erg klantvriendelijke benadering

het kopen van een tweedehands auto verliep vlot en vriendelijk.

Wij zijn erg vriendelijk en gastvrij ontvangen

We waren op zoek naar een Verso S naar wat zoek werk.op het internet kwamen we uit bij Wientjes in Apeldoorn. Na een telefoontje hadden we afgesproken op zaterdag ochtend. Omdat het best een aardig stukje rijden is van uit Gilze Rijen. De auto stond al klaar.En na een kort gesprek en een kopje koffie. En wat gezellig geklets en gelag over ons dialect. En dat we appel taart gewent waren bij de koffie. Over naar waar we voor gekomen waren de Verso S na hem bekeken te hebben en wat vragen en antwoorden. Klaar om een proefrit te maken. Wij waren het er samen wel over eens dat we er wel voor wilde gaan . Toen we terug kwamen wat denk je appeltaart met slagroom geweldig. Naar samen nog wat overleg kwamen we tot de overeenkomst. En afgesproken volgende week zaterdag komen we hem ophalen. Bij aankomst stond hij netjes in de showroom te blinken een bordje er voor gefeliciteerd met onze naam er op. Na alles afgehandeld te hebben kregen we nog een prachtige bos bloemen. Wij willen garage Frans Wientjes auto's bedanken en hopen dat we veel veilige kilometers en plezier van deVerso mogen mogen hebben. Groetjes Cocky en Frits. Gilze Rijen

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen, ook werd er mee gedacht. Erg blij met onze nieuwe aankoop

Vriendelijk en behulpzaam

niets is te veel, in alles overleg en perfecte aflevering

Beste familie, Dank voor jullie recensie! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Nette vakkundige mensen , leveren auto compleet volgens afspraak

Nette vakkundige mensen , leveren auto compleet volgens afspraak

Beste Baaijens, Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Super!

Perfect geholpen. Denkt mee in mogelijkheden. Bij aflevering van onze auto helemaal in de watten gelegd waardoor deze aanschaf een onvergetelijk moment geworden is.

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review! Ook voor ons is de verkoop van de prachtige Honda CR-V een onvergetelijk moment geweest. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Top team dat met oog voor de menselijke maat mooie producten verkoopt.

Welgemeende persoonlijke aandacht voor de klant, uitstekende productkennis, open mind voor kritische vragen en straalt veel vertrouwen uit. Ook de aftersales en geduld zijn sterke kanten.

Beste van Dijk, Hartelijk dank voor jullie uitgebreide en enthousiaste review! Mooi om te zien dat jullie zo tevreden zijn en alles naar wens is geweest. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Heel veel vriendelijke bedrijf en heel goed verzorgd

Nette occasionzaak met goede service

Bij Wientjes een mooie auto gekocht en tot op heden nog zeer tevreden mee! Ook bij een klein terugkomend puntje werd er goede service verleent en is het probleem opgelost. Wientjes komt simpelweg gemaakte afspraken na.

Goedemorgen, Bedankt voor uw enthousiaste review! Vertrouwen en het nakomen van gemaakte afspraken staan altijd bovenaan bij ons! Blij om zo'n mooie auto aan u afgeleverd te mogen hebben. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

Een rit naar Apeldoorn waard

Wij wonen in Amsterdam, maar dit was de rit zeker waard. Vriendelijke medewerkers en wederzijds vertrouwen. Wij voelden ons gehoord en gezien. De zaak ziet er op en top verzorgd uit. Zijn erg blij met de aankoop.

Beste Anne, Bedankt voor jullie uitgebreide review! Leuk dat wij jullie mochten verwelkomen bij ons in de showroom en wij er samen uit zijn gekomen. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Goede service, begripvol en meedenkend. Denken aan alle punten. Staan je vriendelijk te woord en behulpzaam bij elke vraag en of suggestie. Wij raden iedereen Frans Wientjes Auto's b.v.

Beste Irfan, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

We hebben de auto nog maar net, maar de afhandeling ging heel prettig. Bovendien werden we verrast door een welkomstboodschap; een bloemetje en een kaart achteraf. Een extra gebaar, wat ons een blije herinnering heeft opgeleverd. Kortom, we werden méér als klant klant behandeld.

Mooie, nette auto gekocht en oude auto ingeruild. Goede service: bij ophaaldag stond de auto gepoetst klaar met een bosje bloemen!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Super bedrijf

Nemen alle tijd zelfs nog iets kunnen regelen voor een tweede sleutel en nog een mooie foto plus bos bloemen na gestuurd gekregen

Klantvriendelijk en super autobedrijf

Op het moment van binnenkomen voelden wij ons op het gemak,werden gelijk aangesproken en werd er koffie aangeboden Wij hadden al een auto op het oog en de verkoper hielp ons erg goed wat uit eindelijk tot een koop leide. Kortom een top bedrijf met erg vriedelijke medewerkers.!!

Beste van Norden, Super bedankt voor jullie enthousiaste recensie! Blij dat wij jullie als klant mochten verwelkomen. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

Tweede keer bij Frans Wientjes een auto gekocht naar volle tevredenheid!

Onze verkoper Jonathan heeft ons zeer vriendelijk en attent geholpen bij het maken van een keuze. Heel flexibel met proefperiode, waarna we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken.

Beste Latuputty, Hartelijk dank voor jullie zeer enthousiaste recensie. Dankbaar om jullie voor de tweede keer blij te mogen maken met een prachtige auto! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Zeer fijne en mooie zaak

Hele fijne mensen, had gelijk een vertrouwd gevoel. Heb er een hele mooie en fijne auto gekocht.

Beste Bemmel, Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste recensie! Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

Vriendelijk correct

Ik kocht een goedkope scooter en ze hadden net zo veel tijd voor mij als of ik een dure auto kocht, deden er alle moeite voor , en namen er alle tijd voor om naar wens te maken .ongekend. Als ik een andere auto koop zal ik zeker daar gaan kijken. En kan het iedereen aanraden . Mannen succes .

Geachte ten Kate, Super bedankt voor uw uitgebreide recensie. Bij ons is iedere klant gelijk, ongeacht welke auto, motor of scooter je ook koopt! U bent natuurlijk altijd weer van harte welkom. Nogmaals heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met uw scooter! Frans Wientjes Auto's

Fijne ervaring met het kopen van een auto ‘op afstand’

Michael heeft een uitstekende job gedaan om ons te helpen vanuit het buitenland (waar wij wonen) voor onze dochter haar eerste auto te kopen. Zeer attent op snelle en duidelijke communicatie en onze situatie. En een mooie auto, faire prijs en zeer geslaagde aflevering ervan!

Beste Lucien, Bedankt voor uw enthousiaste review en het prettige contact dat wij hebben gehad! Leuk om via een omweg in het buitenland uw dochter blij te kunnen maken met haar eerste auto!! Vele veilige kilometers en vooral heel veel rijplezier toegewenst aan uw dochter! Frans Wientjes Auto's

Ik werd met open armen ontvangen en meteen serieus genomen. Ik kreeg zeker een gevoel dat de mensen die daar werken veel wisten van de betreffende auto. Ze konden op elke vraag een antwoord geven Het enige puntje was dat de onderhandelingen een beetje stug liepen maar uiteindelijk kwamen we toch voor beide op een mooi eindbedrag. Ik zou hier zeker nog een auto kopen

Beste Menno, Hartelijk dankt voor uw uitgebreide en enthousiaste review! Wij zijn blij dat we er samen uitgekomen zijn en dat wij u als nieuwe klant mogen verwelkomen. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

gewoon goed

Snel geholpen, alles duidelijk uitgelegd en goed meegedacht.

Beste Rene, Bedankt voor uw tevreden recensie! Wij wensen u/jullie nogmaals heel veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Positief

We hadden een flink stuk gereden vanuit Z-Limburg.We werden vriendelijk ontvangen en alles is naar tevredenheid afgehandeld. We zijn huiswaarts gekeerd met de auto die we wilden want die voldeed ruimschoots aan onze wensen.

Beste Marc, Hartelijk dank voor jullie zeer enthousiaste review! Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

GEWELDIG!

Ik kom hier heel graag terug.

Beste mevrouw, Dank voor uw tevreden review! U bent natuurlijk altijd van harte welkom om terug te komen bij ons in de showroom! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Wij zijn goed geholpen bij het aanschaffen van onze nieuwe auto. Vriendelijk personeel, duidelijk in communicatie en meedenkend. Bij het ophalen van de auto werd ik goed ontvangen met een bosje bloemen, kopje koffie en uitleg over hoe en wat verder.

Beste meneer Bozkurt, Hartelijk dank voor uw zeer enthousiaste review! Blij om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen wij uiteraard ons uiterste best voor! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Prettig, duidelijk en correct.

Een audi q5 gekocht bij Frans. Prettig zaken gedaan waarbij we netjes en gastvrij ontvangen werden. Mooi bosje bloemen bij aflevering van auto. Prettig bedrijf.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw enthousiaste en tevreden review! Dat waarderen wij zeer! Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's