Top.

Ik heb een topervaring gehad bij Verkeersschool Metro! Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Er zat geen één rijles tussen waar ik tegenop zat met zo’n instructeur als Jules! Bedankt:)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Metro is een fijne rijschool. De lessen zijn van goede kwaliteit en worden optimaal benut. Ik heb lessen genomen bij George. Hij bleef altijd rustig, vriendelijk en behulpzaam. Dit heeft mij echt geholpen om mijn rijbewijs te halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Metro is een top leerschool! Goede kwaliteit van de lessen en vooral ook leuke lessen.\r\n\r\nTip: vraag naar Jules beste rijinstructeur die er is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool. Goede, duidelijke en gezellige rijlessen gehad van George. Geduldige uitleg, fijn in de omgang. George, veel dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat mij betreft gingen de lessen, betalingen en afspraken erg goed. Ik heb top lessen gehad van mijn rijinstructeur George. Al met al een goede ervaring bij verkeersschool Metro.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzame, gezellige en top rijlessen gehad bij Jules!! Daardoor in 1x mijn rijbewijs gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede rijles gehad van instructeur Jules. Ik heb er samen met Jules hard aan gewerkt en ben in 1 keer geslaagd. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan, heb alleen maar positieve ervaringen met deze rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool. Ik heb met plezier mijn rijlessen gedaan en ik wil George bedanken voor de goede begeleiding. hij hielp me echt goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring met rijschool Metro. Vooral met mijn rijinstructuer Jules heb een een gezellige en leerzame tijd gehad. Bedankt!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Redelijk tevreden met Metro. Mijn rij instructeur George wil ik bedanken voor zijn inzicht en raad. Heb mede dankzij hem mijn rijbewijs in een keer gehaald. Ik zal verkeersschool Metro aanraden aan wie opzoek is naar een rijschool die serieus werkt aan je vaardigheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf A2 rijbewijs gehaald. Alles in 1 keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring met rijschool Metro! George had altijd erg veel geduld en gaf altijd duidelijke aanwijzingen en feedback waardoor ik goed wist waar ik aan toe was. Dit was heel erg fijn. \r\n\r\nHeel erg bedankt Metro en George!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond een hele fijne rijschool. Ook ben ik heel goed begeleid door mijn rijinstructeur George!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Yahoooooooo! In een keer mijn rijbewijs gehaald dankzij Jules. Heel erg bedankt, ik vond de lessen gezellig en we konden over alles praten. Je was altijd heel geduldig met mij ondanks dat ik eigenwijs en koppig was. Veel goede tips. Fijn dat de lessen flexibel ingepland konden worden. Vandaag mijn rijbewijs opgehaald en gelijk gereden. Nu heel veel rijden en van de zomer kan ik lekker zelf mijn brandweerauto rijden :D\r\n\r\nP.s. Ik mis wel de stoelverwarming van de lesauto!;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel blij en tevreden dat ik voor Verkeerschool Metro heb gekozen. Een echte aanrader. Mijn instructeur was geduldig en gaf direct en concrete feedback over mijn rijvaardigheid. Hierdoor kon ik steeds beter en zekerder rijden en uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs dan in een keer gehaald.\r\n\r\nVele dank aan Metro en George. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool en op soepele wijze mijn rijbewijs B in één keer kunnen halen.\r\nMede dankzij George directe aanpak wist ik continue waar ik aan moest werken. Ook was hij erg soepel met inplannen van de lessen ondanks mijn drukke rooster.\r\nEen aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een keer geslaagd met dank aan George! Erg goede rijlessen zeker het geld waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden! Theorie en praktijk in 1 keer gehaald. Jules, grote bedankt voor je harde werk en veel gedoelte ;) kan niet voor een betere instrukteur vragen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil graag ton en ron bedanken voor hun inzet en tijd het zijn geweldige rij instructeuren die je alles goed uitleggen en mee kan lachen.\r\n\r\nNogmaals bedankt heren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool, zowel door de mensen op kantoor als door rij instructeurs ben ik zeer goed geholpen.\r\n\r\nNa een scheve schaats gereden te hebben, kwam ik bij deze rijschool terecht. Voorheen had ik gelest bij een rijschool uit Rotterdam. Ik had al een aantal examens gedaan voor de categorie vrachtwagen. Ik zakt en een paar keer is mij zelfs door de examinatoren verteld dat ik eigenlijk moest gaan lessen en eerst mijn rij niveau op een aanvaardbaar niveau moest brengen alvorens ik examen ging aanvragen. Ondanks dat ik bij die rijschool heel veel rijlessen heb genomen was het niveau nog lang niet voldoende. \r\n\r\nOp een gegeven moment werd die rijinstructeur van die rijschool ook bot en begon zijn frustratie op subtiele wijze af te reageren. Ik had aanleg X niet en aanleg Y niet. Een andere instructeur vond weer dat die examinatoren om persoonlijke redenen kandidaten bewust lieten zakken. Om zo hun onvermogen te kunnen camoufleren. \r\n\r\nIk had er toen geen zin in belande uiteindelijk bij deze rijschool bij Ton en Ron. En wat een verschil. Ton vertelde mij ongeveer hetzelfde verhaal als wat de examinatoren mij eerder vertelden. Ik had nog niet het niveau bereikt en moest eerst aan gaan werken en er moesten ook dingen afgeleerd worden.\r\n\r\nIk had na zoveel rijexamens gevoelsmatig al het vertrouwen kwijt en ging zelfs denken dat ik niet in staat ben om te kunnen slagen. Misschien miste ik wel een bepaalde aanleg. \r\n\r\nIk kreeg bij Ton en Ron gaandeweg meer zelfvertrouwen en na elke rijles had ik het gevoel iets geleerd te hebben en kon inzien wat er mis is gegaan en waarom het mis is gegaan. Bij de rijschool in Rotterdam was dat niet het geval en bleef hoeveel ik ook gelest heb op hetzelfde (slechte) niveau hangen.\r\n\r\nAls Ton en Ron zo\'n moeilijk geval als ik kunnen voorbereiden op het examen om de examinator tevreden te stellen dan lukt het ook de meeste mensen wel. De examinator was zelfs zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In één keer AVB & AVD (motor) gehaald bij deze toppers! Goede instructeurs en flexibele tijden. Alles werd goed uitgelegd en je ziet dan ook dat ze hier al jaren ervaring hebben in het geven van lessen. Harstikke bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij verkeersschool Metro heb ik mijn A rijbewijs gehaald. Ik was al in het bezit van het A2 rijbewijs, ik heb dus via de getrapte manier examen gedaan. In totaal heb ik 6 (gewone) lessen gevolgd en één uurtje privé rijden voor het examen. Deze lessen waren allemaal prima en de instructeur/instructrice (Ron en Monica) waren duidelijk en straight to the point. Daar houd ik van. Een les heb ik gemist door een communicatief misverstand. Dat is door Katinka top opgelost, daardoor kon ik alsnog deze les volgen voordat ik aan mijn examen begon. \r\nKortom: Als je een rijbewijs nodig hebt dan raad ik verkeersschool Metro zeker aan!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 6 instructeurs gehad voordat ik bij George kwam lessen. Ik heb in de afgelopen 10 maanden meer geleerd dan voorheen. George is heel rustig, geeft goed uitleg en laat je je zelfverzekerdheid vinden. Bedankt voor alles George, dankzij durf ik nu zelfverzekerd de weg op!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat ben ik blij dat ik voor verkeersschool Metro gekozen heb! George heeft mij met zo veel geduld en rust alles bijgebracht en mij helemaal op mijn gemak gesteld in de auto.\r\nGeorge wat ben jij een topper, bedankt voor alle gezellige en leerzame lessen.

Over Verkeersschool Metro V.O.F.

Filter op Taal