Super rijschool

Bij Marco Pas heb ik een hele fijne lestijd gehad. Hij wist mij altijd op mijn gemak te stellen en als het even niet ging hielp hij mij heel goed om het weer op te pakken. Een super fijne rijschool dus, echt een aanrader!

Zeer leerzame en gezellige tijd gehad bij Marco Pas

Wie wil gaan beginnen met rijles en op zoek is naar een topper van een instructeur, is bij Marco aan het goede adres! Marco's professionele vakkennis, kwaliteiten en ervaring, in combinatie met zijn Brabantse gezelligheid en spontaniteit, maakt dat elke les stuk voor stuk leuk en leerzaam is. Naast belangrijke zaken omtrent rijvaardigheden en examenvoorbereiding is er altijd ruimte voor samen lachen! Daarnaast is hij bereid en geduldig om dingen op zo'n manier uit te leggen dat je het ook echt begrijpt. Ik stapte altijd met veel plezier in en uit de auto! Al met al dik tevreden en een echte aanrader!!

Geweldige rijinstructeur Marco!

Zeker een aanrader!In een les kan Marco alles combineren:serieuze dingen samen met grapjes,veel leerzame tips en altijd veel geduld!Bedankt,Marco!Jij bent een top instructeur!groetjes,Aliona

Gezellig

Deze man.... Pff wat een meester in ze werk....

Goede begeleiding en altijd heel vriendelijk!

Ik heb er even over gedaan voor ik mijn rijbewijs had maar het is me gelukt! Marco is altijd netjes optijd en gezellig. Ik zou zeker mijn vrienden naar hem doorsturen.

Erg leerzaam én gezellig met Marco naast je in de auto

Marco is altijd in voor een gezellig praatje en zorgt tegelijkertijd voor een goede voorbereiding op het examen. Hij geeft veel tips en begrijpt dat fouten maken erbij hoort.

Super toffe instructeur!

Marco is heel fijn om bij te lessen! Hij is streng en leert je alles op correcte wijze aan, maar geeft je wel de ruimte om te ontwikkelen en hij begrijpt dat fouten maken erbij hoort. Verder is hij hartstikke vriendelijk en gezellig om mee in de auto te zitten!

Altijd gezellige, leerzame lessen, die je goed voorbereiden op het examen en het rijden erna.

Marco legt alles goed en geduldig uit en kan je goed gerust stellen. Het is altijd gezellig in de auto en je wordt goed voorbereid op je examen.

Gezellige lessen en leerde alles snel

Ik ben blij dat ik gelest heb bij MarcoPas

Top rijschool en top instructeur

Altijd leuk en gezellig in de auto. Heel flexibel met inplannen en een top intructeur met uitstekende tips. Zeker een aanrader om hier te lessen.

Goede en duidelijke rijlessen.

Ik ben zeer tevreden over ze geven duidelijk en goed lessen, Leggen alles uit.

Goede en gezellige lessen.

Een goede ervaring veel geleerd je kan altijd alles vragen

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

was een hele gezellige en leuke man heb er van genoten en in een keer geslaagd!!!!!!!

Bedankt voor het invullen ! Ik vond het ook altijd gezellige rijlessen met jou ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Na een jaar lang pauze te hebben gehad van autorijles goed begeleid en binnen 4 dagen mn rijbewijs op zak.

Bedankt voor het invullen ! En ja je hebt het snel gefikst dat rijbewijs ;) Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Prettige, leerzame en gezellige lessen gehad bij Autorijschool Marco Pas. Erg geduldig en vriendelijk. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Bedankt voor het invullen ! Leerlingen zou als jij maken mijn werk een stuk leuker!!!! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Marco is een instructeur met buitengewoon veel geduld, ervaring en kennis. Bovendien heeft hij de goede eigenschap om op elk bedenkelijk moment in het verkeer relaxt te blijven. Qua planning is hij altijd erg soepel en is er de mogelijkheid zowel in de avond te lessen als op zaterdagen. Hij zal je nooit veel meer laten lessen \'om zijn slagingspercentage hoog te houden\' of om extra geld te verdienen. Integendeel, er wordt gewoon gekeken wat de beste prijs/kennis/vordering-verhouding is. Buiten al deze punten is het ook nog eens een gezellige instructeur met een vlotte babbel. Nog nooit een saaie les gehad. Ik kan Marco van harte aanbevelen!

Bedankt voor het invullen en dat je er een leuk stukje op hebt gezet TOP MAN !!! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Leuke en fijne rij-instructeur! Goede ervaring!

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Super goede rijlessen, nooit problemen gehad. Leuke gesprekken met marco gehad, wat ook helpt om te rijden met een gesprek. Ik keek altijd uit naar de rijlessen. En in 1x geslaagd!

Bedankt voor het invullen ! Een les met jou was nooit geen straf altijd gezellig ;) Veel veilige kilometers Groetjes Marco

In 1 keer geslaagd! Bedankt voor de leuke lessen Marco!

Ik heb het gedurende het hele jaar niet erg gevonden om te rijden. Marco stelde mij enorm op mijn gemak met een gezellig praatje terwijl hij mij alles duidelijk en snel uitlegde, super fijn!