Er werd meteen tijd voor je gemaakt en werd goed geholpen

Ik kwam voor een lekker band en ik werd gelijk geholpen. Top service.

Persoonlijk en professioneel

Bij Autoservice de Kemp word ik altijd goed geholpen. Men is flexibel en transparant en er wordt altijd meegedacht om te zorgen dat je niet te veel betaalt. De kwaliteit van het werk is voor zover ik het kan beoordelen uitstekend en er wordt goed gecommuniceerd. Aanrader dus.

Zeer goed geholpen!

Mijn auto kwam voor een grote beurt en APK. Alles is keurig in overleg uitgevoerd. Nu rijdt mijn auto weer als een zonnetje!

prima service

Goed en doeltreffend geholpen

Duidelijk en netjes

Je krijgt na inspectie van de auto een duidelijke opgave van wat er aan onderhoud nodig is en wat de kosten daarvan zijn. Bij ophalen geen onverwachte dingetjes, maar zelfs iets goedkoper dan de prijsopgave. En super hete dag, maar auto stond lekker in de schaduw met raampjes open. Dat is nadenken en servicegericht.

Fijn geholpen, alles zoals afgesproken

Goed meegedacht waardoor de opgegeven prijs nog wat naar beneden ging.

Eerlijk

Altijd een duidelijk advies en een eerlijke prijs. een zaak om aan te bevelen.

Uitstekende service

Ik kom hier al jaren. Wordt altijd netjes geholpen en je kan altijd langskomen wanneer je denkt dat er iets mis is met je auto. Kleine dingen proberen ze gelijk op te lossen.

Vakkundig, eerlijk en altijd bereid om net dat stapje extra te zetten!

Alweer een jaar of vijf vaste klant, niet alleen DE partij voor regulier onderhoud, de APK, maar ook de aankoopkeuring en redder in nood bij calamiteiten.

Vakbedrijf die rekening houd met de klant

Ik ben een kilometer vreter....tussen 80 en 100 dkm per jaar, kan niet zonder auto! ik ben ZZP-er en de auto zorgt voor mijn brood. Altijd alles keurig geregeld met vervangend vervoer, wordt keurig op de hoogte gehouden van de kosten en geven vaak advies om bepaalde slijtage te voorkomen of voor te zijn zodat ik niet stil kom te staan. Vakmensen die verder kijken! ik ben al enkele jaren zeer tevreden!

Bedankt voor je uitgebreide recensie Bas. Ontzettend leuk om te lezen dat onze inzet wordt gewaardeerd. We hopen nog lang voor je klaar te mogen staan. Groetjes Tom en Tineke

Na controle een duidelijke kosten overzicht.

Duidelijke kosten overzicht en wat noodzakelijk is om te repareren. .

top

profesioneel. geduldig, altijd eerlijk en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superservice

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, reageren snel op wensen en behoeften.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar ook als er onverwacht een probleem is altijd vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe nog steeds goede ervaringen met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon snel en makkelijk online een afspraak maken om mijn oude Renault bus te keuren, ik bracht hem om 8:00 en kon hem om 12:30 weer ophalen.\r\nEn ik kreeg nog een attentie om een klem iets vaster te zetten.\r\nDe auto was overigens goed gekeurd.\r\n\r\nFijn bedrijf en hele vriendelijke mensen.

Bedankt voor je uitgebreide recensie en fijn dat alles goed is bevallen! Mvg, Tineke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net, betrouwbaar bedrijf. Klantvriendelijke, deskundige en servicegerichte medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was hier voor de eerste keer voor APK en om 2 banden te laten vervangen. Ze doen hun best en denken mee en hebben goede prijzen voor onderdelen/reparaties. \r\n