• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben hartstikke tevreden ! Joop dankjewel want door jou leerzame lessen heb ik gisteren mijn rijbewijs in 1 keer behaald !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs bij Joro mijn BE-rijbewijs behaald. Ron heeft mij vaardig en deskundig de kneepjes van het rijden met een aanhanger bijgebracht. Zijn wijze van kennis overdracht is duidelijk en persoonsgericht. Ook de wijze van digitale communicatie, bij JORO, is uiterst professioneel. Een rijschool die weet hoe het werkt! Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring !!\r\nRuimte voor je eventuele verhaal, flexibel en deskundig !!\r\nDe rijlessen zeer prettig en gewoon goed, de instructeur is deskundig en misschien nog belangrijker voelt de kandidaat goed aan en geeft deze dus een vertrouwd gevoel.\r\nEen rijschool die echt zijn best doet voor de kandidaat !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fana

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte klantvriendelijkheid, dinsdag 16 april een mail gestuurd over het rijgedrag van een \"instructeur\". Deze haalde met hoge snelheid een voorganger in op de Westzijde in Zaandam. Een aantal voorbijgangers keken hem verbaasd na, waaronder wijzelf. Joro heeft niet geantwoord op deze mail. Net het 20.00 uur journaal gezien 18-april, en hierin geeft de branche de overige weggebruikers de schuld. Iedere automobilist heeft ooit lessen gevolgd, toch?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijn rijschool veel geduld en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Joro is bij uitstek een zeer professionele rijschool, leuke instructeurs welke zowel in de praktijk maar ook in theorie zeer vaardig zijn om eea uit te leggen.\r\nGemaakte afspraken worden nagekomen en is men zeer flexibel.\r\nKortom, zoek niet verder maar meld je nu aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige rijschool. Ik had heel erg lang niet meer auto gereden en durfde ook helemaal niet meer te rijden. Als ik er alleen al aan dacht kreeg ik het Spaans benauwd en enorme huilbuien. Overal zag ik beren op de weg. Ik besloot om een opfriscursus te gaan doen in de hoop dat ik over mijn angst heen zou komen. En ja gelukkig heeft Ron alle beren voor mij weggehaald. Ron is heel rustig en legt alles heel goed uit. Ook na de rijles spreekt hij alles even door met je over wat en hoe de les is gegaan. Echt super. \r\nIk zou iedereen aanraden die niet meer durft of begint met autorijden om bij JORO te lessen.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is mij goed bevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar zeer goede ervaringen!!\r\nPrima instructies gekregen, prima motoren. Daarom in 1x geslaagd voor zowel AVB en AVD ! Een aanrader !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na verschilende rijschool gehad zonder resultaat ben ik door familie gestuurd naar JORO Rijschool..... blijkbaar was iedereen daar ook les volgend, heel lang geleden. Goed begeleiding, goed uitleg, en professional, \r\nbinnen 2,5 manden heb ik mijn rijbewijs !!! Bedankt JORO !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen als zeer prettig ervaren. Alles wordt helder en duidelijk uitgelegd.\r\nMijn instructeur Ron is zeer ervaren met ontzettend veel passie voor zijn vak. Het was met hem altijd gezellig in de auto.\r\n\r\nBij mijn herexamen zou ik weer dezelfde examinator krijgen. Ron heeft er toen voor gezorgd dat ik een andere examinator kreeg. Hier was ik ontzettend blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool!persoonlijk en meedenkend! Het is bijna jammer als je lessen stoppen als je geslaagd bent :p

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een leuke, leerzame en fijne ervaring met dit bedrijf gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrokken met je, en geven goeden lessen en duidelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super school. Ik had nog nooit gereden en bij deze rijschool ben ik opgeleid tot een goed oplettende chaffeur. Je wordt hier goed begeleid met behulp van een opleidingsboekje. Stap voor stap kom je tot een beter niveau. Begeleiding helpt je hier heel duidelijk in en je wordt ook goed voorbereid op het examen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! alles kan super snel geregeld worden.\r\nEen prettige manier van leren!\r\nIk heb mijn motor rijbewijs binnen 1 maand behaald los van me theorie examen! \r\nSuper Ron dankjewel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Profesioneel bedrijf (purmerend).\r\nGoede omgang met klanten. \r\nService gericht zeer goed. \r\nErvaren instructeur. \r\n\r\nAlles als heel goed ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil JORO graag heel erg bedanken voor de uitstekende lessen en service. De lessen van Joop zijn van zeer hoge kwaliteit maar niet te formeel. Het is altijd gezellig in de auto wat erg motiverend werkt. Toen ik door een fout van de examinator van het CBR gezakt was voor mijn eerste rijexamen ging JORO door weer en wind om uitstekende service te bieden en in gesprek te gaan met het CBR, daarnaast kreeg ik een gratis rijles (ook al was de fout te wijten aan het CBR en had JORO er niks mee te maken). Kortom, uistekende service en zeer hoog leskwaliteit, sterk aan te raden!

Over Verkeersschool JORO

Filter op Taal