Uitstekende, profesionele en vriendelijke service

Bij Autobedrijf Remco Linnebank in Houten wordt je altijd gastvrij welkom geheten, en wordt vervolgens uitstekende professionele service geboden. Voor kleine storingen kan je vrijwel altijd meteen terecht en zo mogelijk wordt het euvel direct, en anders zsm, verholpen. Fijne garage!

Heldere communicatie, prettig personeel

Goed dus.

Uitstekend bedrijf

Mijn ervaring met bedrijf is goed, ze zijn duidelijk, en vriendelijk, ik kom zeker weer langs als er wat aan mijn auto mankeert.

alles conform afspraak en netjes afgehandel

goede service en correcte bediening. Uitstekend

Great service

Great service with good price I've experienced in an APK check, with nice suggestions.

Prima garage, ben al jaren klant.

Gedegen, betrouwbaar en klantvriendelijk

goede en snelle service

Makkelijk afspraak te maken en doen niet moeilijk als er wat extra's gedaan moet worden. Bellen op om eerst te overleggen voordat ze dingen gaan doen.

Goede, snelle service

Ik kom al een aantal jaren bij Remco Linnebank. Zelfs nadat ik verhuist ben en verder weg woon, blijf ik mijn auto brengen.

Goede service!

Vriendelijke mensen, goede service en communicatie.

Ondanks de drukte in het bedrijf goed en snel geholpen. Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijke kennis van zaken

Wederom top geregeld

Altijd vriendelijk personeel, goede service, en je wordt gebeld bij problemen of reparatie ivm kosten

Super service

Ik word bij Remco Linnenbank altijd super geholpen. de mannen zijn erg kundig. eerlijk en flexibel.

Betrouwbare en kundige garage

Ik ben zeer tevreden over de service bij Remco Linnebank. De service is snel en klantvriendelijk. De tarieven en werkwijze zijn transparant.

Altijd goed

Wordt altijd correct geholpen en vooraf geinformeerd over eventuele onverwachte kosten.

Altijd vriendelijk aan de desk

Snelle service, geen gevoel van uitbuiting

Hartelijke, vriendelijke en correcte garage

Goede en nette ontvangst, terugkoppeling en acuraat in de nazorg. Een garage die ook rekening wil houden met jouw agenda voor zover mogelijk. Top

Harm is een eerlijke vent die precies verteld wat er aan de hand is. Hij houdt mij op de hoogte als dat nodig is. Goede service en werkzaamheden.

Service van zeer hoge kwaliteit voor een lage prijs

Pro: zeer competitieve offerte; alleen de service die nodig is, geen verrassingen; zeer goede communicatie bij onverwachte bevindingen. Con: -

Al jaren puike service!

Prima garage.

heel goed

ik word er altijd netjes geholpen en bijna altijd net dat beetje extra, zoals het gratis inspuiten van de deurrubbers, na een opmerking van mij, dat de deur moeilijk openging

Prima !!!

Fantastische service !!

Meedenkend, snel, staan altijd klaar

We rijden met een best wel gedateerde bus.. Leuk om aan te sleutelen, soms lastig om onderdelen nog te krijgen. Het lukt Harm en zijn team altijd!

Fijne garage,niet te duur en goede reparaties.

Heel goed bedrijf,kom er al jaren

Vriendelijke ontvangst en goede service

Peppelkade 7

3992AL Houten