Van nul ervaring in 1 keer slagen voor mijn auto rijbewijs bedankt voor jullie geduld en inzet. Ik raad iedereen aan om bij Joro te rijden. Ron bedankt voor alles en natuurlijk Marjolein ook. Als er wat was om wat voor reden dan ook stonden ze voor mij klaar.

Een goede en fijne ervaring bij Joro gekregen!!!

Joro is zeer bedreven in het geven van rijles. Uitstekende begeleiding en maakt een goede inschatting van de kandidaat en zijn behoeftes. ik ben erg blij dat ik voor Joro heb gekozen!

Ron je bent een topper!! Dank voor de goede begeleiding en dat ik in één keer geslaagd ben!

Vijf uur gereden en daarna meteen examen, hele goede uitleg en les gekregen van Ron. Super bedankt

Van nul rij ervaring naar in 1 x slagen bij Ron van Joro. Bedankt voor je geduld en het leren rijden. Over 50 jaar weet ik dit nog

Super fijne rijschool

Komen netje op tijd. Begeleide mij goed om mijn rijkeuring door te komen.

Een leerzame en prettige rijopleiding.

Goede instructeurs die alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Ik heb bij Marjolein gelest, het waren leuke en leerzame lessen.

Super !

Goed contact vooraf. Lessen en direct examen was fijn. Ik ben geslaagd ! Dank Joro !

Goede communicatie en prettige voorbereidingen

JORO communiceert goed en regelt de cursussen, lessen en examens netjes!

Zijn gewoon goed! Wat goed is goed en wat fout is fout..lekker streng omdat ze willen dat je slaagt! Top lessen hier gehad en altijd met veel plezier gereden!

Super !

Aardige, leuke, spontane instructeur. Kort krachtig en duidelijke instructies zonder poespas. Zeker een aanbeveling als je je aanhanger rijbewijs wilt halen in een korte tijd !

Probleemloos

Goede duidelijke instructies van Ron, dus mijn 75+ rijtest ging in 1x goed.

Goede rijschool.

Ben goed geholpen en heb veel geleerd.

2 halve dagen aanhanger rijles gehad van Ron. Ervaren en geduldige rij-instructeur en ook nog eens gezellig. Fijn dat het verdeeld was over 2 dagen, ik bleek toch anderhalf uur extra nodig te hebben en samen met Marjolein heeft hij ervoor gezorgd dat dit op het laatste moment nog kon, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben. Nogmaals dank daarvoor!!!

Fijne rijschool, die je goed helpt

Fijne rijschool die je goed tegemoet komt en erg gefocust is op het slagen bij cbr

Goed en vertrouwd!

Er wordt op een leuke en professionele wijze les gegeven wat resulteert in een zelfverzekerde leerling.

Top rijschool!

Goede rijschool ik ben in een x geslaagd dankzij Ron en marjolein!!! Ga zo door groetjes linda x

Prima dagcursus

Dagcursus rijbewijs bromfiets van 5 uur + examen was prima, de instructeur schreeuwt wel vaak in je oor (je rijd met 3 andere en iedereen hoort hetzelfde dus jij hoort het als de instructeur tegen een andere leerling schreeuwt) maar dat is de beste manier om het te leren.

De match met de juiste instructeur is heel belangrijk

Mijn rijbewijs gehaald. Beter laait dan nooit, zullen we maar zeggen. Maar wel in één keer! Wie had dat gedacht? Begonnen aan rijlessen, omdat ik vond dat het maar eens moest. Het heeft even geduurd voordat ik alles onder de knie kreeg en voldoende zelfvertrouwen en lef om besluitvaardig te rijden. Wat ik ervaren heb, is dat vooral de match met de juiste instructeur heel belangrijk is. Wanneer dat niet het geval bleek, werd er gekeken naar wie het beste bij me past. Dat is het voordeel van een rijschool met verschillende instructeurs, waar inmiddels aardig wat mensenkennis is opgebouwd. De instructeur die mij het meest geholpen heeft, Marjolein, blijft rustig. Ook al gaat er iets niet zoals gepland. Een eigenschap van onschatbare waarde. Daardoor werd ik ook weer rustig, minder onzeker en ging ik uiteindelijk er in geloven dat ik het echt zelf kan. Ik heb erg veel van haar geleerd, ook tips gehad die je niet in je RIS boek leest. Daarnaast is het met haar echt gezellig in de auto. Waardoor ik elke vrijdag uitkeek naar de rijles en het nu zelfs mis.

Veilig en goed!

Super fijne en goede ervaring! Mensen met het hart op de goede plek en duidelijk ook voor cursisten (beide dochters in mijn geval) Van harte aanbevolen!

Snelle en goede service

Beide dochters zijn in 1x voor zowel theorie als praktijk geslaagd voor hun brommer rijbewijs. Goed advies en alles op korte termijn mogelijk. Zoekt u dus een goed adres voor een brommer rijbewijs… Kies voor Joro.

Beter kan niet

10/10

Ik heb heel veel geleerd vooral tijdens de praktijklessen. Alle tips en verbeterpunten zijn mij op een heel professionele wijze bijgebracht/ mee gegeven, zodat ik de nodige vaardigheden op eigen tempo kon ontwikkelen en op tijd goed voorbereid kon zijn voor mijn examen. De communicatie verbaal als digitaal heb ik als heel fijn ervaren. Jullie zijn Toppers

Top dag in 1 keer geslaagd praktijk

Ron hartstikke bedankt voorde druilerige dag maar top les gehad.Samen met 3 andere kanditaten alle 4 geslaagd de eerste keer! Nogmaals bedankt! Misch tot volgend jaar! Patrick

Super lief!

Ze zijn hier super lief! De eigenaren denken met je mee en willen je zeker helpen met alles. Ik was heel zenuwachtig maar de eigenaar wist me wel goed op m’n gemak te stellen. En ze dachten met mij mee waar ik problemen mee had.

All went smoothly.

From the first contact I had with Joro driving school, everything went smooth, i reached out to them and in the same day, they replied back compare to other driving school where it is quiet difficult to fet the correct answer. The administrative information I have received along the way were valuable, they were always on top of it. It showed me that they really care about me as their student and they wanted the best for me. The fact that I was receiving notification the day before each lesson did help to plan my day ahead and not miss one lesson. My trainer Joop was amazing , he is a fun and knowledgeable guy to learn from. I really liked his honest opinion on what I did well and what I need to work on. All in all, it paid off, I passed my exam in the first attempt. Big thanks to Joro driving school.

• Would you recommend us? Yes