In één keer geslaagd dankzij het geweldige team van Rijschool Metro. Aanrader!
Zojuist in één keer geslaagd voor mijn AVD-examen en daarmee mijn volledige motorrijbewijs gehaald. Ik kan Rijschool Metro dan ook van harte aanbevelen.
Mijn grootste dank gaat uit naar Nordin, mijn hoofdinstructeur. Vanaf de eerste les heeft hij mij op een rustige, professionele en duidelijke manier begeleid. Hij wist precies waar mijn verbeterpunten lagen en gaf altijd eerlijke feedback. Wat ik daarnaast enorm waardeerde, is dat hij ook gewoon een ontzettend grappige gast is. Er werd veel gelachen tijdens de lessen en hij wist de sfeer altijd luchtig te houden, waardoor ik ontspannen op de motor zat en met vertrouwen mijn examens in ging.
Daarnaast wil ik Ron bedanken. Ik heb mijn een-na-laatste en laatste les met hem gereden en ook van hem enorm veel geleerd. Hij gaf mij waardevolle tips en inzichten waar ik direct iets mee kon. Zijn feedback heeft mij geholpen om de laatste puntjes op de i te zetten richting mijn examen.
Een speciaal bedankje gaat ook uit naar José, Whitney en Nathalie achter de balie. Altijd vriendelijk, behulpzaam en betrokken. Of het nu ging om het plannen van lessen, examens of het beantwoorden van vragen, alles werd altijd snel en prettig geregeld.
Dankzij het hele team heb ik mijn theorie, AVB en AVD succesvol behaald. Een professionele rijschool met geweldige instructeurs, fijne begeleiding en een prettige sfeer. Ik kijk met veel plezier terug op mijn tijd bij Rijschool Metro en kan het iedereen aanraden die zijn motorrijbewijs wil halen.
Bedankt voor alles!
Dilan