Ik zag een leuke fiat 500 online, toen heb ik direct een Afspraak gemaakt, en kon in dezelfde dag nog langs komen en ben ik goed geholpen. Ik ben geholpen door Rudolph en die heeft mijn vragen goed beantwoord en bij vragen erna kreeg ik ook direct antwoord. Dus goed geholpen en goede service.

Beste Ivana, Dankjewel voor de super review! Voor vragen in een later stadium kunt u altijd Rudolf even bellen. Team Eurocars Oss

Prima bedrijf!

Heel fijn bedrijf, hele mooie auto gekocht voor een redelijke prijs! Vriendelijke verkoper die snel reageert en goeie service!

Beste mevrouw van Eggelen, Bedankt voor uw review! Wat ontzettend leuk om te horen. Wellicht tot in de toekomst en veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Super snel alles afgehandeld

Mijn fiat 500 bij Eurocars Oss gekocht, Binnen een week reed ik deze topper! Snelle afhandeling en fijn personeel!

Beste John, Bedankt voor uw review! Veel plezier in de mooie Fiat 500. Team Eurocars Oss

Goede service en communicatie

Vanuit mijn werkgever mocht ik een auto uitzoeken. Via internet kwam ik uit bij Eurocars die een auto hadden staan die bijna aan mijn eisen voldeed. Op verzoek is een trekhaak onder de auto gezet waarbij het prijs nog binnen budget bleef. Proefrit aan huis was goed geregeld, ik kon op mijn gemak de auto uitproberen. De levering aan huis was ook goed en keurig volgens afspraak. Nadien kreeg ik nog een bericht van de verkoper of de auto naar wens was.

Beste Jaap, Bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Veel rijplezier. Team Eurocars Oss

Top service

Fijne proefrit kunnen maken en daarna alles snel geregeld. Toen de verkoper wegens prive omstandigheden met spoed weg moest is alles meteen correct overgenomen door een andere verkoper. Fijn bedrijf!

Beste Barry, Hartstikke bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat we correct hebben gehandeld. Wellicht tot in de toekomst. Team Eurocars Oss

Klantvriendelijk

Goede prijs ontvangen voor de inruil van mijn eigen auto en denken goed mee binnen alle maatregelen welke nu gelden

Beste Koen, Hartstikke bedankt voor uw review. Het is toch even wennen maar met de maatregelen proberen we nog steeds zo goed mogelijk ons werk te doen! Team Eurocars Oss

Fantastisch

Wij zijn super fijn geholpen door Rudolf Reinders, echt een man die verstand heeft van zijn vak !! 5sterren

Beste Romy, Dankjewel voor de review! We hebben het gelijk doorgegeven aan Rudolf voor je. Team Eurocars Oss

Alles top geregeld

Hele goede verkoper. Mooie prijs gekregen voor mijn oude auto. Ze kwamen zelfs 100km naar mij toe gereden voor een proefrit. Alles top geregeld.

Beste Keanu, Een proefrit op locatie, we proberen het zo gemakkelijk mogelijk te maken! Veel veilige kilometers gewenst. Team Eurocars Oss

Super fijne auto en echt laagste prijs !!

Ik heb een fiat 500 X gekocht Heb echt goed m’n huiswerk gedaan ze hebben inderdaad zoals ze zelf zeggen de beste prijs en ik kreeg ook nog een goed bedrag voor m’n inruil bediening was heel vriendelijk en ze hebben verstand van auto’s Voor m’n volgende auto ga ik weer hier als eerste kijken !!

Beste René, Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zien u in de toekomst weer! Ook dan staan we direct voor u klaar. Team Eurocars Oss

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Bij deze wil ik alle medewerkers van Eurocars bedanken voor de goede diensten van het afgelopen jaar en iedereen fijne feestdagen toewensen. Team CinC

Beste Team CinC, Wat ontzettend leuk om deze reactie te lezen. De beste wensen voor jullie! Team Eurocars Oss

uitstekend

Per toeval kwam ik op de site van Eurocars in Oss. Was op zoek naar een Ford Fiësta met weinig kilometers op de teller voor mijn dochter. Ze hadden er verschillende staan, ze vond de blauwe het mooiste. Zijn toen gaan kijken, en hebben contact gehad met Ruud op een uiterst prettige manier. Zakelijk maar ook meedenkend met de klant, een pluspunt voor hem, en de koop was zo gesloten. Eigen auto van haar ingeruild voor een schappelijke prijs. De nieuwe voor haar moest overgeschreven worden voor Nederland, en na enkele weken toen we hem kwamen halen, zag hij eruit als een spiksplinternieuwe auto.

Beste Frans, Wij hopen dat je dochter veel kilometers in haar Ford mag maken! Bedankt voor uw reactie en wellicht tot in de toekomst! Team Eurocars Oss

Fantastisch bedrijf om mee samen te werken!

Ik kom al jaren in Oss mijn werkzaamheden verrichten! Mooi professioneel bedrijf waar alles goed geregeld is! Ik ga ervan uit nog vele jaren samen te werken met deze club!

Prima bedrijf zowel voor wat betreft de kwaliteit van de auto's als het personeel.

Met Ruud (Rudolf) Reinders Folmer een salesmanager gehad, die zijn vak heel goed verstaat. Ruud is zakelijk maar tegelijkertijd heel menselijk, geen overbodige poespas en een eerlijke onderhandelaar. Mijn inruil had een volle tank benzine, maar Ruud gaf aan dat dat een voordeel zou zijn voor de volgende eigenaar en dat gekochte wagen in ieder geval benzine zou hebben om ruimschoots thuis te kunnen komen. Tot mijn verbazing had de auto een volle tank. Bedankt. Na al die jaren was dit voor mij de 28ste auto en ik moet zeggen dat in al die onderhandelingen Ruud als een van het beste uit de bus is gekomen.

Mooie auto voor een mooie prijs.

Wij zijn zeer tevreden over de auto die we kochten bij Eurocars. Dankzij het advies van Dani van Doorn rijden we in een mooie auto waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

Top!!!

Wij hebben afgelopen week voor mij een nieuwe auto gekocht. Een Fiat 500 uit 2019. Ben er zeer tevreden mee. Auto rijd perfect. Personeel geeft eerlijk advies en is erg vriendelijk. Dus wij zijn er heel goed geholpen. Echt een aanrader.

Vriendelijk, transparant & veel keuze

Vandaag mocht ik mijn VW Polo ophalen. Dit was de 2e auto die ik bij Eurocars kocht! Tijdens de proefrit had ik gezien dat er op een portier een grote kras zat. De verkoper geeft de schade gelijk bekeken en dacht dat deze met polijsten weggewerkt kon worden. Dit was echter niet het geval. Op de dag van oplevering is de auto nog gespoten! Dani & Niels zijn behulpzaam en vriendelijk. Het hele team heeft er voor gezorgd dat mijn auto picobello was, voor ze de sleutels overhandigde. Blij met mijn nieuwe bolide. Nogmaals dank voor alles, Niels! Tot de volgende keer.

mijn 4e auto op rij

Alweer mijn 4e auto op rij via Ruud bij Eurocars gekocht. Ruud kent mijn wensen en denkt hierin ook super mee. Eerlijk en professioneel advies. Altijd eerlijke antwoorden op vragen en altijd bereikbaar. Zowel voor Ruud en zijn team en voor Eurocars, jongens weer bedankt.

Uitstekende service!!

Ik ben ontzettend snel en vriendelijk geholpen door verkoper Ruud! Hele fijne en heldere communicatie. (Het enige wat wellicht beter kan is het keuzemenu aan de telefoon) Verder helemaal tevreden, ga zo door!!

Super fijne servies! Eerlijk advies

Ik heb een prachtige Mercedes Vito gekocht bij Eurocars.... De auto is in top conditie en de voorwaarden en prijs waren goed! Ik zou zeker een volgende bedrijfwagen hier weer kopen

Goede service!

Vriendelijk personeel en goede service Denkt graag met de klant mee

on professionele

Zo slecht ervaring in mij leven heb nog nooit ervaart. Onvriendelijk,niet flexibel, communicatie met klant was zo laag dat ik in een woord kan ervaren als onmenselijk,gezicht uitdrukking was niet te lezen,ik als klant kwam ik bijna niet tot mijn woord.Hij heeft mij auto van a tot z bekeken daarna gereden ik mocht zijn auto van buiten bekijken en rijden kon ik hem pas als wij een deel met hem hebben gemaakt. Wij waren als gezien, wij werden niet uitgenodigd om naar binnen(kantoor of gebouw)te kunnen komen. Ongelofelijk nare ervaring en dit gunnen wij aan niemand te ervaren. Dit is mijn/ons ervaring met een iemand als persoon, dit is niet ervaring met het bedrijf.

In één woord; súper!

Hele goede service, vriendelijk personeel en goed advies. Zo omschrijf ik Eurocars. Geweldig dus!

Een geweldige service

Van mijn Citroen Xara was mijn uitlaat lek vlak voor mijn vakantie. Richard gebeld en zei mij dat ik langs kon komen zodat hij kon zien wat er aan defect was.Hij belde mij terug met wat er vervangen moest worden en dat hij zijn best zou doen ondanks de drukte om het toch dezelfde dag te herstellen.Ik werd om half vier gebeld dat de auto om half vijf klaar zou staan.Dit noem ik nou service van de bovenste plank. Bedankt Richard.

Top advies , mooie inruilwaarde en geweldige mini countryman aangeschaft

Geweldig geadviseerd over mini’s , top afleverservice en een mooie inruilwaarde voor mijn bmw op leeftijd. Wat wil je nog meer!

Heel fijn bedrijf.

Leuk bedrijf met mooie wagens,ik rij nu alweer een half jaar met mijn Audi A3 zeer tevreden.

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919