goede service, goed behandeld

Een net bedrijf met Vriendelijke en eerlijke eigenaren. Ze verkopen occasions en zijn gespecialiseerd in het ombouwen van bussen naar campers. Ik heb zelf een t4 aangeschaft waar vlak na aankoop problemen mee ontstonden, deze problemen heeft de eigenaar met zijn zoon netjes opgelost. Goede eerlijke service die je tegenwoordig niet veel meer vind. Benschop auto\'s ga zo door!!!

vriendelijk, meedenkend

• Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring is heel goed met dit bedrijf. Ik heb een auto gekocht en onderweg naar huis vond ik hem stinken en lekte hij olie. Ik mocht de auto weer naar het bedrijf brengen en zij hebben dit op hun kosten gemaakt. Ik ben heel netjes behandeld en ik raad ook iedereen aan om bij benschop auto\'s een auto te halen.

goede service, goed behandeld

Goed en fijn mee te overleggen zeer goede service

goede service, goed behandeld

Via Marktplaats advertentie gezien, de auto werd een paar dagen voor ons vastgehouden, wat heel fijn was want we moesten een eind reizen. Prettig onderhandeld. Aardige meneer.

goede service, goed behandeld

Na een zoektocht uitgekomen bij een auto bij deze autobedrijf. na een afspraak gemaakt te hebben over een proefrit vond ik de omgang en communicatie erg prettig is verlopen. Ik beveel andere mensen aan om ook hier een auto te kopen

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig, goed contact tussen verkoper en koper

goede service, goed behandeld

Bij jullie mijn eerse auto gekocht, leuke mensen, prima koffie :) VW caddy rijdt heerlijk

goede service, goed behandeld

Mijn eerste ervaring, naar aanleiding van een advertentie op Autoscout24, met Autobedrijf Jan van Benschop gaf mij al meteen een goed gevoel hoewel ik het bedrijf niet kende. Na wat info ingewonnen te hebben en na prettige onderhandelingen heb ik een nieuwe Golf 7 gekocht bij ze gekocht. Op de dag van aflevering keurig en ook zeer prettig over alles geïnformeerd. De persoonlijke begeleiding van Alex ook zeer prettig ervaren. Achteraf gezien een fantastische auto gekocht met een uitermate mooie prijs. Kan nu al met zekerheid zeggen dat mijn volgende nieuwe auto bij Jan van Benschop Auto\'s gekocht zal worden.

goede service, goed behandeld

Nieuwe Volkswagen touran gekocht. Ben zeer tevreden, zeker ook de instelling van Alex! Ik kan het adres aanraden!

goede service, goed behandeld

Eerlijke service, vriendelijke meneer. Prima auto gekocht!!!

Top !!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

afspraak in Harderwijk gemaakt naar toe gereden zijn ze niet aanwezig half uur gewacht maar ben weg gegaan daar werk zijn zoon niet eens een fatsoenlijk belletje en dat is dan een auto bedrijf

goede service, goed behandeld

Fijne man. Niet te beroerd om te onderhandelen. Prettige service en sfeer

goede service, goed behandeld

Een bedrijfsauto gekocht. Tevreden over het nakomen van gemaakte afspraken.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben klantvriendelijk en snel geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe auto.

goede service, goed behandeld

Prettig om daar een auto te kopen 👍

goede service, goed behandeld

Wordt goed geholpen en problemen worden netjes opgelost.

goede service, goed behandeld

een bedrijf om aan te raden! waarom buiten het feit dat de auto die je koopt ook echt ok is zoals vermeld bij de advertentie is de service zeer menselijk en beleefd. en niet om de auto verkocht te krijgen wat je bij de meeste bedrijven wel merkt, maar omdat de eigenaar begaan is met zijn werk! zo is het bij mij over gekomen de dag dat ik mijn auto bij benschop heb gekocht. indien nodig zal ik bij een volgende auto zeker eerst kijken wat hier in de verkoop staat, ik kan het met een zuiver geweten iedereen aanraden hier een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelij ontvangst ,correct geeft heldere uitleggen en informatie over de gebreken van auto en hersteld de door klant geconstateerde mankementen .ik heb kort gezegd goede ervaring en Tot nu toe rijd mijn Peugeot 308 Heel goed

perfect, zeker aan te bevelen

ruim een week geleden hebben wij een afspraak gemaakt om te komen kijken bij een fiat scudo. Wij werden erg hartelijk ontvangen en kregen na onze reis van anderhalf uur eerst een lekkere kop koffie. We hebben we onze eigen auto in kunnen ruilen en de fiat scudo gekocht.