Betrokken

Wij kwamen als gezin en na een half jaar allemaal het motorrijbewijs. Eerlijk en open team met zorg voor cursisten en afspraken. We kijken terug op een fijne leerperiode.

Professionele begeleiding

In ruim 4 weken motorrijbewijs gehaald onder de professionele begeleiding van Marcel.

Ben hartstikke tevreden ! Joop dankjewel want door jou leerzame lessen heb ik gisteren mijn rijbewijs in 1 keer behaald !

Ik heb onlangs bij Joro mijn BE-rijbewijs behaald. Ron heeft mij vaardig en deskundig de kneepjes van het rijden met een aanhanger bijgebracht. Zijn wijze van kennis overdracht is duidelijk en persoonsgericht. Ook de wijze van digitale communicatie, bij JORO, is uiterst professioneel. Een rijschool die weet hoe het werkt! Aanrader.

Zeer goede ervaring !! Ruimte voor je eventuele verhaal, flexibel en deskundig !! De rijlessen zeer prettig en gewoon goed, de instructeur is deskundig en misschien nog belangrijker voelt de kandidaat goed aan en geeft deze dus een vertrouwd gevoel. Een rijschool die echt zijn best doet voor de kandidaat !!

Fana

slechter dan verwacht

Slechte klantvriendelijkheid, dinsdag 16 april een mail gestuurd over het rijgedrag van een \"instructeur\". Deze haalde met hoge snelheid een voorganger in op de Westzijde in Zaandam. Een aantal voorbijgangers keken hem verbaasd na, waaronder wijzelf. Joro heeft niet geantwoord op deze mail. Net het 20.00 uur journaal gezien 18-april, en hierin geeft de branche de overige weggebruikers de schuld. Iedere automobilist heeft ooit lessen gevolgd, toch?

Ontzettend fijn rijschool veel geduld en meedenkend

Joro is bij uitstek een zeer professionele rijschool, leuke instructeurs welke zowel in de praktijk maar ook in theorie zeer vaardig zijn om eea uit te leggen. Gemaakte afspraken worden nagekomen en is men zeer flexibel. Kortom, zoek niet verder maar meld je nu aan!

Een geweldige rijschool. Ik had heel erg lang niet meer auto gereden en durfde ook helemaal niet meer te rijden. Als ik er alleen al aan dacht kreeg ik het Spaans benauwd en enorme huilbuien. Overal zag ik beren op de weg. Ik besloot om een opfriscursus te gaan doen in de hoop dat ik over mijn angst heen zou komen. En ja gelukkig heeft Ron alle beren voor mij weggehaald. Ron is heel rustig en legt alles heel goed uit. Ook na de rijles spreekt hij alles even door met je over wat en hoe de les is gegaan. Echt super. Ik zou iedereen aanraden die niet meer durft of begint met autorijden om bij JORO te lessen.

Het is mij goed bevallen.

Alleen maar zeer goede ervaringen!! Prima instructies gekregen, prima motoren. Daarom in 1x geslaagd voor zowel AVB en AVD ! Een aanrader !

Na verschilende rijschool gehad zonder resultaat ben ik door familie gestuurd naar JORO Rijschool..... blijkbaar was iedereen daar ook les volgend, heel lang geleden. Goed begeleiding, goed uitleg, en professional, binnen 2,5 manden heb ik mijn rijbewijs !!! Bedankt JORO !!!

Ik heb de rijlessen als zeer prettig ervaren. Alles wordt helder en duidelijk uitgelegd. Mijn instructeur Ron is zeer ervaren met ontzettend veel passie voor zijn vak. Het was met hem altijd gezellig in de auto. Bij mijn herexamen zou ik weer dezelfde examinator krijgen. Ron heeft er toen voor gezorgd dat ik een andere examinator kreeg. Hier was ik ontzettend blij mee.

Super fijne rijschool!persoonlijk en meedenkend! Het is bijna jammer als je lessen stoppen als je geslaagd bent :p

Ik heb een leuke, leerzame en fijne ervaring met dit bedrijf gehad.

Zeer betrokken met je, en geven goeden lessen en duidelijk

Super school. Ik had nog nooit gereden en bij deze rijschool ben ik opgeleid tot een goed oplettende chaffeur. Je wordt hier goed begeleid met behulp van een opleidingsboekje. Stap voor stap kom je tot een beter niveau. Begeleiding helpt je hier heel duidelijk in en je wordt ook goed voorbereid op het examen!

Top rijschool! alles kan super snel geregeld worden. Een prettige manier van leren! Ik heb mijn motor rijbewijs binnen 1 maand behaald los van me theorie examen! Super Ron dankjewel!

Profesioneel bedrijf (purmerend). Goede omgang met klanten. Service gericht zeer goed. Ervaren instructeur. Alles als heel goed ervaren.