een heel goede ervaring

Een hele goede ervaring,wij waren op zoek naar een bmw en komen terecht bij Frans Wientjes keurig en net bedrijf goede en heel klantvriendelijke mensen,de bmw had een probleem motormangementlampje brande daar wij uit alkmaar kwamen toch besloten na goede afspraken de auto te kopen,hem laten nakijken in alkmaar en rijd weer als een trein de financiele kant heel netje opgelost kan niet anders zeggen toppie Zeker het terugkomen waard gr Rob & Dunja Alkmaar

Wij hebben de koop van onze auto, als erg prettig ervaren.

Er werd ruim voor ons de tijd genomen, zelf na sluitingstijd. Wij zullen zeker autobedrijf Frans wientjes aanraden voor de gastvrijheid en service.

Geweldig een warm bad

Wij waren al een tijdje op zoek naar een bmw 640 cabrio. Via Gaspedaal.nl zagen we bij Frans Wientjes een mooie staan uit 2012 met bijna 45.000 km. Dat is niet veel voor 8 jaar! Vaak is het zo dat als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Ik was dus na het maken van een proefrit in de ogen van Frans niet enthousiast genoeg over (Frans die een een enorme auto liefhebber is) zijn mooiste auto van de dik 100 die in zijn showroom staan. Na veel praten begon het kwartje te vallen dit wij ook auto liefhebbers zijn. De uitzondering bevestigt de regel deze 640 is in top conditie het is een prachtige auto en we sluiten ( tegen de verwachtingen van Frans ) de deal. Gister werden we onthaald met een lekker bakje koffie met iets er bij en een prachtige bos bloemen en vooral een blinkende bolide We zijn door al het personeel en de hele familie Wientjes gefeliciteerd met onze aankoop en in watten gelegd. Ik ben behoorlijk kritisch maar kan uit de grond van mijn hart iedereen aanbevelen daar een auto te kopen. Wij hebben het als zeer fijn en prettig ervaren en komen hier zeker terug Conny en Richard

In Oktober 2019 heb ik hier een Opel Astra gekocht. De auto stond keurig gepoetst in de showroom, meteen vriendelijk geholpen en een proefrit was gelijk mogelijk. Een redelijk goede inruilprijs gekregen voor mijn oude Golf, en bij de aflevering stond de Astra keurig klaar incl een grote bos bloemen👍

Soepel en prettig aankooptraject

Toevallig op de website van Frans Wientjes terecht gekomen waar een unieke Audi A5 cabriolet stond afgebeeld. Na een bezoek aan de grote showroom met een ruim aanbod aan voertuigen prettig contact gehad met Michael en ook Frans. De auto een dag mee om te laten keuren en te testen was geen enkel probleem. Ook over de prijs geen eindeloze handjeklap. Verfrissend !

Top autodealer!

Zeer klantvriendelijk!

Droom aangekocht

Ik ben bij Frans Wientjes Auto's b.v naar mijn droom auto wezen kijken. Van te voren vriendelijk contact via Whatsapp en niks was te veel gevraagd. Ook tijdens de bezichtiging was niks te veel gevraagd. De auto heb ik op de brug mogen bekijken en ook zonder discussie een externe aankoopkeuring mogen laten uitvoeren. Ervaring is zeer goed en personeel is vriendelijk en gepassioneerd.

Eerlijke zaak

Een goede ervaring gehad bij Frans Wientjes. Zowel voor en na de aankoop van mijn auto. Nette en eerlijke zaak, en super flexibel. Mijn wensen, en afspraken zijn ze netjes nagekomen. Bedankt!

Uitstekend!

Al vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk te woord gestaan en bij mijn bezoek aan de showroom hartelijk ontvangen en deskundig geholpen. De afwikkeling van de deal ging als een geoliede machine en daarmee lekker vlot. Super tevreden!

Alle afdelingen zeer klantvriendelijk

Mijn zoektocht naar een Volkswagen Beetle eindigde bij Frans Wientjes auto's. Het eerste telefoongesprek met mevrouw Wientjes heb ik als zeer plezierig ervaren. Onze verkoper Jonathan was een ontzettend aardige jongen die ons zeer vriendelijk te woord stond en weet waar hij over praat. We wilden de auto graag direct mee en ook dat was geen probleem. Frans Wientjes je kunt trots zijn op je bedrijf!

Fijn, duidelijk, behulpzaam en attend!

Zeer fijne occasion dealer die duidelijk aangeeft wat hij aanbiedt. No-nonsense en een groot gevarieerd aanbod aan occasions met klasse! Je voelt je bij Frans echt als een gewaardeerde klant en dat is erg fijn!

Geen

Slecht

Goedemiddag Mevrouw L, Beekbergen, U heeft bij ons een prachtige Volkswagen Up gekocht, deze hebben jullie met zijn drieën helemaal bekeken. Na een uitgebreide proefrit hebben jullie besloten deze auto te willen kopen op basis van handelsvoorwaarden met de bijhorende handels prijs. Bij thuiskomst hebben jullie gezien dat er een deuk in de dorpel zit, hierop hebben wij aangeboden dat wij de auto terug wilde nemen hiervan wilde jullie echter geen gebruik maken. Wij vinden het jammer dat u op deze manier uw ontevredenheid als nog uit. Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

auto was echt zoals ik wilde

mooie voorraad autos in keurige staat in iedere prijsklasse ik wist wat ik wilde en de auto viel mij zo mee dat ik er snel en netjes geholpen ben en de auto een week later heb opgehaald nadat de trekhaak was gemonteerd en de laatste puntje op de i gezet zijn ik hoop er heel veel jaren plezier van te hebben en denk dat dat ook geen probleem zal zijn

Goedemorgen familie, Hartelijk bedankt voor de leuke review! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie veel rijplezier en vele veilige kilometers toe met jullie nieuwe auto! Frans Wientjes Auto's

Super netjes en goed vertrouwen

Na een mooie onderhandeling een fijne auto gekocht en verder prettige service!

Zeer vriendelijk personeel en mooie auto.

We zijn helemaal uit Amsterdam gekomen om een auto bij Frans Wientjes te kopen en het was het zeker waard! Wat een hartelijk service en een mooie auto voor een zeer schappelijke prijs. We voelden ons heel serieus genomen en vonden het bosje bloemen dat we kregen bij het ophalen van de auto heel attent.

Goedemorgen familie, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve en leuke review! Blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie vele veilige kilometers en veel rijplezier toe met jullie nieuwe auto! Frans Wientjes Auto's

aanbevolen!

Goede dienstverlening, heldere uitleg, betrouwbare service en fijne mensen.

Zeer goed overgaand naar onvoldoende matig

Auto gekocht waarvan de accu door de lange stilstand bij Wientjes totaal overleden was. Bij aflevering hadden ze deze accu toch weer in de auto gezet en gezegd dat ik in 1 keer door naar huis moest rijden (150 km) en dat de accu dan weer opgeladen zou zijn. Na anderhalf uur rijden bleek de auto niet meer te starten en gaf op de multimeter zelfs 4,3 Volt aan. Bij de nieuwe acculeverancier gaven ze aan ook nog de dynamo te controleren want die zou hierdoor ook kapot gegaan kunnen zijn. Dit bleek gelukkig niet het geval. Had de auto onderweg afgeslagen had ik hem nooit meer aan de praat gekregen Ik ben zeer vriendelijk en goed geholpen door de verkoper, maar deze actie (het terugplaatsen van de compleet dode accu) hadden ze echt niet moeten doen. Anders hadden het echt 5 sterren geweest

Top bedrijf

Snel en vakkundig geholpen super nette correcte medewerkers.

Fantasties

Goede service en vriendelijke mensen

Een zeer tevreden klant

Wij waren heel goed ontvangen. Ze namen de tijd voor ons. Ze hebben ons goed behandeld en we waren heel tevreden met de nieuw aankoop en de inruil prijs voor ons auto. Het is een mooi garage in Apeldoorn met velen mooie occasions. Bedankt Frans en collega's.

Goed geholpen met een prachtige auto

Na het zoeken van een nieuwe auto terecht gekomen op een advertentie van Frans Wientjes. Hierna een afspraak gemaakt en zijn wij in de auto gestapt om te gaan kijken. We werden meteen heel vriendelijk ontvangen door Michael en zijn collega’s en naar de auto toegewezen. Na een testrit en overlegd te hebben met hem heb ik een prachtig goed onderhouden 328i f30 gekocht bij Frans wientjes! Na een spannende week mocht ik eindelijk de auto ophalen en stond de auto klaar, gepoetst en zelfs met nieuwe vinden en een bosje bloemen! Kan niet meer zeggen dan dat ik super ben geholpen! In het bijzonder door Michael die mij goed op de hoogte heeft gehouden en zeer vriendelijk was! Bedankt!

Top bedrijf

Wat een top bedrijf al een hele mooie a klasse gekocht en vandaag een GLA 45 AMG super bedankt Frans en zijn gehele top team Gr Remco en heidi

topservice

op 13 december 2019 hebben wij een c350 gekocht helemaal naar wens hoe wij hem wouden hebben. prima geholpen. maar 5 dagen later stonden wij stil langs de weg. wij hebben gebeld naar frans wientjes en binnen 25minuten werden wij opgehaald en kregen wij een andere auto mee zodat onze auto nagekeken kon worden. na onderzoek bleek de moter vastgelopen te zijn...... maar er werd een goeie oplossing gezocht wij kregen een nieuwe auto mee met 20k op de teller en konden daar gebruik van maken tot ons blok vervangen werd. inmiddels hebben wij onze c350 weer een aantal dagen en hij rijd als een zonnetje.... bedankt voor de super top service en dat we alles zo netjes konden afhandelen.

Een professioneel bedrijf met fijne mensen en een prima service!

Wij hebben begin dit jaar een prachtige auto gekocht waar we erg blij mee zijn! In de vorige auto, die we overigens netjes in konden ruilen, hebben we 13 jaar met plezier gereden. We hopen met deze auto natuurlijk ook veel veilige kilometers te maken! We hebben Frans Wientjes Auto's en zijn personeel als erg vriendelijk ervaren, een prachtig en betrouwbaar bedrijf waar we naast een kop koffie ook een goed gevoel kregen. Een andere auto koop je nou eenmaal niet zomaar, en we hadden voor ons gevoel een lot uit de loterij. We moesten er wel een eindje voor rijden, maar we hebben er nog geen moment spijt van gehad. Hier kun je dus met een gerust hart naartoe, ze denken graag met je mee! Hartelijke groeten van familie van Luijk uit Zeeland

Top!!

Vorige week bij dit bedrijf mijn auto gekocht. Ze nemen echt de tijd voor je, en beantwoorden al je vragen. Goede service, kennis en koffie 😉. Ook was er de mogelijkheid om mijn auto met schade in te ruilen. Top. Bedankt voor de mooie bloemen. Mijn volgende auto koop ik weer bij jullie!!