Rij instructeur Kevin, is de beste die je naast je in de auto kunt hebben !!!

Kevin geeft duidelijke en heldere uitleg, hij neemt de tijd en ik voel me erg op m’n gemak bij hem. Het was ook erg fijn dat Kevin alle rijlessen vooruit plande. Ik wil hem en zijn collega’s hartelijk bedanken en ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!! Ik kom wel terug waneer ik m’n motor rijbewijs wil halen

Het was een ervaring om nooit te vergeten

Ik vind dat als je bij ACM gaat rijden dat je met een goed gevoel je rijbewijs gaat halen en vooral op een tempo wat voor mij goed te doen was en daar ben ik erg blij mee, en ik ben erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij hun te gaan rijden.

Goede motor instructeur met hart voor motorrijden en ervaring met lesgeven

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Arno van ACM rijopleidingen, en de motorlessen waren erg goed. Hij leert je niet alleen maar hoe je een CBR examen kan halen, maar met name hoe je het beste en veiligst door het verkeer kan bewegen op de motor. Er werd ook weinig aandacht besteed aan onnodige informatie, waardoor ik voor mijn gevoel zeker niet te veel lessen heb 'aangesmeerd' gekregen, maar gewoon lekker vlot door naar het examen. Dit kwam ook met name doordat hij het gewoon duidelijk liet merken als het niet goed was, inclusief gelijk de tips/instructie hoe het beter kan. Zowel de AVB als AVD lessen zijn me goed bevallen, en het inplannen van examens duurde ondanks de drukte bij het CBR en zomervakantie tussendoor niet zo lang.

Geweldige rijschool

Daan heeft mij geleerd hoe ik met plezier en zelfvertrouwen in de auto kan stappen. Op momenten dat ik geen vertrouwen in mezelf had, had Daan dat wel en dat heeft me wekelijks gemotiveerd om door te zetten, met als resultaat dat ik mijn rijbewijs heb gehaald! Ik heb een onwijs gezellige tijd met Daan gehad en zou dit iedere beginnende bestuurder aanraden.

Opleiding op maat, kritisch en duidelijk.

Gestart met een gekregen proefles, direct maar doorgepakt. Ging niet altijd super, echter door de goede coaching van Alex allebei de examens in 1 x gehaald. Het fijne is dat Alex duidelijk is in wat goed gaat en beter moet, echter alles met de juiste toon. Tegen de tijd dat je examen moet doen ben je er ook klaar voor. Alex ik heb veel van je geleerd, bedankt voor de goede opleiding.

1 groot rij plezier

Buiten het feit dat ik al meer dan 10jaar moest wachten voordat ik eindelijk mijn a2 rijbewijs kon halen, is lessen bij acm echt toppie ;) alex is een goede instructeur die elk foutje in de gaten heeft en je met verstand maar toch met veel plezier laat rijden. Thnx!

Rust en ruimte

Lessen van Daan zijn voor rust en ruimte. Fouten worden gemaakt, maar fouten worden niet verwijt. Het begrijpen waarom, voor mij ontzettend belangrijk, was een uitgangspunt bij onze lessen. Daan heeft er tijdens de lessen voor gezorgd dat ik gegroeid ben als persoon, zowel in de auto als daarbuiten. Super aan te bevelen!

Top, zeer tevreden.

Zeer tevreden over de motorrijlessen en heel goede instructeur (Alex). Serieus maar ook met humor. Goede basis om zelf veilig te gaan rijden.

Super leuk en leerzaam

ACM Rijopleiding is een rijschool die super leerzame rijlessen aanbieden! Je krijgt een duidelijke uitleg waarbij ook de achterliggende theorie vertelt kan worden. Het was altijd super gezellig met veel grapjes en leuke opmerkingen tussendoor. Ik heb geleerd dat veiligheid en goed kijken heel erg belangrijk zijn, maar dat als je je netjes aan de regels houdt je met heel veel plezier en rust kunt rijden. Ik raad iedereen zeker deze rijschool aan!

Goede mix tussen een geintje en focus op de stof

Ik heb met Alex mogen lessen. Bij Alex is een lolletje op zijn tijd welkom maar aandacht voor de stof, het genieten, en veiligheid voorop, staan altijd bovenaan. Acm is een prettige rijschool met ervaren mannen die er alles aan doen om je een goede bestuurder te laten worden. Nu snel een eigen motor aanschaffen en kilometers maken. Bedankt voor de fijne tijd!! Cheers

Het was een super toffe, leerzame en gezellige rijervaring!

Daan is een goede rijinstructeur die je elke keer weer met plezier de auto in laat stappen. Hij zet veiligheid, vooruit laten kijken en een prettig sfeer in de auto voorop. Kortom, hij is een hele goede instructeur die je een ervaring voor het leven mee geeft. Veilig autorijden is immers iets waar je de rest van je leven profijt van hebt. Zeker een aanrader om bij hem lessen te volgen!

Top ervaring!

Ik ben vanmiddag geslaagd dankzij de top lessen van Daan. Daan heeft een duidelijke, fijne manier van lesgeven en stelt je echt op je gemak. Ik heb zijn lessen als enorm prettig ervaren. Een combinatie van gezelligheid en serieus leren :)

Fijne rijinstructeur!

Dit is de derde rijschool waarmee ik heb gelest en ook de laatste want dankzij Daan heb ik het examen in 1 keer gehaald!. Daan speelt goed in op de leerling nodig heeft en vormt hier zijn lessen omheen. Ik heb veel van hem geleerd ook was het rete gezellig in de auto!! Bedankt nogmaals Groetjes Mathijs

ACM: geduld, vertrouwen en gezelligheid

Toen ik net begon met rijles zei een vriendinnetje tegen mij: "In het begin is rijles misschien leuk, maar na een tijdje wordt je het echt zat." Gelukkig kan ik zeggen dat ik mijn rijlessen nooit zo heb ervaren. Sterker nog, ik keek er elke week naar uit om weer te mogen rijden, mede dankzij het geduld, het vertrouwen en de gezelligheid in de auto bij Daan. Mijn complimenten voor Daan omdat hij keer op keer de tijd neemt om niet alleen te vertellen hoe iets moet, maar ook waaróm dat zo moet. Deze manier van leren autorijden heeft er mede voor gezorgd dat ik met plezier in 1 keer ben geslaagd voor mijn examen.

Motorcycle Lessons? This is the place to teach you!

I can’t say enough good things about learning to ride a motorcycle from Alex and ACM. The first time I contacted him it was to see if he would be interested in teaching in English. . . I think I was his first ever non-Dutch student (I'm Canadian) but he was up for the challenge right away. We spent many months navigating not just the roads in rain, snow and sometimes even some sun - but also navigating the changing situation with lessons at the height of Coronavirus. Alex is firm but patient instructor, and always has a smile and a joke to ease the stress of learning a new and potentially dangerous skill. If you make a mistake you are going to hear about it - but if you do something well you might sometimes hear about that too. ;-) Alex also teaches far beyond the level required by the CBR with the goal of turning out not just riders that will pass exams, but the best possible riders he can make you. When my son is old enough for lessons, I’ll only be sending him to ACM! Thanks for everything Alex and ACM.

Top rijschool

Mijn autorijbewijs in 2006 gehaald bij Arno. Toen in 2021 besloten mijn motorrijbewijs te gaan halen en voor mij stond al vast dat dit bij acm ging gebeuren. Na contact te hebben opgenomen een intakeles gehad. Arno was heel eerlijk en schat de situatie goed in. Je krijgt goede begeleiding en uiteindelijk mij. Motorrijbewijs in 1x gehaald. Voor mij staat het vast. Als iemand vraagt naar een goede rijschool dan beveel ik acm aan. Top team met gezellige mensen en verstand van lesgeven. Arno bedankt.

De aller beste rij school

Na eerst m’n A1 rijbewijs te hebben gehaald 2 jaar geleden bij Alex, nu ook m’n A rijbewijs gehaald bij Alex. Ik kan me geen betere rij school bedenken. Ik ben blij m’n rijbewijs te hebben, maar ga de gezellige en leerzame lessen zeker missen. Alex is duidelijk, waardoor je weet wat je aan hem hebt. De lessen zijn daardoor ook erg leerzaam. Leren te relaxen was voor mij een doel, naast het behalen van het examen. Vandaag m’n examen gehad en totaal geen zenuwen plus lekker genoten tijdens de rit. Beide doelen dus behaald. Stoppen met twijfelen en aanmelden bij ACM zou ik zeggen! Bedankt Alex voor alles!

Zeer goeie en persoonlijke rijschool

Fijne rijschool om te leren motor rijden. Alles word goed uitgelegd en doorgenomen. Heb dit als zeer positief ervaren. Er komt nog al wat op je af bij het motor rijden en dat valt soms niet mee om te leren. Ikzelf heb een basis pakket genomen en had daar genoeg aan ik had helemaal geen ervaring met de motor. Ben voor alles in 1 keer geslaagd alleen door corona duurde het wel wat langer. Al met al is Alex een fijn persoon om mee te werken en heeft gevoel voor humor. Hij kan soms erg streng zijn maar laat je daardoor niet afleiden en volg zijn adviezen op geloof me hij doet het voor jou om je uiteindelijk te laten slagen natuurlijk. Fijne kerel in de omhang ik heb gelachen en daar gaat het natuurlijk ook om, plezier! Bedankt voor alles ACM en wellicht tot snel als we elkaar tegen komen op de weg!

Aanrader!

Onwijs tevreden over de rijlessen bij Arno Minneboo: stapsgewijs opbouwd, constructieve feedback, goeie afwisseling van oefeningen en routes, oftewel kwaliteit en plezier!! Bedankt Arno!

Goede begeleiding van A2 naar A volledig

In een paar korte lessen werd weer duidelijk gemaakt wat er van je verwacht wordt.

Supergoede rijschool!

Als je motor wilt leren rijden, ga dan naar ACM. Uitstekende uitleg, goed materiaal en vooral veel vrolijkheid.

Kwalitatief hoogwaardige lessen met humor

Elke les is weer een feest om naar uit te kijken. Lessen waarbij je veel leert en genoeg aandacht krijgt van de instructeur. En wanneer het kan er altijd humor bij komt kijken!

Ik zou iedereen ACM aanbevelen! 100%

Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald bij ACM! Mijn instructeur was Alex. Hele fijne man om les van te krijgen! Kan streng zijn, maar absoluut rechtvaardig en vaak met een flinke dosis humor! Ben heel blij dat ik bij hem terecht gekomen ben! Nogmaals bedankt Alex!! Nu mijn man nog klaarstomen voor zn motorrijbewijs :-) Maar heb er volle vertrouwen in dat dat goed gaat komen met jou aan z'n zijde!

Aanrader!

Ontzettend fijne lessen gevolgd bij Daan! Professioneel, vriendelijk en heel geduldig. Ook voor het examen, heel fijn begeleid en altijd goede feedback gehad!

Een fijne, vertrouwde ervaring.

Ik heb mijn rijlessen ervaren als leerzaam en een vertrouwde omgeving. Een plek waar het niet erg was om fouten te maken. Een erg fijne plek om mijn rijbewijs te halen!