goede service, goed behandeld

Mijn zoon zijn eerste auto gekocht. Een fraaie 206 XS al wat ouder dus zonder garantie. Helaas bij thuis komst een oorverdovend geratel uit het vooronder. Dan baal je enorm laat staan mijn zoon met spoed rijbewijs aangevraagd hij wilde meteen rijden. Het leek de radiator ventilator te zijn. Gebeld met de garage mijn zoon kon langs komen. In de garage hebben ze alles uit de handen laten vallen en hebben de auto direct geheel kosteloos gemaakt. Eind van de dag was auto weer klaar en kon mijn zoon toch het weekend van zijn eerste auto genieten super geregeld ze baalden enorm en hebben gezorgd dat hij super snel geholpen is

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kocht een heel goedkoop 2e autootje erbij voor het vervoer van honden naar het bos en voor mijn zoon van 18. Kort na aankoop bleek er toch iets niet in orde. Maar dat is perfect opgelost vanuit de service gedachte met minimale kosten voor mij. Daarna met schade terug gekomen na een ontmoeting met een paaltje. Ook dit is met minimale kosten opgelost door sloopmateriaal te gebruiken etc. Volgende week met gerust hart de APK plannen bij Benschop !

voldoende, een redelijke ervaring

wij hebben sinds anderhalve week een auto van jullie en hij bevalt prima.hebben er vorige week bijna 2000 km mee gereden met caravan en geen problemen.blijft prima op temperatuur en rijd perfect.

perfect, zeker aan te bevelen

Een Daewoo Kalos gekocht, zéér puik van binnen moet ik zeggen. Airbag lampje brandde werd opgelost, nog 1 ding wat ze voor me uitzoeken. Geen garantie maar wel de toezegging dat kleine problemen opgelost zouden worden, daar vertrouw ik dan op.

perfect, zeker aan te bevelen

De deskunundigheid waar ze over spraken hebben ze zeker waargemaakt. ik laat mijn oude t3 met een gerust hart in hun handen over. het meedenken en het niet onnodig hoog maken van de rekening zijn fijne eigenschappen waarop je als consument kunt vertrouwen. Ik zou zeker dit bedrijf bij andere aanbevelen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Leuke peugot 206 gekocht. Goede service en vriendelijk personeel, wij zouden er zo weer een auto kopen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

nog geen ervaring mee gehad; wel goede informatie voorziening van de monteurs; betrouwbare indruk; snelheid van handelen zeer goed!

goede service, goed behandeld

we werden vriedelyk geholpen en konden meteen een proef rit maken en een goede auto

goede service, goed behandeld

Onlangs heb ik een Ford Fa bij Benschop Auto\'s gekocht. Op dat moment was ik niet in staan op binnen de openingstijden voor de auto langs te komen en aan te schaffen,\'s avonds de auto te bezichten was geen enkel probleem. Zelf buiten de openinstijden nemen ze evengoed de tijd voor de klant en hebben zij de auto rijklaar en extra gecontroleerd aan mij geleverd. De suto is kwalitatief goed in orde en heb hem voor een leuke prijs kunnen aanschaffen.

SUPER! Hee tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hier een 2e hands Opel Corsa gekocht voor een zeer goede prijs. Na 3 dagen was plots mijn accu defect en kon ik niet starten. Ook was mijn auto in \"noodstop\" gekomen zodat ik niet harder ging dat 20 km per uur. Gebeld met Benschop Auto\'s en verhaal uitgelegd. Zij hebben direct een monteur van Ermelo naar Kampen gestuurd (afstand = 45 km!!) om mij een nieuwe accu te geven en mijn auto te \"resetten\", alles viel volgens hun onder garantie.. Super bedankt jongens, echt een super service!!!!

goede service, goed behandeld

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle afspraken zijn nagekomen. Ondertussen werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. En zelfs als extra service bij aflevering van de auto werd ik door Gert-Jan van het trainstation opgehaald. Zeer betrouwbaar en prettig bedrijf!

goede service, goed behandeld

auto gekocht, aardige mensen met verstand, prettige ervaring.en lekkere koffie

goede service, goed behandeld

Heel aardig en vriendelijk. Komen heel betrouwbaar over. Houden zich aan de afspraken. Goede en vriendelijke service.

voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen alles volgens afspraak enlekkere koffie

Hoenderweg 11 3851RZ Ermelo