Rijopleiding (BE) met passie en top kwaliteit!

Voor het behalen van je (BE) rijbewijs ben je bij ACM aan het juiste adres! In korte tijd bereiden ze je, op persoonlijke wijze, optimaal voor op het examen. Arno, enorm bedankt voor deze leuke en bijzondere ervaring! Je bent een topinstructeur!

Ontzettend fijne tijd gehad bij Daan van ACM Rijopleidingen

Ik heb de autorijlessen van Daan Jansen bij ACM als ontzettend leerzaam en plezierig ervaren. Daan is iemand die zich voegt naar de leerstijl en achtergrond van de individuele leerling. Hij kan heel goed inschatten wat je van hem nodig hebt en hij is altijd bereid en druk bezig zijn didactiek en methodiek daarop aan te passen. Doordat Daan tijdens het rijden refereert aan gebeurtenissen of tips uit lessen van daarvoor, en aan het eind van elke les de belangrijkste leerdoelen met je doorspreekt, voel ik mij als leerling gezien en merk ik dat Daan oprecht geïnteresseerd in mij is en zich goed bewust is van mijn leerproces. Als professional is Daan iemand waar je op kunt bouwen. Hij is communicatief vaardig en snel, houdt zich aan de afgesproken lestijden en denkt met je mee bij de gebruikelijke CBR-dingen, zoals het inplannen van theorie- en praktijkexamens. En, zeker niet geheel onbelangrijk: de lessen waren vooral ook heel gezellig. Tijdens het autorijden was er genoeg tijd voor wat smalltalk en een grapje tussendoor. Samengevat: een toprijschool met een toprijinstructeur! Een aanrader als je op zoek bent naar een cursus waar je niet leert rijden voor je examen, maar voor je verdere leven.

Het was een relaxte en goede ervaring

Kevin is een gezellige rij instructeur die heel relaxed blijft ookal maak je kleine foutjes. Toen ik begon met auto rijden was ik erg onzeker maar dat is nu weg. Het was een erg goede ervaring

Superfijne lessen waar ik echt wat van op heb gestoken.

Wat een toppers bij ACM, na de proefles bij Arno was ik overtuigd en heb ik de rest van mijn lessen bij Kevin gevolgd. Wat een superfijne instructeur, duidelijke communicatie, goede instructies en na elke les wist ik wat er beter moest voor de volgende. In één keer geslaagd door jullie fijne manier van lesgeven, ik raad mensen deze rijschool echt aan :)

Goede, duidelijke en gezellige lessen

Arno is een top instructeur. Geeft feedback waar je wat mee kan en geeft duidelijke voorbeelden. De lessen zijn leerzaam en gezellig. Ik kan iedereen aanbevelen om hier rijlessen te volgen.

Goede en gezellige lessen.

De lessen van Daan heb ik ervaren als gezellig, fijn en erg leerzaam. Ik vond het erg fijn dat er vooral wordt les gegeven om echt te leren autorijden in plaats van enkel te werken naar het halen van het examen. In de lessen werd echt naar mij als individuele persoon gekeken wat er nodig was en heb ik nooit het gevoel gehad een nummertje te zijn. Door de lessen van Daan zit ik nu zelf verzekerd in de auto, iets wat ik niet gedacht had te kunnen bereiken!

Gezelligheid tijdens de lea

Ik volgde de lessen bij Kevin. Tijdens de lessen was er altijd ruimte voor een praatje. Kevin is erg rustig waardoor je goed gefocust blijft en hij helpt je altijd waar nodig. Door uitgebreide voorbereiding ga je altijd (in hoeverre dat mogelijk is) relaxed het examen in. Ik zou ACM zeker aanraden en nu ga ik genieten van mijn rijbewijs!

Top rijschool

In 1x geslaagd! De rijlessen waren prima en vooral erg leerzaam. Heb tijdens al mijn rijlessen een erg goede begeleiding gehad van Kevin. De lat lag altijd hoog tijdens het lessen zodat je meer dan klaar bent voor het examen. Kortom een top ervaring gehad. Bedankt voor alle goede en fijne lessen!

Geduldige en rustige begeleiding

In 1 x geslaagd mede dankzij de enorm fijne en geduldige begeleiding van Kevin. Ondanks de zenuwen, vertrouwen in mijn rijgedrag gekregen tijdens de rijlessen met de duidelijke en rustige uitleg.

Ik heb mijn rijlessen ervaren als leuk, gezellig en leerzaam!

Ik vond het belangrijk om een rij instructeur te hebben met wie ik het leuk kon hebben in de auto, je zit er tenslotte een aantal uren naast. Bij deze rijschool was dit zeker het geval! Ik kijk met veel plezier terug op de afgelopen periode.

Super fijne rijschool, in 1 keer geslaagd!

Ik heb zelf van kevin rijles gehad en ben er erg tevreden over! In 1 keer geslaagd zonder verdere opmerkingen. In de auto was er altijd een relaxte sfeer, waar zodra het kon ook de nodige grappen werden gemaakt! Ook was het pakket met een tussentijdse toets erg fijn, hierdoor had ik gelijk een idee wat ik kon verwachten van een examen en wat mijn verbeterpunten waren. Ik raad deze rijschool zeer zeker aan!

rijschool met veel geduld

Ik heb met veel plezier motorrijles gehad van Alex(wat heeft hij een geduld met mij gehad) Stap voor stap word er uitgelegd wat te doen, als er een fout gemaakt is word dit duidelijk besproken en hoe een volgende keer te handelen Goede rijschool met geduld voor de leerling . Deze rijschool is zeker aan te bevelen

Op een ontzettend leuke & fijne manier leren motorrijden bij ACM!

Komend uit een familie vol motorrijders wist ik al snel dat ik dat roze pasje ook wilde halen. Na mijn theorie gehaald te hebben contacteerde ik verschillende rijscholen in Alphen, maar ACM voelde het beste. Waarom? De instructeurs zijn zelf ook motorliefhebbers. Rijden lekker mee en leggen je de fijnste kneepjes uit. Moeite met afschuinen? Spring even achterop om de bewegingen te ervaren & daarna kan je het zelf! Vanaf het begin heb ik gelest bij Alex, ik kon altijd snel terecht en iedere les leerde je steeds meer. Ook lessen waarbij het soms opeens niet lukt wist hij om te zetten in een leerpunt waardoor je toch met een goed gevoel van de motor afstapte. Alex gaf in zijn lessen regelmatig feedback, is eerlijk en geeft terecht complimenten als het 'lekker' gaat! De lessen zijn ook zo ingericht dat je ook leert met & van je mede-cursist, waardoor de lessen ook een stuk interactiever worden :-). Je kunt ook alle vragen stellen (domme vragen zijn er niet, tenzij je ze niet stelt) of feedback geven. Ik ben erg blij met de hulp & tips die ik heb gekregen waardoor ik nu zelf de weg op mag!

Adequate instructeur met inzicht en aandacht

Tijdens de motorlessen is Arno altijd duidelijk in de communicatie, de lessen zijn van begin tot eind op mijn eigen niveau geweest qua uitdaging en mijn eigen kunnen.

Leuke leervolle lessen

Ik heb bij acm zowel auto als motor behaald. Heb er altijd met veel plezier gelest en veel van de mannen geleerd!

Ontspannen lessen

Mijn zoon was gestart met rijles bij een andere rijschool, maar dat liep niet lekker. Ook bij hem was er twijfel. Uiteindelijk ben ik op zoek gegaan naar een andere rijschool en heeft hij eerst even via een videocall kennisgemaakt met Arno. Dat was een fijn en open gesprek en we zijn overgestapt. En dat bleek een hele goede keuze! Hij kon veel meer ontspannen en kreeg er daardoor ook meer vertrouwen en plezier in. Zelf zegt hij over de lessen: “Arno zei direct dat ik niet op alles tegelijk moest letten, maar bracht het terug naar een paar dingen, zodat ik meer focus kreeg en zo bouwden we het stap-voor-stap verder op. Het was duidelijk wat er van me verwacht werd en als ik iets niet goed deed, werd dit op een rustig moment uitgelegd en niet tijdens een volgende verkeerssituatie. Ik heb hierdoor ontspannen rijles gehad.” Bedankt Arno en bedankt ACM!

Top ervaring!

Hele fijne motorrijlessen gehad van Arno en in 1x geslaagd! Arno is lekker direct en zegt waar het op staat met eventueel duidelijke verbeterpunten waarmee je aan de slag kan. Hij geeft gepersonaliseerd les zodat ieder het beste uit zichzelf kan halen. Top ervaring!

Top ervaring gehad!

ACM is een prettige rijschool! Naast gezelligheid is er ruimte en tijd genoeg om goed te leren motor rijden. Alex geeft duidelijk uitleg waardoor je direct met de feedback aan de slag kan. Top!!

Top rijschool

Fijne rij-instructeurs bij motor, auto en aanhanger! Vriendelijk en duidelijk te werk.

Perfecte uitleg en snelheid op eigen niveau

Het lessen bij ACM is me zeer goed bevallen! Alex (instructeur) legt alles stap voor stap uit en bekijkt per persoon wat die kan en of er een stapje boven op kan. Hierdoor zal er niet snel te veel naar je toe komen wat je lekker de tijd geeft om het stap voor stap onder de knie te krijgen. Na het maken van fouten word er rustig over gesproken wat er fout ging en hoe het eventueel in het vervolg opgelost kan worden. Bij ACM heb je zeker waar voor je geld!!

Professionaliteit en gezelligheid gecombineerd

De afgelopen periode heb ik mijn motorrijlessen gevolgd bij Alex en dit met veel plezier gedaan. Tijdens de lessen was er altijd een goede sfeer, waarbij de focus op het leren wel op nummer één ligt. Mede daardoor heb ik mijn rijbewijs kunnen halen en zou ik ACM zeker aanbevelen voor andere mensen!

Snel kunnen starten met opleidong en ook snel mijn E rijbewijs gehaald

Bij aanvraag voor E rijbewijs , snel een reactie voor een proefles. Ook vlot kunnen starten met lessen, meteen examen aangevraagd en gelukkig meteen geslaagd. Super ervaring en goede rij-instructeur

Zeer tevreden.

Fijne uitleg, fijne, eerlijke communicatie, veel geduld en humor. Met plezier en vertrouwen rijlessen bij Arno gevolgd.

Geruststellend

Als persoon kan ik me redelijk snel al druk maken/stressen. Dat merkte ik eerder ook met mijn autolessen paar jaar terug. Nooit heb ik echt de juiste rijschool gehad die bij me paste. Uiteindelijk wel gevonden, maar die gaf geen motor rijles. Vervolgens ben ik via een klant van me terecht gekomen bij ACM. Ik vond het heel erg fijn hoe ik bij mijn proefles rustig uitgelegd kreeg hoe de motor in elkaar steekt. Langzamerhand kwamen er oefeningen bij en afwisseling. Zo vervolgens ging ook het AVB lessen. Toen alles het maar niet lukte kreeg ik erg fijne feedback en ik mocht ook zeker mijn rustmomenten pakken als het even te veel werd! Ook bij AVD zakte de moed ook een paar keer weg, maar zelfs dan kreeg ik de juiste steun die bij mij paste en werkten we ervoor! Alex had de juiste schatting gemaakt qua hoeveelheid lesuren en ik ben blij dat hij mijn instructeur was. Daarnaast is heel ACM een fijn bedrijf. Iedereen is lekker relaxed en je wordt verwelkomd. We zijn ten slotte er allemaal met een gedeelde passie (in dit geval motorrijden)! Ik behaalde met een fijn en geruststellend gevoel mijn rijbewijs! Ik zou ACM zeker aanraden!!

Vakkundige rijschool

Ik heb de lessen als erg prettig ervaren. De rijschool legt de nadruk op veilig lessen en kijkt daarmee verder dan puur het CBR motorexamen. Daardoor ben je wellicht iets meer kwijt als bij een andere rijschool, maar je stapt wel meer zelfverzekerd op de motor. Ik zou hier zeker terug komen.