Goed snel geholpen top service

Netjes te woord gestaan! Goeie koffie en een mooie nette mini aan over gehouden!

Beste Rick, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat de koffie heeft gesmaakt ;) Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

eerlijk

goede service ookal kost het hun geld en tijd denkt aan de klant kun je gerust een auto kopen bedankt martijn en niels

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve review en aanbeveling. Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

Geweldig!

5 maanden geleden al de loftrompet over Ruud (Rudolf) Reinders Folmer afgestoken als salesmanager. Nu kan de loftrompet weer afgestoken worden, maar nu als after-salesmanger. De importeur weigerde een reparatie uit te voeren, terwijl de auto nog in de garantie zit. Ruud liet ons niet in de kou staan en liet de reparatie op kosten van Eurocars uitvoeren. Je praat hier wel over een reparatie van rond de € 1.000,-. Echt geweldig Ruud, waar vindt je dit nog. Bedankt.

Beste Willem, Wat een ontzettend mooie review, bedankt. Fijn dat Rudolf u zo goed heeft kunnen helpen. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Fijne en goede service

Ik heb afgelopen week een auto hier gekocht, ben hier heel goed geholpen door Niels. Kon de auto gelijk meenemen! Ik zie dit zeker aanraden. Was voor ons wel een stukje rijden maar was het zeker waard!

Hallo Priscilla, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat Niels je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel veilige kilometers! Team Eurocars Oss

Eerlijk en super vriendelijk advies

Vorige maand heb ik een alfa gekocht bij Eurocars in Oss en ben ik geholpen door Rudolf. Eerst wilde ik een kleinere auto, maar na een heldere en eerlijke uitleg heeft hij me laten zien wat er nog meer voor het zelfde bedrag mogelijk was. Heel fijn advies gehad en een fijne koop kunnen afsluiten! Ik zou zeker familie en vrienden hier naar toe sturen!

Hallo Nadja, Wat fijn om te horen dat Rudolf je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je heel veel rijplezier toe, en wie weet tot ziens. Team Eurocars Oss

Goede (na)service

Goed geholpen, (budget) auto gekocht, deze ging helaas binnen enkele maanden total loss (motordefect). Eurocars heeft mij goed geholpen door de auto terug te nemen.

Hallo Bas, Bedankt voor je mooie review. Wat vervelend om te horen dat de auto kapot ging, maar fijn dat dit opgelost kon worden. Onze service staat immers voorop! Team Eurocars Oss

Top !!

Hele mooi fiat 500 gevonden via het web en via Ruud bij Dani terecht gekomen en na de proefrit akkoord gegaan. Waren wel paar puntjes die wat aandacht nodig hadden om de auto puntgaaf te krijgen, Dat werd opgenomen in het koop contract en is meer dan correct uitgevoerd!! En ook een misverstandje ( buiten invloed van Eurocars)bij afleveren werd goed opgepakt en werd ook netjes recht gezet! Mijn volgende auto koop ik ook daar!! Robert

Hallo Robert, Wat fijn om te horen dat Dani u goed heeft kunnen helpen, en dat het misverstandje goed is opgelost. Wij wensen u veel rijplezier met de Fiat 500. Graag tot ziens. Team Eurocars Oss

prettige contact

Via autoscout24 kwam ik bij Eurocars Oss terecht voor een nette en jonge T Roc, prettig gesprek gehad met Rudolf en tot koop overgegaan, fijn dat ze m'n huidige auto in wilden ruilen, ik zou er zo weer heen gaan!

Beste Ton, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel rijplezier toe! Team Eurocars

Goede service en vriendelijke verkoper

Ik moest vanwege het "overlijden" van mijn Suzuki Alto uit 2005 op zoek naar een nieuwe auto. Aangezien een Alto me op zich goed is bevallen via Marktplaats terecht gekomen bij een leuke Alto uit 2013 bij Eurocars! Heel vriendelijk geholpen door verkoper Ruud. Geen enkele vraag van deze a-technische alleenstaande vrouw was te veel... Bedankt Ruud voor de goede overdracht en service. Ik hoop dat ik er lang mee vooruit kan en er veel geluk mee ga hebben! Ben er tot nu toe in ieder geval super blij mee!

Hoi Monique, Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel rijplezier in de Alto! Team Eurocars Oss

Goed geholpen afspraak is afspraak

Ik heb een Audi A6 gekocht op 19 maart 2021. Week voor aankoop proefrit gemaakt, wat we hebben afgesproken is na gekomen. Netjes geholpen door Niels. We zijn zeer tevreden.

Hallo Ronald, Fijn om te horen dat Niels u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u veel rijplezier in de Audi A6! Team Eurocars Oss

Uitstekend geholpen door Dani. Eurocars biedt goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Voldoende en open informatie over de geschiedenis van de auto. De aflevering verliep snel en netjes.

Beste Jan, Goed om te horen dat Dani u netjes heeft kunnen helpen. Dank voor uw positieve review. Team Eurocars Oss

Goed geholpen

Vorige week mijn Volkswagen Polo opgehaald. Een mooie auto in zeer goede staat voor een redelijke prijs. Vriendelijk geholpen door Niels!

Hoi Iris, Fijn om te lezen dat Niels je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel rijplezier met de Polo! Team Eurocars Oss

Toppers!

Ik heb mijn fiat 500 bij EuroCars Oss gekocht en ik ben er super blij mee! Auto zag er keurig uit en had een mooie prijs. Dani heeft ons geholpen met alles en heeft er voor gezorgd dat alles keurig en snel geregeld was!

Beste Marieke, Hartelijk bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u blij bent met de Fiat 500! Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

Transparant

We zijn vriendelijk en professioneel geholpen door Niels. Op goede Coronaproof wijze ontvangen. Verkoop en inruil zijn naar tevredenheid verlopen. Bij aflevering alle afspraken boven verwachting uitgevoerd. Absoluut een betrouwbaar gevoel!

Beste Lieselotte, Bedankt voor de review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een goed gevoel had over ons bedrijf. Door Corona wordt het allemaal helaas niet leuker maar fijn dat we het op deze manier kunnen regelen. Ontzettend veel rijplezier. Team Eurocars Oss

Ik zag een leuke fiat 500 online, toen heb ik direct een Afspraak gemaakt, en kon in dezelfde dag nog langs komen en ben ik goed geholpen. Ik ben geholpen door Rudolph en die heeft mijn vragen goed beantwoord en bij vragen erna kreeg ik ook direct antwoord. Dus goed geholpen en goede service.

Beste Ivana, Dankjewel voor de super review! Voor vragen in een later stadium kunt u altijd Rudolf even bellen. Team Eurocars Oss

Prima bedrijf!

Heel fijn bedrijf, hele mooie auto gekocht voor een redelijke prijs! Vriendelijke verkoper die snel reageert en goeie service!

Beste mevrouw van Eggelen, Bedankt voor uw review! Wat ontzettend leuk om te horen. Wellicht tot in de toekomst en veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Super snel alles afgehandeld

Mijn fiat 500 bij Eurocars Oss gekocht, Binnen een week reed ik deze topper! Snelle afhandeling en fijn personeel!

Beste John, Bedankt voor uw review! Veel plezier in de mooie Fiat 500. Team Eurocars Oss

Goede service en communicatie

Vanuit mijn werkgever mocht ik een auto uitzoeken. Via internet kwam ik uit bij Eurocars die een auto hadden staan die bijna aan mijn eisen voldeed. Op verzoek is een trekhaak onder de auto gezet waarbij het prijs nog binnen budget bleef. Proefrit aan huis was goed geregeld, ik kon op mijn gemak de auto uitproberen. De levering aan huis was ook goed en keurig volgens afspraak. Nadien kreeg ik nog een bericht van de verkoper of de auto naar wens was.

Beste Jaap, Bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Veel rijplezier. Team Eurocars Oss

Top service

Fijne proefrit kunnen maken en daarna alles snel geregeld. Toen de verkoper wegens prive omstandigheden met spoed weg moest is alles meteen correct overgenomen door een andere verkoper. Fijn bedrijf!

Beste Barry, Hartstikke bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat we correct hebben gehandeld. Wellicht tot in de toekomst. Team Eurocars Oss

Klantvriendelijk

Goede prijs ontvangen voor de inruil van mijn eigen auto en denken goed mee binnen alle maatregelen welke nu gelden

Beste Koen, Hartstikke bedankt voor uw review. Het is toch even wennen maar met de maatregelen proberen we nog steeds zo goed mogelijk ons werk te doen! Team Eurocars Oss

Fantastisch

Wij zijn super fijn geholpen door Rudolf Reinders, echt een man die verstand heeft van zijn vak !! 5sterren

Beste Romy, Dankjewel voor de review! We hebben het gelijk doorgegeven aan Rudolf voor je. Team Eurocars Oss

Alles top geregeld

Hele goede verkoper. Mooie prijs gekregen voor mijn oude auto. Ze kwamen zelfs 100km naar mij toe gereden voor een proefrit. Alles top geregeld.

Beste Keanu, Een proefrit op locatie, we proberen het zo gemakkelijk mogelijk te maken! Veel veilige kilometers gewenst. Team Eurocars Oss

Super fijne auto en echt laagste prijs !!

Ik heb een fiat 500 X gekocht Heb echt goed m’n huiswerk gedaan ze hebben inderdaad zoals ze zelf zeggen de beste prijs en ik kreeg ook nog een goed bedrag voor m’n inruil bediening was heel vriendelijk en ze hebben verstand van auto’s Voor m’n volgende auto ga ik weer hier als eerste kijken !!

Beste René, Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zien u in de toekomst weer! Ook dan staan we direct voor u klaar. Team Eurocars Oss

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Bij deze wil ik alle medewerkers van Eurocars bedanken voor de goede diensten van het afgelopen jaar en iedereen fijne feestdagen toewensen. Team CinC

Beste Team CinC, Wat ontzettend leuk om deze reactie te lezen. De beste wensen voor jullie! Team Eurocars Oss

uitstekend

Per toeval kwam ik op de site van Eurocars in Oss. Was op zoek naar een Ford Fiësta met weinig kilometers op de teller voor mijn dochter. Ze hadden er verschillende staan, ze vond de blauwe het mooiste. Zijn toen gaan kijken, en hebben contact gehad met Ruud op een uiterst prettige manier. Zakelijk maar ook meedenkend met de klant, een pluspunt voor hem, en de koop was zo gesloten. Eigen auto van haar ingeruild voor een schappelijke prijs. De nieuwe voor haar moest overgeschreven worden voor Nederland, en na enkele weken toen we hem kwamen halen, zag hij eruit als een spiksplinternieuwe auto.

Beste Frans, Wij hopen dat je dochter veel kilometers in haar Ford mag maken! Bedankt voor uw reactie en wellicht tot in de toekomst! Team Eurocars Oss

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919