Vriendelijk, transparant & veel keuze

Vandaag mocht ik mijn VW Polo ophalen. Dit was de 2e auto die ik bij Eurocars kocht! Tijdens de proefrit had ik gezien dat er op een portier een grote kras zat. De verkoper geeft de schade gelijk bekeken en dacht dat deze met polijsten weggewerkt kon worden. Dit was echter niet het geval. Op de dag van oplevering is de auto nog gespoten! Dani & Niels zijn behulpzaam en vriendelijk. Het hele team heeft er voor gezorgd dat mijn auto picobello was, voor ze de sleutels overhandigde. Blij met mijn nieuwe bolide. Nogmaals dank voor alles, Niels! Tot de volgende keer.

mijn 4e auto op rij

Alweer mijn 4e auto op rij via Ruud bij Eurocars gekocht. Ruud kent mijn wensen en denkt hierin ook super mee. Eerlijk en professioneel advies. Altijd eerlijke antwoorden op vragen en altijd bereikbaar. Zowel voor Ruud en zijn team en voor Eurocars, jongens weer bedankt.

Uitstekende service!!

Ik ben ontzettend snel en vriendelijk geholpen door verkoper Ruud! Hele fijne en heldere communicatie. (Het enige wat wellicht beter kan is het keuzemenu aan de telefoon) Verder helemaal tevreden, ga zo door!!

Super fijne servies! Eerlijk advies

Ik heb een prachtige Mercedes Vito gekocht bij Eurocars.... De auto is in top conditie en de voorwaarden en prijs waren goed! Ik zou zeker een volgende bedrijfwagen hier weer kopen

Goede service!

Vriendelijk personeel en goede service Denkt graag met de klant mee

on professionele

Zo slecht ervaring in mij leven heb nog nooit ervaart. Onvriendelijk,niet flexibel, communicatie met klant was zo laag dat ik in een woord kan ervaren als onmenselijk,gezicht uitdrukking was niet te lezen,ik als klant kwam ik bijna niet tot mijn woord.Hij heeft mij auto van a tot z bekeken daarna gereden ik mocht zijn auto van buiten bekijken en rijden kon ik hem pas als wij een deel met hem hebben gemaakt. Wij waren als gezien, wij werden niet uitgenodigd om naar binnen(kantoor of gebouw)te kunnen komen. Ongelofelijk nare ervaring en dit gunnen wij aan niemand te ervaren. Dit is mijn/ons ervaring met een iemand als persoon, dit is niet ervaring met het bedrijf.

In één woord; súper!

Hele goede service, vriendelijk personeel en goed advies. Zo omschrijf ik Eurocars. Geweldig dus!

Een geweldige service

Van mijn Citroen Xara was mijn uitlaat lek vlak voor mijn vakantie. Richard gebeld en zei mij dat ik langs kon komen zodat hij kon zien wat er aan defect was.Hij belde mij terug met wat er vervangen moest worden en dat hij zijn best zou doen ondanks de drukte om het toch dezelfde dag te herstellen.Ik werd om half vier gebeld dat de auto om half vijf klaar zou staan.Dit noem ik nou service van de bovenste plank. Bedankt Richard.

Top advies , mooie inruilwaarde en geweldige mini countryman aangeschaft

Geweldig geadviseerd over mini’s , top afleverservice en een mooie inruilwaarde voor mijn bmw op leeftijd. Wat wil je nog meer!

Heel fijn bedrijf.

Leuk bedrijf met mooie wagens,ik rij nu alweer een half jaar met mijn Audi A3 zeer tevreden.

Kwaliteit en prijs perfect in verhouding en super service !

In mijn zoektocht naar de perfecte auto voor mij heeft eurocars me echt geweldig geholpen! Groot aanbod, juiste advies, eerlijk verhaal en goede prijs kwaliteit verhouding. En dan ook nog alles keurig afgehandeld en snel geleverd ! Perfect dus ! Mijn volgende auto koop ik gewoon weer bij eurocars !

Goed onderhouden auto’s voor een scherpe prijs

Al jaren koop ik hier mijn auto’s. Ook nu weer mijn golf VII ingeruild voor een Mercedes CLA. Zoals ik gewend ben van Eurocars kreeg ik een oprechte inruilwaarde voor de ingeruilde auto. Deze verkopers zijn eerlijk en hebben verstand van wat ze verkopen. Zowel zakelijk als privé koop ik hier mijn auto’s en blijven bij Eurocars in onderhoud.

Zeer goede persoonlijke service

Ik heb laatst problemen gehad met mijn auto. Dit is door Eurocars zeer vakkundig verholpen en de service was fantastisch. Complimenten!

Keurig bedrijf, goed behandeld.

Net een Polo gekocht bij Eurocars. Vakkundig en vriendelijk. Prima afgeleverd, faire deal met mijn inruil. Kortom een aanrader.

Goede service, autorit zeker de moeite waard geweest!

Eurocars nam de tijd voor me en we zijn samen tot een goede deal gekomen! Blij me de gekochte auto bij jullie. Ga zo door!

Heel erg tevreden! Goed service en een uitstekend bedrijf. Een aanrader. Vriendelijke verkoper dhr: Henry Mvg Vikash

Kwaliteit

Geachte heer Henry Bedank dat u de moeite heeft genomen, en op korte een auto kon leasen. Super bedankt. Super fijn bedrijf.

Top Service en éérlijk advies

Inmiddels een aantal auto's gekocht via Eurocars. Zijn erg tevreden over de het eerlijke en goede advies. Auto's tegen een scherpe prijs. Absolute aanrader !

Plezierig

Niels Harmsen heeft me heel goed geholpen. Zowel bij de aankoop als het afleveren. Vriendelijk en accuraat. Weet veel van de auto's en is ook nog eens gezellig.

Hele fijne ervaring

Van het weekend mijn mooie auto opgehaald ik ben heel erg tevreden en we zijn super goed geholpen door niels

Uitstekende ervaring

Ben geholpen door een zeer goede en vriendelijke verkoper. Kortom: geweldige service, een aanrader!!

keurig netjes te woord gestaan

afgelopen weekend auto gekocht. alles verlopen volgens afspraak. Niels heeft ons keurig netjes te woord gestaan. prima bedrijf.

Goede service en groot assortiment

Je vindt een groot assortiment bij Eurocars. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt duidelijk en transparant uitgelegd. Ik ben erg blij met mijn Ford Focus. Hartelijk dank voor alle hulp & service, Niels!

Fijne ervaring

Eurocars is een professionele organisatie waarbij ik netjes geholpen ben. Het is de moeite waard om nog eens terug te komen.

Vriendelijk personeel, goede service, zeer tevreden

Vriendelijk personeel, goede service, zeer tevreden.

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919