top netjes geregeld en afspraak afspraak

goed uitleg en je vragen worden behandeld, ze nemen de tijd voor je niks is teveel gewoon top een aanrader

5 sterren puur alleen voor André

van André heb ik het meeste geleerd terwijl ik van André amper 5uur les heb gekregen. Mijn dank gaat uit naar André ! Zonder jou had ik mijn vrachtwagenrijbewijs absoluut niet in 1x gehaald. Bedankt André

Goede auto, ervaren instructeur, en uitstekende prijzen

Mijn instructeur wist precies wat ik nodig had om te kunnen slagen. Hij zag snel wat voor instructies wel en niet werkten, en paste zich daar super goed op aan. Ook heeft hij een heel fijne lesauto gekozen, hij weet goed wat het beste is om in te leren. Je zou denken dat je voor zulke kwaliteit een hoge prijs moet betalen, maar dan zit je verkeerd! De kosten bleven laag, en wat ik ervoor terug kreeg, kan ik nog jarenlang plezier van hebben.

Goed georganiseerde rijschool

Allereerst wil ik verkeersschool Metro bedanken voor het mogelijk maken om te slagen voor mijn praktijk. Als tweede wil ik rijinstructeur Bart bedanken voor zijn lessen totdat hij geblesseerd raakte en als laatste rijinstructeur Jules, die precies weet wat het betekent om een goede weggebruiker te zijn. Jules heeft mij goed voorbereid voor het examen, al was de strenge leermethode denk ik voor mij niet de ideale wijze voor het opbouwen van zelfvertrouwen.

Super goede rijschool

Ik had maar 3 lessen nodig om mijn scooter rijbewijs te halen. Door de goede uitleg en begeleiding, was ik in 1 keer geslaagd. Dus ik ben super blij met verkeersschool Metro.

Rijschool is prima alleen aan de Instructeurs kan gewerkt worden

Ik heb zelf een aantal dingen meegemaakt met Instructeurs wat ik niet helemaal lekker vond lopen. Niet reageren, geen afspraken nakomen, uren invullen die ik niet had gereden. Dit vond ik wel erg jammer dat het zo ging. Ik heb er in totaal 3 gehad. Waarvan ik 2 lessen bij de laatste had en de dag erna in 1 keer slaagde. Al deze problemen heb ik wel bij de rijschool gemeld en zij hebben er wel telkens een goede oplossing opgevonden.

Mijn rij instructeur (Jules) kan ik zeker aanbevelen! Ik ben blij dat Metro na mijn andere minder leuke ervaring hem benaderd hebben. Dank je wel Jules voor al je geduld. Ik weet het. ik ben soms wat eigenwijs! Groetjes Melanie.

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn CE rijbewijs

Ze zijn heel goed met les geven en geduldig met uitleg.Dank u wel heren.

Goede instructeur, duidelijke communicatie en goed georganiseerde rijschool

Bij Metro heb ik mijn A-getrapt rijbewijs met veel plezier behaald.

Goede instructeurs, je krijgt een goede uitleg!! Zeker een aanrader!! Dank aan Henk, Ernst en Tony

Aanrader!

Toni, henk en Andre zijn goeie rij instructeurs

Top rijschool, hele goede en ervaren instructeurs. Kwalitatieve lessen.

Ernst top instructeur de beste!

Goede uitleg, veel ervaring, top vent

Top school top leraren top lessen!!

Mijn avb & avd ik 1 keer geslaagd en mijn C ook!! Toppertjes!!

waardeloos

planning begon al slecht, snel met factuur sturen maar voor het inplannen continue contact moeten houden, vervolgens wordt er half informatie gegeven en is mijn code95 veel te laat ingepland. Ron heeft zijn rijschool totaal niet op orde en weet niet wat er speelt, slechte rijschool en totaal een afrader.

Een fijne ervaring

Ik heb hier gereden met veel plezier!

Altijd op tijd

Ze proberen zo veel mogelijk hun lessen in te plannen naar hoe het jou het best uitkomt

Bedankt George en Jules

Ik wil graag George en Jules bedanken voor de goede rijlessen die zij aan mij hebben gegeven. Ze zijn allebei geduldig en aardig en je kan alles vragen, alles wordt goed uitgelegd. Het inplannen van de lessen ging ook heel goed, de afspraken zijn altijd makkelijk in te plannen. Ik ben dankzij hen geslaagd voor mijn autorijbewijs en ik ben heel blij en dankbaar daarvoor! Ga zo door. Groetjes, Roshni

Toppie

Goed geregelde rijschool word snel afgehandeld heel vriendelijk allemaal en perfecte rijlessen met veel uitleg en veel aandacht ik raad het iedereen aan die een rijbewijs wil halen voor welke categorie maakt niks uit bedankt allemaal

Gewoon goed

Mijn instructeur was Jules. Dankzij hem heb ik mijn rijbewijs gehaald. Door Corona ging het allemaal wel een stuk langer duren maar op 24 december ben ik geslaagd. Hij is duidelijk en luistert naar je en past zijn les geven aan op de manier die bij je past. Jules, als je dit leest ik was niet de makkelijkste leerling maar mijn eeuwige dank heb je Natasja

Top ervaring

Goeie rijschool top instructeurs Heb zeker geen spijt ervan Ik zal het ook iedereen aanraden .

Beter ga je niet vinden!

Instructeur geeft perfect les en is altijd duidelijk. Vrachtwagen waar in gelest word is ook top en word altijd goed onderhouden. Ik ben zeer tevreden!

Metro - een klantgerichte organisatie!

Ik heb CE gehaald. Goede instructeurs met een goede aanpak! De administratie plant je naar wens in. En niet vergeten: TOP prijs / kwaliteit verhouding!

Beste rijschool den haag!

Zeker een aanrader ! C & CE rijbewijs in 1x gehaald

Goede rijschool

Mijn motorrijbewijs gehaald binnen enkele maanden tijd .Goede instructeurs en ook achter de balie allesgoed en vlot geregeld