Heb mijn aanhangerrijbewijs gehaald bij ACM. De goede en vriendelijke samenwerking met Arno deed het hem. Topper van kerel, vriendelijke en rustig. Fouten werden op een normale toon besproken en de situatie werd dan nog een keer herhaald om het geleerde direct in de praktijk uit te voeten. Het was een prettige en leuke lesdag en heb er nieuwe ervaringen opgedaan, kijk tegenwoordig anders tegen autorijden aan.

Helemaal top!

Na een aantal jaar geleden mijn A2 rijbewijs bij Arno te hebben gehaald, nu onder deskundige begeleiding de puntjes op de “i” gezet zodat ik ook mijn A rijbewijs heb kunnen halen! Arno is een zeer prettige instructeur, geduldig en weet zijn kennis op een kundige, relaxte en begrijpbare manier over te brengen. Door dit gelijk toe te kunnen passen tijdens de lessen, krijg je als leerling veel vertrouwen op de motor !! Ook met de zenuwen gaat Arno heel relaxed en fijn om, zodat je toch een tikkeltje minder bibberend aan je examen begint.

Super leuke en goede rijlessen

Ik heb er altijd met veel plezier gereden en ik ben ook altijd super goed geholpen. Echt een aanraader!

Enorm goede rijschool. In 1x geslaagd!

Helemaal top

Super les gehad van Arno, duidelijker kan niet. 10+

Op zeer plezierige en deskundige wijze motorrijles gehad

Arno geeft op plezierige en deskundige wijze motorrijles. Rustig en professioneel. Spiegelen, ruimtekussen en doorrijden zijn er in gegrift niet alleen voor het rijexamen maar vooral voor veilig rijden in het verkeer! Met heel veel plezier gelest!

Super positief

Ondanks de rare Corona-situatie heb ik enorm genoten en enorm veel geleerd. In 1 keer geslaagd! Super blij! Daan heeft me enorm geholpen met alles. Hij is erg persoonlijk en super aardig. Ik raad ACM aan iedereen aan.

Top begeleiding en gezelligheid op 1 plek

Goeie ervaring bij ACM voor m’n motorrijbewijs. Een aantal jaar geleden voor m’n A2 en afgelopen keer voor A onbeperkt. Beide keren in 1x geslaagd door de leerzame maar ook fijne lessen. Aanrader!

Doelgericht, snel en veilig lessen!

Bij Arno 6 jaar geleden A2 motorrijbewijs in 1 keer gehaald, nu A motorrijbewijs in 1 keer gehaald met zijn "Categorie zwaarder" pakket. Arno geeft gericht commentaar en verbeterpunten. Ondanks COVID-19 toch redelijk snel papiertje kunnen halen omdat Arno flexibel is. Mooi om te zien wat voor upgrades zijn gedaan aan de box en motoren vergeleken met een aantal jaar geleden!

Meerdere rijbewijzen met succes behaald!

Ik heb altijd met heel veel plezier bij Arno gelest. Zowel met de motor (A1, A2 en A) als met BE hele gezellige maar ook zeker leerzame lessen gehad!

Persoonsgerichte topkwaliteit

Bij instructeur Daan heb ik zo snel zoveel zelfvertrouwen gekregen in het autorijden. Buiten dat ik in een prachtige auto mocht rijden, heeft Daan altijd klaargestaan voor goede coaching en goede, leuke gesprekken. Niets is te gek en alles wordt duidelijk en logisch gemaakt. Ik heb alles in 1x mogen halen door hem, het is bijna jammer dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. ACM is een absolute aanrader dus!

Top ervaring!

De lessen bij Daan heb ik met veel plezier beleefd! De manier van lesgeven van Daan was voor mij enorm prettig. Lekker grappen en grollen tijdens de lessen, maar toch een hoop leren. Vandaar dat ik ook zonder stress in 1 keer ben geslaagd! Daan, je bent een top gozer! Enorm bedankt voor alle leerzame lessen!!

Doelgerichte lessen tot het zsm behalen van het rijbewijs

Alle lessen waren voor mij erg waardevol. Duidelijke feedback dat ervoor zorgde dat ik steeds zekerder op de motor zat. Hierdoor haalde ik zowel mijn AVB als AVD in één keer. Naast de waardevolle lessen was het altijd erg gezellig! Al met al kijk ik terug op een leuke tijd.

Toprijschool

Dankzij Alex zowel mijn avb als avd in 1x gehaald. Tijdens de lessen wordt er goed naar je niveau gekeken en stapje voor stapje naar het examen toegewerkt. Wat ik fijn vond was dat ik de mogelijkheid kreeg om voor zowel het avb als avd examen extra te lessen De instructies van Alex waren kort en duidelijk. Vooral veel leren door te doen. Tijdens mijn avb lessen heb ik wel eens gedacht ermee te stoppen, maar ik ben heel blij dat Alex mij heeft overgehaald om door te gaan en mij het vertrouwen gaf dat ik prima het examen kon doen. .

Duidelijk en eerlijk

Een duidelijke leuke en leerzame opleiding voor de motor genoten bij ACM. De instructeur was duidelijk en eerlijk in zijn feedback en heeft mij op die manier goed voorbereid op de examens! Met als resultaat dat ik alle examens in 1x gehaald heb.

Leuke lessen met snel resultaat!

Prettige manier van lessen. Goede instructeur en een leuke startlocatie. Ook het contact met de rijschool verloopt erg soepel.

Gezellige, maar vooral goede rijschool!

Vanmorgen ben ik geslaagd voor mijn zwaar motorrijbewijs. Ik kreeg les van Arno. De lessen waren altijd erg leuk en leerzaam! Ook na afloop van een les neemt Arno uitgebreid de tijd voor je om een en ander door te nemen. Ik zou Rijschool ACM zeker aanbevelen!

Top, goede rij instructeur en snel veel geleerd

Ik heb bij Daan Jansen gelest hij is echt een toffe gozer waar je veel en snel van kan leren. Heb voor de rest een hele goed evaring gehad bij ACM!!

Leerzaam en vooral vooral heel chill

Ik voelde me vanaf het begin heel erg op mn gemak en Daan gaf me het gevoel dat ik fouten mocht maken. Buiten het leren rijden om, kon ik ook over van alles praten en was er een hele chille sfeer in de auto. Daan heeft me niet alleen leren autorijden maar bekijkt het echt als een totaalplaatje. Hierdoor was het makkelijker te begrijpen en bleef ik dingen bijleren.

Door veel geduld en fijne lessen, met heel veel plezier mijn motorrijbewijs hier gehaald.

Een aantal keer op het punt gestaan om te stoppen met lessen, omdat het voelde alsof ik toch niet zo gemaakt was voor motorrijden. Maar door Alex heb ik me nooit echt stom gevoeld op de motor, ook al kon ik behoorlijk klunzig zijn. Door dit geduld en vertrouwen gelukkig toch door gegaan en nu super blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.

Een betere rijschool had ik mij niet kunnen wensen!

De lessen die ik van Alex heb gehad, waren altijd leerzaam. Alex draait nergens omheen, hij verteld precies wat er anders zou moeten en ook waarom het anders zou moeten. Binnen no-time leerde hij mij de motor onder controle te krijgen, en wist feilloos de slordigheden eruit te halen zodat ik vol vertrouwen en zonder zenuwen mijn examens kon afleggen. Ook nu ik zelf regelmatig op de motor rij, hoor ik Alex nog steeds constant in mijn oor, wat ervoor zorgt dat ik ook scherp blijf nadat ik mijn rijbewijs gehaald heb!

Veel geleerd door goede begeleiding

Ik heb bij Alex gelest voor mijn motorrijbewijs. En 3 1/2 jaar geleden ook mijn autorijbewijs bij Alex gehaald. Alex is een goede begeleider doordat hij in ziet hoe je iemand op welke manier moet begeleiden. En met wie hij je het beste kan indelen. Alex leert je dingen door je het te laten doen en later je eigen fout in te laten zien, waardoor je de fout beter onthoud en hem niet nog een keer maakt.

Als er dan toch iemand in je oor moet zitten is arno de slechtste niet.

Topervaring, was wennen om weer naar iemand te moeten luisteren en motor rijden ging er ook een stuk slechter doordat er mensen keken. Echter wist Arno wel hoe hij het aan moest pakken en na ff inkomen ging het ook gewoon weer goed. Vooral de rit terug van het CBR...

Helemaal top

Ik ging voor me aanhanger rijbewijs. En ben dik tevreden hoe ik geholpen ben.

Super aansluiting van praktische geleerde en benodigde vaardigheden voor het examen

Omdat ik dacht dat ik al best wat kon voor E achter B hebben we eerst een proefles gedaan. Laat maar zien wat je kan. Zonder veel gedoe wordt dan duidelijk waar je leerpunten liggen. Vervolgens wordt er een plan gemaakt en afgewerkt in meerdere lessen. Oefenen en uitleg wisselen elkaar af waardoor je telkens terug kunt naar wat nog extra nodig is. Voor mij een prima resultaat door op het juiste moment klaar te zijn en in 1 keer te slagen. Een aanpak die ik al eerder had ervaren met motorrijles. Beslist een aanrader.