Beste rijschool van de omgevind

top instructeurs!!! Alles in 1 keer gehaald

Goed en veilig motorrijden leer je bij metro!

Van begin tot einde een geweldige ervaring gehad bij metro voor het halen van ons motorrijbewijs. Er is altijd een goede sfeer op de rijschool. Whitney en Katinka zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Zeer goede instructeurs. Zowel Ron, Danny als Kees hechten allen veel waarde aan veiligheid. De heren stimuleren je op een goede manier en zijn erg geduldig. Altijd opbouwende feedback en staan open voor vragen en discussie, zodat je het beste uit jezelf haalt maar ook uit je rijles. Goede prijs voor een geweldige kwaliteit!

Back-office is super! Instructeurs ook :)

Op een hele relaxte manier leren motorrijden. De afwisseling van motor-instructeurs zorgt ervoor dat je verschillende feedback krijgt waardoor je veiliger de weg op kan na het behalen van je rijbewijs!

Goede rijschool met veel persoonlijke aandacht

Rijbewijs A gehaald door Verkeersschool Metro. De instructeurs zijn echt top. Duidelijk en streng, maar dan in de goede zin. Niet teveel nonsens, je weet precies waar je aan toe bent en waar je op moet focussen. Ook stomen ze je niet alleen klaar voor de examens, maar willen ze ook daadwerkelijk dat je veilig op de weg zit. Al met al een hele fijne rijschool die ik iedereen aan kan raden.

Leerzaam en een leuke tijd gehad bij Metro

Het zijn allemaal bekwame instructeurs bij Metro die hun vak goed verstaan. Ook de medewerkers op kantoor staan altijd voor je klaar en helpen je daar waar nodig.

Top rijschool

Ik heb een goede ervaring met deze rijschool heb in 1 keer me auto rijbewijs gehaald wil graag mijn rij instructeur George bedanken voor de leuke lessen en altijd lachen om de leukste dingen heb Veel geleerd in de rijlessen

De moeite waard

De rijlessen werden goed opgebouwd en georganiseerd. Soms was het tijdens de lessen een beetje strict maar de bedoeling erachter was goed. Doordat het strict was waar nodig kon ik wel beter van die momenten leren. Ook al werd mijn eerste tussentijdse toets en examen door Corona verzet, wist Metro het goed op te lossen en kon ik al snel een nieuwe datum krijgen. Er waren momenten waar ik niet erg uitkeek naar de les maar uiteindelijk was het de moeite natuurlijk wel waard.

Leuke mensen en geven goede uitleg

Ik heb van 2 verschillende instructeurs les gehad en beide veel lol mee gehad maar toch veel van geleerd, serieus en toch gezellig. In 1 keer geslaagd en zeker dankzij de goede uitleg. Hier kom ik zeker terug

Goed geholpen en altijd gezellig!

Fantastisch geholpen, altijd gezellig met de motor rijlessen.

Goede rijschool met hele fijne instructeurs. In 1x geslaagd. Toppers

Eerlijk en recht door zee

Ik was bij het begin wat onzeker en opgelicht door een andere rijschool Het lessen duurde bij mij ook wat langer ondanks dat door goede begeleiding (en geduld in 1 keer geslaagd) Ron& vooral Danny Bedankt!!!!

Top rijschool met leuke instructeurs

hele fijne en EERLIJKE rijschool !!

Super instructeurs

Super leuk TEAM..... Ik voel de me thuis

Goud

Goeie begeleiding daar werken mensen mensen luisteren goed naar je raad iedereen aan hier te gaan lessen alles in 1 keer gehaald !!!!! Ga voor goud mensen !!

Alles verliep volgens plan

Ik kan geen beter rijschool aanbevelen dan Metro zelf

Ik was bij een andere rijschool waar ik totaal geen zelfvertrouwen kreeg met scooter rijden. De instructeur was alleen maar aan het gillen. Totdat ik via via bij Metro kwam. Met een paar lessen van Ron ben ik geslaagd. Eindelijk die scooter uit de schuur. Bedankt!!

Mijn zus heeft ook alles bij metro gedaan en nu ben ik geslaagd voor mijn brommer rijbewijs,super goeie lessen en leuk. Ook mijn autorijbewijs ga ik bij jullie doen

Ik heb mijn lessen bij rijinstructeur George gevolgd... Hij legt heel goed uit en rustig.. Ik voelde op mijn echt op mijn gemak...Super bedankt George Groetjes Sandhya

Ik ga niet eens veel typen iedereen die dit leest les bij jules deze man geeft goeie lessen.

Als jullie in 1x willen slagen moet je lessen bij jules ik ga niet teveel typen. Les bij jules en dan zullen jullie zien hoe goed hij rijles kan geven!!!!!!!! ;) Groetjes khalid

Uitstekende en fijne rijlessen gehad van instructeur George

Ik heb een erg fijne rijles-periode gehad met George. Vanaf het begin stelde hij zich erg geduldig op en gaf hij goede tips hoe ik m’n rijgedrag kon verbeteren. Daarnaast was het ook altijd gezellig in de auto wat voor mij belangrijk was. Bedankt George!

Super goed!

Fijne rijschool, ik heb altijd duidelijke uitleg gehad. Ook zeer fijn geprijsd!

Top rijschool

Top rijschool met top instructeur! En in 1x geslaagd voor vrachtwagen. En nu ga ik door met E achter C. Binnen kort ga ik met mijn motor rijbewijs beginnen ook bij hun. Ik raad het iedereen aan zonder twijfel Dank u wel Tony en Ron

2 toppers Tony en Ron

Ben viavia bij rijschool Metro gekomen. En heb er zeker geen spijt van. In 1 keer geslaagd voor mijn c rijbewijs, nu voor me CE. Tony en Ron zijn heel duidelijk en leggen alles goed uit. Gewoon een dikke 10 !!!

Super rijschool en instructeur!

Ik heb rijlessen gehad bij een hele grappige Surinaamse rij instructeur genaamd George en ben in één keer geslaagd! Zeer aan te raden.

Super school!

Hele fijne lessen en goed uitleg. Top verkeersschool!