Top ervaring

Top rijschool neemt de tijd voor en zorgt ervoor dat je rijbewijs makkelijk haalt!

Erg fijne, leuke en leerzame rijschool!

Ik heb het grootste deel van mijn lessen gelest bij Marco, ook heb ik er een paar gevolgd bij zijn zoon die ook rijinstructeur bij dezelfde rijschool. Dit was erg fijn omdat je dan ook bij iemand anders kan lessen die andere punten en kritiek geeft. Ook was het erg prettig lessen en voelde ik me altijd erg op mijn gemak waardoor het rijden veel leuker en makkelijker ging. Echt een aanrader!

Fantastisch

Leuk rij instructeurs, altijd gezellig en nooit problemen gehad. Zeker een aanrader

Goede ervaring, super gezellig altijd bij elke rijles!!

Ik heb er een zeer goede ervaring aan over gehouden. Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald heel erg tevreden!! Marco pas echt een aanbeveling!

Fijne en gezellige manier van lesgeven!

Fijne en gezellige manier van lesgeven!

ik vond het goed gaan

Marco was rustig, aardig en geduldig. dat vond ik allemaal fijn en als ik iets fout doet, blijft hij rustig. Hij laat dan zien wat ik fout doet en dan probeer ik het nog een keer.

Ik beveel Marco pas aan!!

De lessen waren gezellig en leerzaam. Veel variatie, als jij iets wilde doen. Kon je het altijd aangeven.

Goede rijinstructeur en gezellige rijlessen

Hele goede rijlessen gehad waarbij ik veel leerde. Marco nam de tijd en gaf duidelijke intstructies en tips. Dingen die je moeilijk vond werden extra geoefend. Het was altijd gezellig in de auto en dankzij Marco heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

Top rijschool!

Hele goede fijne rijschool, met vakbekwame, geduldige instructeurs.

Een rijschool waar je als leerling centraal staat.

Vakkundigheid en plezier in één, door deze top combinatie zitten de lessen van Marco en Jasper Pas elke keer goed in elkaar. Naast dat ik mij daar altijd op mijn gemak voelde, zijn zij ook heel kundig en vaardig in de lessen die zij geven. Bovendien denken ze allebei goed mee en willen ze het beste voor jou als leerling. Ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en schromen niet om extra uitleg te geven mocht je het in eerste instantie niet gelijk begrijpen. Ook was elke les gezellig en stapte ik altijd met veel plezier in de auto. Als je opzoek bent naar een goede rijschool: zoek dan niet verder want bij Marco en Jasper Pas ben je aan het goede adres!

Uitstekende rijschool

Top rijschool, gezellige rijlessen en veel geleerd. zeker een aanrader!

Gezellige rijschool

Goede en leerzame rijschool

Goede en leuke rijschool

Leuke rijschool met 2 aardige en gezellige instructeurs. Je kunt gezellig praten maar ook rustig oefenen is nooit een probleem. Lessen worden altijd goed ingepland en het is duidelijk te zien in de planning wanneer je weer les hebt. Ook erg flexibel. Kortom: een leuke en goede rijschool!

Duidelijk en gezellig!

Ontspannen, gezellige sfeer. Duidelijke instructies. Goede communicatie en afspraken mee te maken.

Marco Pas is een uitstekende rijschool! Heb heel erg veel geleerd in mijn rijlessen en daarbij had ik ook zin in mijn rijlessen het was altijd gezellig. Zoek je een rijschool die te vertrouwen is en je snel je rijbewijs wilt halen? Dan adviseer ik zeker de rijschool marco pas!

Top!!!

Fijne instructeurs, gezellige lessen!!!

Gezellig en leerzaam

De rijlessen bij Marco Pas waren gezellig en leerzaam. De uitleg van Marco was altijd erg duidelijk en met veel geduld. Daarnaast konden we ook gezellig kletsen, wat zorgde voor een relaxte sfeer.

Relaxte, gezellige sfeer

Top rijschool, altijd flexibel in de planning en weten altijd uit te leggen waar je nog op kan verbeteren.

Rijlessen waren altijd super leuk en gezellig!

Veel geleerd en altijd gezellige rijlessen gehad. Ook de voorbereiding op het praktijk examen was super en ik ben in 1x geslaagd!

flexibel in planning, in 1 x geslaagd! Top lessen gehad.

Professioneel, leerzaam en gewoon top!

De lessen zijn heel leerzaam en ook gewoon leuk, veel variatie en alles word je goed en fijn aangeleerd!

Helemaal super!

Ik ben super tevreden over rijschool Marco Pas. Met een gezellige en flexibele rijinstructeur en lessen waar je veel van leert. Ik heb het super naar mijn zin gehad en mijn rijbewijs in 1x gehaald.

Fantastisch

Goede rijschool zeker een aanrader!

Uitstekende rijschool!

Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij Jasper. Hij is een hele goede instructeur, die veel vertrouwen geeft, ervoor zorgt dat je jezelf snel verbetert en met wie het ook heel gezellig is in de auto. Lessen vielen nooit uit en waren altijd goed voorbereid en nuttig. Ook kreeg ik zelf veel ruimte om mee te denken waar ik dingen kon verbeteren. Tijdens de Coronamaatregelen hielden Marco en Jasper mee goed op de hoogte van de ontwikkelingen, respecteerden zij de maatregelen én planden zij mijn examen in zodra het kon en mij uitkwam. Al met al een hele goede ervaring.

Super!!

Goede uitleg, gezellig, leerzame en leuke lessen, Je wordt super goed voorbereid op je examen en het is ook altijd gezellig tijdens de rijlessen! Echt in een woord super! Top rijschool en top instructeurs!