Mijn eerste ervaring, naar aanleiding van een advertentie op Autoscout24, met Autobedrijf Jan van Benschop gaf mij al meteen een goed gevoel hoewel ik het bedrijf niet kende. Na wat info ingewonnen te hebben en na prettige onderhandelingen heb ik een nieuwe Golf 7 gekocht bij ze gekocht.\r\nOp de dag van aflevering keurig en ook zeer prettig over alles geïnformeerd. De persoonlijke begeleiding van Alex ook zeer prettig ervaren. Achteraf gezien een fantastische auto gekocht met een uitermate mooie prijs. Kan nu al met zekerheid zeggen dat mijn volgende nieuwe auto bij Jan van Benschop Auto\'s gekocht zal worden. \r\n

Nieuwe Volkswagen touran gekocht. Ben zeer tevreden, zeker ook de instelling van Alex!\r\nIk kan het adres aanraden!

Eerlijke service, vriendelijke meneer. Prima auto gekocht!!!

Top !!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

afspraak in Harderwijk gemaakt naar toe gereden zijn ze niet aanwezig half uur gewacht maar ben weg gegaan daar werk zijn zoon niet eens een fatsoenlijk belletje en dat is dan een auto bedrijf

Fijne man.\r\nNiet te beroerd om te onderhandelen.\r\nPrettige service en sfeer

Een bedrijfsauto gekocht. Tevreden over het nakomen van gemaakte afspraken.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben klantvriendelijk en snel geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe auto.

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig om daar een auto te kopen 👍

Wordt goed geholpen en problemen worden netjes opgelost.

een bedrijf om aan te raden! waarom buiten het feit dat de auto die je koopt ook echt ok is zoals vermeld bij de advertentie is de service zeer menselijk en beleefd. en niet om de auto verkocht te krijgen wat je bij de meeste bedrijven wel merkt, maar omdat de eigenaar begaan is met zijn werk! zo is het bij mij over gekomen de dag dat ik mijn auto bij benschop heb gekocht. indien nodig zal ik bij een volgende auto zeker eerst kijken wat hier in de verkoop staat, ik kan het met een zuiver geweten iedereen aanraden hier een auto te kopen.

Zeer vriendelij ontvangst ,correct geeft heldere uitleggen en informatie over de gebreken van auto en hersteld de door klant geconstateerde mankementen .ik heb kort gezegd goede ervaring en\r\nTot nu toe rijd mijn Peugeot 308 Heel goed

ruim een week geleden hebben wij een afspraak gemaakt om te komen kijken bij een fiat scudo. Wij werden erg hartelijk ontvangen en kregen na onze reis van anderhalf uur eerst een lekkere kop koffie. We hebben we onze eigen auto in kunnen ruilen en de fiat scudo gekocht.

vriendelijk en bereikbaar

Hij kwam vanaf het begin al betrouwbaar over, en nu 10 dagen na de aankoop nog steeds dik tevreden.\r\n\r\nBenschop auto\'s is absoluut een aanrader!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vrijdagmiddag gebeld voor een peugeot 205 die we online zagen voor €350,-. In de advertentie stond dat de ramen niet omlaag konden en dat hij de donderdag daarvoor nieuwe apk gekregen had.\r\nMaandagmiddag gebeld of hij hem nog had, want we hadden maandagavond ingepland om hem te bekijken en eventueel te kopen.\r\nAfgesproken om 18:00. Meneer had echter 20 minuten vertraging aan de telefoon, wat uiteindelijk 30 minuten werd. Daarna proefritje gemaakt. Er zaten wel wat gebreken aan, maar dat hadden we wel verwacht voor €350,-\r\n\r\nToen kwamen we bij de prijs aan, bleek de prijs niet €350,- te zijn, maar €695, een verdubbeling(!!)\r\nGezegd dat we kwamen voor €350,- want dat hadden we vermeld aan de telefoon en tijdens het wachten tussen 18:00 en 18:30 nog online nog nagekeken op zijn eigen site. Daar stond tijdens de \"onderhandeling\" nog steeds €350,- op. Meneer liet vervolgens een andere site op zijn telefoon zien waar €695,- op stond.\r\n\r\nKortom, mensen lokken met een lage prijs om vervolgens tijdens de proefrit de prijs te verdubbelen en hopen dat men hapt. Ons ziet meneer in ieder gevaal nooit meer terug

zeer slecht, onaanvaardbaar

Koop hier nooit een auto (alhoewel de site werkt niet meer!).\r\n\r\nIk dacht hier een goede auto gekocht te hebben vorig jaar. Heb aangegeven dat hij kraakte en blokte. 2x teruggegaan mensen in laten rijden van het bedrijf. Nee niets aan de hand, op de brug. Op papier laten zetten als er iets mee zou zijn dat ze zouden verhelpen kostenloos. Nu werkt de site en tel.nr. niet meer! Mijn rekening bij de garage Euro 1.000 remmen zitten gewoon helemaal vast!!!

Goed. Buiten openingstijden mogelijkheid gehad naar auto te kijken en proefrit te maken.

Mijn auto ingeruild op een gebruikte VW Golf. Perfecte auto, rijd erg lekker. Inruil prijs was ook optimaal.\r\n\r\nZeer vriendelijke mensen die gemaakte afspraken boven verwachting nakomen. Kortom een topbedrijf..!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 17 mei hebben wij contact gehad met Benschop Auto\'s te Ermelo, omdat we interesse hadden in een Fiat Punto 1.2 ELX, bj 2000, 200.000 km, €1000,00, nieuwe APK. Over de telefoon moesten we de man overtuigen dat we de auto zouden ophalen, omdat hij later op de dag nog kijkers zou hebben. Uiteindelijk konden we er mee akkoord gaan, dat we voor de volgende kijkers aanwezig zouden zijn.\r\nIn de middag aangekomen in Ermelo, proefrit gemaakt en de auto was oké. Vanuit Ermelo naar huis, stond ik in de file, dus kon ik de auto niet helemaal uitproberen. Uiteindelijk thuis aangekomen, kwam ik erachter dat de auto allemaal mankementen had, zoals; km was niet geijkt, ruiterwissers kwamen 5 cm van de ruit af, koppeling bleef hangen, bij het optrekken kraakte de auto, buitenverlichting bleef aanstaan. (Ik snap dat je bij een 2e hands auto, niet moet rekenen op nieuwkoop, maar hij moet wel ietwat veilig zijn). \r\nVervolgens heb ik de volgende dag contact gehad met Benschop en ik kon de dinsdag terugkomen, ivm Pinksteren. Daar aangekomen, werd ik gewoon niet gelooft. Ik heb de auto achtergelaten, zodat ze hem konden nakijken. Op vrijdag werd ik gebeld, dat ze de auto hadden nagekeken en dat zij niks konden vinden. Benschop vond het schappelijker dat ik de mijn geld maar beter kon ophalen. Vandaag ben ik daar naar toe gegaan en heb mijn geld inderdaad teruggekregen, echter had ik de auto volgegooid met benzine, deze kreeg ik niet vergoed. \r\nBij het ophalen van mijn geld, werd mij duidelijk gemaakt, dat zij niet wilde dat ik een auto bij hun kocht en zij niet van plan meer waren om mij een auto te verkopen. De verkoper werd ook erg agressief in zijn woorden. Sorry hoor, maar zo ga je niet met mensen om. Vervolgens heb ik vandaag op hun site gekeken en zag dat ze dezelfde auto voor €1350,00 hebben verkocht.