• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring; neemt alle tijd voor de klant; maakt betrouwbare en eerlijke indruk; geeft duidelijke uitleg omtrent historie en staat van de auto.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben echt een miskoop gedaan bij dit bedrijf. Er is van alles mis met de auto en gaat flink geld kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf! Zeer tevreden met de aanschaf van onze tot camper omgebouwde t4!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangen. Afspraken goed nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al de 3e auto gekocht bij dit bedrijf , steeds met goede ervaringen , ook als er onverhoopt toch iets is zijn ze bereid te helpen en mee te denken , dus een prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht bij Benschop , erg tevreden , de auto voldeed aan onze verwachtingen zoals Benschop telefonisch had uitgelegd ! Afspraken komen ze keurig na , fijn bedrijf , aardige mensen !

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht, na het overeenkomen van de prijs over de mail afgesproken dat we voor de auto zouden komen. Krijg je ineens een bericht dat ze de auto zomaar aan iemand anders hebben verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. Bij een particuliere verkoop kan ik me er nog wat van voorstellen maar bij een bedrijf is het niet netjes. \r\nIk zal hier nooit meer voor een auto kijken. \r\nZorg dat je je (potentiele) klanten tevreden houdt anders kun je net zo goed je deuren sluiten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een afspraak gemaakt om een auto te komen ophalen bij dit bedrijf vrij genomen van m\'n werk vervoer geregeld en dat krijg je een kortaf berichtje van dat de auto al verkocht is terwijl er duidelijk is afgesproken dat de auto voor mij gereserveerd zou worden geen goede ervaring met dit bedrijf

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen en de staat van de auto was zoals door de telefoon was doorgegeven. Geen verassingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen ,prettige samen werking.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meteen bij kennismaking met GertJan en zoon Sander voelde het heel goed/vertrouwd; alsof ik ze al jaren kende. De aanvangs probleempjes na de aankoop van een VW Multivan werden snel naar wederzijdse tevredenheid verholpen. Ik zou er zo weer een auto kopen. Aanrader !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn! \r\nNieuwe auto gekocht bleek toch een mankementje te hebben. Na gebeld te hebben konden we gelijk de auto laten nakijken en maken. Dit is niet in rekening gebracht maar zat bij de service van het bedrijf in. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een net bedrijf met Vriendelijke en eerlijke eigenaren. Ze verkopen occasions en zijn gespecialiseerd in het ombouwen van bussen naar campers. Ik heb zelf een t4 aangeschaft waar vlak na aankoop problemen mee ontstonden, deze problemen heeft de eigenaar met zijn zoon netjes opgelost. Goede eerlijke service die je tegenwoordig niet veel meer vind. Benschop auto\'s ga zo door!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is heel goed met dit bedrijf. Ik heb een auto gekocht en onderweg naar huis vond ik hem stinken en lekte hij olie. Ik mocht de auto weer naar het bedrijf brengen en zij hebben dit op hun kosten gemaakt. Ik ben heel netjes behandeld en ik raad ook iedereen aan om bij benschop auto\'s een auto te halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en fijn mee te overleggen zeer goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats advertentie gezien, de auto werd een paar dagen voor ons vastgehouden, wat heel fijn was want we moesten een eind reizen. Prettig onderhandeld. Aardige meneer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht uitgekomen bij een auto bij deze autobedrijf. na een afspraak gemaakt te hebben over een proefrit vond ik de omgang en communicatie erg prettig is verlopen. Ik beveel andere mensen aan om ook hier een auto te kopen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, goed contact tussen verkoper en koper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij jullie mijn eerse auto gekocht, leuke mensen, prima koffie :) \r\nVW caddy rijdt heerlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste ervaring, naar aanleiding van een advertentie op Autoscout24, met Autobedrijf Jan van Benschop gaf mij al meteen een goed gevoel hoewel ik het bedrijf niet kende. Na wat info ingewonnen te hebben en na prettige onderhandelingen heb ik een nieuwe Golf 7 gekocht bij ze gekocht.\r\nOp de dag van aflevering keurig en ook zeer prettig over alles geïnformeerd. De persoonlijke begeleiding van Alex ook zeer prettig ervaren. Achteraf gezien een fantastische auto gekocht met een uitermate mooie prijs. Kan nu al met zekerheid zeggen dat mijn volgende nieuwe auto bij Jan van Benschop Auto\'s gekocht zal worden. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe Volkswagen touran gekocht. Ben zeer tevreden, zeker ook de instelling van Alex!\r\nIk kan het adres aanraden!

Over Benschop Auto's

Filter op Taal