Leuke gezellige tijd!

In 1 keer gelaagd bij toppertje Joop!! Super gezellige rijlessen, maar ook heel leerzaam. ;)

Een rijschool met kennis en ervaring

Rijschool JORO is een rijschool met veel ervaring in het begeleiden van cursisten. Ze bieden maatwerk en weten je snel voor te bereiden op je examen(s). Ron Bruinsma is een ervaren instructeur met meer dan 30 jaar ervaring in de regio Noord Holland. Mocht je een top instructeur zoeken, zoek dan niet verder en kies voor rijschool JORO.

Zeer goed en tevreden.

Ron en Marjolein, Super bedankt voor jullie geduld, advies en begeleiding. Een betere rijschool hadden wij niet kunnen wensen. Gr, Yor en Eef

Fantastisch

Ron is een fantastische instructeur met veel humor. Vertelde alles erg goed en heeft ons heel Zaandam laten zien. 5/5 sterren

geweldige service

vanaf eerste telefonisch contact, goed gevoel bij deze rijschool! En het vervolg werd alleen maar beter. Uiteraard werkte het in een keer slagen ook mee ;) Scooterrijbewijs in the pocket, straks zeker terug voor B rijbewijs! Dank voor de goede communicatie en duidelijke informatie

Super goede Rijschool

We hadden een pakket gekocht voor onze zoon. Kregen een inlog om de status daarvan in te zien . Verder heeft mijn zoon goed les gehad, Marjolein is echt een topper, ze is rustig , legt goed uit en zorgt ervoor dat je op je eigen tempo goed lest, met hele goede begeleiding. Alles had mijn zoon in 1x zowel theorie als praktijk examen, Jorro bedankt. Ik zal iedereen aanbevelen om bij jullie rijexamen te doen.

Top rijschool

Super gezellige instructeurs en instructrices! Gister in 1x geslaagd voor mijn autorijbewijs, dankzij Marjolein.

Goede lessen en leuke mensen.

Ik heb heerlijke lessen gehad bij deze rijschool. Alles wordt goed uitgelegd, als je vragen hebt beantwoorden ze het altijd vriendelijk en ze proberen je ook geen extra lessen aan te smeren. Ik had een goede klik met mijn rijinstructrice en heb met veel plezier achter het stuur gezeten.

Heel veel rijvaardigheid opgedaan bij heel goede rij-instructeur (Marjolein).

In 5 lessen opfriscursus heb ik veel geleerd en ga weer vol vertrouwen de weg op. Heel prettige rij-instructeur. Dank je wel Marjolein!! Groet, Marja

Fijne rijschool en in 1x geslaagd!

Deze week ben ik geslaagd voor mijn motor rijbewijs, dankzij een zeer fijne rijopleiding bij Joro. De tijd met instructeur Ron heb ik als zeer prettig ervaren. Hij geeft je opbouwende kritiek waar dat nodig is en is daarnaast ook in voor een geintje. Mocht je nog twijfelen om voor je (motor) rijbewijs te gaan, neem dan eens een proefles bij Joro. Ron, nogmaals bedankt voor de leuke en leerzame tijd. Ik kan niet wachten om zelfstandig met de motor de weg op te gaan!

Door de goede en vakkundige begeleiding snel mijn motorrijbewijs gehaald! Dank!

amazing, wonderful and excellent

I was driving with another institute before I joined JORO. I had more than 20 lesson and I learned almost nothing. A friend recommended me to JORO and I find the instructors very friendly and more experienced. Their continuous feedback and guidance made my learning journey pleasant and successful. Thank you very much JORO team.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige rijschool

Ik heb een hele hoge pet op van deze rijschool. De kwaliteit van de instructeurs is hier erg hoog. Er wordt vanalles bedacht om jou zsm je rijbewijs te laten halen. Jolanda, heel erg bedankt voor alles, voor je geduld en je altijd positieve insteek. Je bent echt een kanjer! Zonder jou moest ik nu nog op de fiets !

In één keer geslaagd!

Met goede hulp van Marjolein is het gelukt om mijn rijbewijs te halen - schakel. En dat terwijl een andere rijschool die onder READE valt bleef zeggen dat ik alleen automatisch kon rijden, maar mij niet vertelde wat ik wel goed deed en niet. Marjolein, dankjewel voor alles!

Blij dat ik voor JORO heb gekozen

Na een goed jaar rijles, onderbroken door 2 lockdowns en 2 x uitgesteld rijexamen, heb ik vanmorgen afgereden en ben ik in één keer geslaagd. Eerst met dank aan Ron, die mij liet zien dat ik kon autorijden. Daarna vooral met dank aan Joop, altijd vol vertrouwen over de goede afloop, recht door zee waar het moest en met humor waar het kon. Niet alleen kundig gewerkt aan mijn rijvaardigheid, maar vooral aan mijn zelfvertrouwen. Mijn dank is groot! Ik heb de mensen van JORO leren kennen als warm en betrokken en ga de lessen zeer zeker missen.

Super service

Erg tevreden of alles. Iedereen is vriendelijk, en doen alles voor tevreden klanten. Ron was heel relaxed en stelde mijn dochter goed op der gemaakt tijdens de lessen. Ze heeft goede adviezen meegekregen voor haar examen en is ook 1 x geslaagd. Ik vind Joro zeker een aanrader.

Prettige rijschool

Ruim een jaar rijles gehad bij rij instructeur Joop. Een zeer bekwame leraar en bijzonder mens! Joop is eerlijk, duidelijk, rechtlijnig en vooral to the point! Verder is mij opgevallen dat de rijschool zeer betrokken is bij de leerlingen en er echt voor willen gaan dat er resultaten worden geboekt! Kortom ik raad een ieder deze rijschool aan!

Fijne en leuke ervaring

Ik deed mijn scooter examen er en ze leren je heel duidelijk wat je moet weten en hele aardige instructeur

Gezellige en zeer leerzame rijschool

Ik had veel moeite met anticiperen en aanpassen aan de omgeving. Maar in de loop van tijd heb ik het verbeterd dankzij deze rijschool.

Super!!!!!

Super geduldig met leerlingen Super geïnteresseerd Super lief Super vakkundig

Persoonlijke begeleiding met humor

Ik ben superblij dat ik bij JORO ben gaan rijden. Voordat ik bij JORO ging rijden, ben ik een aantal keer gezakt voor mijn praktijkexamen bij een andere rijschool. Ron zag dat rijden voor mij een uitdaging was en heeft zijn rijlessen hierop aangepast. Zo heeft hij mij geadviseerd een tussentijdse toets te doen teneinde een vrijstelling te behalen voor de bijzondere verrichtingen. Een gouden tip. Ook andere goede tips, een blijvend vertrouwen in mijn rijvaardigheid en - niet te vergeten - heel veel humor maken dat ik altijd met plezier plaatsnam achter het stuur. Dankzij Ron en Marjolein ga ik nu met vertrouwen de weg op. Daarvoor wil ik hen graag heel erg bedanken!

Mijn motorrijbewijs gehaald bij deze rijschool. Veel gelachen met Ron maar zeker serieus als het moest. No-Nonsense instructeur die heel goed in kan schatten wat je wel en niet kan. Goede feedback tijdens en na de les maar zoals gezegd (zeker)ook tijd voor een lolletje tussendoor.

Super rijinstructeur!

Heeft mij heel goed geholpen met mijn onzekerheid en hij is ook heel grappig!

elke les had ik wat geleerd!

De lessen zijn effectief en alle fouten en bijzonder manoeuvre worden besproken, Zo leer ik juist motor rijden! omdat ik geen auto rijbewijs had was motor rijden heel lastig voor me (AVD). Ron mijn goede rijinstructeur had heel aandachtig mijn punten verbeterd waar ik slecht in was. Zonder hem was ik nooit geluk! van rijschool en rijschool geprobeerd was JORO tot mijn verbazing wel de beste. keep calm and teach us how to drive!