prima dienstverlening

goede vakkennis en afspraken worden goed nagekomen. Bovendien een prettige, persoonlijke benadering.

Voorzover ik nu kan beoordelen is de service goed. Je wordt al in een vroeg stadium geïnformeerd wat er moet gebeuren zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Met vragen krijg je een een helder en duidelijk antwoord

Zoals gewoonlijk, snel en goed geholpen.

Ben alweer een aantal jaren klant en uitermate tevreden. Wordt altijd goed en vakkundig werk geleverd voor eerlijke prijzen.

Dank je wel Chris!

Snel, betrouwbaar, vriendelijk en kwaliteit

Het bedrijf is top

Doen wat er gezegd word

Zoals gewoonlijk weer prima en eerlijk geholpen

Men had mij een prijsopgave gedaan voor een keuring en een onderhoudsbeurt. Er moesten wat delen vervangen worden dus was het al met al een vors bedrag geworden echter toen ik de auto ging halen, kreeg ik te horen dat men een klein foutje had gemaakt in mijn voordeel. De rekening was enige honderden Euro's goedkoper dan de eerdere prijsopgave. Kijk, dat noem ik eerlijkheid aangezien men ook niets had kunnen zeggen en gewoon de poet had kunnen opstrijken.

Beste Jaap, Bedankt voor de leuke recensie én... eerlijk duurt het langst! :-) Hartelijke groet, Tom en Tineke

Perfect en vakkundig

Prima garage.

Goede klantbenadering, wél jammer dat ik zelf m'n auto moest gaan zoeken bij het ophalen.

Zie boven

Goedemiddag heer Mees, Fijn dat u een goed gevoel heeft over onze klantenbenadering, we hopen dat u weer veel plezier van de airco mag hebben. Jammer dat mijn collega vergeten is te melden waar de auto geparkeerd stond. We hebben dit intern besproken en hij maakt zijn excuus hiervoor dat hij dit vergeten is te vertellen, dat is niet zoals het hoort! Mvg, Tineke de Kemp

top.

zeer goede ervaring

Als jarenlange klant zie ik de prijzen hoger worden dan gewenst. er komt een tijd dat het goedkoper wordt zelf alleen de motorolie te verwisselen. € 14,52 in de btw per liter motorolie gaat mijn technische verstand te buiten. Verder niets te klagen

Dag heer Oosterhof, Uw rekening was dit keer inderdaad hoger dan de voorgaande jaren daarin tegen hebben we voor u een totaalpakket mogen uitvoeren waardoor de prijs hoger uitviel. De extra werkzaamheden bestonden oa uit de aircoreiniging, motor spoelen en de versnellingsbak spoelen naast de grote beurt met apk. Echter gaat u hier profijt van hebben omdat de interne vervuiling wordt tegengegaan en dit een grote reparatie voorkomt. De motorolie zelf gaan verversen kan natuurlijk maar deze prijs is sinds 2012 bij ons niet omhoog gegaan ;-). Wij zijn blij dat u verder niets te klagen heeft anders horen we het graag! Bedankt voor uw reactie, mvg, Tineke de Kemp

Supervriendelijk en servicegericht

Zodra je binnenloopt merk je het direct. Dit is er weer zo een.... Een bedrijf die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Bij binnenkomst wordt je direct vriendelijk gegroet en wordt er alle tijd voor je genomen. In het verdere proces wordt je steeds netjes geïnformeerd over de gang van zaken zonder zomaar iets te vernieuwen of te repareren. Samen met de klant wordt er gekeken naar een passende,veilige en betaalbare oplossing.

Beste Stan, Bedankt voor de mooie recensie... Cliché, maar hier doen we het voor :-)!! De beste wensen voor 2020 en graag weer tot ziens... Mvg, Tineke de Kemp

Snelle en goede service

Snelle service. Goed advies.

Top autobedrijf

Vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan als je hulp nodig hebt. Ook als ze het druk hebben.

geweldige service!

Heel goede service, was zonder afspraak gekomen, het probleem van mijn auto werd verholpen, en tevens APK gekeurd. Toppie

Beste Nanda, Bedankt voor je reactie, leuk om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Fijne Feestdagen gewenst. Mvg, Tom de Kemp

geweldige service

Niets dan lof.

kwam voor remmen reperatie

bleek niet nodig te zijn geen onnodige reparatie.zeer goed behandeld en geef vetrouwen.

Beste Antonius, Dank je wel voor je reactie. Wij denken maar zo... eerlijk duurt het langst! Mvg, Tom

Is prima

Vlot persoonlijk en goed geholpen

Dank Gert!

Geweldig staan altijd voor je klaar

Altijd vriendelijk en bereid om je te helpen en. ...heel eerlijk als ze een fout gemaakt hebben geven ze dat eerlijk toe en krijg je geen rekening petje af

Beste mevrouw Burgt, Iedereen maakt fouten, zo wij ook, we zijn tenslotte mensen :-). Fijn dat we het naar tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen! Mvg, Tineke

Altijd goed

Goed gekwalificeerd personeel

Snelle service en aardige mensen! Er wordt rekening gehouden met het feit dat ik niet veel kilometers maak.

De mensen van de garage nemen alle tijd voor de klanten.

Altijd behulpzaam en service.

Geweldige service

Na een pro-forma offerte, kon de grote beurt van mijn auto gedaan worden. Het zou, achteraf gezien, iets duurder worden. Hierover werd ik op de hoogte gebracht. De werkzaamheden zijn top uitgevoerd én binnen de afgesproken tijd ook nog.

gewoon eerlijk

maken altijd tijd voor je niks is teveel . vooral zo doorgaan .

Super klantvriendelijk!

Ben erg tevreden. Je wordt altijd super klantvriendelijk geholpen.

Goede, duidelijke en vriendelijke service

Vertrouwen in de deskundigheid van de monteurs en de eigenaar.