Leuk bedrijf met vriendelijk personeel.

Ik heb een auto gekocht bij autobedrijf Jos Vermue. De auto is keurig afgeleverd en bovendien nog een leuk presentje erbij gekregen. Echt top!

Zeer mooie schoonbedrijf

Geweldig bedrijf, vriendelijk, professioneel en gastvrij. Auto zeer netjes afgeleverd.

Wordt vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Je wordt op een menselijke en eerlijke manier geholpen zonder iets op te dringen.

Goeie service

Klant vriendelijk

Een super service. klantvriendelijk

Een super service. klantvriendelijk

Top !!!!

Geweldige service en hele vriendelijke mensen

Prima geholpen

Bij toeval zag ik een leuke auto staan bij Jos Vermue, dus gelijk een afspraak gemaakt. De contacten waren vlot en heel vriendelijk. Kon al gauw een proefrit maken en ook gelijk een deal gesloten. Auto is super netjes opgeleverd en zelfs nog een heel leuk Gronings Streek pakketje meegekregen. Hele leuke attentie ! De auto rijdt fijn en ik hoop er weer een hele tijd mee vooruit te kunnen. Kortom heel tevreden.

Geweldige service

Dit is niet de eerste garage waar ik ben geweest maar dit is wel een garage waar afspraak, afspraak is en ze denken goed mee in de wensen van de klant. Ik heb er een zeer goed gevoel aan overgehouden aan deze garage en zal zeker hier terugkomen voor onderhoud en of evt een nieuwe aankoop. Al met al een goede garage die ik zeker zou aanbevelen. Ga zo door garage Jos Vermue.

Het kon niet beter!!!!

Ik vond het een super attente en persoonlijke benadering. Ik heb vertrouwen in het bedrijf. Er hangt een goede sfeer. Garage bedrijf Jos Vermue zal ik van harte aanbevelen bij anderen! Hartelijk dank voor de fijne bejegening!

Super service

Vandaag geweest met een raar geluid onder de motorkap en een airco service. Er was geen leenauto, kreeg ik een prive auto mee. Bij ophalen auto alleen aircoservice op de factuur, heen rekening voor geluid en de auto die ik mee kreeg! Ik kom zeker terug!

Goeie vriendelijke service!!

Goed en rustig geholpen met het kopen van mijn nieuwe auto

Een warm, betrouwbaar bedrijf

Autobedrijf Jos Vermue is een uitstekend autobedrijf, waar je terecht kunt voor een gebruikte en een nieuwe auto, waar je een prima service en onderhoud bij krijgt. Er heerst een hartelijke en behulpzame sfeer. De kwaliteit staat voorop en de prijzen van de werkzaamheden duidelijk en reël.

Goeie service

Autobedrijf Jos Vermue Is een fijn bedrijf met een goeie service. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Een garage dat fijn is voor een dorp als Siddeburen. Je wordt er vriendelijk en open ontvangen.

Super.

Je wordt vriendelijk en netjes behandeld. Altijd in voor een gezellig praatje.

Eerlijke dorpsgarage

Garage waar persoonlijke service hoog in het vaandel staan.

Uitstekend behandeld en zeer vriendelijke geholpen

Erg prettig

Vriendelijk, waar voor je geld, geen fratsen.

vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg m.b.t. de aankoop en het verleden, afspraken die gemaakt waren zijn netjes na gekomen, tijdstip afleveren was wat verlaat, mar dat kwam door omstandigheden.

Net bedrijf goede afspraken

Afgelopen vrijdag 25 september c3 picasso,afgeleverd. Alles zoals afgesproken keurig. Kunnen veel voorbeeld aannemen. Zelf een bos bloemen.

vakkundig, eerlijk en betrouwbaar

We zochten eind augustus 2020 naar een Citroen C3 Picasso diesel en vonden er een aantal op het internet, waaronder 1 bij garage Jos Vermue, op een afstand van ca. 300 km van ons adres. De auto viel op door de zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding en de mooie bijkomende accessoires. We ruilden een oudere C3 Picasso benzine in. In contacten over en weer, viel ons op de betrouwbaarheid en kunde van dit bedrijf. Toen we op 5 september in onze inruil-C3 vertrokken voor een dagje Groningen, wisten we al dat het een terugkomen was met een andere auto. En ja hoor: hele aardige integere mensen , Jos en Aaffien Vermue, mooie bloemen en het belangrijkste: we gingen met een prachtige, eerlijke auto weer naar huis. Zij krijgen van ons de hoogste score op alle punten en natuurlijk van harte aanbevolen.

Betrouwbaar en vriendelijk

Betrouwbaar en vriendelijk, no nonsence. Doen gewoon wat ze afspreken,

Prima service voor een redelijke prijs

Het autobedrijf staat voor kwaliteit en maakt het ook waar!

vriendelijk en heel correct gehlpen

waren geinteresseerd in een andere auto werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen niet opdringerig prettig geholpen

Zeer goede service en klantvriendelijk

Betrouwbaar en zeer goede service, en zijn klantvriendelijk

Prettig

Je wordt persoonlijk behandeld en voelt je er thuis!

Prettig geholpen, goede en ontspannen sfeer.

Als zeer prettig ervaren