Eerlijk en professioneel bedrijf

Ik heb een auto aangeschaft bij Heining. Dit verliep erg soepel. Aardige mensen, keurig bedrijf en mensen van hun woord.

Geweldig bedrijf. Eerlijke mensen!

Ik kocht een gebruikte Volvo. Vriendelijke en goede verkoopbegeleiding. Ik had een garantie aanspraak, en daar werd op een uitstekende wijze op gereageerd. Edwin Heining wilde dat de wagen zou doen wat ervan verwacht mocht worden, en hij heeft het probleem zonder voorbehoud perfect voor ons opgelost. Ik was onder de indruk van de professionele stijl van deze mensen. Wat een goede en betrouwbare service laten ze zien. Chapeau!

Goed garagebedrijf

Goede service en zeer klant gericht

Goede kwaliteit en mooie auto’s Hier ben je echt op een goed en vertrouwd adres

Prettige ervaringen mee!

Uitstekende plek. Altijd koffie en een leuk welkom. De eigenaren zijn erg aardige mensen en het is erg leuk om met ze te praten. Ik heb drie keer met de auto een proefrit gemaakt en ze hadden er geen probleem mee. We raden aan om hier te winkelen en we nodigen de eigenaren uit in Zdunska Wola :)

Goede service!

Fijn contact gehad met de eigenaren en een mooie inruildeal kunnen maken!

Gewoon goed

Vorige week hier een auto gekocht voor een goede, eerlijke prijs. Ook mijn oude auto kon ik heel goed inruilen. Vriendelijke mensen, je wordt niet onder druk gezet.

Hele goede service

Ik kan altijd terecht met eventuele mankementen aan mijn auto. Vriendelijk, klant en service gericht. Ik ben erg tevreden.

Altijd een persoonlijke en correcte ervaring

Onze ervaring is altijd goed

Betrouwbaar bedrijf.

Gewoon goed

Staan altijd voor je klaar

zie hieronder

Al de jaren prettig en deskundig geholpen. nooit klachten. ervaar hun als zeer betrouwbaar.

Uitstekende service!

Wij waren op zoek naar een goede tweedehands bestelbus voor ons catering bedrijf. Bij Autobedrijf Heining vonden wij de bus, en werden op een zeer plezierige en professionele manier geholpen. De uitstekende service en uitleg over de bus gaf ons het vertrouwen om de aankoop te doen. Zeker een aanrader!!

geweldig

we zijn keurig geholpen vriendelijk ontvangen een eerlijk bedrijf.

Vriendelijk en snelle service!

Na telefonisch contact konden we al snel terecht voor een proefrit. Oude auto kon ingeruild tegen goed bod. Nieuwe auto is vervolgens nog nagekeken, beurt en apk gehad. Nogmaals bedankt voor het meedenken en snelle service!

Wij hebben een mooie auto gekocht bij Firma Heining en zijn prima geholpen. Warme ontvangst en persoonlijk behandeld. Redelijke prijsstelling en prima service! De bandenreparatie kit ontbrak en deze is keurig nageleverd zoals afgeproken. Ook een slotbout ontbrak. Er is aangeboden de velgen voor ons te wisselen. Bedankt nogmaals!

Zo moet service zijn

Warm welkom als vanouds. Vriendelijke, luisterende collegas (zelfs de junior monteur). Alle werkzaamheden keurig uitgevoerd binnen een nette tijd en tegen een nette prijs. Vakkundig, ook in de niet zo standaard autos als mijn Amerikaan.

Erg prettig bedrijf, no nonsens

Fijne mensen die overal de tijd voor nemen, je bent geen 'nummer' hier. Ik kreeg een zeer gunstig bedrag als inruilwaarde geboden voor mijn oude auto. Zeer prettige ervaring en kan ze zeer zeker aanbevelen.

Auto uitstekend afgeleverd

Mooie auto voor ons gezin gekocht. De auto is netjes rijklaar afgeleverd. De benadering is persoonlijk en klantgericht. Bij de auto papieren zat zelfs een persoonlijk kaartje van de eigenaren!

Wij zijn hartelijk ontvangen en geen vraag is teveel. Onze auto is keurig afgeleverd en problemen worden gelijk opgelost. Ik beveel deze garage zeker aan.

Personeel komt vriendelijk en betrouwbaar over.

Gisteren een mooie auto gekocht en heel tevreden met de onderhandelingen en afwikkelingen van de verkoop Vriendelijke en rustige verkoper, niet opdringerig.

Aardige en eerlijke eigenaren

We hebben onze auto ingeruild en kregen er een eerlijke prijs voor.