Top service

Zeer vriendelijk en servicegericht.

Goede ontvangst, goed gesprek, goede hulp, perfecte service na probleempje, kort gezegd zeer prettig

Zie boven, en na klein probleem, zeer goede en snelle service. Zeer prettig bedrijf, je voelt je gewaardeerd. Ga zo door.

Zeer goed geholpen ,eerlijk verhaal , goede service,

Service en klantvriendelijkheid

Onlangs een andere auto gekocht bij de firma Wientjes. Hier zijn wij goed ontvangen, ze namen de tijd voor je en verstaan hun vak. Indien er vragen waren die niet direct beantwoord konden worden kwam men hier zsm op terug om je alsnog van deze info te voorzien. Ook na aankoop kun je hier rekenen op de juiste service en deskundigheid. Wij kijken dan ook met een prettig gevoel terug op de aanschaf van onze auto.

Goed gevoel!

Vriendelijk geholpen bij de zoektocht naar een andere auto, men neemt de tijd voor je en hebben vertrouwen in wat ze verkopen. Duidelijk, behulpzaam en een goede service. De aankoop van de auto was een leuke ervaring en dat geeft een goed gevoel!

De service en de klantbenadering is heel goed.

Het contact met verkoop is heel positief. Er wordt met de klant meegedacht. De "sfeer" is heel relaxed.

Goed betrouwbaar bedrijf !

Goede service en uitleg, goed betrouwbaar bedrijf! Zeker de moeite waard om andere mensen . Kennissen en vrienden aan te raden, gewoon een top bedrijf !

Behulpzaam en staan voor je klaar

Met vragen kon ik altijd terecht. Goede service, fijn familiebedrijf waar ze je serieus nemen. Tevreden met mijn bedrijfsauto voor 82stylelektro

Geweldige professionele service zonder poes pas!

Wij zijn op een bijzonder professionele manier geholpen met al onze wensen bij de aanschaf andere auto voor mijn vrouw. Opvallend detail is dat er goed werd meegedacht zodat uiteindelijk al onze wensen volledig zijn ingevuld. Alle lof voor de warme persoonlijkheid van zowel Michael als Frans. Als je op zoek bent naar een ander auto kan je dit bedrijf van harte aanbevelen.

Showroom

Vriendelijke en eerlijkheid

Perfect.

I can highly recommend the company. The staff is extremely professional. We were treated like in a 5 star hotel. We would like to say a big thank you, especially for Joey.

heb er naar mijn zin geruild maar moest wel even wennen aan een bezine autodar ik diesel gewend was

ik ben er zeer netjes behandeld

Geen gezeur gewoon direct geen hele gesprekken en daar houden mannen van. Dus voor mijn was dit al een pluspunt en bovendien was alles keurig geregeld toen ik de auto kwam ophalen.

Goed geholpen, wel veel informatie

Ik ben goed geholpen met alle vragen die ik had. Er werd soms wel zoveel verteld, dat ik geen ruimte vond/ vergat wat ik nog meer wilde vragen.

Geen behulpzame verkopers.

Als je hier binnen komt moet je ontzettend op je woorden letten, iedere opmerking over de auto industrie die opgevat kan worden als kritiek leidt direct tot het einde van het gesprek (lastig een auto kopen, als de verkoper je niet wil helpen?). Tevens werden we ook geholpen door iemand die wel ongeveer wist hoeveel een auto kostte, en wat ze hadden staan, maar geen enkel detail kon geven over de autos. Spijtig, geen aanrader om naar binnen te lopen als je op zoek bent naar een auto binnen bepaalde criteria (tevens ook niet als je precies weet welke auto je wilt, want op enige hulp kan je hier niet rekenen).

Zeer Goed!

zeer goede service. betrouwbare en professionele hulp

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een prachtige Audi q5 gekocht bij dit bedrijf. \r\nFrans en zijn team hebben absoluut oog voor de in te ruilen auto alsmede voor de persoonlijke aspecten . Na een goed inruilvoorstel voor onze q3 hebben we deal dan ook snel gesloten. Wij zijn heel enthousiast! Een bedrijf om trots op te zijn\r\nInge en Leo

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aardig geholpen. Mooie toonzaal. Veel aanbod.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele aardige behulpzame mensen, heb er een top auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inruil van mijn oude auto gaf wat problemen uiteindelijk er samen heel goed uitgekomen. Erg klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooralsnog geen issues en goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed & klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en snelle afhandeling.\r\nSuper klantvriendelijkheid.

Goedemorgen, Bedankt voor jullie leuke recensie! Wij wensen jullie vele veilige kilometers en veel rijplezier toe, in deze prachtige Golf GTI!! Frans Wientjes Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een auto gekocht, zeer prettige en duidelijke communicatie, reageren snel. Goede afspraken gemaakt die ze ook nagekomen zijn!

Goedemiddag, Bedankt voor jullie leuke recensie! Wij wensen jullie vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's