Nette ontvangst

Word netjes gebeld en daarna samen overleggen over de reparatie en kosten

Dank je wel Greet voor je mooi recensie! mvg, Tineke

Geeft veel vertrouwen werk wordt prima uitgevoerd.

Staan altijd met raad en daat voor mij klaar prima service. Geeft veel vertrouwen.

Top!!

Prima geholpen.

Netjes op de hoogte gebracht van de reparaties en bijbehorende kosten. Goed advies gekregen over banden. Kortom prima service.

Dank je wel, Dirk! Voor de leuke reactie.. Groetjes Tineke

Ik kan voor dit moment niets doorgeven.

in een zin geweldig :)

Perfecte service, en zeer klantvriendelijk.

Je laat je auto met een vertrouwd gevoel achter

Bij Autoservice de Kemp wordt je vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken over wat er gedaan moet worden, Alternatieve voorstellen/ opties indien er tijdens het werk zaken gevonden worden die aandacht vereisen. Meedenken met de mogelijkheden van de klant.

dit was een top ervaring

Problemen verholpen voor een schappelijke prijs en snel uitgevoerd voor herhaling vatbaar

Snelle en vriendelijke service.

Snelle en vriendelijke service.

Bedankt mevrouw Schouten voor de vriendelijke recensie! Mvg, Tineke de Kemp

Top service!

Altijd een vriendelijk ontvangst, super service!! Gekwalificeerd deskundig personeel, die zeer eerlijk en meedenkend zijn. Top bedrijf

Dank je wel Chantal! Mvg, Tineke

Netjes geholpen

Netjes geholpen alleen na reparatie vervangen distributie a 670 euro storing nog niet opgelost. Even terug voor een andere diagnose om het euvel te verhelpen. Professioneel bedrijf die denkt in oplossingen. Prima!

Hoi Danny, Bedankt voor de aanpassing. Inmiddels hebben we elkaar vandaag gesproken en zaterdag kijken we welke storing in je auto aanwezig is. Mocht dit met de reparatie te maken hebben gaan we dit uiteraard oplossen. Mvg, Tom de Kemp

Uitstekende service

Altijd goede en eerlijke service.

prima dienstverlening

goede vakkennis en afspraken worden goed nagekomen. Bovendien een prettige, persoonlijke benadering.

Dag Mevrouw Zwetsloot, Wat leuk om te horen, een persoonlijke benadering vinden wij zelf ook heel belangrijk. Mvg, Tineke

Voorzover ik nu kan beoordelen is de service goed. Je wordt al in een vroeg stadium geïnformeerd wat er moet gebeuren zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Met vragen krijg je een een helder en duidelijk antwoord

Zoals gewoonlijk, snel en goed geholpen.

Ben alweer een aantal jaren klant en uitermate tevreden. Wordt altijd goed en vakkundig werk geleverd voor eerlijke prijzen.

Dank je wel Chris!

Snel, betrouwbaar, vriendelijk en kwaliteit

Het bedrijf is top

Doen wat er gezegd word

Zoals gewoonlijk weer prima en eerlijk geholpen

Men had mij een prijsopgave gedaan voor een keuring en een onderhoudsbeurt. Er moesten wat delen vervangen worden dus was het al met al een vors bedrag geworden echter toen ik de auto ging halen, kreeg ik te horen dat men een klein foutje had gemaakt in mijn voordeel. De rekening was enige honderden Euro's goedkoper dan de eerdere prijsopgave. Kijk, dat noem ik eerlijkheid aangezien men ook niets had kunnen zeggen en gewoon de poet had kunnen opstrijken.

Beste Jaap, Bedankt voor de leuke recensie én... eerlijk duurt het langst! :-) Hartelijke groet, Tom en Tineke

Perfect en vakkundig

Prima garage.

Goede klantbenadering, wél jammer dat ik zelf m'n auto moest gaan zoeken bij het ophalen.

Zie boven

Goedemiddag heer Mees, Fijn dat u een goed gevoel heeft over onze klantenbenadering, we hopen dat u weer veel plezier van de airco mag hebben. Jammer dat mijn collega vergeten is te melden waar de auto geparkeerd stond. We hebben dit intern besproken en hij maakt zijn excuus hiervoor dat hij dit vergeten is te vertellen, dat is niet zoals het hoort! Mvg, Tineke de Kemp

top.

zeer goede ervaring

Als jarenlange klant zie ik de prijzen hoger worden dan gewenst. er komt een tijd dat het goedkoper wordt zelf alleen de motorolie te verwisselen. € 14,52 in de btw per liter motorolie gaat mijn technische verstand te buiten. Verder niets te klagen

Dag heer Oosterhof, Uw rekening was dit keer inderdaad hoger dan de voorgaande jaren daarin tegen hebben we voor u een totaalpakket mogen uitvoeren waardoor de prijs hoger uitviel. De extra werkzaamheden bestonden oa uit de aircoreiniging, motor spoelen en de versnellingsbak spoelen naast de grote beurt met apk. Echter gaat u hier profijt van hebben omdat de interne vervuiling wordt tegengegaan en dit een grote reparatie voorkomt. De motorolie zelf gaan verversen kan natuurlijk maar deze prijs is sinds 2012 bij ons niet omhoog gegaan ;-). Wij zijn blij dat u verder niets te klagen heeft anders horen we het graag! Bedankt voor uw reactie, mvg, Tineke de Kemp

Supervriendelijk en servicegericht

Zodra je binnenloopt merk je het direct. Dit is er weer zo een.... Een bedrijf die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Bij binnenkomst wordt je direct vriendelijk gegroet en wordt er alle tijd voor je genomen. In het verdere proces wordt je steeds netjes geïnformeerd over de gang van zaken zonder zomaar iets te vernieuwen of te repareren. Samen met de klant wordt er gekeken naar een passende,veilige en betaalbare oplossing.

Beste Stan, Bedankt voor de mooie recensie... Cliché, maar hier doen we het voor :-)!! De beste wensen voor 2020 en graag weer tot ziens... Mvg, Tineke de Kemp

Snelle en goede service

Snelle service. Goed advies.

Top autobedrijf

Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan als je hulp nodig hebt. Ook als ze het druk hebben.