Gewoon goed

Mijn instructeur was Jules. Dankzij hem heb ik mijn rijbewijs gehaald. Door Corona ging het allemaal wel een stuk langer duren maar op 24 december ben ik geslaagd. Hij is duidelijk en luistert naar je en past zijn les geven aan op de manier die bij je past. Jules, als je dit leest ik was niet de makkelijkste leerling maar mijn eeuwige dank heb je Natasja

Top ervaring

Goeie rijschool top instructeurs Heb zeker geen spijt ervan Ik zal het ook iedereen aanraden .

Beter ga je niet vinden!

Instructeur geeft perfect les en is altijd duidelijk. Vrachtwagen waar in gelest word is ook top en word altijd goed onderhouden. Ik ben zeer tevreden!

Metro - een klantgerichte organisatie!

Ik heb CE gehaald. Goede instructeurs met een goede aanpak! De administratie plant je naar wens in. En niet vergeten: TOP prijs / kwaliteit verhouding!

Beste rijschool den haag!

Zeker een aanrader ! C & CE rijbewijs in 1x gehaald

Goede rijschool

Mijn motorrijbewijs gehaald binnen enkele maanden tijd .Goede instructeurs en ook achter de balie allesgoed en vlot geregeld

Duidelijke goede rijlessen om in 1 keer te slagen!

Op het laatste moment dacht ik om gelijk door te gaan voor mijn CE. Dit werd gelijk voor mij ingepland. Door de goede lessen van Ron heb ik snel mijn rijbewijs deel CE gehaald. Erg tevreden!

uitstekende rij instructeur en flaxibel en prima uitleg

uitstekende rij instructeur en flaxibel en prima uitleg

Duidelijk, gevarieerd en goed.

Goede instructeurs met gevoel voor humor maar ook duidelijkheid in uitleg, begeleiding en feedback. Mijn rijbewijs C in één keer gehaald, Tony en André bedankt! (Ook voor het geduld)

Een hele fijne rijschool met duidelijke afspraken. Mijn rijinstructeur (Ismet) heeft mij heel goed geholpen om veilig en zelfstandig auto te kunnen rijden. Dank hiervoor.

Goede rijschool met gezellige instructeurs

De lessen bij metro heb ik goed ervaren,een rijschool waar ook onderling overlegd wordt en ook plek is voor een grapje. De instructeurs leggen het goed en leuk uit. Prima rijschool

George is een prettige en geduldige rij leraar

Mijn rij instructeur bij metro was George, hij was erg geduldig en legde alles goed uit. Ik kon makkelijk lessen plannen en het was ook een fijne auto om in te rijden.

Heel goed!

Ik ben in 2020 begonnen met lessen, maa door corona heb ik 9 maanden moeten stoppen met rijden. Daarna de lessen weer opgepakt en uiteindelijk in een keer geslaagd, mede dankzij mn instructeur George!

Ik heb fijne en leerzame lessen gehad!

Ik wordt van mezelf vrij faalangstig. Jules begeleidde mij hier goed in. Hij stelde mij gerust en hielp mij met het halen van het positieve uit de feedback. Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen. Ik ben Metro en Jules hee dankbaar voor het helpen behalen van mijn rijbewijs in 1x!

Fijne hulp en begeleiding bij behalen motorrijbewijs

Deze verkeersschool is mij aangeraden door twee collega's. De motorlesleraren hebben mij met hulp en tips zo geholpen dat ik beide praktijkexamens en het theorie examen in één keer heb kunnen halen. Naast professionaliteit heb ik ook een hoop gezelligheid ervaren. De medewerkers van de servicebalie denken mee met planning bij drukke agenda's en zijn enorm vriendelijk. Binnen de rijschool hangt een fijne, gemakkelijke sfeer. Er zijn handige folders, motorpakken, -helmen en -handschoenen om te lenen en goede, veilige lesmotoren beschikbaar. Er wordt meegekeken met wat er bij jou als individu past. Ik ben enorm tevreden en raad Metro Den Haag zeker aan.

Goede rijlessen!

Hele goede rijlessen gehad bij Jules! Hij heeft mij onderweg heel erg geholpen met het goed leren rijden. Dankzij zijn manier van lesgeven heb ik in een keer mijn auto rijbewijs kunnen halen.

Door de goede en leerzame rijlessen bij Ernst heb ik in een keer mijn BE rijbewijs gehaald!

goeie rijschool die niet te duur is

vanuit een andere rijschool terecht gekomen bij Verkeersschool Metro , super leerzame rijlessen gehad bij Ernst, hij was wel streng soms maar dat was bij mij schijnbaar nodig want ik ben soms best wel eigenwijs weet ik van mezelf...bedankt Ernst we hebben ook wel gelachen en dat was best wel gezellig ook! Goeie rijschool die Metro

Luister goed naar de instructeurs en je slaagt!

In het begin maakte ik veel fouten maar dankzij de instructeurs verbeterde dit snel! Geslaagd in 1x!

Goede rijschool, goede afspraken gemaakt, goede planning en geslaagd

Goede en zeker niet te dure rijschool. Maken vooraf goede afspraken over het rooster en de planning. Ook de mogelijkheid om tussentijds aan te passen in overleg met elkaar. En uiteindelijk telt het resultaat: GESLAAGD

Wil je rijlessen nemen of zoek je een rijschool dan raad ik METRO Rijschool aan alles is netjes en snel geregeld goeie rijinstructeurs gewoon doen

Fijne rijschool en George is een topper!

Wat een fijne rijschool! En vooral dankzij George heb ik mijn rijexamen gehaald en durf ik vol zelfvertrouwen in de auto te stappen. Ik begon met lessen vlak voordat Corona uitbrak, en het heeft allemaal wat langer geduurd door de lockdowns en Corona tegenslagen. Maar met het engelengeduld van George en zijn coaching lukte het me om door te zetten. Toen ik begon vond ik het soms echt heel spannend, maar met zijn hulp ben ik niet meer angstig. George leert je veilig en zelfverzekerd auto rijden! Mocht je een fijne rijschool zoeken; Metro is de plek en vraag zeker naar George!

Niet in woorden uit te drukken

Top kerels aan deze kant, zolang je 1 van ze naast je heb tijdens de lessen haal je moeiteloos het gewenste resultaat en dat is: SLAGEN!!!!!!!!

Goede rijschool voor een goede prijs

Goed les gekregen van de instructeur

Vriendelijk en behulpzaam

Een fijne rijschool en een goede instructeur George die me op mijn gemak stelde en alles rustig uitlegt waardoor ik mijn rijbewijs heb gehaald. Nong.....