Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super.. alles netjes en met koffie afgehandeld. eerlijke auto gekocht.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een super nette golf gekocht bij frans wientjes netjes kunnen handelen met elkaar en de zelfde dag de golf nog mee genomen. Hoorde ineens een geluid en zijn gaan kijken, bleek er een onderdeel te zijn afgebroken hoe t kon zouden we niet weten. Had deze auto zonder garantie gekocht heb zelf het onderdeel eraf gehaald en frans heeft de rest voor mij kostenloos geregeld en heb t onderdeel er weer opgezet . SUPER NETJES BEHANDELD DUS . Daarom raad ik aan om hier zeker een auto te kopen
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een VW Polo gekocht bij Frans Wientjes. Proefritje gemaakt en toen kwam ik erachter dat er iets mis was met de motor. Dit was helaas niet aangegeven op de advertentie. Ik ben in gesprek gegaan met Dylan en zij hebben de reparatiekosten voor hun rekening genomen. Vanwege het \'ongemak\' heb ik een aankoopkeuring erbij gekregen. Daarna heel netjes op de hoogte gehouden door Dylan. Vorige week vrijdag heb ik de auto definitief gekocht, waarbij ze me zelfs hebben opgehaald op me werk. \r\n\r\nIk kan niet anders zeggen dan dat ik zeer goed ben geholpen. Alles is netjes uitgelegd. Kortom: zeer deskundig en betrouwbaar. Ik raad deze garage dan ook zeker aan!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden 3 weken geleden heel goed ontvangen, eerst even gebeld of we konden komen kijken. Er was aandacht voor de kinderen ook een plus.\r\nWij voelden ons er thuis. Na de proefrit was er tijd voor een gesprek en kwamen we vanzelf bij het feit wat we van de auto vonden en begonnen de onderhandelingen.\r\nAuto is super netjes afgeleverd met een prachtige bos bloemen. Wilco en Frans bedankt. We rijden nu met plezier 2 weken in de auto. Wie weet tot ziens.\r\n\r\nGroetjes familie De Jong uit Driel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal maanden was ik op zoek naar een vervanger voor mijn Toyota Corolla uit 2004. Het moest een Toyota Verso worden. Via internet kwam ik opeens een mooi zwart exemplaar tegen bij Frans Wientjes. Kilometerstand goed. Zag er op foto\'s netjes uit. Afspraak gemaakt. Inderdaad een hele mooie auto. Goed gesprek met verkoopmedewerker Lubbertus gehad. Belangrijk is voor mij altijd de sfeer en openheid die je treft. Zeker in een tot dan toe onbekende zaak. De onderhandelingen gingen vlot en netjes. Bij oplevering stond de auto er als nieuw bij. Mooie bos bloemen erbij. Echt Top!\r\nNu rijd ik een week of 6 in de auto. Bevalt prima. Ik ben echt tevreden met mijn aankoop én de behandeling bij Frans Wientjes.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto kopen is best een grote happening. Je neemt eerst een flinke hap uit je spaargeld, en meteen daarna ga je op je nieuwe aanwinst afschrijven. Geen investering, maar een grote uitgave dus. Laat die uitgave dan vooral ook heel erg goed voelen. Je wilt natuurlijk wel blij worden van je nieuwe aanschaf. En de jaren daarna ook blijven. Je hebt immers in 1 keer een grote beslissing voor járen genomen. \r\n\r\nVandaag is het precies 2 jaar geleden, dat ik mijn BMW 3-cabrio bij Frans Wientjes kocht. Niet over 1 nacht ijs, ik had de 3 maanden daarvoor het internet grondig afgestruind. Bij Frans Wientjes stond mijn droomauto. Daar wilde ik wel even 160 km voor rijden.\r\n\r\nToen was m\'n auto 10 jaar oud, inmiddels 12. De teller staat nu op 213.000. We zijn 36.000 km verder. Probleemloos! Was was ik blij en trots toen ik m\'n auto kocht... en wat ben ik nog altijd blij, dat ik deze beslissing 2 jaar geleden bij Frans Wientjes heb genomen. Mijn auto is helemaal TÓP!\r\n\r\nBlije, tevreden en hartelijke groeten uit Hilversum!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met plezier denk ik terug naar de aankoop van mijn nieuwe Audi A3 bij Frans Wientjes. Ik heb de auto nu een week en hij rijdt perfect! \r\nWanneer je een auto koopt (wat ik niet vaak doe) dan vind ik de koop ervaring ook heel belangrijk en bij Frans Wientjes heb ik het gevoel van vertrouwen, kwaliteit en verkoop wat gedaan wordt vanuit het hart. Ik heb een goede eerlijke prijs gekregen ook voor mijn inruil auto, waarvan ik weet dat die nu in goede handen is. Het ophalen van mijn nieuwe auto was ook een feestje. Het is zo bijzonder om als klant zo in het zonnetje gezet te worden. Onvergetelijk... Dank je wel Frans & Donna!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week de trotse bezitter geworden van mijn nieuwe auto! \r\nDe afstand van mijn woonplaats naar Frans Wientjes was het 100% waard. Erg fijn geholpen. De auto gespot, gelijk de sleutels gekregen om de auto op ons gemak te bekijken, auto mocht van de verkoper zonder erover na te hoeven denken op de brug, dit was geen probleem, proefritje gemaakt en vrijwel meteen in onderhandeling gegaan! Fijne mensen en Topservice! De volgende dag de auto opgehaald. Twee dagen later een bosje bloemen thuis bezorgd gekregen om te feliciteren met de aankoop en nog een telefoontje van de verkoper of de auto naar wens is! Het zijn kleine dingen, maar dit alles maakt de service van Frans Wientjes auto\'s Top! Aanrader!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een uitstekende service, advies en onderhandeling gehad. Als verassing ook een bosje bloemen gekregen en van heel het werkend personeel een handdruk van mijn nieuwe aanschaf.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige ongedwongen ontvangst. De aangevraagde proefrit was prima voorbereid. De uiteindelijke deal kwam in goede harmonie tot stand. Er wordt aandach besteed aan de achtergrond van de koper, en dat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven. De sfeer in het bedrijf is bijna familiair te noemen. Dit bedrijf ga ik in mijn kennisen kring aanbevelen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een auto gekocht en ik ben er erg blij mee!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles is keurig geregeld en we zijn tevreden met de volkswagen UP. Het rijdt als een zonnetje.\r\nDe bloemen die we erbij kregen hebben we wel twee weken plezier van gehad.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden over de VWpolo1.4 16V\r\nOnze VW Polo 1.4 uit 2005 had inmiddels iets meer dan 160.000 km gereden en werd privé verkocht. Met een geldbedrag op zak en het idee dat er korting te bedingen was omdat er geen inruil plaats hoefde te vinden op een nieuw vehicle, werd internet afgestruind, op zoek naar een vervanger. \r\nWe hadden na een bezoekje aan een Crosspolo nog een lijstje van 6 geschikte kandidaten uitgeprint, te beginnen bij de Fa. Frans Wientjes in Deventer. Daar stond een zeer luxe VW polo 1.4 uit 2008 met niet teveel kilometers op de teller.\r\nOnderweg, vanuit Daarleveen in een leenauto, belde ik of de Polo nog beschikbaar was. Een vriendelijke jongemannenstem bevestigde de vraag positief. Ik vertelde dat we er dan met ca. 45 minuten waren. Dat was akkoord. \r\nAangekomen op de Gotlandstraat 11 in Deventer gingen we direct even kijken waar “ons polootje” stond. We vonden de auto in een diepe plas water. “Niet zo veel aandacht aan besteed” gaat dan even door je heen, ik had toch gemeld dat we kwamen”. Vervolgens is er rechtsachter lichte schade (ca. €350,0) op het scherm, die niet stond vermeld. Jammer. Verder waren de 4 banden zo goed als af. Voorbanden helemaal geen profiel en achterbanden nog ca. 4 mm. Voor in deze winterperiode helemaal geen discussie, gewoon alle 4 vervangen (kosten ca. € 300,00). \r\nGeen man overboord zou je zeggen als de prijs maar goed is. Geen inruil. Geen garantie, goede auto, dealeronderhouden (distributiepakket was al ooit vervangen) zo mee (met uitzondering van de mankementen). Tot onze schrik werden alle kosten voor het maken van een goede auto (banden en schade herstellen) er allemaal bij op geteld. Uiteindelijk zijn we een goede prijs overeengekomen (ergens in het midden) zonder afleverkosten. Kosteloos meegeleverd zijn de matten en moerkapjes op de velgen. Daarvoor dank. \r\nNa het doen van de aanbetaling van €250,00 is het afleveren van de auto tweemaal uitgesteld (overmacht). Had lastig kunnen zijn maar gelukkig had ik een weekje vrij en was de auto van mijn zoon de hele week beschikbaar. \r\nWe zijn we erg blij en tevreden met de VWpolo1.4 16V. Elke keer stond er verse koffie en vriendelijke mensen klaar voor een goed gesprek en een warm ontvangst. Dat heet klantvriendelijkheid. \r\nDe overtreffende trap van klantvriendelijk ondernemen is ‘hostmanship’. Dit omvat de ‘menselijke’ bejegening van klanten, de empathie, de deskundigheid van de dienstverleners en het echt willen oplossen van een klantprobleem. Dat hebben ze grotendeels waargemaakt. Op één aspect in het hostmanship heb ik iets gemist. \r\nDe auto had niet meer in het water moeten staan en de schade had niet onbekend moeten zijn. Ik weet dat je ons misschien niet als klant had ontvangen en dat de auto niet aan ons was verkocht maar toch……het gaat om vertrouwen.\r\n\r\nJan en Ine Tibbe\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn gastvrij ontvangen en prima door de mederwerkers te woord gestaan. We konden meteen zaken doen en de bijkomende administratie is direct keurig afgehandeld. Zelfs nog bloemen en foto\'s nagestuurd gekregen ! Frans en medewerkers : Bedankt !\r\nMaarten & Cilia
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vrouw en ik hadden een V40 T4 uit 2001 en waren op zoek naar een nieuwere Volvo. Liefst een C70 T5 Hard top 2006/2008. We kwamen uit bij Frans Wientjes auto\'s via Marktplaats. Een super strakke metallic blauw T5. Bellen. Afgesproken voor een proefrit.\r\nEven van Rotterdam naar Deventer (140 km). We zouden die dag om 16.40 uur arriveren. Het garagebedrijf zou om 17.00 uur dicht gaan. Geen probleem! De auto stond netjes buiten voor een proefrit. Nog nooit meegemaakt. Meestal lopen ze te hoesten en op hun klokkie te kijken. Verse koffie werd getapt.. Dan maar om 18.00/18.15 uur dicht. Na een proefrit een deal gemaakt. Nog een broodje gekregen van Frans Wientjes. \r\nIk was op dat moment 1 van de 1e kopers/geïnteresseerden. De auto werd gereserveerd voor mij. Door de kerst en oud en nieuw liep het 1 en ander niet lekker. Met diverse kopers achter mij. De koopovereenkomst/reservering hebben Wilko en Lubbertus vast gehouden. Dit vind ik TOP!!! Jammer voor de anderen. Maar top voor mij als klant/koper. Lijkt wel een familiebedrijf!\r\nMijn opa zei vroeger; \"een man een man. een woord een woord\"\r\nEn dat doen ze bij Frans Wientjes in 2015.\r\nDoor de remmingen van de feestdagen zijn wij niet opzij gezet.\r\nBij het afhalen van de C70 werd mijn vrouw begroet met een mooie bos bloemen. (met de afsluiting van de koopovereenkomst werd ons tevens meegedeeld dat, als we in de buurt zijn altijd langs kunnen komen voor een \"bakkie\")\r\n\r\nWij vinden het fijne en eerlijke mensen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens het eerste contact via de telefoon werd ik al meteen vriendelijk te woord gestaan. Dit was voor mij doorslaggevend om een bezoek te brengen aan Frans Wientjes Auto\'s.\r\n\r\nTijdens mijn bezoek zeer prettig geholpen, niet opdringerig en de tijd die ik nodig had om na te denken werd me zonder moeite gegund!\r\nDoor deze benadering en het gevoel wat ik bij dit bedrijf kreeg, heb ik besloten om de auto bij Frans Wientjes Auto\'s te kopen met inruil van mijn eigen auto.\r\n\r\nOpenheid, personlijkheid, transparantie en \"een goed gevoel\" typeren de werknemers binnen de organisatie. Daarnaast bevalt de auto erg goed en kun je spreken van een goede kwaliteit.\r\n\r\nAl met al een hele goede ervaring gehad bij Frans Wientjes Auto\'s en ik kom hier graag terug!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had al een mooie Witte corsa color edition zien staan op de site ! Toevallig kwam ik langs Deventer en dacht ga toch ff kijken ! En werd hier vriendelijk te woord gestaan door Wilko,supervriendelijke jongen ! Tot koop overgegaan en mijn mooie Passat diesel hierop ingeruild ! Ivm te weinig km rijden,wens ook de volgende eigenaar hier veel veilige en goede km\'s mee ! Al met al een zéér prettig en fijn bedrijf ! Top !
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi en eerlijk bedrijf, kreeg een goede indruk vanaf eerste telefoontje met de verkoper lubertus. Deze indruk heeft zich vertaalt naar een mooi deal met inruil van eigen auto. De verkoper heeft zelfs de aankoop keuring die ik zelf heb geregeld door onafhankelijk bedrijf toegejuicht en betaald! De auto was in goede conditie, en de prijs/kwaliteit verhouding was goed. super gepoetst bij aflevering! Complimenten. Kreeg na 2 dagen een leuke bos bloemen voor de vrouw thuis gestuurd met een handgeschreven kaartje! Helemaal top!! Zie je niet vaak meer tegenwoordig. Vooral zo doorgaan!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, relaxte sfeer, auto gekocht en mijn eigen auto ingeruild
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en klantgericht. Er wordt echt de tijd voor je genomen en je krijgt een gastvrij onthaal. Ze zijn deskundig, denken mee met de klant en zijn bereid die tegemoet te komen. Verder zetten ze net een stap extra: een bosje bloemen bij afhalen van je occasion, ik vroeg om een rubberen mat achterin en die kreeg ik er kosteloos bij.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en prettige ervaring!\r\nKlantvriendelijk en goede service\r\nvan onze verkoper!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer goed geholpen door wilco, echt een aanrader top. Gr trotse bmw bezitter
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Laan van de Dierenriem 44

7324 AA Apeldoorn

5530 34 222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.