Goede service!

Zeer vriendelijke verkoper en goede service. Ik heb onlangs een buscampertje gekocht bij Benschop Auto's. Na een paar dagen was er probleem wat niet door de garage te voorzien had kunnen worden en waardoor de auto niet startte. Ze hebben de auto toen opgehaald en gerepareerd. Goede en snelle communicatie bij vragen. Tevreden dus!

Helemaal prima

Zowel bij de proefrit, de schriftelijke communicatie, de prijsonderhandeling, als tijdens het ophalen van de gekochte auto verliep alles zeer vriendelijk en zorgvuldig. Men nam ruim de tijd voor uitleg en instructie. Tot mijn verrassing kreeg ik bij het ophalen nog een witte kentekenplaat cadeau en een adapter 13 naar 7-polig. Die ik toevallig beide precies die dag nodig had....hoe mooi wil je het hebben?!

Goede ervaring; neemt alle tijd voor de klant; maakt betrouwbare en eerlijke indruk; geeft duidelijke uitleg omtrent historie en staat van de auto.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben echt een miskoop gedaan bij dit bedrijf. Er is van alles mis met de auto en gaat flink geld kosten.

• Service N.v.t.

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf! Zeer tevreden met de aanschaf van onze tot camper omgebouwde t4!

Goed ontvangen. Afspraken goed nagekomen.

Al de 3e auto gekocht bij dit bedrijf , steeds met goede ervaringen , ook als er onverhoopt toch iets is zijn ze bereid te helpen en mee te denken , dus een prima bedrijf

Gebruikte auto gekocht bij Benschop , erg tevreden , de auto voldeed aan onze verwachtingen zoals Benschop telefonisch had uitgelegd ! Afspraken komen ze keurig na , fijn bedrijf , aardige mensen !

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht, na het overeenkomen van de prijs over de mail afgesproken dat we voor de auto zouden komen. Krijg je ineens een bericht dat ze de auto zomaar aan iemand anders hebben verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. Bij een particuliere verkoop kan ik me er nog wat van voorstellen maar bij een bedrijf is het niet netjes. Ik zal hier nooit meer voor een auto kijken. Zorg dat je je (potentiele) klanten tevreden houdt anders kun je net zo goed je deuren sluiten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een afspraak gemaakt om een auto te komen ophalen bij dit bedrijf vrij genomen van m\'n werk vervoer geregeld en dat krijg je een kortaf berichtje van dat de auto al verkocht is terwijl er duidelijk is afgesproken dat de auto voor mij gereserveerd zou worden geen goede ervaring met dit bedrijf

voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen en de staat van de auto was zoals door de telefoon was doorgegeven. Geen verassingen.

Goed geholpen ,prettige samen werking.

voldoende, een redelijke ervaring

Meteen bij kennismaking met GertJan en zoon Sander voelde het heel goed/vertrouwd; alsof ik ze al jaren kende. De aanvangs probleempjes na de aankoop van een VW Multivan werden snel naar wederzijdse tevredenheid verholpen. Ik zou er zo weer een auto kopen. Aanrader !!!

Heel fijn! Nieuwe auto gekocht bleek toch een mankementje te hebben. Na gebeld te hebben konden we gelijk de auto laten nakijken en maken. Dit is niet in rekening gebracht maar zat bij de service van het bedrijf in.

Een net bedrijf met Vriendelijke en eerlijke eigenaren. Ze verkopen occasions en zijn gespecialiseerd in het ombouwen van bussen naar campers. Ik heb zelf een t4 aangeschaft waar vlak na aankoop problemen mee ontstonden, deze problemen heeft de eigenaar met zijn zoon netjes opgelost. Goede eerlijke service die je tegenwoordig niet veel meer vind. Benschop auto\'s ga zo door!!!

vriendelijk, meedenkend

• Deskundigheid N.v.t.

Mijn ervaring is heel goed met dit bedrijf. Ik heb een auto gekocht en onderweg naar huis vond ik hem stinken en lekte hij olie. Ik mocht de auto weer naar het bedrijf brengen en zij hebben dit op hun kosten gemaakt. Ik ben heel netjes behandeld en ik raad ook iedereen aan om bij benschop auto\'s een auto te halen.

Goed en fijn mee te overleggen zeer goede service

Via Marktplaats advertentie gezien, de auto werd een paar dagen voor ons vastgehouden, wat heel fijn was want we moesten een eind reizen. Prettig onderhandeld. Aardige meneer.

Na een zoektocht uitgekomen bij een auto bij deze autobedrijf. na een afspraak gemaakt te hebben over een proefrit vond ik de omgang en communicatie erg prettig is verlopen. Ik beveel andere mensen aan om ook hier een auto te kopen

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig, goed contact tussen verkoper en koper

Bij jullie mijn eerse auto gekocht, leuke mensen, prima koffie :) VW caddy rijdt heerlijk