Hoewel het e-mailadres van dit bericht bij ons onbekend is, zal het hier om de aankoop van de heer Neuber gaan van 5 November 2016. Als reactie op dit bericht vinden wij het vervelend te moeten vernemen hoe wij hier worden neergezet. Dit terwijl de heer Neuber bij ons is weggegaan in tevredenheid nadat wij hem terzijde hadden gestaan in een oplossing met het probleem. Dit een half jaar na aankoop. Het betreft een Suzuki Swift van 8 jaar oud, bij ons door inruil verkregen en door de heer Neuber gekocht op handelsbasis, zonder garantie met een hoge korting. Bij ons is gebruikelijk dat 24 uur na aflevering alsnog garantie kan worden afgesloten. Opmerkelijk is dat deze negatieve reactie wordt geschreven door "Meneer Anoniem" maar niet door de heer Neuber zelf. Soms zijn er mensen die willen gokken, niet winnen, vervolgens veronderstellen dat de spelregels niet deugen. Lampjes afplakken of verwijderen en/of onwaarheden verkopen doen wij niet. Gelukkig is dit ook te lezen uit andere recensies. Desondanks is Frans Wientjes Auto's geïnteresseerd in de boosheid van de heer Neuber daar wij gewoon zijn onze afspraken ten alle tijde na te komen. Kortom jammer! Daar dit soort reacties niet ons doel is. Frans Wientjes is geïnteresseerd in een gesprek met de koper in kwestie.
Deze ervaring willen wij graag even kort toelichten: Meneer in kwestie is ruim een maand bezig geweest om te bepalen of dit de juiste auto kon zijn. Nou kan dit natuurlijk voorkomen echter kunnen wij een auto niet een maand vasthouden. Meneer heeft een bieding gedaan waar wij een akkoord op hebben gegeven om direct zaken te kunnen doen. Echter bleef de twijfel erg groot aan de kant van de klant en liet meneer er nog 7 dagen overheen gaan. Hierdoor hebben wij geen houvast en konden wij geen duidelijke afspraken maken. Begrijpelijk dat de teleurstelling groot is bij de klant. Daarom geven wij altijd aan van te voren te bellen om een duidelijke afspraak te maken voor een bezichtiging om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Natuurlijk zien wij ook het liefst dat iedereen blij is. Twijfel die voortduurt kan een vervelende factor zijn en jammer dat wij dit met een negatieve recensie moeten afsluiten. Tenslotte hebben wij ook andere klanten te respecteren en daarbij ook onszelf.
Laan van de Dierenriem 44
7324 AA Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.