Van harte aanrader, zeker al heb je last van perfectionisme!

Als iemand die flink perfectionistisch is en bang was om te beginnen met rijlessen, kreeg ik als advies van mijn broer om bij ACM te gaan, omdat hij daar goede ervaringen bij had - en wat ben ik blij dat ik naar hem geluisterd heb. Kevin heeft een leuke manier van lesgeven, maar dit haalt nooit weg van dingen recht voor z'n raap te zeggen als dit gedaan moet worden. Ik kan ACM echt van harte aanrader, zeker al heb je last van perfectionisme! All in all, aanrader, bedankt voor de leuke en leerzame lessen!

Ik ben overgestapt van rijschool, maar dat had ik zo veel eerder moeten doen. Ik had Kevin als rijinstructeur. Het waren hele fijne lessen waar in het autorijden wel centraal staat, maar er is ook zeker ruimte voor een leuk en persoonlijk gesprek. Bij de eerste lessen snapt Kevin goed dat er veel te gelijk is, hij neemt je dan ook stap voor stap mee in het zelfstandig rijden. En natuurlijk gaat er wel eens iets mis tijdens het rijden, maar in plaats van dat je helemaal opgejaagd word, krijg je fijne tips mee hoe je er mee om moet gaan en hoe je het de volgende keer kan voorkomen. Ook mag je je vragen altijd stellen, zelfs 6 keer als je het daarna nog steeds niet begrijpt. Dus eigenlijk kort gezegd, echt een top ervaring gehad en ben zelfs in 1 keer geslaagd. Zou dit iedereen aanraden.

Perfect geholpen bij ACM

Na 4 rijscholen uiteindelijk terecht gekomen bij Arno van ACM. Door deze positieve ervaring uiteindelijk bij deze rijschool vlot én met plezier mijn rijbewijs kunnen halen. Dit is een rijschool die echt het beste met je voor heeft.

Goed en duidelijk

Ik heb mijn A bij ACM gehaald. Duidelijk en goed; ik kan het iedereen aanbevelen.

Kwalitatief goede en ontspannen lessen

Vandaag in een keer mijn BE rijbewijs behaald. Arno was toch veruit de meest relaxte en kundige instructeur die ik heb gehad. Zou hem zeker adviseren!

Gezellige en leerzame rijlessen gehad!

Mijn rijinstructeur was Kevin. Ik heb veel van hem geleerd en kon het ook goed hem vinden. Hij geeft je zelfvertrouwen tijdens het rijden en maakt ook goed duidelijk waar de verbeterpunten liggen. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en ben nu erg blij met mijn rijbewijs!

In 1x geslaagd

Ik heb les gekregen van Daan. Alles was goed uitgelegd op een manier die makkelijk te begrijpen is. Ik heb elke les als aangenaam ervaren en zou het zeker aan anderen aanbevelen. In het kort: Aanrader!

Ontzettend fijne rijlessen!

Ontzettend fijne rijlessen mogen hebben bij Daan en Kevin. Altijd in voor een praatje maar ook gefocust op het verkeer. Als het rijlessen even wat moeilijker gaat denken zij met je mee!

Echt een aanrader!

Vanaf de eerste les wist Daan mij op mijn gemak te stellen. Hij ziet goed hoe je het beste leert en past waar mogelijk zijn lessen hier ook op aan. Dit was heel fijn. Daan is rustig, geduldig en duidelijk. Daarnaast is het altijd gezellig en is Daan heel eerlijk over wat goed of minder goed gaat. Heel erg bedankt voor alles Daan!

Kundig en persoonlijke rijschool, zeker aan te raden!

Met Alex als rij-instructeur heb je een enthousiaste en kundige instructeur! De ontspannen lessen maar ook uitdagingen hebben ervoor gezorgd dat ik, nu ik mijn rijbewijs heb, met vertrouwen de weg op ga. Zeker aan te raden!

Ik heb mijn motorrijbewijs bin ACM gehaald nadat ik ook mijn autorijbewijs jaren daarvoor bij ACM had gehaald. De lessen had ik nu van Alex. Heel fijn hoe de opbouw altijd in de lessen zat. De aandachtspunten werden altijd duidelijk benoemd, maar ook de punten die goed gingen. Alex neemt de tijd om vragen te bespreken en te beantwoorden. Kortom, heel blij dat ik weer een rijbewijs bij ACM heb gehaald!

Top lessen!

Gelest bij Daan. Nooit saai in de auto, leuke gesprekken en een grapje hier en daar. Als het even wat minder goed ging, of een moment van stress wist Daan dit rustig op te lossen en daarna weer goed op te pakken. Daarnaast altijd eerlijk over wat goed en minder goed gaat en goede feedback hierop, waardoor je blijft groeien in het rijen.

Geweldige ervaring!

Vanaf het moment dat ik me aanmeldde tot aan met moment dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald, elke stap in het proces heb ik als zéér positief ervaren! Hier zijn een aantal redenen waarom ik zo tevreden ben met ACM: * Professionele en deskundige instructeur. Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Alex, naast dat hij uiterst bekwaam in z'n vak is, is hij ook zeer geduldig en vriendelijk. Hij heeft een schat aan ervaring en kennis, en hij is in staat om dit op een begrijpelijke en leuke manier over te brengen. * Veiligheid voorop: Tijdens de lessen staat veiligheid altijd voorop. Ik heb niet alleen de basisvaardigheden van het motorrijden geleerd, maar er wordt ook sterk de nadruk gelegd op het nemen van de verantwoordelijkheid op de weg. * Flexibele planning. Alex doet z'n uiterste best om lessen in te plannen wanneer het voor mij het beste uitkwam. Dit maakte het voor gemakkelijk om het te combineren met bijvoorbeeld werk.

Gelest bij Alex en het ontzettend naar mijn zin gehad. Ik wist niks van motoren en motorrijden en nu ben ik ondertussen op zoek naar mijn eerste motor! De instructies zijn duidelijk en afgestemd op jouw niveau. Alex heeft een goede dosis humor en dat komt terug in de lessen. Daarnaast is er genoeg ruimte om lessen in te plannen op verschillende tijden. Zowel voor mijn AVB als AVD examen had ik het gevoel dat ik goed voorbereid was en dat resulteerde erin dat ik alles in 1x gehaald heb. Kortom: dikke aanrader.

Erg fijne rijschool!

Ik ben gaan lessen bij Kevin, en dit was een goede keuze. De lessen waren erg productief, dit kwam mede door de goede communicatie die aanwezig was. Hierdoor was het mogelijk om elke les echt te focusen op wat echt belangerijk voor mij was en zo het meeste uit mijn lessen te krijgen! Had ook last van nervositeit in de beginperiode van het lessen en naarmate het examenmoment naderde, maar kevin ging er erg goed mee om. Dus, herken je jezelf hierin dan is hier lessen wel een aanrader! Heel erg bedankt voor de fijne lessen, en voor de toekomstige leerlingen: heel veel plezier!

Fijn, leerzaam en gezellig

Ik heb een zeer prettige leerervaring met mijn rij instructeur Kevin van ACM. Het is een gezellige en meelevende instructeur. Hij kan af en toe wel een beetje streng maar wel rechtvaardig zijn. Hij legt dingen graag uit en heeft hier veel verschillende manieren voor. Ook past hij zich op jou aan en kijkt specifiek naar wat jij nodig hebt. Het was ook heel erg prettig dat ACM werkt met een online app waarmee je zelf je rijlessen kan inplannen en je dus niet lang hoeft af te stemmen. Nu kan je zelf kijken wanneer het je uitkomt. Ik heb met plezier mijn rijlessen hier gevolgd. Met mijn tussentijdse toets goede feedback ontvangen van het CBR waarmee de rij instructeur goed aan de slag is gegaan. Hierdoor heb ik mijn auto praktijk examen in een keer gehaald! Echt een aanrader!

Prettig en gepersonaliseerd

Ik heb de rijlessen super fijn ervaren. Bij de eerste kilometers had ik al het idee dat dit goed zou gaan komen. Het is ook enorm fijn dat er echt wordt gekeken naar waar voor jou de moeilijkheden zitten en hierop wordt dan ook gefocust. Kevin heeft mij super goed begeleid naar eerst de tussentijdse toets en daarna naar het rijexamen. Het was altijd fijn om weer te gaan rijden en ik ging altijd voldaan naar huis.

Zeer kundig en gezellig

Onwijs leerzame en gezellige rijlessen gehad van Arno en ook nog eens in 1x geslaagd! :) Arno ziet goed waar extra aandacht voor nodig is en geeft goede feedback. Heb me onwijs op m'n gemak gevoelt, altijd ruimte voor humor en ook tijdens stressy momenten zoals vlak voor de tussentijdse toets en het examen weet hij je net dat extra stukje zelfvertrouwen te geven wat je nodig hebt. Als ik bepaalde handelingen nog extra wou oefenen werd daar tijd voor gemaakt, iets wat ik echt enorm heb gewaardeerd. Echt een aanrader en ik zal altijd met veel plezier terug kijken naar mijn lessen.

ACM is een top rijschool!

Hallo allemaal, ik heb alleen maar goede ervaringen met ACM. Arno is een erg goede instructeur en leert je uitstekend rijden. Hij zorgt ervoor dat je 100% bent voorbereid voor je examen!

Super fijne ritten altijd gehad!

Was altijd een hele chille vibe in de auto, super gezellig en hier en daar wat opmerkingen! Kevin heeft mij echt ontzettend goed door alle spanningen heen geholpen en na de lessen altijd even een evaluatie gesprek hoe ik het vond gaan. Kortom, echt een hele fijne rijschool!

Een super rijschool!

ACM heb ik ervaren als een fijne rijschool, en Daan als een hele goede instructeur! Neemt rustig de tijd om alles uit te leggen, en is gewoon een fijn persoon om naast je in de auto te hebben. Ik ben blij dat ik hier les heb gekregen, en uiteraard mijn rijbewijs heb gehaald!

Professioneel en kundig instructeur waarbij het in de auto altijd gezellig is.

Ik startte mijn rijopleiding bij Arno in de automaat. Vanaf het begin had ik enorm last van faalangst en werd daardoor snel nerveus. Arno wist mij weer “uit mijn hoofd” te halen en hielp mij bij het relativeren van de in mijn ogen spannende situaties. Hij voelde feilloos aan waar mijn behoefte lag en speelde daar goed op in. Omdat het in de auto altijd gezellig was ging de tijd in een oogwenk voorbij. Arno is een zeer kundige, relaxte en ervaren rij- instructeur. Dankjewel voor al je geduld! Nu ik mijn rijbewijs heb behaald ga ik straks vol vertrouwen de weg op!

In 1x geslaagd dankzij Kevin en Arno

Ik ben destijds met lessen begonnen bij Kevin. Hij is een fijne instructeur die de tijd neemt voor uitleg en instructies en er voor zorgt dat je snapt wat je moet doen en waarom. Hij is geduldig en heeft me geen enkel moment het gevoel gegeven dat ik dom bezig was als ik een fout maakte. Toen door externe factoren er ineens een hele hoge tijdsdruk kwam op het halen van het rijbewijs werd er heel goed met me meegedacht en kon ik dit goed samen met Kevin bespreken. Ik ben toen over gegaan tot het lessen in een automaat. Deze lessen werden verzorgd door Arno. Arno is ook heel fijn om bij te lessen. Ook hij is kundig en ervaren. Hij heeft een heel vriendelijke benadering en hij legt dingen uit op een rustige manier. Ook bij Arno heb ik me altijd zeker gevoeld over mijn leerproces en me nooit dom gevoeld. Beide instructeurs hebben een opbouwende benadering waarbij ze geduld en respect laten zien voor de persoon die naast ze zit en diens leerproces. Beiden konden goed inschatten hoe ze mijn zelfvertrouwen konden vergroten en wat daarbij wel of niet werkt in de communicatie. Daarbij zijn ze allebei relaxed in de omgang en makkelijk om mee te praten en geinteresseerd in hun leerling. Het was oprecht gezellig in de auto en ze zijn allebei steengoed in wat ze doen. Dankzij die 2 heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Super fijne lessen gehad bij Daan. Duidelijke uitleg aangepast aan wat bij mij past. Fijne sfeer en veilige leeromgeving waarin "fouten" geen fouten zijn maar leer punten. Onwijs veel geleerd en dankzij Daan zit ik nu met een zeker gevoel achter het stuur.

Ik kom zeker nog eens terug voor het halen van een motorrijbewijs!

Mijn grote broer en zus hebben beide met gemak hun auto en motor rijbewijs bij ACM gehaald, dit was voor mij de reden om ook bij ACM te gaan lessen. Nadat ik mij had aangemeld bij ACM kon ik de week daarop al mijn eerste proefles beginnen, ik vond het erg fijn dat ze zo snel al plek hadden voor mij. Ik heb er in totaal 16 maanden over gedaan om mijn rijbewijs te halen. Ik vond het heel erg fijn dat ik online in een app, zelf rijlessen kon inplannen. Op deze manier kon ik zelf rijlessen inplannen wanneer het mij het beste uitkwam en ook was het aanbod van verschillende dagen en tijden erg groot. Ik heb Kevin Siebert als rij instructeur gehad. Kevin is rustig in omgang en geeft duidelijke instructies, wanneer het uit kwam kon ik ook leuk met Kevin babbelen tijdens de rijlessen. Kevin heeft mij heel erg geholpen om het uiterste uit mezelf te halen, zodat er na elke les verbetering in zat. Ik heb mijn praktijk examen in 1 keer gehaald en ik zou het iedereen aanraden om bij ACM te lessen. Ik zelf kom ook nog een keertje terug voor mijn motorrijbewijs. :) Groetjes!