Snel,goed en prettig

Zeer tevreden met de auto. Prettig contact en alles snel geregeld. Zeker een aanrader En nog bedankt voor de mooie bos bloemen

Beste Peter, Bedankt voor de review en aanbeveling. We zijn blij om te horen dat je zeer tevreden met de auto en dat het proces naar wens is verlopen! Team Eurocars

Top bedrijf!

Ik wil mijn oprechte tevredenheid delen over mijn recente aankoop bij eurocars. Ik heb een bestelbus gekocht en ben buitengewoon tevreden met zowel het product als de service die ik heb ontvangen. De bestelbus voldoet volledig aan mijn verwachtingen en is van uitstekende kwaliteit. Het aankoopproces verliep soepel en het personeel bij eurocars was zeer behulpzaam en professioneel. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me de nodige informatie te verschaffen, wat mijn besluitvorming aanzienlijk vergemakkelijkte. Wat me ook opviel, was de transparantie en eerlijkheid waarmee ze te werk gingen. Geen verborgen kosten of onaangename verrassingen. Dit gaf me het vertrouwen dat ik de juiste keuze had gemaakt bij het kiezen van eurocars voor mijn aankoop. Al met al ben ik uitermate tevreden met mijn ervaring bij eurocars en zou ik het ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbaar bedrijf voor de aanschaf van een bestelbus of andere voertuigen. Bedankt, eurocars, voor de geweldige service en het leveren van een product van topkwaliteit! Met vriendelijke groet, G.Karapetian

Beste Ghegham, Bedankt voor de review en aanbeveling. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de bestelbus en de service en dat we je hebben kunnen helpen bij het aankoopproces! We wensen je heel veel rijplezier en veel veilige kilometers. Team Eurocars

Goede ervaring

Fijn contact en afspraken komen na. Goede service

Beste Jeannie, Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat de service en het contact goed zijn bevallen en we wensen je veel rijplezier! Team Eurocars

Goede service en prettig geholpen.

Via internet heb ik dit bedrijf gevonden waar de auto van mijn voorkeur, Kia Picanto in de kleur wit, op stond. ik werd prettig geholpen door Jens die duidelijke informatie gaf. Daarna een proefrit gemaakt en besloten tot aankoop. Een week later werd de auto netjes thuisbezorgd. Wat een service!! Keurig schoon gemaakt en de vreselijke rooklucht is bijna helemaal verwijderd. Jammer dat het dashboardkastje niet mee gereinigd is, maar dat is een kleinigheid. Ondanks dat het een occasion is lijkt het wel een nieuwe auto! Hij rijdt heerlijk en ik hoop er lang plezier van te hebben. Voordat de auto geleverd werd kreeg ik ook nog een prachtig boeket bloemen bezorgd. Wat een verrassing!

Beste Marion, Bedankt voor de review! We zullen het compliment terugkoppelen naar Jens. We willen het zoeken naar- en het kopen van een nieuwe auto zo soepel mogelijk laten verlopen. Wat fijn om te lezen dat alles goed is bevallen. Veel veilige kilometers gewenst. Team Eurocars

Snelle en goede service

Ik heb de auto online gevonden en mijn gegevens achtergelaten. Binnen 10 minuten werd ik al gebeld door Dani. Snel en duidelijk. Binnen een week is de auto thuis afgeleverd en daarvoor heb ik ook nog een mooie bos bloemen mogen ontvangen. Al met al erg vriendelijk en fijn contact.

Beste Maxime, Dankjewel voor de review! We zijn blij dat het contact goed is bevallen en wensen je veel plezier met de auto. Team Eurocars

Super service

Vandaag de nieuwe bus afgeleverd, erg goed geholpen en te woord gestaan door Madelon. Super service! Volgende bus ga ik zeker weer hier halen!! En namens mijn vriendin bedankt voor de bloemen.

Beste Kris, Bedankt voor de review. We zijn blij dat Madelon je goed heeft kunnen helpen en hopen je in de toekomst weer terug te zien! Team Eurocars

Fijne auto, prettige service

Ik ben heel tevreden met de auto, hij rijdt fijn, voelt meteen goed. En de bejegening en service was heel prettig.

Beste Mia, Bedankt voor de review. Erg fijn om te horen dat je heel tevreden bent met de auto! We wensen je heel veel veilige kilometers. Team Eurocars

Betrouwbaar adres

Snel,betrouwbaar, goede communicatie. Prima auto. Alles is goed geregeld

Geweldig fijne club mensen

In eerste instantie even een stroeve start, maar eerlijk gezegd kun je ook iets pas echt goed beoordelen als het eventjes niet helemaal gaat zoals je verwacht. Dani en Luke hebben echt hun best gedaan om alle beloftes na te komen en deze klant tevreden te stellen, en dat is ook 100% gelukt. Hartstikke blij met mijn Fiat 500. Nogmaals, als alles helemaal vanzelf goed gaat weet je nog niet wat er gebeurt als dat niet het geval is, ik nu wel!!. Ik zou sowieso iedereen durven aanraden hier naar toe te gaan. Kortom, een hele dikke grote duim.

Beste Karin, Dankjewel voor de review en aanbeveling. Heel erg fijn om te horen dat Dani en Luke het goed hebben kunnen oplossen en we zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent. We wensen je heel veel plezier met de Fiat 500! Team Eurocars

Zeer goede service...echt top

Volgens afspraak stond de auto gereed voor een proefrit. Prettig ontvangen door Jens (de verkoper). Eigenlijk is alles super gegaan...service, snel reageren op berichten, documentatie, etc. Op de afgesproken dag is de auto thuis afgeleverd. De "oude" auto is gelijk meegenomen. Dat scheelt ons weer een rit vanuit West-Brabant.

Beste Marco, Dankjewel voor de review. We zijn blij dat alles goed is verlopen en wensen jullie heel veel rijplezier met de auto! Team Eurocars

Zeer net betrouwbaar bedrijf!

Vorige maand bij eurocars mijn Renault Clio gekocht. Een dag van te voren gebeld of ik deze auto even als optie kon houden tot de volgende dag. Dit was geen probleem. Volgende dag naar de auto gaan kijken en de showroom en het hele voorkomen van het bedrijf was super netjes.! We werden hartelijk ontvangen en de auto werd netjes naar buiten gereden. Ze regelen alles zeer serieus zoals de juiste papieren mee te geven tijdens de proefrit. De auto was super netjes onderhouden en was van binnen en buiten professioneel gereinigd. Een week later ontvingen we nog netjes een bos bloemen. We hebben hier een goed gevoel aan over gehouden en hebben bij dit betrouwbare bedrijf onze auto gekocht. Wij zouden hier zeker terug komen!

Beste Femke, Bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat alles goed is bevallen en we zouden jullie in de toekomst graag weer terug zien! We wensen je heel veel veilige kilometers met de Renault Clio. Team Eurocars

Zeer goede service, echt TOP

Ik heb mijn Kia Xceed gekocht, en wilde via Kia Utrecht mijn auto registreren waar heel moeilijk over gedaan werd, omdat mijn auto uit het buitenland kwam (Denemarken) en vertelde dat ik waarschijnlijk geen garantie had, want zij konden deze niet aanmelden. Vervolgens heb ik de dealer gebeld en die zeiden dat de auto volledige garantie had en gingen dit gelijk regelen en ik heb dit ook verteld bij de Kia in Utrecht. Vervolgens na 3 keer bij de Kia gevraagd was er gelukkig iemand die het wel kon regelen, toen ik had verteld dat ik het verhaal bij de dealer had neergelegd. Dus ben ontzettend tevreden met de hulp van de mensen van Eurocars met name van Marcel en Marco, echt bedankt voor jullie ontzetttende goede service.

Beste FC Dropsie, Dankjewel voor de review. We zijn blij dat we je hiermee hebben kunnen helpen en wensen je heel veel plezier met de Kia Xceed! Team Eurocars

Correct bedrijf met snelle afhandeling.

Nette auto gekocht. Prettige verkoper. Goede service.

Beste Beate, Dankjewel voor de review! We vinden een goede service belangrijk en zijn blij dat het goed bevallen is. Team Eurocars

Echt een top bedrijf en verkopers

Ik heb er een bus gekocht. En super geholpen en zeer netjes te woord gestaan. En ook onze afspraken zijn ze netjes na gekomen Echt een aanrader Eurocars bedrijfswagens

Beste Maik, Bedankt voor de review en aanbeveling! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. We wensen je heel veel rijplezier! Team Eurocars

Topp

Fijne medewerkers, ik werk gelijk geholpen door Jens. En heb een fijne auto nu. Helemaal geweldig

Alles was gegaan zoals gewenst

Gewenste auto via de Eurocrs website stond klaar bij aankomst in Oss. Prettig ontvangen door Jens Voets de verkoper. Na een proefrit toch besloten voor een andere auto te gaan die snel uit een opslag werd gehaald zonder probleem. De auto was prachtig bij het oohalen na een uitgebreide service en poets beurt.

Beste Ad, Dankjewel voor de review! We wensen je heel veel rijplezier met de auto. Team Eurocars

Zo als het hoort

Eerst goed geholpen bij de aankoop door Niels . Nadat ik mijn auto had gekocht en ik er een Bovag garantie erbij had genomen, komen ze hun woord goed na! Ik had een rammel in mijn auto en Marco van de werkplaats heeft me geweldig geholpen. Hij belde me netjes terug , heeft voor een garage hier in de buurt gezorgd en alles perfect geregeld om mijn auto na te laten kijken. Dank je Marco voor je fijne hulp.

Beste M., Dankjewel voor de review! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen en wensen je veel rijplezier met de auto. Team Eurocars

Super tevreden!

In onze zoektocht naar een Fiat 500 Powder Pink voor onze dochter (haar eerste auto) kwam mijn vader op de site van Eurocars terecht. We hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit, die middag zijn we vakkundig geadviseerd door Marcel Knook. Paar weken later werd de Fiat 500 netjes bij ons thuis afgeleverd. Na enkele dagen hebben we een paar kleine dingen ontdekt, gebeld we konden gelijk afspraak maken om dit te verhelpen. Al met al zeer tevreden met de auto en de service.

Beste Nancy, Dankjewel voor de review. We zijn blij om te horen dat jullie zeer tevreden zijn met de auto en service en hopen dat jullie dochter blij is met de Fiat 500! Team Eurocars

Professioneel, betrouwbaar en buitengewoon vriendelijk!

Ik ben ontzettend blij met de aankoop van mijn nieuwe Volvo. Jens (Voets) was niet alleen buitengewoon vriendelijk en helder in de communicatie, Eurocars is ook gewoon een fijn en professioneel bedrijf dat doet wat het belooft.

Beste Sijmen, Heel erg bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de aankoop van de Volvo en dat alles naar wens is verlopen! Team Eurocars

Weer goed geholpen

Deze keer een bijna nieuwe GLA gekocht. De 6de auto via Eurocars. Al jaren klant vanwege het goede advies en prettige service. Denken mee over welke aankoop past bij de wensen. En heel belangrijk de prijs is netjes in vergelijk met andere bedrijven. Wie je ook spreekt er is altijd een prettig contact.

Super service!

Ik ben super tevreden met de service en aankoop van mijn auto. Ondanks dat ik in een lage prijsklasse kocht lijkt hij als nieuw. Door mijn bijgekochte garantie is alles al vervangen waarvan ze zelf twijfelde of het nog een jaar kon wachten. In plaats van het polijsten van de koplampen hebben ze er gewoon nieuwe opgezet. Hier schrijft een blije eigenaar over de aankoop van haar eerste eigen auto.

Beste Jenny, Bedankt voor de review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en met de aankoop van jouw eerste eigen auto! We wensen je dan ook heel veel rijplezier en veilige kilometers. Team Eurocars

Eerlijk bedrijf met super service!

Uitstekend geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe auto. Omdat ze een groot aanbod hebben, meerdere auto's kunnen bekijken die voldeden aan mijn wensen. Hierdoor alle mogelijkheden mee kunnen nemen in mijn overweging. Eerlijk advies en eerlijke prijzen waardoor je met een super goed gevoel, en een hele mooie aankoop naar huis gaat. De auto wordt volledig gecontroleerd en klaargemaakt en (één week later!) netjes thuis afgeleverd.

Beste Romee, Dankjewel voor de review! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen bij het uitzoeken van je nieuwe auto en dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan. We wensen je heel veel rijplezier! Team Eurocars

Zeer tevreden, goede service

Wij hebben vorige week bij Eurocars een mooie Toyota Aygo gekocht maar er bleek bij aankomst thuis toch nog een probleem met, naar later bleek, de oliefilter te zijn. De auto is opgehaald en het probleem is opgelost. Wij zijn er helemaal blij mee.

Beste Ineke, Dankjewel voor de review. Fijn dat het goed opgelost is en we wensen je heel veel plezier met de Toyota Aygo! Team Eurocars

Fijn bedrijf, voelde gelijk goed!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Jens Voets, autoverkoper Eurocars. Goed verhaal en alles duidelijk uitgelegd. Fijn persoon binnen jullie bedrijf. En ook nog een bos bloemen ontvangen. Ik heb een Kia Picanto gekocht, mijn oude auto, een Kia Sportage ingeruild. Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

Beste Inge, Bedankt voor de review en aanbeveling! We wensen je heel veel rijplezier met de Kia Picanto. Team Eurocars

Prettig all-over

Zaken gedaan met Niels die in heldere bewoordingen aangaf wat hij voor mij kom doen en wat niet . Hierdoor met relatief “korte klappen” én een goede inruilprijs voor mijn Volvo V70 kunnen krijgen én een reële prijs voor de te kopen Volvo XC60 kunnen bespreken !! De eerste veilige KMs zitten er inmiddels oo

Beste Wouter, Dankjewel voor deze review! Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen en goed om te horen dat de eerste veilige kilometers er alweer op zitten. We wensen je veel plezier met de Volvo XC60! Team Eurocars

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919