Super!

Ik heb een hele leuke tijd gehad met mijn rij instructeur. Hij heeft mij op een positieve maar ook kritische manier leren rijden. Hierdoor gaf ik niet op en heb ik ook mijn rijbewijs gehaald. Ook de rijschool heeft me altijd goed geholpen als ik vragen had of met het inplannen van een toets. Kortom ik heb een zeer goede tijd gehad bij Metro en ik zal het iedereen aanraden!

Een fijne en goede rijschool

Een hele fijne en goede rijschool. Dankzij mijn goede rijinstructeur George heb ik eindelijk mijn rijbewijs behaald!

Wat een TOP rijschool

In 3 maanden mijn motor rijbewijs gehaald met de toppers van Metro. Ron en Danny onwijs bedankt voor de goede begeleiding en leuke grappen onderweg!

Beste rijschool.

Ik ging naar Metro omdat ik van een andere rijschool niet tevreden was. De verschil tussen die twee is niet te vergelijken. Ze maken echt goede werk. Die rijders doen dat echt met haart. Dank je wel Ron en rest van de team.

Geweldige Verkeerschool

De mensen die daar werken zijn hartstikke vriendelijk. En rijinstructeur George is echt een topper. Hij gaf goed en duidelijk les. En hij gaf mij het zelfvertrouwen dat ik het kon en me geholpen door te zetten. George, bedankt voor de leerzame en gezellige tijd die we hadden.

Super fijne rijschool!

Metro is een goede rijschool! Ik heb lessen gehad bij George en hij is altijd heel duidelijk geweest, gaf goede tips en bleef altijd rustig als ik zelf wat gespannen was. Ik heb op mijn eigen tempo kunnen leren. Bedankt George voor alle leerzame lessen!

Ismet, top instructeur. Zonder jou was t niet gelukt. In 1x geslaagd. Bedankt !!!

Mijn ervaring bij Verkeerschool Metro was erg fijn, Jules gaf goed en duidelijk les en de lessen hadden een hele prettige sfeer! Ik zou deze rijschool dan ook zeker aanbevelen!

Door Moena begon ik het autorijden leuk te vinden

De lessen die ik volgde bij Moena van Metro heb ik als super prettig ervaren. Moena is een hele lieve vrouw waarbij ik me gelijk op mijn gemak voelde. Ze legt duidelijk uit en ze gaf mij het vertrouwen dat ik het wel kon. Na bij verschillende instructeurs in de auto te hebben gezeten was het een verademing om bij haar te mogen lessen, door haar ben ik het autorijden leuk gaan vinden en had ik plezier in iedere les! Moena bedankt, je bent super!

Top rijsschool met leuke instructeurs

Hele vriendelijke, fijne mensen. Communicatie was top afspraken over betalingen ging soepel en goede rijlessen. mijn motorrijbewijs binnen 3 maanden gehaald. Top ervaring!

Professionele rijschool!

Ik had rijinstructeur George. Topervaring, meedenkend, aanpassend en professioneel. George is echt super, heel veel geduld en geeft de ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ik heb dankzij George natuurlijk mijn rijbewijs gehaald. Dank je wel!

TOP!

Top begeleid door voornamelijk Ron! Ook de andere instructeurs heel relaxed, duidelijk en streng waar nodig om je in 1x door de examens te loodsen!

Fantastisch team!

Ontzettend tevreden met alle mensen van de rijschool! Waanzinnige lessen gehad en goede uitleggen. Alles in één keer gehaald. Bedankt!

Leuke en zeer goede rijschool

Heb heel fijn gelesd. Kreeg duidelijk uitleg en goede aanwijzingen. Heb met heel veel plezier gelesd en kan Verkeersschool Metro iedereen aanraden. Heb mijn motorrijbewijs binnen 2 maanden gehaald.

Geweldig!!!!

Super leuke rijschool, alles is voor mij heel snel en leuk gegaan. Echt een aanrader voor iedereen die zijn scooter wilt halen!!!!!

Hele goede rijinstructeur's Ton en Tony

Ben er erg blij mee heb heel veel geleerd van Ton en Tony. Het is een Top rijschool. Aanrader.!!

Beste rijschool metro

Metro is Beste plaats voor opleidingen en rijbewijs halen ...

Super!

Zeer goed en professioneel begeleid bij het traject voor m’n motorrijbewijs. Goed materiaal en flexibele lestijden. Geweldige coaching in alle stadia van het traject door Monica, Danny en bovenal Ron! Metro heeft z’n reputatie volledig waargemaakt.

Stelletje toppers bij elkaar!!

Metro, ik raad het iedereen aan!! Wat ben ik door hun goed opgevangen en begeleid!!

Een super leuke tijd!

Tijdens de lessen worden er goede instructies gegeven en regelmatig tips en tool bij het berijden van de motor! Zeer fijne samenwerking met de instructeurs! En de receptionistes👍🏻

Leerzaam

Ik had toen der tijd nog helemaal geen rijbewijs. Toen ik me aansloot bij metro werd ik op een zeer gunstige manier ontvangen en al snel benoemden ze je bij je voornaam en dat geeft voor mij een prettig gevoel. Naast dat waren de lessen zeer leerzaam en er word echt gefocussed op de dingen die iets minder goed gaan waardoor je uiteindelijk heb ik mijn examens in 1 x behaald

Goed bedrijf goeie mensen weten van wanten

Zeer goede rijschool

Bij deze rijschool me avb en avd behaald. Zeer goede rij instructeurs die de tijd nemen om alles goed uit teleggen.

Top-rijschool! Zowel auto- als motorrijbewijs bij Metro behaald.

Erg goede begeleiding gehad voor het halen van mijn motorrijbewijs van Ron, Monica en Danny. Stuk voor stuk instructeurs die weten waar ze over praten en er een leuke les van maken. Na het behalen van mijn autorijbewijs nogmaals een positieve ervaring bij Metro!

Zeer slechte ervaring met Metro!

Instructeurs hebben het te druk, of vallen in slaap tijdens de les. Ook zitten ze tijdens de les op hun telefoon en als je daar iets van zegt tegen de directie zegt de dame “dat is niet verboden en het zijn zzpers dus daar kunnen we niks van zeggen. Te gek voor woorden! Ook zegt ze “ik heb het aan de instructeur gevraagd maar hij zegt dat hij niet in slaap viel” 🤣 Klachten worden zeer slecht afgehandeld en ik ben daar nog steeds gefrustreerd over. Andere rijschool gebeld en die zei de rijscholen worden te groot en we zullen een hoop moeten afleren wat ze bij Metro geleerd heeft!