Goede instructeurs, flexibel en snel handelend kantoorpersoneel!

Ik kwam Verkeersschool Metro tegen op internet en heb geïnformeerd naar hoe snel ik aan de opleiding voor het C-rijbewijs kon beginnen. Dit was binnen 1 week na het eerste belletje al nodig. Door een "lean and mean" aanpak bieden zij bovendien ook een zeer competitieve prijs en zijn de wagens ook in goede conditie en lekker om het rijden met de vrachtwagen onder de knie te krijgen. Ik heb les gehad van Jatin en André, waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Kort samengevat; leuke en goede rijschool, tegen de beste prijs! p.s. De dames op kantoor zitten er bovenop en zijn super flexibel. Goed gevoel aan overgehouden en alvast een intake gepland voor het CE-rijbewijs.

Echt geweldig

Ik ben niet 1 van de makkelijkste, maar door veel begrip van Ricardo en het geduld die hij had, heb ik met heel veel trots mijn rijbewijs behaald Ik zal zeker iedereen willen laten weten dat de communicatie heel erg goed was, en ik een heleboel van hem geleerd heb Ik zal zeker de rijschool en Ricardo voor 100% willen aanbevelen aan iedereen, die een rij instructeur zoekt Ricardo heel erg bedankt voor alles

Geweldige rijschool

Top rijschool!! Binnen een paar maanden rijlessen van instructeur George te hebben gehad heb ik mijn auto rijbewijs gehaald. George is een goede instructeur die alles duidelijk uitlegt en veel geduld heeft. Hij is zeer professioneel en komt afspraken netjes na. Met veel handige tips en een goede voorbereiding heb ik mijn examen gehaald. Een echte aanrader!! Bedankt!!

Super, heel blij met de instructies

Alles was heel duidelijk uitgelegd, fouten, goede gedragen ook. Maar het beste was dat ze concentreren precies waar je een beetje zwak ben. Ze bespreken deze punten met je, om hun te versterken, voor te kunnen slagen.

beste rijschool in nederland

De beste instructeurs in nederland en de beste baliemedewerksters in nederland. Je word gelijk geholpen en er word goed naar oplossingen gezocht voor andere dagen als je die dag niet een rijles kan volgen. Iedereen netjes op tijd.

Goede en leerzame rijschool.

In oktober 2022 begon ik met mijn rijlessen. De eerste lessen deed ik bij Seyma en toen zij weg ging kwam ik bij Appie terecht. Ik ben blij dat ik Appie als rijinstructeur heb gehad. Het waren leerzame maar ook gezellige lessen. Zelfs ben ik als examenleerling mee geweest voor Ricardo wat ik ook een leuke ervaring vond om mee te maken. Bedankt voor alles!

Zoals altijd een goede rijschool

Wil je slagen ga naar deze rijschool fijne mensen die de tijd nemen maar ook een grapje maken als je zenuwachtig bent Vraag naar nordin als rij instructeur Vandaag e achter b gehaald

Omdat ik vind dat iedereen goed op elkaar is afgestemd en omdat ze rustig met de mensen omgaan om het te halen en om dingen te begrijpen ..

Mijn ervaring met Tony en Andre, waren perfect top mannen professionele rijinstructeurs

Zeer tevreden!

Top top Verkeersschool !!!

Lessen met zeer goede kwaliteit!

Ik heb erg veel geleerd van de motorrijlessen die verzorgt werden door Nordin. Ik kon merken dat kwaliteit bij hem op nummer 1 staat. Af en toe streng, wat mij erg scherp hield. Ik zou rijschool Metro voor iedereen die zijn/haar rijbewijs wil behalen erg aanraden!

Streng maar rechtvaardig

Mijn evaring bij rijschool Metro was dat ik goed. Ik werd binnen drie maanden klaar gestoomd om examen te doen. Mijn rijinstructeur leidde mij zo op dat ik alle kleine punten ging letten. Ik zou het zeker aan een ander aanraden.

Geweldige rijlessen, topinstructeur!

Ik heb hier fijne rijlessen gehad van George, hij was geduldig met me en dacht met me mee toen ik van regio verhuisde. Na alle omstandigheden konden we toch een plan van aanpak maken, waardoor ik eindelijk mijn rijbewijs kon halen.

Top rijschool C en CE in 1x gehaald

Top top top.

Great driving school with patient and experienced instructors.

I had a great experience with Metro and my instructor Ismet! The instructor is patient and skilled, making learning to drive engaging and effortless. Their flexible scheduling and tailored lessons helped me to pass my test. Highly recommend this school for a great driving learning experience!

• Would you recommend us? Yes

Super tevreden!!!

Na een slechte ervaring met een andere rijschool kwam ik terecht bij Metro. Ik zag gelijk het verschil tussen een goede en slechte rijinstructeur die ik eerder heb gehad. Meneer Ismet is een super ervaren en geduldig rijinstructeur, hij legt goed uit en ondersteunt goed ,echt een aanrader. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs behaald en ben super tevreden met Metro rijschool. Ik ben super dankbaar voor alle moeite en gereden uurtjes bij deze rijschool. Echt een aanrader. 10/10

George is een hele fijne rijinstructeur

Ik heb mijn tijd in de auto met George als zeer prettig ervaren. George heeft me altijd weten te motiveren en was erg goed in het aangeven van de verbeterpunten op een constructieve wijze. Wanneer ik er zelf even geen vertrouwen meer in had wist George altijd een peptalk te geven en het vertrouwen weer terug te vinden. Zowel tussentijdse toets als praktijkexamen gehaald in de eerste poging. Dat zegt denk ik al voldoende van de kwaliteit en bekwaamheid van George.

Metro was de juiste keuze! uitstekend onderwijs bij George

Ik ben recentelijk geslaagd voor mijn rijexamen en dat door de juiste keuze te maken qua rijschool en door George’s perfecte lesmethoden. George is niet alleen rij-wijze, maar ook in mentaliteit een goede hulp in het leren van zelfstandig autorijden. De tijden waar ik niet in mezelf geloofde en onzeker was, was George dat in ieder geval niet. Hij weet je altijd goed om te praten en je goed voor te bereiden op wat je te wachten staat. Tot slot kan ik met George ook een leuke tijd beloven tijdens het lessen. Voor alle toekomstige Metro kiezers: Jullie hebben de juiste keuze gemaakt voor een top eerste rij ervaring en slaag garantie!

Open voor vragen en een gezellige tijd

Goede uitleg en als ik vragen had, kon ik het altijd stellen. Communicatie liep altijd goed en mijn instructeur was gezellig om mee te rijden. In een keer gehaald!

Goede en duidelijke opleiding

Het is een goede en duidelijke manier van lessen. Ik heb het goed ervaren ook op de manier van lessen en les geven. Alles werd goed en rustig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en hoe het zou moeten gaan

Vloeiend mijn rijbewijs gehaald

Ik heb George als rij instructeur gehad en heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Afspraken maken, plannen en het rijden zelf alles ging vloeiend. Ik heb goede tips gehad van George en hebben gewerkt aan de punten waar het nog niet zo goed ging. Hele goede rijschool dus en een hele goede instructeur. Dankjewel George:)

Uitstekend!!

Heel goed les gekregen van Nordin en ook duidelijk!

Bedankt!

Thanks Ronnie! Ik zal vanaf nu altijd m'n raampje open

Top rijschool!

Het begin was stroef, maar nadat ik van instructeur wisselde ging alles in een noodvaart. George heeft mij alles enorm goed, snel en ook heel duidelijk uitgelegd. Hierdoor kon ik met gerust zowel mijn tussentijdse toets als praktijkexamen halen. Ik ben enorm blij met mijn rijbewijs B, en ben nogmaals George heel erg dankbaar voor alle leuke maar vooral leerzame lessen!!

goede leraar, betrouwbaar, vriendelijk

George is een super goede rijlesleraar dankzij hem ben ik geslaagd. Hij is geduldig en vriendelijk. Voordat ik Metro vond had ik les bij een andere rijschool die mij financieel heeft opgelicht en mij heel erg onzeker heeft gemaakt. George zorgde ervoor dat ik weer vertrouwen kreeg in mijn rijstijl en het rijden weer leuk vond. Een aanrader!