Goede service en gastvriendelijk

Mijn 1e auto aangekocht. We werden goed geholpen, veel uitleg gehad, mooie 2e hands auto aangekocht. Werden ook heel leuk ontvangen bij het ophalen van de auto.

Beste Femke, Bedankt voor de review! Wat leuk dat je jouw eerste auto bij ons hebt gekocht. We zijn blij dat we je goed op weg hebben kunnen helpen! Team Eurocars

Nette afhandeling

Ondanks wat problemen bij aankoop is alles uiteindelijk prima afgehandeld. Top!

Beste Johan, Dankjewel voor de review. Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen! Team Eurocars

Een Renault Clio uit 2019 gekocht bij Eurocars Oss. Ik ben heel erg tevreden met de service en ervaring bij dit autobedrijf. Bij binnenkomst netjes ontvangen en bij het maken van de proefrit kreeg je alle vrijheid om de auto te bekijken en een rit te maken zonder verkopers die op je nek hangen. Ook de showroom was heel ruim en netjes. Marcel heeft mij daarna goed geholpen. Heel erg behulpzaam en meedenkend. Auto is thuis afgeleverd op afgesproken tijd. TOP! Zeker aan te raden! Ik kom hier zeker terug in de toekomst wanneer het weer tijd is voor een andere auto.

Beste Dick, Dankjewel voor deze leuke review en aanbeveling! We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en met onze klanten mee te denken. We zien je uiteraard graag terug in de toekomst en wensen je voor nu heel veel plezier met de Renault Clio! Team Eurocars

Een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe auto. Ik heb even moeten wachten (op het kenteken) maar het was het wachten meer dan waard! Niels, bedankt voor de goede service!

Beste Kim, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Gelukkig was de auto het wachten waard. We wensen je heel veel plezier en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Wat een prettig bedrijf is Eurocars. Deskundige en vriendelijke medewerkers, die bereid zijn om iets extra te doen en mee te denken. Niels nam uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden. Top service!

Beste Dorien, Dankjewel voor de positieve review! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. We wensen je heel veel veilige kilometers. Team Eurocars

Telefonisch proefrit gevraagd. Auto stond keurig klaar. Erg goed geholpen door Noa, na proefrit auto gekocht en vorige week opgehaald. Zat een klein deukje in de portier en is volgens afspraak keurig gemaakt! Ik ben erg tevreden over jullie heb zelfs deze week een prachtige bos bloemen gekregen daarvoor mijn hartelijke dank!!

Prachtige bus gehuurd wat een topservice

Voor onze reis naar Frankrijk hebben we hier een bus gehuurd. Spiksplinternieuwe bus kregen we mee. Met een hele goede service en zeer vriendelijk en gemotiveerd team in Oss

Beste Carina, Bedankt voor de positieve review! We wensen jullie heel veel veilige kilometers en een hele fijne reis. Team Eurocars

Hele mooie auto gekocht

Ik wilde graag een witte polo DSG en vond hem met Pasen bij Eurocars,we zijn de vrijdag daarop terug gegaan en heel vriendelijk geholpen door Niels,nadat we hem gekocht hebben moest ik nog anderhalve week wachten voor ik hem op mocht halen,de dag voor we hem op mochten halen kreeg ik een heel mooie bos bloemen van Eurocars. Ik ging hem samen met mijn kleindochter ophalen die overigens ook heel vriendelijk werd ontvangen met warme chocolademelk. De Polo stond helemaal te glimmen met een grote strik erop,mijn kleindochter vond dit helemaal geweldig Een echte aanrader om bij Eurocars te gaan kijken als je van plan bent om.een nieuwe auto te gaan kopen met een goede sevice Karin vd.Broek

Beste Karin, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! We wensen je nog heel veel plezier met de Polo DSG en heel veel veilige kilometers. Team Eurocars

Hele mooie auto voor een eerlijke prijs, prima after-sale service

Ik zocht al een poosje naar een mercedes niet in zwart wit of grijs. Bij eurocars vond ik een mooie blauwe in mijn prijscategorie. Mailtje gestuurd en snel teruggebeld. Auto was bijzonder mooi, zowel van binnen, buiten als onder de motorkap. Toen ik ook nog een prima inruilprijs kreeg voor mijn inruiler was de beslissing niet meer moeilijk. Na enkele dagen wat kleine dingen ontdekt; onmiddellijk werd er een datum afgesproken waarop de auto thuis werd opgehaald en ik tijdelijk een ruilauto kreeg. De (kleine) problemen waren snel verholpen. Al met al zeer tevreden met de auto en de service. Bovendien nog een heel jaar BOVAG garantie!

Beste Robin, Bedankt voor de positieve review en wat fijn om te horen dat je zeer tevreden bent over de auto en onze service! We wensen je nog heel veel plezier met de Mercedes en heel veel veilige kilometers. Team Eurocars

Top !!

Ochtend gegaan zonder afspraak maar wel met de gedachte welke auto ik wou zien. Hele lieve en attente vrouw achter de balie die meteen ging kijken om welke auto het ging, daarna doorgestuurd naar Niels die meteen vroeg of ik een proefrit wou! Alles was goed bevallen en heb nu me prachtige auto thuis met mooie bloemen die ik op de dag van levering van de auto kreeg! Ik beveel Eurocars zeker aan!

Beste Christos, Dankjewel voor de positieve review en aanbeveling! We wensen je heel veel plezier met de auto en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Super!!!

Ik had een mooie auto gezien bij Eurocars en gelijk gebeld. Kreeg Marcel aan de telefoon en gelijk al een goed contact mee. Erg leuk! Hij had veel geduld, want ik had vele vragen en alles was prima en kon alles vragen. We zijn langs gegaan, auto bekeken en test rit gemaakt en Marcel heeft ons heel goed geholpen. Dagen daarna ook een paar keer gebeld en, zoals ik al zei, kon ik alles vragen. Komt zijn woord na en schakelt snel. Heel vertrouwd!! Binnen een week was alles geregeld en echt top geregeld. Auto thuis afgeleverd en helemaal tip top in orde. Aanrader!!!

Beste Lotte, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Fijn om te horen dat Marcel jullie goed heeft kunnen helpen. We wensen jullie nog heel veel plezier met jullie nieuwe auto en veel veilige kilometers! Team Eurocars

Goed autobedrijf

Wij waren op zoek naar een andere auto (Ford Puma) en kwamen via Gaspedaal.nl uit bij Eurocars in Oss Wij werden vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Marcel Krook. Toen wij terug kwamen van de proefrit met de Ford Puma die goed was bevallen zei Marcel dat hij ook nog een VW T-cross had staan (was ondertusssen (16:35) en of wij interesse hadden om er ook een proefrit mee te maken. Wij hebben dus een proefrit gemaakt en die was ook goed bevallen ,waarna we hadden aangegeven er nog even over na te denken. Helaas kregen wij voor onze auto minder terug dan wij hadden verwacht. Marcel was open /eerlijk en recht door zee en zei dat hier niet over te onderhandelen viel. Er lagen zomerbanden op de auto en wij hadden gevraagd of er 4 seizoenenbanden op gelegd konden worden. Dit was mogelijk waarna Marcel voorstelde om de kosten te delen wat wij ook hebben gedaan. De auto zou thuis afgeleverd worden ,maar door miscommunicatie ging dat niet meer lukken, waarna wij hebben besloten i.o.m. Marcel om de auto zelf op te halen. Als tegemoetkoming voor het ongemak kregen wij een volle tank brandstof. Dus wij zijn zeer tevreden over Eurocars en over Marcel Krook die ons uitstekend heeft geholpen. Dus dit autobedrijf is het een aanrader.

Beste Ronald, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Fijn om te horen dat Marcel het goed heeft op kunnen lossen met jullie. We wensen jullie nog heel veel plezier met jullie nieuwe auto en veel veilige kilometers! Team Eurocars

We will be back....

De derde keer dat wij er een auto hebben gekocht. De laatste keer een week geleden. Een uitgebreide proefrit mogen maken in diverse auto's. Los van de mooie prijs die werd aangeboden wordt de auto volgens de onderhoudsnormen van Eurocars afgeleverd. Deze normen lopen parallel aan de onderhoudsnormen van hun lease auto's. En die moeten natuurlijk goed zijn om hun leaseklanten tevreden te houden ! In ons geval betekende dat een aflevering van de auto met een grote beurt, nieuwe APK, nieuwe schijfremmen, nieuwe remblokken en nieuwe banden. Dit soort zaken zie je niet in de prijs als je op zoek bent naar een auto op diverse autosites! Ondanks de enorme drukte hebben zij op de werkplaats de planning verschoven om de auto op een voor ons gewenste datum af te kunnen leveren. Enorme dank voor de service die is verleend door al het personeel....van verkoop tot de werkplaats en alles daarom heen. We will be back....

Beste Harry, Bedankt voor de positieve review! Leuk dat jullie al voor de derde keer een auto bij ons hebben gekocht. We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe auto en veel veilige kilometers! Team Eurocars

Uitstekende service van rondleiding tot aankoop.

Eigenlijk kwamen wij voor bezichting van een ander auto. Ondanks dat deze toch niet ons keus was, heeft Niels ons heel goed verder geholpen door verder op zoek te gaan naar auto's binnen ons budget en wensen. Ook nam hij de tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen en ons vragen te beantwoorden. Uiteindelijk hebben wij een prachtig auto gekocht en zijn zeer tevreden met de service van Eurocars.

Bedankt voor de positieve review. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto en veilige kilometers! Team Eurocars

Betrouwbaar en goede prijs

Voor het eerst een auto gekocht bij Eurocars, met Bovag garantie. Een kleinigheidje aan een onderdeel van de auto werd direct kosteloos vervangen. Ook word je heel serieus genomen bij een vraag of opmerking. Ze kijken liever iets extra na dan dat er misschien iets echt niet goed is aan de auto. Ook heel goede service van het personeel. De auto die we hebben gekocht, rijdt prima!

Beste Monique, Bedankt voor de positieve review en wat leuk om te horen dat jullie voor het eerst een auto hebben gekocht bij ons! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe auto en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Prima ervaring met de aankoop van de auto

Vanaf aankoop tot aflevering duidelijke en heldere service door Dani.Bloemetje voor dag van aflevering was een leuke verrassing.

Beste J van Beek, Bedankt voor de positieve review en het compliment voor Dani. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe auto en veilige kilometers! Team Eurocars

Super goed!!

De auto waar ik voor kwam kijken zag er heel mooi uit, zonder schade. Eerst een proefrit mogen rijden en vervolgens werd de auto binnen een week thuisgebracht. Ik ben goed geholpen, het personeel was heel vriendelijk. Heel blij mee!

Beste Linda, Bedankt voor de positieve review! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe auto en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Goede service en uitstekend geholpen!

Ik heb onlangs een nieuwe auto gekocht bij Eurocars. Er werd vanaf het begin af aan goed mee gedacht en ze wouden duidelijk aan MIJN wensen voldoen. Ze denken mee en zijn bereid meerdere kanten op te gaan om de klant blij te maken. Goed contact, goede service en alles tot in de puntjes geregeld. Ikzelf heb het garantiepakket er bij genomen (t.w.v. €795,-). Hierdoor hebben ze auto letterlijk tot in de puntjes, perfect afgeleverd. Een mooie strik om de auto en een bos bloemen erbij! Top ervaring! Ik kom zeker weer terug. (P.s. ik had Niels als verkoper, een aanrader).

Beste Marco, Wat leuk om te horen, bedankt voor de positieve review! Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Keurig geholpen

Nette zaak vriendelijke mensen leuk en fijn om te onderhandelen goede prijs terug gekregen voor mijn Mercedes C 180 Cabrio nu een VW TIGUAN fantastische auto rijdt goed en goed advies gekregen van Niels zou zeer zeker weer terug gaan naar Eurocars Sjaak Herni Zwijndrecht

Beste Sjaak, Bedankt voor de positieve review en het compliment voor Niels! Wij wensen je heel veel plezier met de Volkswagen Tiguan en veilige kilometers toe. Team Eurocars

Goede ervaring.

Voor het eerst kocht ik een 2e hands auto online zonder deze vooraf gezien te hebben. Ik was getriggered door de informatie op de website van Eurocars over online kopen. De auto zou thuis worden afgeleverd met 14 dagen omruilgarantie en de inruilauto zou meteen worden mee terug worden genomen. Helaas stond op de site er niet bij dat deze service, de Bovaggarantie en de omruilgarantie onderdeel waren van het optionele afleverpakket a € 1195,-. Jammer om dat pas op de opdrachtbevestiging te ontdekken, aangezien de website van Eurocars geen informatie bevatte over het afleverpakket. Daarmee kwamen de 2 toegezegde nieuwe voorbanden ook opeens in een ander daglicht te staan. Wel de gehele tijd prettig contact hierover kunnen houden met Marcel Krook. Samen hebben we een oplossing gevonden in het verlagen van de prijs van het afleverpakket. Zie dit als opbouwende kritiek. Informeer je klanten volledig en correct (ook op de site), dan voorkom je dit soort discussies, die toch vervelend zijn tijdens het verder prima verlopen aankoopproces. De auto is perfect en volgens afspraak afgeleverd. Voldoet helemaal aan de verwachting. Nog 1 tip, haal niet meteen de auto offline, er is nu nergens meer informatie te vinden over de specificaties van de auto. Niet te delen met vrienden of met familie, maar ook kan ik niet meer kijken of de specificaties in werkelijkheid overeenkomen met de geadverteerde documentatie. Stuur dus gewoon de documentatie mee met de opdrachtbevestiging of laat het nog een tijd online staan met de opmerking 'gereserveerd'. Bedankt voor de bloemen en veel succes!

Beste Jeroen, Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat het uiteindelijk toch nog goed is opgelost met Marcel. Wij wensen je nog heel veel plezier met de auto en veilige kilometers toe! Team Eurocars

Erg prettig

Na uitgebreid gezocht te hebben naar een VW polo ben ik bij Eurocars terecht gekomen. Hier vond ik de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Proefrit maken etc ging soepel. In het eerste instantie ging ik voor eentje uit 2018 maar uiteindelijk kreeg ik interesse in eentje van 2020. Uiteindelijk de bestelling geplaatst en binnen een week werd de auto afgeleverd op locatie. Kortom, alles verliep soepel. 1 tip: Het zou fijn zijn als ik een live locatie toegestuurd kreeg (per whatsapp) op de dag dat de auto afgeleverd werd. Er was weinig tot geen contact op deze dag waardoor het moeilijk inschatten was voor mij wanneer de auto precies aan zou komen op locatie. Voor de rest heb ik geen opmerkingen. Eurocars Oss is zeker een aanrader!

Zeer betrouwbaar

Nu onze tweede auto gekocht in Oss. Vanuit Assen is het werkelijk de mooiste waard. Dani heeft de auto keurig afgeleverd en als deze auto net zo goed is als ge mini. Komen we zeker terug. Zeer vriendelijk verkoop team. Zelf Niels. (Die ons de mini verkocht. Kwam nog even langs. Is goed en voelt goed. Dank jullie voor jullie gedrevenheid en betrouwbaarheid

Beste Geert, Wat leuk om te horen, bedankt voor de positieve review en de complimenten voor Dani & Niels! Wij wensen jullie nog heel veel plezier met de auto's en veilige kilometers toe. Team Eurocars

geweldig

tijdens mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik op de site van Eurocars. Daar zag ik meteen iets waar ik wel in geïnteresseerd was. Ik ben toen naar Eurocars gereden. Daar werd ik ontvangen door een heel aardige receptioniste, die vroeg of ze mij ergens mee kon helpen. Ik vertelde waarvoor ik kwam, en we liepen samen door de showroom. daar stond hij niet, we zijn toen samen gaan kijken waar hij stond. We vonden hem niet, maar na een belletje naar een collega van haar vonden we hem in de garage, daar stond hij voor wat onderhoud. Ik ging er inzitten, en ja lekker. Een monteur was in de buurt, en die vertelde me heel veel over de auto, die voor mij zeer onbekend was. Toen ging ik met mijn aardige begeleidster naar de showroom waar ze me voorstelde aan een verkoper. Na een goed eerste gesprek, hebben we een afspraak gemaakt voor n proefrit. Ook hier werd me weer het eea heel goed uitgelegd, Na de proefrit, en een heel goedgesprek, kwamen we tot een akkoord. Maar na een nacht slapen, en denkende aan mijn ziekte, wou ik toch van de koop af. Nu een andere auto kopen leek me zinloos. Normaal gesproken kun je nooit van een koop af, maar ook hier hadden ze begrip voor, en de koop werd ontbonden. Ik kan alleen maar zeggen, iedereen bij Eurocars, dank je voor jullie begrip en ook medeleven. Heel veel geluk met de zaken en ook in jullie privé. een warme groet van Piet

Beste Piet, Bedankt voor de positieve review en veel beterschap gewenst. Team Eurocars

Geweldig!!

Zaterdag onze nieuwe auto opgehaald. geweldige auto en Marcel is alle afspraken nagekomen. die besproken waren. dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen

Prima autobedrijf

Afgelopen weekend mijn auto opgehaald nadat ik die vorige week gekocht had. Prima bedrijf. Hartelijke ontvangst en wat afgesproken wordt, wordt ook nagekomen. Niels, nogmaals bedankt voor de prettige manier waarop alles is verlopen.

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919