Via Marktplaats advertentie gezien, de auto werd een paar dagen voor ons vastgehouden, wat heel fijn was want we moesten een eind reizen. Prettig onderhandeld. Aardige meneer.

Na een zoektocht uitgekomen bij een auto bij deze autobedrijf. na een afspraak gemaakt te hebben over een proefrit vond ik de omgang en communicatie erg prettig is verlopen. Ik beveel andere mensen aan om ook hier een auto te kopen

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig, goed contact tussen verkoper en koper

Bij jullie mijn eerse auto gekocht, leuke mensen, prima koffie :) VW caddy rijdt heerlijk

Mijn eerste ervaring, naar aanleiding van een advertentie op Autoscout24, met Autobedrijf Jan van Benschop gaf mij al meteen een goed gevoel hoewel ik het bedrijf niet kende. Na wat info ingewonnen te hebben en na prettige onderhandelingen heb ik een nieuwe Golf 7 gekocht bij ze gekocht. Op de dag van aflevering keurig en ook zeer prettig over alles geïnformeerd. De persoonlijke begeleiding van Alex ook zeer prettig ervaren. Achteraf gezien een fantastische auto gekocht met een uitermate mooie prijs. Kan nu al met zekerheid zeggen dat mijn volgende nieuwe auto bij Jan van Benschop Auto\'s gekocht zal worden.

Nieuwe Volkswagen touran gekocht. Ben zeer tevreden, zeker ook de instelling van Alex! Ik kan het adres aanraden!

Eerlijke service, vriendelijke meneer. Prima auto gekocht!!!

Top !!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

afspraak in Harderwijk gemaakt naar toe gereden zijn ze niet aanwezig half uur gewacht maar ben weg gegaan daar werk zijn zoon niet eens een fatsoenlijk belletje en dat is dan een auto bedrijf

Fijne man. Niet te beroerd om te onderhandelen. Prettige service en sfeer

Een bedrijfsauto gekocht. Tevreden over het nakomen van gemaakte afspraken.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben klantvriendelijk en snel geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe auto.

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig om daar een auto te kopen 👍

Wordt goed geholpen en problemen worden netjes opgelost.

een bedrijf om aan te raden! waarom buiten het feit dat de auto die je koopt ook echt ok is zoals vermeld bij de advertentie is de service zeer menselijk en beleefd. en niet om de auto verkocht te krijgen wat je bij de meeste bedrijven wel merkt, maar omdat de eigenaar begaan is met zijn werk! zo is het bij mij over gekomen de dag dat ik mijn auto bij benschop heb gekocht. indien nodig zal ik bij een volgende auto zeker eerst kijken wat hier in de verkoop staat, ik kan het met een zuiver geweten iedereen aanraden hier een auto te kopen.

Zeer vriendelij ontvangst ,correct geeft heldere uitleggen en informatie over de gebreken van auto en hersteld de door klant geconstateerde mankementen .ik heb kort gezegd goede ervaring en Tot nu toe rijd mijn Peugeot 308 Heel goed

ruim een week geleden hebben wij een afspraak gemaakt om te komen kijken bij een fiat scudo. Wij werden erg hartelijk ontvangen en kregen na onze reis van anderhalf uur eerst een lekkere kop koffie. We hebben we onze eigen auto in kunnen ruilen en de fiat scudo gekocht.

vriendelijk en bereikbaar

Hij kwam vanaf het begin al betrouwbaar over, en nu 10 dagen na de aankoop nog steeds dik tevreden. Benschop auto\'s is absoluut een aanrader!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vrijdagmiddag gebeld voor een peugeot 205 die we online zagen voor €350,-. In de advertentie stond dat de ramen niet omlaag konden en dat hij de donderdag daarvoor nieuwe apk gekregen had. Maandagmiddag gebeld of hij hem nog had, want we hadden maandagavond ingepland om hem te bekijken en eventueel te kopen. Afgesproken om 18:00. Meneer had echter 20 minuten vertraging aan de telefoon, wat uiteindelijk 30 minuten werd. Daarna proefritje gemaakt. Er zaten wel wat gebreken aan, maar dat hadden we wel verwacht voor €350,- Toen kwamen we bij de prijs aan, bleek de prijs niet €350,- te zijn, maar €695, een verdubbeling(!!) Gezegd dat we kwamen voor €350,- want dat hadden we vermeld aan de telefoon en tijdens het wachten tussen 18:00 en 18:30 nog online nog nagekeken op zijn eigen site. Daar stond tijdens de \"onderhandeling\" nog steeds €350,- op. Meneer liet vervolgens een andere site op zijn telefoon zien waar €695,- op stond. Kortom, mensen lokken met een lage prijs om vervolgens tijdens de proefrit de prijs te verdubbelen en hopen dat men hapt. Ons ziet meneer in ieder gevaal nooit meer terug