Top instructeurs!

Kort geleden begonnen met lessen voor C. Vandaag examen gedaan en in 1x geslaagd!! Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Tony en Andre bedankt!!!

Fijne lessen en ervaren instructeurs

Leerzame lessen met goede instructies van de instructeur, geeft je de tijd en rust om het rijden onder de knie te krijgen. Bedankt George!

Uitmuntende rijschool en fantastische rijinstructeur

Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Rijschool Metro en mijn rijinstructeur George. Mijn ervaring met hen was simpelweg geweldig. Wat deze rijschool echt onderscheidt, is hun toewijding aan hun leerlingen en hun bereidheid om net dat beetje extra te doen. Ik stond op het punt mijn theoriecertificaat te verliezen, aangezien het binnenkort zou verlopen en er geen beschikbare datum was voor een rijexamen voordat mijn theoriecertificaat ongeldig zou worden. Ik was behoorlijk gestrest over deze situatie, maar George en het team van Rijschool Metro namen mijn zorgen serieus en begonnen onmiddellijk te zoeken naar oplossingen. Dankzij hun enorme inzet en vasthoudendheid hebben ze het voor elkaar gekregen om toch nog een nieuwe datum voor mijn rijexamen te regelen, precies op tijd. Vandaag, op 16 juli 2024, ben ik geslaagd voor mijn rijexamen – slechts één dag voordat mijn theoriecertificaat zou verlopen! George is een uitstekende instructeur die niet alleen zeer deskundig is, maar ook geduldig en motiverend. Hij zorgde ervoor dat ik me altijd op mijn gemak voelde en gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om mijn rijexamen te halen. Zijn lessen waren duidelijk, gestructureerd en altijd afgestemd op mijn individuele behoeften. Ik raad Rijschool Metro en George ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve rijschool. Hun klantgerichte aanpak en hun vastberadenheid om leerlingen te laten slagen, maken hen de beste keuze. Bedankt, George en Rijschool Metro, voor jullie geweldige ondersteuning en hulp! Met vriendelijke groet, Ahmed Aldaquqi

Zowel m’n vader als m’n broer hebben vroeger rijles gehad bij George. Nu heb ik ook m’n rijbewijs gehaald bij George. Zeer tevreden

Hele fijne duidelijke lessen waardoor ik mijn examen in één keer heb gehaald!

De lessen met Jules waren altijd fijn en erg leerzaam. Hij is altijd eerlijk waardoor je elke les meer leert. Lessen bij hem zou ik zeker aanraden!

Goeie rijinstructeurs die je goed begeleiden tot een echte vrachtwagen chauffeur jullie zijn Toppers Toni,Ron,Jetin,Derya,Andre en de Dame van de receptie Dank jullie allen

Super lesssen met een fijne instructeur

Mijn rijlessen bij metro waren super fijn! Er was altijd ruimte om te lessen op de momenten dat het mij uitkwam. Het pakket wat ik had genomen was super en kon ik makkelijk uitbreiden. George was een top instructeur die samen met verbeterpunten ging zoeken en mij door middel van zelfreflectie kritisch naar m’n eigen rijvaardigheid

Ik heb een leuke en leerzame tijd achter de rug. En ik kon dit niet zonder George die mij met alles goed heeft geholpen. En mij zo heeft klaargemaakt voor het rijexamen.

Fijne rijschool

Hier mijn motorrijbewijs gehaald. Fijne rijschool waar ik een vaste rijinstructeur had die mijn voortgang goed in de gaten hield en zo samen naar je examens toe werkt. Communicatie was ook altijd top.

Bekwame instructeur, positieve ervaring

Nordin is een bekwame instructeur die je op je gemak stelt en alles duidelijk uitlegt. Geeft duidelijke voorbeelden. Aanrader

Echt een goede rijschool!!!!

Ik heb van elke instructeur goeie lessen gehad.Ze hebben me echt goed voorbereid voor mijn examen.Super toffe gasten.Nogmaals bedankt mannen.

Goede rijschool

Je krijgt stap voor stap uitgelegd wat je moet doen en altijd volgens de exameneisen zodat je vanaf begin goed doet!

Goeie ervaring met deze rijschool

Alles ging zoals gepland, kon met alle rijinstructeurs prima overweg. Geven les zoals het hoort. Mede dankzij deze rijschool heb ik alles in 1 keer behaald. Aanrader

Super leuk!!!!

Alle Instructeurs zijn professionals. Serieus als het moet maar verder zeer gezellig! Ook de dames op kantoor staan altijd voor je klaar!!! Ik heb het echt op een hele ontspannen en rustige manier mijn lessen en examens doorlopen!!

Goede rijschool, duidelijke communicatie & kwalitatieve lessen

Na 2 matige proeflessen bij 2 andere rijscholen ben ik door mijn toenmalige manager bij Metro uitgekomen. Ik voelde me gelijk op mijn gemak en ben elke les met plezier ingegaan! Mijn rijlessen met George waren altijd leerzaam, fijn en opbouwend. Hij zorgt ervoor dat je comfortabel achter het stuur zit en voelt precies aan wanneer je klaar bent voor de volgende stap, maar ook wanneer je nog wat extra uitleg nodig hebt. Ik heb enorm genoten van mijn tijd bij Metro en zal het iedereen aanraden!

De beste rijschool ooit

Als of ik met mijn familie bent en zorgzaam zijn ze en heel vriendelijk

Kort en krachtig

Zeer effectief in het overbrengen van instructies. Duidelijk en begrijpelijk!

Mij ervaring

Ik was al bekend met één van de instructeurs dus wist ik gelijk dat het goed zat. Heb in een korte tijd in één keer mijn rijbewijs C en CE gehaald, rijschool Metro is zeker een aanrader!

Onvergetelijk

Mijn reis tot het behalen van mijn rijbewijs is eindelijk tot een einde gekomen. Dit is mede mogelijk gemaakt door George (mijn rij instructeur). Zijn geduld, flexibiliteit, humor, deskundigheid en leerstijl heeft mij de juiste tools gegeven om vandaag te kunnen zeggen dat ik kan rijden en dit heb ik kunnen bewijzen tijdens het examen. Ook een shout out naar Metro voor hun flexibiliteit op het gebied van betalingen. Bedankt hiervoor.

Super fijne rijschool, zeker een aanrader!

Ik heb een hele fijne ervaren gehad bij Metro met mijn instructeur Appie. Appie is een super fijne rij instructeur, hij heeft mij heel erg veel geleerd, en de lessen waren ook altijd gezellig! Appie, en Metro, zijn oprecht gedreven om de leerlingen te laten slagen, en dat merk je heel erg! Dus, zeker een aanrader!!!!

Geweldige rijschool

Leuke ervaring gehad en veel geleerd van george

Beste rijschool tot nu toe

Ik heb hiervoor bij een andere rijschool gereden, mijn ervaring bij metro is 10x beter. Ik ben positief verrast.

Super ervaring gehad!

Rijlessen gevolgt bij Jules. Jules is een super fijne en geduldige rijinstructeur. Hij zorgt voor veel lachmomenten in de auto wat ervoor zorgt dat je je erg op je gemak voelt maar hij heeft uiteraard ook een serieuze kant tijdens de lessen. Ook is hij erg geduldig en kan leerlingen met faalangst goed begeleiden (spreek vanuit ervaring). Korthom: Ik zou de lessen van Jules absoluut aanraden!

Prima rijschool

Ik ben tussentijds gewisseld van rij instructeur. Daardoor was de ervaring in het begin matig. Dat is na de wisseling gelukkig helemaal goed gekomen én in 1 keer geslaagd ! Metro staat bekend als een goede rijschool die al heel lang bestaat maar de rij instructeurs maken of breken dit. Gelukkig heb ik het uiteindelijk positief kunnen afsluiten dankzij Mouna met een mooi resultaat !

Superfijn

Mijn ervaring met André geweldig rij instructeur topper eerste klasse goeie begeleiding zelf nog zijn vrij dag voor mij geofferd echt een top gozer aan alle rij instructeurs bedankt voor jullie inzet en mij goed hebben geholpen!

Escamplaan 216

2547 GN Den haag