Weer perfect geholpen

Fijn bedrijf, word altijd vriendelijk ontvangen en auto loopt al jaren als een zonnetje dankzij goed advies en onderhoud.

Dank u wel mevrouw Janszen!

Goed en netjes geholpen

Dank je wel Antoinet!

Was altijd oké, nu te druk en slechte ervaringen

Oldtimer gebracht voor complete check. Accu stond nog los en opdracht niet goed uitgevoerd. 2 transporters gebracht voor apk en grote beurt. Nieuwe remmen voor en achter,niet verteld dat je rekening moet houden met nieuwe remweg. Display niet bijgewerkt.

Beste heer van der Veer, Vervelend dat u nu een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Over de Oldtimer hebben we begin December contact gehad en aangegeven dat het slordig was dat de accu niet goed vast was gezet, wij hebben aangegeven dat u daarmee langs kon rijden om deze goed vast te laten zetten. U zou daarvoor nog langsrijden. Als wij remmen monteren dan remt de monteur deze altijd voor u in vandaar dat dit niet extra is gemeld. Dat de display niet was bij gewerkt en de service-interval niet was verwijderd kwam doordat ons uitleesapparatuur stuk was gegaan. Wij hebben aangegeven dat wanneer deze was gemaakt wij alsnog de service-interval voor u kunnen verwijderen. Wij betreuren dat u dit gevoel aan ons heeft over gehouden , temeer daar we onze uiterste best hebben gedaan, door de afspraak die u zelf vergeten was alsnog op een later moment in te plannen om u alsnog van dienst te kunnen zijn. Dat dit nu de indruk bij u wekt dat we te druk waren kunnen we onszelf alleen maar aanrekenen en hier leerring uit trekken om de volgende keer een nieuwe afspraak in te plannen.

Attent, servicegericht en gewoon uitstekend!

Al jaren klant. Eerlijke service en eerlijke rekeningen!

Dank u wel heer Kraaijeveld voor de mooie recensie!

Vriendelijke, eerlijke en snelle service.

Altijd vriendelijk ontvangen, goed geholpen op een eerlijke, nette en snelle manier.

Dank u wel heer van Zon!

Keurig geholpen, Top.

Top bedrijf, je wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen. Goede service, ik kwam langs met een lekke band en werd direct geholpen Mijn dank hiervoor.

Dank je wel Jan! :)

Je wordt er snel en prettig geholpen

Er wordt altijd meegedacht en overlegd als er een reparatie of onderhoud is. Heel fijn personeel.

Dank Guus voor de recensie!

Vriendelijk en behulpzaam

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en staan klaar als je met een probleem zit. Als het iets kleins is wordt er meteen naar gekeken.

Dank je wel Trudy!!

Top service en kwaliteit!

De mensen van Autoservice de Kemp staan altijd klaar om te helpen. Ze doen wat is afgesproken, je wordt snel en goed geholpen. De kwaliteit van het geleverde werk is goed en we rijden zonder zorgen onze auto's.

Dank je wel Menno voor de mooie recensie, groetjes Tom en Tineke

Betrouwbaar, behulpzaam en helder.

Duidelijke afspraken en concrete prijzen. Geen verrassingen en goede resultaten Professioneel en betrouwbaar. Zeker een aanrader!

Dank je wel Peter!

Goede service!

Fijn bedrijf om je auto voor onderhoud weg te brengen!

Dank je wel Casper, leuk om te horen!

Zeer goede service

Ik was zelf te laat met inplannen APK en toch zorgt Kemp ervoor dat mijn auto op tijd gekeurd is. Nogmaals hartelijk dank voor deze flexibiliteit.

Dank u wel mevrouw Denen voor de mooie recensie!

Snelle service met kwaliteit op hoog nivo

Ik ben heel tevreden en zou iedereen Autoservice de Kemp in IJsselstein van harte aanbevelen. De service (ze hebben zelfs een auto haal en brengservice) die deze autogarage aanbiedt is optimaal. Ondertussen zijn al onze auto’s incl een integraal camper bij autoservice de Kemp in onderhoud. Voordat er iets gemaakt wordt wordt er goed overleg gepleegd. Zeer tevreden en ik ga naar geen andere garage meer!

Dank je wel Fieke, voor deze mooie recensie! Mvg, Tom en Tineke

Erg goed

Vriendelijk en adequaat geholpen. Tom en zijn team doen wat ze beloven. En ook nog met humor erbij.

Dank u wel mevrouw de Kort!

Altijd vriendelijk en als het kan wordt het probleem met de auto gelijk verholpen.

Dank u wel heer van Oosten!

Top service!

Supersnel geholpen. Denken goed met je mee en komen met oplossingen.

Dank u wel mevrouw Stelte voor de mooie recensie!

Altijd snel en kundig!

Dank u wel mevrouw van den Brink!

Service, zoals gewoonlijk vlot en persoonlijk

Vlot en persoonlijk geholpen.

Dank u wel heer van Zwam!

snel en goed

snel en goed

Dank je wel heer Vermeul!

Goede prijs en kwaliteit

Afspraak gemaakt voor APK en beurt voor Mazda CX-5. Ook gevraagd om naar stuurinrichting/onderstel te kijken ivm het zoeken van de auto op snelweg. Mazda dealer kwam er namelijk niet uit. Super geholpen door dit bedrijf. Ze hebben kosteloos uitgelijnd en er een stuk mee gereden en wat aangepast binnen tolerantie. Auto rijdt weer geweldig.

Leuk om te horen, Bart! Fijn dat de auto weer naar wens rijdt, daar gaat het om!

Ik kan alleen alles als positief bekijken en ervaren

Nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen of iemand dit wel eens meegemaakt heeft. Ik wens jullie nog heel veel gelukkige en goede wensen toe. Ik hoop nog vele jaren van jullie super service gebruikt te mogen maken. Ik wens jullie met heel het team heel fijne feestdagen, Het zijn allemaal toppers .

Wat leuk om te horen Lenie, dank u wel! Uiteraard zijn wij ook mens en gaat er weleens iets mis maar wij zorgen er altijd weer dat dit wordt opgelost door ons dat laatste is wellicht nog wel het belangrijkste :). U ook hele fijne feestdagen en alle goeds gewenst namens het hele team!

vooral het gesprek over de maatschappelijke ontwikkelingen aan de bali stel ik op prijs. Ook al vers

goede contacten.

Hartelijk dank Cees, mooi om te horen. Zo denken wij er ook over.. het is juist de kunst om met elkaar in verbinding te komen als je anders denkt :-).. Bedankt! Groetjes Tom en Tineke

Goed meedenken, goede service

meedenken over slimme, betaalbare oplossingen.

Bedankt voor de mooie recensie!

Goede afspraken, duidelijk wat er moet gebeuren en snelle service

Mijn ervaring is . Goed bedrijf weet waarvoor het staat in duidelijkheid en snelle service

Leuk om te horen, dank je wel Gerbert!

Snel geregeld, goeie service

Dank je wel Wim voor de recensie! :)

Zeemanlaan 3 3401MV Ijsselstein ut

30688 0373