Persoonsgerichte topkwaliteit

Bij instructeur Daan heb ik zo snel zoveel zelfvertrouwen gekregen in het autorijden. Buiten dat ik in een prachtige auto mocht rijden, heeft Daan altijd klaargestaan voor goede coaching en goede, leuke gesprekken. Niets is te gek en alles wordt duidelijk en logisch gemaakt. Ik heb alles in 1x mogen halen door hem, het is bijna jammer dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. ACM is een absolute aanrader dus!

Top ervaring!

De lessen bij Daan heb ik met veel plezier beleefd! De manier van lesgeven van Daan was voor mij enorm prettig. Lekker grappen en grollen tijdens de lessen, maar toch een hoop leren. Vandaar dat ik ook zonder stress in 1 keer ben geslaagd! Daan, je bent een top gozer! Enorm bedankt voor alle leerzame lessen!!

Doelgerichte lessen tot het zsm behalen van het rijbewijs

Alle lessen waren voor mij erg waardevol. Duidelijke feedback dat ervoor zorgde dat ik steeds zekerder op de motor zat. Hierdoor haalde ik zowel mijn AVB als AVD in één keer. Naast de waardevolle lessen was het altijd erg gezellig! Al met al kijk ik terug op een leuke tijd.

Toprijschool

Dankzij Alex zowel mijn avb als avd in 1x gehaald. Tijdens de lessen wordt er goed naar je niveau gekeken en stapje voor stapje naar het examen toegewerkt. Wat ik fijn vond was dat ik de mogelijkheid kreeg om voor zowel het avb als avd examen extra te lessen De instructies van Alex waren kort en duidelijk. Vooral veel leren door te doen. Tijdens mijn avb lessen heb ik wel eens gedacht ermee te stoppen, maar ik ben heel blij dat Alex mij heeft overgehaald om door te gaan en mij het vertrouwen gaf dat ik prima het examen kon doen. .

Duidelijk en eerlijk

Een duidelijke leuke en leerzame opleiding voor de motor genoten bij ACM. De instructeur was duidelijk en eerlijk in zijn feedback en heeft mij op die manier goed voorbereid op de examens! Met als resultaat dat ik alle examens in 1x gehaald heb.

Leuke lessen met snel resultaat!

Prettige manier van lessen. Goede instructeur en een leuke startlocatie. Ook het contact met de rijschool verloopt erg soepel.

Gezellige, maar vooral goede rijschool!

Vanmorgen ben ik geslaagd voor mijn zwaar motorrijbewijs. Ik kreeg les van Arno. De lessen waren altijd erg leuk en leerzaam! Ook na afloop van een les neemt Arno uitgebreid de tijd voor je om een en ander door te nemen. Ik zou Rijschool ACM zeker aanbevelen!

Top, goede rij instructeur en snel veel geleerd

Ik heb bij Daan Jansen gelest hij is echt een toffe gozer waar je veel en snel van kan leren. Heb voor de rest een hele goed evaring gehad bij ACM!!

Leerzaam en vooral vooral heel chill

Ik voelde me vanaf het begin heel erg op mn gemak en Daan gaf me het gevoel dat ik fouten mocht maken. Buiten het leren rijden om, kon ik ook over van alles praten en was er een hele chille sfeer in de auto. Daan heeft me niet alleen leren autorijden maar bekijkt het echt als een totaalplaatje. Hierdoor was het makkelijker te begrijpen en bleef ik dingen bijleren.

Door veel geduld en fijne lessen, met heel veel plezier mijn motorrijbewijs hier gehaald.

Een aantal keer op het punt gestaan om te stoppen met lessen, omdat het voelde alsof ik toch niet zo gemaakt was voor motorrijden. Maar door Alex heb ik me nooit echt stom gevoeld op de motor, ook al kon ik behoorlijk klunzig zijn. Door dit geduld en vertrouwen gelukkig toch door gegaan en nu super blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.

Een betere rijschool had ik mij niet kunnen wensen!

De lessen die ik van Alex heb gehad, waren altijd leerzaam. Alex draait nergens omheen, hij verteld precies wat er anders zou moeten en ook waarom het anders zou moeten. Binnen no-time leerde hij mij de motor onder controle te krijgen, en wist feilloos de slordigheden eruit te halen zodat ik vol vertrouwen en zonder zenuwen mijn examens kon afleggen. Ook nu ik zelf regelmatig op de motor rij, hoor ik Alex nog steeds constant in mijn oor, wat ervoor zorgt dat ik ook scherp blijf nadat ik mijn rijbewijs gehaald heb!

Veel geleerd door goede begeleiding

Ik heb bij Alex gelest voor mijn motorrijbewijs. En 3 1/2 jaar geleden ook mijn autorijbewijs bij Alex gehaald. Alex is een goede begeleider doordat hij in ziet hoe je iemand op welke manier moet begeleiden. En met wie hij je het beste kan indelen. Alex leert je dingen door je het te laten doen en later je eigen fout in te laten zien, waardoor je de fout beter onthoud en hem niet nog een keer maakt.

Als er dan toch iemand in je oor moet zitten is arno de slechtste niet.

Topervaring, was wennen om weer naar iemand te moeten luisteren en motor rijden ging er ook een stuk slechter doordat er mensen keken. Echter wist Arno wel hoe hij het aan moest pakken en na ff inkomen ging het ook gewoon weer goed. Vooral de rit terug van het CBR...

Helemaal top

Ik ging voor me aanhanger rijbewijs. En ben dik tevreden hoe ik geholpen ben.

Super aansluiting van praktische geleerde en benodigde vaardigheden voor het examen

Omdat ik dacht dat ik al best wat kon voor E achter B hebben we eerst een proefles gedaan. Laat maar zien wat je kan. Zonder veel gedoe wordt dan duidelijk waar je leerpunten liggen. Vervolgens wordt er een plan gemaakt en afgewerkt in meerdere lessen. Oefenen en uitleg wisselen elkaar af waardoor je telkens terug kunt naar wat nog extra nodig is. Voor mij een prima resultaat door op het juiste moment klaar te zijn en in 1 keer te slagen. Een aanpak die ik al eerder had ervaren met motorrijles. Beslist een aanrader.

Top ervaring gehad, en rijbewijs is binnen!! :)

Ik heb echt een top tijd gehad in de auto bij Arno. Het was altijd heel gezellig. Maar op de momenten dat het moest was het ook heel serieus. En zo heb ik toch maar mijn rijbewijs gehaald!!

helemaal top

Ik heb iets meer dan een jaar bij ACM les gehad en heb er geen seconde spijt van gehad. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd en er werd alle tijd voor me genomen. Heb me altijd op mijn gemak gevoeld en op mijn eigen tempo stappen vooruit gezet. Een erg goede ervaring met rijschool ACM!

Heel fijn!

Van begin tot eind hele fijne, relaxte lessen gehad. Altijd een goede sfeer, ook als het even minder goed gaat of wanneer de spanning stijgt in de tijd dat het examen dichtbij komt. Tijdens de lessen leer je goed hoe je de auto moet besturen, maar ook werd veel geoefend met verkeersinzicht. Ik heb het gevoel dat ik daardoor nu veilig aan het verkeer kan deelnemen.

Top ervaring

Duidelijke lessen, toffe flexibele instructeur. Goed verzorgde materiaal en een verzorgde uitleg. Maar het belangrijkste voor mij wat overblijft na het halen van het rijbewijs: Daan, dank voor bovenstaande en bedankt voor het lachen en de goede gesprekken in de auto.

Zou geen andere rijschool willen hebben.

Auto, motor en BE gehaald via ACM rijopleidingen. Vakkundig, betrouwbaar en flexibel zijn voor mij de belangrijkste punten. ACM beschikt over a kwaliteit spullen en top leraren. Ik kan deze rijschool een ieder aanbevelen.

Super lessen zowel auto als motor!

Auto in één keer gehaald met het kleinste pakket, Arno is een super fijne instructeur! Erg fijne ervaring met hem en dus ook terug gekomen voor het motorrijbewijs. Deze ook binnen 3 maanden gehaald in één keer. Fijne kerel, goede communicatie en heeft iets meer voor je over dan enkel lessen! Erg bedankt voor de fijne lessen en ik zie je op de weg! Groetjes Rick

Prima rijschool met persoonlijke aandacht

Mega!

Ik was lessende bij aalbregt en kwam daarna door de omstandigheden vast te zitten. Maar gelukkig was daar Daan van ACM. Na 1 les kon hij direct alles inplannen. Het was hard werken en lachen naar de datums van afrijden en ttt. Maar samen hebben we het gedaan! Ik kon in 1x afrijden door de hulp van deze mega rijschool en rijinstructeur! In 1 woord mega!

Super leerzaam maar vooral gezellig

Mijn ervaringen tijdens de lessen zijn super geen negatieven punten! Daan super bedankt voor de leuke lessen!

Zeer tevreden over mn rijlessen. Ik voelde me altijd comfortabel in de auto. Wanneer het nodig was kon ik altijd vragen stellen, en dat is wat ik zocht in autorijlessen. Alles wordt aangeleerd met een logische onderbouwing, dat geeft veel zekerheid en vertrouwen tijdens het rijden. Erg fijn want daarmee hoef je nergens aan te twijfelen als je een keuze maakt tijdend het rijden. Daarmee heb ik met tevredenheid mijn rijbewijs gehaald. Echt een top rijschool. Dikke aanrader! (P.S. Ik kreeg rijles van Daan)