Professioneel en gezellig

Mijn ervaring met ACM is meer dan positief. Ik persoonlijk zat ik een bijzondere privé situatie waar door de mannen goed op ingespeeld werd. Zij toonde geduld en gave mij de juiste kennis op de juiste momenten. Ik heb elke les als leerzaam, fijn en gezellig ervaren. Ik ging elke keer met plezier naar mijn lessen toe. De mannen leggen de lat hoog tijdens het lessen zodat je meer dan klaar bent voor het examen. Het resultaat was dan ook, slagen in 1x voor beide examens. Ik ga de mannen en gezelligheid oprecht missen en raad iedereen aan zijn rijbewijs bij ACM te halen.

Prettig

Hele leuke lessen gehad bij alex, hij legt de lat hoger dan het cbr waardoor als je kleine foutjes maakt op je examens je alsnog slaagt wat ik heel prettig vondt. Ik heb een hele leuk tijd gehad en raadt acm zeker aan.

Alles in een keer behaald door de juiste leerwijze

Mijn A2 gehaald bij Alex, AVB en AVD in een keer gehaald bij deze topper terwijl ik hiervoor nog nooit moter had gereden. Een echte aanrader!

Aanrader voor als je echt goed wil leren motorrijden

Ik heb mijn lessen altijd als leuk en duidelijk ervaren met als resultaat dat ik alles in 1 keer heb gehaald. Alex is een top instructeur die er voor zorgt dat de lessen iets worden waar je zin in hebt. Na eerst rondgekeken te hebben bij andere rijscholen ben ik van mening dat acm DE rijschool is van alphen voor als je echt wil leren motorrijden !

Simpelweg geweldig, goed leren rijden

Het is altijd al een droom van mij geweest om te leren motorrijden. Vanaf dat ik jong was heb ik dit willen doen. Door Corona had ik tijd over en ben ik begonnen met rijlessen bij ACM, instructeur Daan. De eerste les was alleen samen met Daan, in die les kon hij mij goed uitleggen hoe je motor moet rijden. Ik had namelijk helemaal geen ervaring. Daarna ging ik al snel samen lessen met Sjoerd. De lessen waren afwisselend, verschillende avb opdrachten maar ook zo nu en dan avd lessen. Daan is een geweldige instructeur, neemt de tijd om elke les alles toe te lichten hoe opdrachten moeten en hoe je het beter zou kunnen doen. Hij streeft naar perfectie, de beste eigenschap voor een instructeur als je het mij vraagt. Maar hiernaast staat het genieten van het motorrijden voorop. Ook is er altijd ruimte voor lol en gezelligheid. Ik kan gerust zeggen dat ik heel goed heb leren motorrijden. Zowel Sjoerd als ik hebben alles in 1x gehaald. Eerst het theorie examen, daarna het avb examen en afgelopen week het avd examen. Dit zegt wat over onze motivatie, maar vooral ook over de kwaliteit van lessen bij deze instructeur en rijschool. Ik kan iedereen aanraden om hier rijles te nemen!

Gewoon chill

Goeie rijschool voor motorrijders.

Zeer gepassioneerde en relaxte instructeur

Vanochtend ben ik uiteindelijk geslaagd voor mijn autorijbewijs-examen. Ik had al enkele jaren bij andere rijscholen regelmatig gelest, maar helaas meerdere keren gezakt. Daan wist mij toch weer elke keer te motiveren en we hadden het erg gezellig tijdens de lessen, waardoor ik er niet echt meer tegenop zag. Hij is erg relaxt en weet ook een goede connectie met de leerling te maken en tegelijkertijd heeft hij ontzettend veel kennis en ervaring welke hij in de les met veel enthousiasme overdraagt. Ik ben je ontzettend dankbaar Daan! Je hebt een lange droom van mij werkelijk weten te maken. Veel succes met lesgeven en blijf vooral ook plezier houden :)

Top lessen gehad met als resultaat in één keer geslaagd!

Bij ACM heb ik gereden op een verlaagde motor. Ideaal als je kleiner (1,59) bent en toch graag je motorrijbewijs wilt halen. Hele goede lessen gehad, goede aanwijzingen om zo veilig mogelijk te rijden maar ook zeker leuke lessen met dank aan Alex. Met mijn AVB & AVD in één keer geslaagd.

Zeer vriendelijk en geduldig

Mijn motorrijlessen waren mijn wekelijkse uitje wat ik zeer zeker zal missen. De instructeurs zijn zeer vriendelijk, geduldig en denken met alles met je mee. Persoonlijk vind ik dit de beste rijschool in deze regio en raad ik deze iedereen aan!

Rijlessen op individueel tempo waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Rijschool die tijd voor je neemt, en nadruk legt op kwaliteit. Theorie wordt mooi gecombineerd met praktijk, inclusief belangrijk stukje nabespreking na praktijk. Er wordt geen onnodige druk geledigd, maar eventuele verbeterpunten worden helder en rustig uitgelegd, maar vooral onderbouwd. Voor elke handeling wordt de achterliggende gedachte uitgelegd en het belang ervan benadrukt. Niet voor niets in één keer geslaagd!

Aanrader voor iedereen om hier te gaan lessen!!

Laatst mijn motorrijbewijs gehaald via ACM. Goede, fijne (en gezellige!) lessen. Ik heb me op elk moment veilig gevoeld op de motor, en dat komt zeker weten door de goede instructie en begeleiding. Echt een aanrader om bij ACM te gaan lessen! Thanks Arno!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Via via de tip gekregen om voor mijn A-rijbewijs lessen te gaan volgen bij ACM rijopleidingen en geen moment spijt van gehad. Ik heb rijlessen gevolgd bij Arno, wat mij goed is bevallen. Hij neemt de tijd, geeft je vertrouwen en laat je zien wat de (lees: jouw) mogelijkheden zijn. Zijn manier van lesgeven was in ieder geval iets wat heel goed bij mij past, ik vind het bijna jammer dat ik zo snel mijn rijbewijs heb gehaald, want het was een waar feestje om bij deze rijschool te lessen. Al met al ben ik heel tevreden met deze rijschool en zal ze bij iedereen aanbevelen!

Fijne en vakkundige rijinstructeur

Voor mijn motorrijlessen heb ik Arno als rijinstructeur gehad. Het was een fijne ervaring! Arno is vakkundig en heeft goede kennis van het motorrijden. Daarnaast weet hij je op een prettige manier feedback te geven en/of te motiveren wanneer de ontwikkeling lijkt te stagneren (zoals bij mijn AVB oefeningen). En los van dat alles is er ook altijd ruimte voor humor... lekker no-nonsens. Kortom; elke rijles kwam ik weer met plezier! Al met al raad ik iedereen aan hier rijlessen te nemen.

Top instructeur!

Ooit begonnen bij een andere rijschool maar na enige tijd over gestapt naar ACM. Beland bij instructeur Alex. Hij is duidelijk, humoristisch maar kan ook terecht streng zijn! Resultaat voor een keer geslaagd voor AVB en Avd!

Geen enkele klachten van mij!

Eerst zag ik op tegen het halen van mijn rijbewijs, maar al snel na een paar keer te hebben gereden bij ACM heb ik mijn plezier in het rijden gevonden. Door de geweldige instructeur die ik had en de overzichtelijkheid van ACM kan ik niks anders dan een 10 geven. Echt gewoon een geweldige Rijopleiding om gedaan te hebben!

Vertrouwd

Ik had Motorrijles samen met m'n zusje bij Arno. De sfeer was meteen goed, Arno was een aardige vent en zijn collega Alex ook. Arno gaf serieus les, en je kon zien dat hij er echt verstand ervan heeft, maar ook tussen door met een geintje. Wat ik het prettigst vond aan Arno, hij gaf rustig feedback, nam de tijd voor al je vragen en legde het dan rustig uit. Ik was de 1e x niet geslaagd voor mn theorie voor een bepaalde examenonderwerp, Arno legde het meteen rustig, goed en uitgebreid uit. De 2e x was ik daardoor wel geslaagd voor mijn theorieexamen en t examenonderwerp waar ik veel moeite mee had, waren de antwoorden nu allemaal goed! En het stukje vertrouwen wat je krijgt bij Arno! Hij laat je niet zomaar afrijden, als hij er nog geen vertrouwen in heeft, het gaat hun daarom zeker niet om t geld zoals bij veel rijscholen, maar puur om de kwaliteit! Daardoor krijg je veel meer vertrouwen ook in jezelf. ACM zijn Toppers!

Instructeurs die je boven niveau opleiden, zodat je met een dikke voldoende slaagt!

Hele fijne lessen gehad. Gezellige mannen die verstand hebben van motorrijden én goed lesgeven. Pushen je en zorgen dat je boven niveau scoort, zodat je gemakkelijk afrijdt. Ik raad ACM bij iedereen aan!

Heel vlot, duidelijk en gezellig

De lessen waren goed, alles werd goed uitgeled en er was ook zeker gezelligheid aanwezig! Dit maakte het leren ook nog is leuk!

Prima rijschool!

Heb motorlessen gehad van Alex en is echt een aanrader. Alex kan het goed en op een leuke manier overbrengen. Mede daardoor ben ik voor zowel AVB en AVD in een keer geslaagd.

Goede rijschool

Mijn avb en avd examen in 1x gehaald dankzij de goede lessen van Alex.

Super!

Mijn motorrijbewijs gehaald bij Alex en daar ben ik superblij mee! Leerzame en gezellige lessen waarbij alle ruimte is om dingen waar je moeite mee hebt (of zenuwachtig voor bent) extra te bespreken en te oefenen. Eerder mijn autorijbewijs bij Arno gehaald en dat was net zo leerzaam en gezellig!

Bij Alex mijn motorrijbewijs gehaald. Een hele duidelijke en fijne manier van lesgeven, waarbij fouten gemaakt mogen worden om van te leren, en je met zelfvertrouwen op de motor zit. Ook veel ruimte om na de les nog te bespreken wat er goed ging en beter kan.

Heb mijn aanhangerrijbewijs gehaald bij ACM. De goede en vriendelijke samenwerking met Arno deed het hem. Topper van kerel, vriendelijke en rustig. Fouten werden op een normale toon besproken en de situatie werd dan nog een keer herhaald om het geleerde direct in de praktijk uit te voeten. Het was een prettige en leuke lesdag en heb er nieuwe ervaringen opgedaan, kijk tegenwoordig anders tegen autorijden aan.

Helemaal top!

Na een aantal jaar geleden mijn A2 rijbewijs bij Arno te hebben gehaald, nu onder deskundige begeleiding de puntjes op de “i” gezet zodat ik ook mijn A rijbewijs heb kunnen halen! Arno is een zeer prettige instructeur, geduldig en weet zijn kennis op een kundige, relaxte en begrijpbare manier over te brengen. Door dit gelijk toe te kunnen passen tijdens de lessen, krijg je als leerling veel vertrouwen op de motor !! Ook met de zenuwen gaat Arno heel relaxed en fijn om, zodat je toch een tikkeltje minder bibberend aan je examen begint.

Super leuke en goede rijlessen

Ik heb er altijd met veel plezier gereden en ik ben ook altijd super goed geholpen. Echt een aanraader!