Een aan te raden rijinstructeur

Ik heb bij Marco een hele prettige tijd gehad. Hij heeft mij op een fijne manier les gegeven. Hij corrigeert je waar nodig maar laat je ook fouten maken, zodat je hier bewust mee bezig bent en er van leert. Je kan lekker met Marco babbelen en hij is ook in voor een grapje op zijn tijd. Al met al ben ik blij dat ik bij Marco heb gelest. Ik raad iedereen aan om bij hem te lessen.

Prima nooit problemen

Nooit problemen, flexibel / makkelijk afspraken te verzetten.

Goede rijschool

Je leert er snel, goede én gezellige lessen!

Beste rijschool!

Heel snel me rijbewijs kunnen halen bij Marco! Top rij-instructeur, jasper ook echt een top rijschool had niet beter gekund! Chapeau heren.

Altijd gezellig en leerzaam!

Ik heb het altijd fijn gevonden bij autorijschool Marco Pas. Marco is een sociale man die veel te leren heeft en je goed voorbereidt op het praktijkexamen.

Top rijlessen!

Goede en gezellige lessen gehad van Marco. Echt top!

Rijbewijs gehaald bij Marco super tevreden

Goeie rijlessen tips waar je wat aan hebt en Marco is heel vriendelijk

Een veilige en goede leeromgeving voor iedereen die zijn/haar rijbewijs wilt halen.

Mijn ervaring met het rijden met Marco is nooit vervelend geweest. Je voelt je heel veilig en welkom in de auto. Ook wordt er alles aan gedaan zodat jij als student uiteindelijk je rijbewijs haalt. De uitleg van de dingen die je moet doen in de auto en de feedback die je vervolgens krijgt zijn altijd duidelijk. Wat ik zelf ook heel fijn vond was dat je echt door hebt dat niet alleen jij als beginnend bestuurder, maar ook Marco van alles probeert te doen zodat jij uiteindelijk succesvol je rijbewijs kunt halen.

Goede rij instructeur

Prettige rij-instructeur met goede instructie & begeleiding.

Fijne begeleiding gehad van Marco (en Jasper). Marco praat gezellig tijdens de ritten en geeft goede tips voor het afrijden.

Goede instructeur en duidelijk

Je kan makkelijk lessen plannen met de app en Marco is altijd op tijd

Hele rustige fijne sfeer.

Goede balans tussen een paar grapjes en serieus les. Je leert er snel en goed van maar het is ook gewoon altijd gezellig.

Goede sfeer gezellig en toch met duidelijk aanwijzingen en verbeter punten

Super fijn!

De rijlessen waren altijd gezellig en ben in een keer geslaagd dankzij Marco natuurlijk!

Altijd goede en gezellige lessen

De lessen hadden altijd een goeie balans tussen gezelligheid en feedback

Leuke rijschool fijne sfeer

Fijne begeleiding gehad veel geleerd . Leuke gezellige lessen gehad .

Fijne en duidelijke rijinstructeur

Ik ben heel blij dat ik heb besloten hier rijles te nemen. Er was een goeie combi tussen serieus rijlessen en gezellig kletsen.

Heel fijn!

Ik heb hele fijne en gezellige lessen gehad. Ik heb in de lessen veel geleerd en heb altijd antwoord gekregen op al mijn vragen. Ook een erg fijne en rustige sfeer in de auto, wat mij geruststelde voor mijn examen. Ik ben in 1 x geslaagd en daarom raad ik Marco Pas zeker aan!

Heel duidelijk en gezellig

Gezellig gast die je rijles geeft. Hij legt alles duidelijk uit. Heb mijn examen in een keer gehaald vanwege zijn goede advies.

Uitstekende kwaliteit!

Ik ben begonnen bij deze rijschool naar aanleiding van een vriend van mij. Ik denk dat ik geen betere rijschool had uit kunnen kiezen. Plannen en afstemmen gaat altijd zonder problemen en er word erg veel rekening gehouden met jou als persoon. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Uitstekend!

Een gezellige rijschool, instructeurs zijn geduldig en professioneel. Aanrader!

Het waaren leuke en fijne rijlessen.

Ik heb goeie ervaringen met de rijlessen gehad. Alles werd goed uitgelegd. Het was ook fijn dat ik op station kon worden opgehaald en dat je de rijlessen vooruit kon plannen. Het waaren leuke rijlessen.

Super fijne ervaring! In één keer geslaagd!

Marco zorgt voor een hele relaxte sfeer in de auto, waardoor ik de lessen als heel prettig heb ervaren. Ook een echte aanrader voor als je het spannend vindt. Marco neemt voor jou alle tijd!

Fijne ervaring en in 1x geslaagd.

In 1x geslaagd bij Marco. Een fijne instructeur met een persoonlijke manier van begeleiding.

Geweldige uitleg en fijne instructeur!!

Fantastische rijlessen