Zeer tevreden met geleverde auto

Zeer vlotte verkoper, naar tevredenheid een auto gekocht, goede nazorg.

geweldig

wij hebben onlangs een mooie nissan qashqai gekocht bij deze garage te Apeldoorn we zijn zeer tevreden over de service die werd geboden en verleend, kortom ga eens langs als u een mooie en een betaalbare occasion zoekt niets dan lof vrg. familie Vonk

familie auto gekocht

Met grote tevredenheid hebben wij hier onze familie auto gekocht. We hadden in aanvang wat pech (kan gebeuren), maar - zelfs na garantieperiode - we werden snel en ruimhartig geholpen. Heel fijn!

Goede service en vriendelijke personeel

Vandaag mijn auto opgehaald en zeer tevreden mee goede service en vriendelijke personeel

Fijn betrouwbaar autobedrijf

Bij Frans Wientjes een auto ingeruild. Zeer tevreden met de tijd en aandacht voor elkaar om tot een deal te komen. Duidelijke afspraken geen kleine lettertjes. Daar houden we van in twente! Mocht ik nog een x op zoek zijn naar een auto dan ga ik graag nog even aan bij Frans.

Beste Arjen, Hartelijk dank voor uw enthousiaste en uitgebreide review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de aankoop en over ons bedrijf. Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Leuke verkopers die tijd voor je nemen.

Prettige sfeer, prima geholpen….klein probleem gehad, geweldig opgelost.

Ik ben op een plezierige en kundige manier geholpen!

De verkoper dacht goed mee, en bleef dat doen ook na levering!

Keurig geholpen.vriendelijk personeel. Alles netjes schoon

Warm intvangst, ontzettend attent, deal snel gesloten.

Ik heb een geweldig leuke auto gekocht, nog steeds heel blij mee. Fijne mensen, super geholpen, echt ontzettend warm welkom. Met het extra stukje aandacht ( bloemen, foto, etc) onderscheid Frans Witjes zich van andere dealers. Super bedankt

Eerlijk bedrijf

Een mooie Mercedes GLB gekocht bij Frans Wientjes Auto's. Het bedrijf voelde gelijk goed aan. De auto moest nog wel een beurt hebben en wij vinden het handiger om dit bij ons in de buurt te laten uitvoeren. Dit was geen probleem en Frans Wientjes Auto's zou dan gewoon de rekening betalen. Bij aankoop dat ook de afspraak gemaakt dat de auto in de buurt van onze eigen woonplaats een onderhoudsbeurt zou krijgen en de rekening nadien bij hun kan worden ingediend. Nadat de onderhoudsbeurt bij ons in de buurt uitgevoerd was is de rekening netjes door Frans Wientjes Auto's voldaan. Ik had het bedrag na de rekening door te hebben gemail nog de zelfde dag nog op mijn rekening.

Nette en correcte verkoop

Netjes en correct geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto. Alle communicatie was helder en duidelijk. Ook buiten kantooruren werd er nog vlot op vragen per email geantwoord. Showroom ziet er verzorgd uit.

Uitmuntende geholpen

Mijn ervaring is dat het bij een dealer niet beter kan.of ze moeten op de tenen gaan lopen .

Prima goed geholpen

Goed geholpen , vriendelijk en lekkere koffie

Fijn contact en snelle en correcte afhandeling

Goed en betrouwbaar bedrijf, netjes behandeld, komt afspraken na.

Prima zaken kunnen doen, alles goed en vlot geregeld. Uiterst vriendelijk en correct en betrouwbaar.

Prima service, fijn bedrijf en verrassende nazorg!

Zeer fijn en netjes geholpen bij de aankoop van een 2e hands auto. Keurig afgeleverd door Jonathan. Prima service hier, keurig bedrijf en nog een verrassende nazorg ook! Bedankt voor de leuke foto kaart!

Gelijk een goed gevoel

Mooi bedrijf met fijne medewerkers en de juiste sfeer. Zonder aarzelen een mooi Mercedes-Benz gekocht. Uitstekende ervaring. Nog steeds tevreden met de fijne auto.

Gewoon goed

Onlangs een auto gekocht bij Frans Wientjes. Goed ontvangen en aardige medewerkers die problemen oplossen en je netjes te woord staan. Mijn auto reed in het begin niet lekker en had dit aangegeven. Zonder moeite hebben hun de auto nagekeken en kwamen uit dat de distributieketting vervangen moest worden. Dit hebben hun voor eigen rekening genomen en de auto rijd nu perfect. Ik hoop dat ik veel plezier van mijn auto ga hebben.

Beste Frans, Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de aankoop en afhandeling. Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Prima geholpen zeer tevreden.

Na aankoop auto 20 jaar geleden nu weer bij Wientjes auto gekocht. Hele fijne zaak met kundig personeel en hele vriendelijke eigenaar en vrouw. Wij zullen Wientjes zeker aan bevelen, hier voel je nog dat je gewaardeerd word, en er is tijd genoeg voor de klant... SUPER BEDRIJF....

Beste familie Rengers, Bedankt voor jullie enthousiaste review! Leuk om jullie na 20 jaar weer te mogen verwelkomen bij ons in het bedrijf :) Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier met jullie nieuwe auto! Frans Wientjes Auto's

Geweldige mensen ,prachtige zaak

Wij mochten de auto ophalen voor onze zoon en schoondochter,waren drie weken eerder al bij Frans en Michael geweest,wat een fijne mensen het leek wel of wij ze al jaren konden. De afhandeling van de Peugeot ging helemaal zo als afgesproken nog om stoffen matten gevraagd geen probleem. Toen we da auto op haalde stond er bordje met felicitatie met een groot boeket bloemen,omdat wij uit Aalsmeer kwamen ,stukje rijden dus ,kregen we van Frans een lunch aan geboden. Als iemand aan ons vraagt wat is een goed adres dan sturen wij ze zeker naar Frans Wientjes.Jullie krijgen van ons 5 sterren Gr fam van der meijden Aalsmeer

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie zeer enthousiaste en uitgebreide review! Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en dit ook vertalen naar een review. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

geweldig!

Wat een Topservice! (Jonathan Sander) Ik ben supersnel en fijn geholpen er waren geen minpunten, zeker een aanrader! Nu veilige kilometers maken met de Golf 8. Met vriendelijke groet, van Dams

Goede service, betrouwbare dealer

2 jaar geleden een Grand Scenic gekocht uit 2017. Naar alle tevredenheid geholpen en afgeleverd conform afspraak. Nu, 2 jaar later, ontstond er een klein mankement aan de auto. Toch even gebeld en erg goed geholpen. Ook al was mijn mijn BOVAG en aankoopgarantie al verlopen. Kortom, een betrouwbare dealer die je altijd goed te woord staat en afspraken nakomt.

Al een tijdje op zoek naar een auto, en kwam een van mijn jongensdroom auto tegen. Zonder al teveel gedoe hebben we met elkaar tot een mooie overeenkomst kunnen komen, en rij er met plezier in!

Beste Jordi, Bedankt voor uw enthousiaste review! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe in jou jongensdroom auto!! Team Frans Wientjes Auto's

Goede service ,komt afspraken.

Goed geholpen.Duidelijke uitleg en informatie. Nemen de tijd voor je. Zeer tevreden over de service.

Goedemorgen, Bedankt voor uw enthousiaste review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Team Frans Wientjes Auto's

Super service

Ik heb een occasion gekocht, bij aflevering stond de occasion alsof het een splinternieuwe wagen was met bloemen en alles erop en eraan.

Beste van Schagen, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Fijn om te lezen dat u de aankoop en aflevering zo goed ervaren heeft. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Team Frans Wientjes Auto's