Op alle fronten een topbedrijf, met een top benadering, met een topservice

Als leek zoek je een veilig en kundig bedrijf. Dit heb ik gevonden bij Autobedrijf Heining, waarbij Edwin en Esmeralda hun eigen inbreng en expertise hebben. Benadering en communicatie heel vanzelfsprekend, kundig en duidelijk. De betrokkenheid en liefde voor bijzondere auto's blijkt uit alle old timers in de garage die er allemaal piekfijn uitzien. Zo ook mijn Volvo. Zij genieten als de klant tevreden is. Dat heb ik gemerkt aan alle service, APK die ik er bij kreeg, een grote beurt die ik erbij kreeg en en en. Bij het weggaan heb ik direct gezegd, dat ik de volgende auto ook hier kom halen. Beleef het zelf.

Netjes en goed geholpen

Bij onze aankoop goede uitleg ,en de auto werd netjes afgeleverd

Professioneel

Fijn ontvangst en erg blij met mijn nieuwe aankoop. Geen verkooppraatjes maar oprecht en goed advies.

Altijd uitstekend geholpen prettig autobedrijf

Zaterdag mijn Dodge opgehaald weer zeer goed geholpen mijn andere twee Dodge daar ook gekocht nooit problemen gehad koffie is zeer goed Mooi bedrijf en mensen met verstand van zaken ook betrokken bij het wel en wee van de klant

Een aanrader, betrouwbaar autobedrijf

Mooie showroom, al auto's staan netjes verzorgt binnen. Zodat je goed kunt zien wat je koopt.

Fijn geholpen

We hebben er een mooie auto gekocht

Mooi bedrijf

Prachtig mooie zaak. Een gebruikte Kia picanto gekocht, netjes afgeleverd zoals afgesproken. Mocht je een gebruikte auto zoeken, dan is het zeker de moeite waard om hier te gaan kijken.

Zijn klantgericht en eerlijk

Wij komen al jaren bij auto bedrijf heining voor onderhoud van onze auto's en recent een auto gekocht en zijn zeer tevreden,worden altijd vriendelijk geholpen en snel

Zeer tevreden!

Ik heb bij Heining uitstekend geholpen en ben zeer tevreden met de auto die ik daar gekocht heb. Eerlijk, vriendelijk, en een mooi bedrijf. Super!

Super attent en oplossingsgericht !

Sinds 1998 klant bij Heining.

Goed en vakkundig

Kan altijd langs komen als er een probleem is

Eerlijk en betrouwbaar

Pas een auto gekocht. Goede service, vriendelijke mensen en geen opdringerig gevoel gehad.

Prettige mensen met een mooi autobedrijf.

Zowel de eerste kennismaking als het uiteindelijke afhandelen van de de aankoop verliep prima. Edwin & Esmeralda zijn erg gastvrij mensen waarvan Edwin een groot "autohart" heeft. Bij binnenkomst in het nieuwe pand valt direct op dat er oog is voor detail mbt de inrichting. Hierdoor kreeg ik direct het gevoel met serieuze ondernemers van doen te hebben. Het was voor mij ruim een uur rijden, maar heb er geen enkel moment spijt van. Ik ben immers de trotse bezitter van een mooi auto...geleverd door Auto bedrijf Heining. Ik zou het zo weer doen!

Ed Heining is een Prettige en niet opdringerige autoverkoper. Goede sfeer in de zaak.

Erg goed !

Gisteren onze Ford Mustang uit 1966 opgehaald en 200 kilometer probleemloos naar huis gereden. Erg tevreden met de wijze waarop Edwin en Esmeralda met klanten omgaan.

Altijd goed

Prima bedrijf, alle afgespraken zijn netjes nagekomen. Een aanrader!

Omdat ik een nieuwe bedrijfsbus nodig had liep ik bij Heining binnen. Zonder afspraak, dus misschien onverwacht. Samen met Edwin sprak ik af om later een proefrit te maken, alles volledig vrijblijvend. Na de proefrit bleken er een aantal aandachtspunten te zijn. Een aankoopkeuring was geen probleem en alles bleek alles in orde. Zelfs de distributie riem was vervangen en een grote beurt uitgevoerd door Edwin Heining. Ik rijd nu een week tevreden in mijn nieuwe bus. Dank je wel Edwin Heining!

Allemaal relaxed en top geregeld.

Ontspannen sfeer in een ontzettend mooi vormgegeven toko. Geen pushy verkoop. Allemaal positief.

Uitstekende en snelle service

Alles volgens afspraak, prima zaken doen!

Uitmuntende service!!! Een aanrander in de automarkt!!

Het is niet mogelijk om in 1 zin mijn ervaring met autobedrijf E.Heining samen te vatten. Inmiddels ben ik al zo,n kleine 10 jaar klant en ben zeer te spreken over de service. Ed heeft de afgelopen jaren mijn Ford F 150 Raptor en Dodge Ram Power Wagon onderhouden. En sinds afgelopen vrijdag zijn we de trotse eigenaars van mijn Porsche Cayenne hybride uit 2021. Ed heeft hoogst persoonlijk deze wagen voor ons gevonden!! Ed en Esmeralda hartelijk bedankt voor jullie hulp,service en fijne samenwerking de afgelopen jaren. Een hele fijne vakantie volgende week en tot snel. Hans van Doorn HVD dienstverlening Lelystad

Goede sfeer.

Fijne persoonlijke sfeer. Leuk autobedrijf met niet alleen standaard auto’s.

TOP service.

De Kia Niro, stond er top bij. Ongevraagde extra's zijn altijd welkom....gewoon even mee denken. Dat maak je tegenwoordig niet zo vaak meer mee. Zeer goede service en aardige mensen. Flesje wijn... erbij. Mijn dag was weer goed!

Professioneel, vriendelijk.

Wij kwamen op een soort doorreis even een proefrit maken / auto bezichtigen. De auto stond netjes klaar. Proefrit gemaakt kopje koffie ? Fijne ruimte om even apart te zitten. Schoon , vriendelijk en uiteraard kundig. Fijn app contact naderhand en de auto is gekocht.

Geweldig bedrijf, lieve mensen en fijne service.

Tevreden klant!!

Eerlijk en professioneel bedrijf

Ik heb een auto aangeschaft bij Heining. Dit verliep erg soepel. Aardige mensen, keurig bedrijf en mensen van hun woord.