Goede service, heel vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel

Warm welkom, enorm behulpzaam en open en eerlijke communicatie.

Warm welkom, enorm behulpzaam en open en eerlijke communicatie. Enorme fijne mensen om een auto van te mogen kopen.

goed advies

Een super Autobedrijf klant gericht.

Goede en vriendelijke service

Ik heb mijn contact als zeer prettig ervaren en een snelle en goede deal met de aankoop van mijn auto en inruil van mijn vorige auto.

Klantvriendelijk en vertrouwen.

Bij het ophalen van de nieuwe auto een hele schaal met lokale lekkernijen, “ net dat beetje meer “ dan alleen een auto verkopen” .

Deskundig/vakmanschap en vriendelijk

Inmiddels vele jaren klant mbt onderhoud en inmiddels mijn 2e auto hier gekocht, dit alles naar volle tevredenheid. Deskundig/vakkundig/eerlijkheid en vriendelijkheid zijn mijn trefwoorden voor deze garage. Het het is goed zaken doen mbt inruil van inmiddels mijn 2e auto. En in deze tijd zeer zeker belangrijk, eerlijke mensen, ik ben heel content met deze garage!!

Goed bedrijf weten waar ze mee bezig zijn.

Vriendelijke mensen sociaal en goed bedrijf.

Snelle, persoonlijke en correcte service

Al jaren klant van dit bedrijf, zowel voor aankoop nieuwe auto’s, als onderhoud en reparaties. Altijd een fijn en correct contact. Een betrouwbaar en fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Superservice

Een hele goede ervaring. Er wordt aan alle kanten met je meegedacht en geprobeerd om tot een goede oplossing te komen. Ik kom hier graag.

Super service.

Deze week pech met mijn auto, door Jos gehaald, leenauto mee gekregen. Nu een andere auto gekocht, natuurlijk bij deze garage.Dikke pluim.

Vriendelijke mensen.

Komen afspraken na. Vriendelijk naar de klant toe.

Klant vriendelijk en goeie kennis van zaken

We zij al jaren klant bij hun, al vanaf het begin..en we hebben nog nooit klachten gehad. Maar als er iets is dan komt er hoe dan ook altijd een oplossing.

Zeer klantvriendelijk, vlotte service, redelijk in prijs.

Prima service en vriendelijk personeel.

We hebben sinds kort onze auto (weer) in onderhoud. Tijdens laatste onderhoud hebben we gevraagd uit te kijken naar een bestelauto. Dit heeft er in geresulteerd dat we in korte tijd in een bestelauto kunnen rijden die prima bij ons past.

Zeer vriendelijke mensen

Wij hebben een auto gekocht bij Jos Vermue. Het voelt direct goed. Zeer vriendelijke benadering.

bereidwillige vakgarage

vriendelijke mensen die klaar staan als je er bent.

Klantgericht, komen afspraken na, vertrouwd gevoel

Al jaren klant bij Jos en Aafien, altijd goede service, vriendelijk en alles in overleg. Onlangs m’n nieuwe gebruikte auto gekocht, tip top afgeleverd. Bij de aflevering nog wat ontdekt maar daarvoor wordt ook naar een oplossing gekeken.

Heel plezierig, vriendelijk en professioneel !

Ik was geïnteresseerd in een 2e hands BMW-i3 en kon een proefrit maken. Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg mijn vragen beantwoord. Ik had nog een aantal vragen over de batterij en de verkoop van mijn auto waar Jos voor aan te pas moest komen. Deze was er zelf die dag niet maar ik werd de volgende dag (zaterdag !) keurig teruggebeld met alle antwoorden. We zijn tot elkaar gekomen en inmiddels heb ik de eerste ritjes in de keurig opgeleverde i3 gemaakt. Ik heb niet alleen een goed gevoel bij de auto maar ook bij Autobedrijf Jos Vermue.

Een auto gekocht en zeer tevreden. Fijne en aardige familie Vermue.

Degelijk en betrouwbaar

Ik heb langere ervaring met dit bedrijf en altijd gaan de dingen netjes en correct. Blij met de service!

Al jaren mijn vaste adres voor mijn auto’s

Zoals boven al staat....plezierig familie bedrijf. Deskundig , service gericht, eerlijk, en echt waar voor je geld.

Jos Vermeu heeft mooie en goede auto's in de verkoop. Ik heb een nette inruil prijs ontvangen en mijn nieuwe auto is keurig sfgeleverd!

Super service

Denken echt met je mee en helpen mee een oplossing te vinden!!!