Zeer goede service! Eigenlijk hadden ze geen tijd om mijn auto te repareren maar toch hebben ze hem tussendoor gemaakt.
Graag gedaan Rinie en bedankt voor je recensie. We hadden gelukkig een gaatje over om je auto te repareren!
Beste autogarage die ik kan bedenken. Kom hier al 9 jaar met enorm veel plezier. Betrouwbaar, klantgericht, uitvoeren wat echt nodig is, vriendelijk etc.
Betrouwbaar bedrijf, kundig personeel en een goede service, zeker een aanrader!!
Goede snelle service en erg vriendelijk personeel en altijd bereid om mee te denken. Nog nooit spijt gehad van de keuze om mijn auto hier heen te brengen.
kom altijd graag bij tom is een betrauwbaar garage staat altijd klaar voor je help ook waar hij kan en ook altijd vriendelijk . topie jongen ga zo door groetjes hans westrik
Als je belt met een probleem met de auto proberen ze zo snel mogelijk te verhelpen. Dat is mijn meningsuiting
Vriendelijke en meedenkende medewerkers en eigenaren! Ervaren medewerkers en altijd eerst netjes een prijsopgave van de uit te voeren werkzaamheden.
Topbedrijf met vriendelijk personeel. Kom er al vele jaren en bevalt goed. Het bedrijf is in de jaren flink gegroeid en blijft merkbaar bij de tijd door alle aanvullende trainingen en opleidingen voor het personeel. Door de tijd heel voelt de prijs wel hoger aan dan voorheen, maar of dat ook daadwerkelijk zo is durf ik niet hard te maken. In ieder geval word er altijd duidelijkheid verschaft over de te maken kosten. Dat kan ik erg waarderen omdat je meegenomen wordt in het reparatieproces en de kostenafweging. Als tip wil ik meegeven om de auto beter na te checken voordat de klant deze weer komt ophalen. Sommige zaken zijn mogelijk slimmer en makkelijker te checken of de reparatie goed is uitgevoerd. Het is mij wel vaker overkomen dat ik extra terug moet om de laatste details te laten regelen. Ik ervaar het niet als vervelend of slecht, maar wel onhandig. Zowel voor de garage als voor de klant is dit met een goede controle makkelijk op te lossen denk ik waardoor prijs/kwaliteit en deskundigheid beter kunnen scoren.
Goedemorgen Martijn, Bedankt voor je uitgebreide recensie en fijn om te lezen dat je na al die jaren nog steeds tevreden bent, daar doen we ons uiterste best voor. Bedankt ook voor de tip van de reparatie van afgelopen vrijdag. Normaal gesproken is de procedure ook dat we elke reparatie controleren voordat hij de deur uit gaat. Echter was Tom vrijdag op vakantie en de receptioniste ziek waardoor de werkplaats extra onder druk stond. De werkplaats-chef moest daardoor de werkplaats én de receptie bemannen. Desondanks had het niet mogen gebeuren bij een redelijke simpele reparatie als die van afgelopen vrijdag en was het stom toeval dat het onderdeel niet goed paste.. Desondanks nemen we jouw tip zeker te harte en zullen we dit weer even extra onder de aandacht brengen!
Een goed en fijn verdrijf.zeer tevreden.
Ik heb bij de Kemp een auto gekocht die in de garantieperiode enkele reparaties behoefde. Tom de Kemp heeft dit perfect aangepakt. Hij is zeer gedreven om de beste oplossing te zoeken. Een aanrader, dit bedrijf.
Geweldig bedrijf,medewerkers met kennis van zaken en vriendelijk tegen clienten, auto onderhoud tegen acceptabele prijzen.Betrouwbare directeur & directrice!
Vriendelijk en service gericht bedrijf
Heel goed.... had mijn auto tussen door gebracht en was geen probleem. Auto weer super gemaakt...
kundige mensen, problemen worden verholpen. Enige min puntje is dat de uiteindelijke rekening bijna 25% hoger uitkwam als vooraf afgesproken
Dag Ruud, Fijn om te horen dat uw problemen verholpen zijn. De reden dat de factuur hoger uit viel was dat er nog versnellingsbakolie bij kwam.
Goede ervaringen op gebied van afspraak,service en aflevering.
Wederom fantastisch geholpen, geen verrassingen, en duidelijke uitleg. op aanraden van Richard de motor laten reinigen aangezien we toch voor de grote beurt gingen. Dit raad ik vanaf nu iedereen aan! wat een verschil maakt dit!
Zeer goed
In vakantietijd mijn auto voor grote beurt gebracht. Het was druk en men liet dat ook weten. Ik voelde de stress. Gaf klein beetje onbehaaglijk gevoel...het \"men gaat toch niet mijn auto afraffelen\" gevoel Maar ik werd netjes gebeld om eea te overleggen qua reparatie. En de auto was van binnen zelfs even met cockpitspray? bewerkt.
Zeemanlaan 3
3401MV Ijsselstein ut
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.