Toppie

Prima service door vakmensen

Perfecte service!

In een woord perfecte service.

Dank u mevrouw Steenhoek :-)...

Correct transparant en service gericht.

Goede betrouwbare garage met vakmanschap.

Dank u wel voor de mooie recensie! Mvg, Tom en Tineke

Wat een mooi bedrijf!

Altijd staan ze voor je klaar met een goed en eerlijk advies! En de klantvriendelijkheid is altijd geweldig. Klasse weer mannen en dames!!

Hoi Kevin, Wat een mooie recensie dank je wel daarvoor :-).. Groetjes Tineke

Altijd goede service

Al jaren kom ik bij garage de Kemp. Altijd goede service. Duidelijke prijsopgave vooraf. Leenfiets of vervangende auto geen probleem.

Bedankt voor u mooie recensie mevrouw Duyfjes! Leuk om te horen. Groet, Tom, Tineke en Team

Prima bedrijf!!

Al jaren zeer tevreden! Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en nu ook nog eens in een prachtig vernieuwde entree! Goede ervaringen met dit kundige, coulante en klantvriendelijke team! Ook altijd goed telefonisch overleg over eventuele bijkomende kosten. Prima betrouwbare Vakgarage, Tom, Tineke en team!!

Dank u wel mevrouw Epping voor de complimenten voor onze diensten én ons interieur ;-).. Dat laatste is ook leuk om te horen! We zullen de complimenten overbrengen op ons team. Vriendelijke groet, Tom en Tineke

Goede service, vriendelijk personeel.

Dank u wel mevrouw Schouten!

Goed meedenken in reparatie en service

Goed meedenken in reparatie en service. Ook coulant als het nodig is. Prima vakgarage.

Dank Twan!

Stipt, to the point, geen gezeur. Houden zo!!

Stipt, to the point, geen gezeur. Houden zo!!

Dank je wel Loes! :-)

Zeer goed geregeld

Goede service, vriendelijk mensen en prachtige vernieuwde entree.

Dank uw wel Helma!

Snelle service

Als je al een afspraak hebt gemaakt voor een onderhoudsbeurt en je auto laat je vanwege een defect in de steek helpt autoservice De Kemp toch ondanks het vol is met afspraken, zodat je tot je afspraak weer kan autorijden. Top service.

Dank u wel mijnheer Verweij voor uw uitgebreide recensie!

prima service

prima service

Dank u wel mevrouw Heijdens.

Prima ervaring

Dank u wel mevrouw van Schaik!

top

top

Dank je wel Wessel!

goede commiunicatie en prijsopgave

Fijne omgang met de klant .

Dank Heer Deinzer!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede service en goed personeel. Ga zo door!

Dank je wel Rinie! :-)

Kundig, vriendelijk en goede communicatie

Er wordt altijd helder en vriendelijk communiceert door de medewerkers van deze garage. Netjes gebeld met de prijs en informatie en even later ook wanneer de auto klaar is. Het werk aan de auto wordt ook altijd netjes gedaan. Zeer aan te raden! Ook de website is goed te navigeren voor het inplannen van onderhoud en APKs. Wat wil je nog meer?

Dank je wel heer van Goor, fijn om te horen!

Zeer behulpzaam!

Je kan altijd bij De Kemp terecht! Zijn zeer bekwaam en erg klantvriendelijk. Zou De Kemp bij iedereen aanbevelen!

Dank je wel Cathy, leuk om te horen! :-)

Ze zijn goed en vriendelijk

Ik kom er al jaren en word met eerlijkheid geholpen

Dank u wel mevrouw Schuijl voor de mooie recensie!

Prachtig bedrijf fijne mensen en prima service

Ik heb mijn auto gebracht voor een a.p.k. Keuring kreeg een leen auto mee ,prima geregeld allemaal

Dank u wel mijnheer Brouwer voor de leuke recensie!

Eerlijk advies en goede service

Of er nu veel of weinig moet gebeuren, ze geven een eerlijk advies en een goede service.

Wat leuk om te horen, dank je wel Daniéla!

perfecte goeie betrouwbare garage

goeie services, leuke lui en betrouwbare garage

Dank je wel Eus!! :-)

Vakgarage met zeer vriendelijke medewerkers

Altijd zeer behulpzaam en meedenkend. Niet alleen met onze privé auto maar ook met onze camper. Ze staan altijd voor ons klaar en geven eerlijk advies en een duidelijke indicatie van de (komende) kosten. Tom en Tineke ga zo door, en jullie hebben een mooi team waar jullie trots op zijn en dit ook uitdragen. Edwin en Chantal van den Hoven

Hoi Edwin en Chantal, Dank voor de mooie recensie, wij zijn zeker trots op ons team met elkaar maken we het waar voor onze klanten en dat waarderen we enorm! Leuk dat jullie dit opmerken. Groetjes Tom en Tineke

Fijn bedrijf met goede en flexibele service!

Wij hebben al jaren onze privé en bedrijfsauto's bij de Kemp in onderhoud. Zij bieden goede service en zijn erg flexibel.

Dank je wel familie Kerstholt voor de mooie recensie, leuk om te horen :)! Groetjes Tom en Tineke

Snelle en meedenkend service

Fijne mensen en communicatie en meedenkend autoservice bedrijf.

Hartelijk dank voor de recensie Rocky!