijne onderneming waar we zeker terug zouden komen. Top service!

probleemloos

correcte snelle afhandeling alle beloftes waargemaakt

Vakkundig en servicegericht

+ : Goede prijs/kwaliteit verhouding. Transparant Goede service -:

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel en vakkundig

Ik ben iemand die graag snel meters maakt als het aankomt op een auto kopen en een auto inruilen. Dat was mijn ervaring met Paul v.d. Gught. Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam om snel tot een deal te komen. Hopelijk is het jaar garantie niet nodig, maar fijn om op terug te kunnen vallen als het nodig is. Het grote genieten gaat komen als het kapje van de E250 met mooi weer open kan. Een fijne merkdealer in de korte periode dat ik het heb mogen ervaren. Loop er gerust eens binnen, wie weet ben jij straks ook de gelukkige bezitter van een mooie (tweedehands) Mercedes.

goede service

fijne garage goede service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Topbedrijf met professionele expertise!!

Paul en zijn team geven de klant zeer vakkundig advies. Hier kom je met plezier terug!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg kien op wat de klant wil/zoekt

Meedenken met de wensen van de klant

perfect

de ontvangst is hartelijk en de service is heel goed, de informatie over het product is eerlijk en perfect, ik heb een zeer plezierige onderhoud gehad.

Perfekt

Perfekte service.

goede garage

2x gebruikte gekocht 1 x e 220 1x c 200 en 2x nieuwe e 200 dus ik ik kom daar al jaren vanuit Loosdrecht

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

een warm en vriendelijk onthaal

zijn zeer tevreden van de auto en de service die we gekregen hebben een man met liefde voor zijn vak, echt top

Fijne mensen, goede service

Een mooi team, daar in Goes. Met een grote liefde voor het merk met de ster. Benaderbaar, bereikbaar, vriendelijk en bereid om die extra paar stappen te zetten. Waarom dan geen volle 5 maar 4,5 ster? Ach, soms kan er in een eindcontrole nog een enkel puntje uitgehaald worden, maar het komt altijd goed. Ook met mijn klassiekers.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Net en verzorgd garagebedrijf

Bij toeval zijn wij vanuit Brabant hier verzeild geraakt en er en mooie netjes onderhouden B 180 gekocht. We zijn zeer correct geholpen en met een goed gevoel naar huis gegaan. Hopelijk kunnen we vele jaren van de auto genieten.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

prettig bedrijf en mooie auto

heb er onlangs een hele mooie e klasse gekocht.werd er prettig en duidelijk geholpen.ging met een goed gevoel naar huis en hoop nog vele km te rijden met mijn nieuwe aanwinst.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijk, deskundig en prettig persoonlijk

Ik heb al diverse Mercedessen bij Sterdome gekocht. Paul geeft een eerlijk advies. Kundig en persoonlijk. Niet de typische autoverkoper! De prijzen kloppen. En ook de werkplaats medewerkers zijn zeer gedreven en kundig. En niet te vergeten de man achter de balie. Een topper ondanks zijn jeugdige leeftijd. Kortom, ze verkopen Sterren, maar zijn het zelf ook.