Erg fijne ervaring gehad. Je word perfect begeleid richting je praktijk examen.

zeer goede ervaring! top instructeur die goede en correcte aanwijzingen geeft!

goede ervaring met deze rijschool door de fijne service en fijne instructeurs! een aanrader!

Goede en duidelijk lessen waardoor je snel vooruitgang boekt

Fijne lessen die goed te volgen zijn

Was gewoon top

Gewoon alles in 1

Een gezellige, maar leerrijke rijschool

Ik vond het een prettige ervaring, waarbij ik goed heb kunnen leren autorijden. Ik vond het fijn dat Marco veel praatte, waardoor ik mij snel op mijn gemak voelde.

Erg nuttige en fijne lessen

Marco is een vriendelijke en goede rijinstructeur. Hij heeft enorm veel geduld en geeft nuttige feedback. Wanneer je bepaalde zaken meer wilt oefenen, dan mag je dat altijd aangeven. Over het algemeen dus erg goed en zeker een aanrader. Marco, bedankt voor de lessen!

Altijd gezellig maar ook goede lessen gehad!

Ik vond de lessen altijd erg goed, goed aangepast op de leerling. Naast dat het soms serieus was, heb ik het altijd heel erg gezellig gehad en veel gelachen. Het heeft even geduurd maar ik heb altijd met plezier rijles gehad

Goede rijschool

Goede en vriendelijke rijinstructeur, legt duidelijk uit en ik heb ook een goede ervaring tijdens het rijden.

Leuke en fijne rijschool

Het is een fijne rijschool omdat er goed aandacht aan je wordt besteed en goed wordt uitgelegd. De rijlessen waren altijd leuk.

Autorijschool Marco Pas is een hele goede rijschool.

Elke rijles is altijd super gezellig en ik voel me altijd op mijn gemak in de auto. Jasper en Marco zijn allebei heel vriendelijk en kunnen alles goed uitleggen.

Heel erg fijn en gezellig

De instructeurs zijn erg vriendelijk en fijn om mee te praten. Ze geven duidelijke uitleg en zorgen er zo voor dat je goed leert rijden. Ik ben vandaag geslaagd en heb ook alles aan hen te danken!

Leerzaam, behulpzaam, gezellig.

Ondanks het lange proces heb ik me altijd op mijn gemak gevoeld in de auto.

Goede instructeur met een vlotte babbel

Fijne instructeur, en past zich makkelijk en goed aan bij de wensen van de leerling. Fijne lessen gehad, en kan daardoor nu zelf de weg op.

Gezellige maar goede rijlessen.

Mijn rijlessen waren altijd gezellig, maar tegelijkertijd ook erg nuttig. Goed georganiseerd, altijd op tijd. Ook wordt er goed bij gehouden wat je al wel en niet hebt gedaan, zodat je mindere punten vaker oefent.

Aanrader

Fijne rijschool

Hele fijne rijschool. Ik heb lessen gehad van Jasper en Marco. Goede rijdocenten en een fijne, gezellige sfeer in de auto

Erg prettig

Ik heb de lessen bij Autorijschool Marco Pas als erg prettig ervaren. Heb vooral bij Jasper gelest en tweemaal bij Marco. Ze stellen je allebei op je gemak en geven goede feedback waardoor ik in 1x geslaagd ben. Ook zijn ze erg gezellig. Al met al een hele fijne rijschool. Bedankt heren!

super!

fijne rijlessen, veel geleerd, flexibel inplannen rijles en gezellig ook natuurlijk!

Leuke en leerzame lessen

Zowel de lessen van Marco als van Jasper als leerzaam beschouwd. Wordt goed voorbereid op het rijexamen

Helemaal top

In een keer geslaagd binnen het pakket.alles ging soepel en het was elke les een genoegen!

Grote stappen inc. gezelligheid!

Voorheen lesde ik bij een andere rijschool, na twee keer te zakken ben ik overgestapt naar Marco. Ik maakte daar grote stappen en vooruitgang. Het was altijd gezellig achter het stuur, we hebben een hoop gelachen! Je voelt je als leerling erg op je gemak bij Autorijschool Marco Pas!

Gezellige en goede rijlessen

Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald wat ik zeker heb te danken aan marco.

Top ervaring

Top rijschool neemt de tijd voor en zorgt ervoor dat je rijbewijs makkelijk haalt!

Erg fijne, leuke en leerzame rijschool!

Ik heb het grootste deel van mijn lessen gelest bij Marco, ook heb ik er een paar gevolgd bij zijn zoon die ook rijinstructeur bij dezelfde rijschool. Dit was erg fijn omdat je dan ook bij iemand anders kan lessen die andere punten en kritiek geeft. Ook was het erg prettig lessen en voelde ik me altijd erg op mijn gemak waardoor het rijden veel leuker en makkelijker ging. Echt een aanrader!

Fantastisch

Leuk rij instructeurs, altijd gezellig en nooit problemen gehad. Zeker een aanrader