Beste rijschool van Breda

Marco geeft op een fijne manier les en daarnaast is het ook gewoon leuk!

Flexibel en toch leerzaam.

Tijden zijn makelijk verplaatsbaar. Vragen worden goed beantwoord. Verder kan je makkelijk een praatje voeren.

Enthousiast en vaardig, als bijrijder en als instructeur.

De tweede helft van mijn rij-opleiding heb ik via Marco Pas en zijn zoon gereden. Ik heb ervaren dat Marco zijn leermethode erg goed op de leerling aan past. Wat ik op prijs stelde is dat Marco mij op autonome wijze heeft leren rijden. Dit heeft er voor gezorgd dat ik me meteen zelf verzekerd voelt met mijn rijskills direct na mijn examen. Marco en zijn zoon zijn ook erg georganiseerd en duidelijk. Mocht er iets gepland of gewijzigd worden verliep dit altijd snel en vlekkeloos. Ook zijn ze eerlijk m.b.t. terugstorten ongereden lessen. Al met al de beste rijschool van Breda, Ik heb genoten van zowel de professionaliteit als de humor en gezelligheid ;)

Prima rijschool!

Very honest and good driving school. If you’re looking for a good driving school with a security that you won’t get ripped off or overspending then this is the right school. Instructors stay always calm, can have a nice chat and you learn to drive safe and secure on the road.

Top Rijschool!

Super rijschool.met alle geduld voor de leerling ! Bij deze rijschool haal je op een leuke manier je rijbewijs!

Top !

Een hele goede rij instructeur die op een goede en rustige manier van les geeft en heel duidelijk is

Persoonlijke rijlessen elke week weer!

Door de persoonlijke begeleiding werd mijn rijvaardigheid elke week beter en beter. Ik vond dat mijn rijlessen daarom ook elke keer nuttig werden gebruikt. Zowel bij Marco als Jasper is geen enkel probleem als je zelf nog dingen aangeeft die je graag nog wilt oefenen. Je mag er je eigen feestje van maken!

Een super leuke en leerzame tijd gehad!

Marco en Jasper Pas zijn beide zeer prettig rij-instructeurs. Op een ontspannen en gezellige manier leren auto rijden.

Top rijschool!

De lessen waren goed! Fijne rijschool!

In 1x geslaagd zonder tussentijdse toets.

Gezellige en relaxte rij-instructeur.

Goeie leerzame maar ook gezellige lessen!

Ik heb mijn rijbewijs bij Marco gehaald en als ik mijn ervaring vergelijk met die van m'n vrienden die een andere rijschool hebben dan ben ik blij dat het bij Marco altijd gezellig leerzaam en professioneel is geweest! Marco bedankt!!

Super rijschool

Bij Marco Pas heb ik een hele fijne lestijd gehad. Hij wist mij altijd op mijn gemak te stellen en als het even niet ging hielp hij mij heel goed om het weer op te pakken. Een super fijne rijschool dus, echt een aanrader!

Zeer leerzame en gezellige tijd gehad bij Marco Pas

Wie wil gaan beginnen met rijles en op zoek is naar een topper van een instructeur, is bij Marco aan het goede adres! Marco's professionele vakkennis, kwaliteiten en ervaring, in combinatie met zijn Brabantse gezelligheid en spontaniteit, maakt dat elke les stuk voor stuk leuk en leerzaam is. Naast belangrijke zaken omtrent rijvaardigheden en examenvoorbereiding is er altijd ruimte voor samen lachen! Daarnaast is hij bereid en geduldig om dingen op zo'n manier uit te leggen dat je het ook echt begrijpt. Ik stapte altijd met veel plezier in en uit de auto! Al met al dik tevreden en een echte aanrader!!

Geweldige rijinstructeur Marco!

Zeker een aanrader!In een les kan Marco alles combineren:serieuze dingen samen met grapjes,veel leerzame tips en altijd veel geduld!Bedankt,Marco!Jij bent een top instructeur!groetjes,Aliona

Gezellig

Deze man.... Pff wat een meester in ze werk....

Goede begeleiding en altijd heel vriendelijk!

Ik heb er even over gedaan voor ik mijn rijbewijs had maar het is me gelukt! Marco is altijd netjes optijd en gezellig. Ik zou zeker mijn vrienden naar hem doorsturen.

Erg leerzaam én gezellig met Marco naast je in de auto

Marco is altijd in voor een gezellig praatje en zorgt tegelijkertijd voor een goede voorbereiding op het examen. Hij geeft veel tips en begrijpt dat fouten maken erbij hoort.

Super toffe instructeur!

Marco is heel fijn om bij te lessen! Hij is streng en leert je alles op correcte wijze aan, maar geeft je wel de ruimte om te ontwikkelen en hij begrijpt dat fouten maken erbij hoort. Verder is hij hartstikke vriendelijk en gezellig om mee in de auto te zitten!

Altijd gezellige, leerzame lessen, die je goed voorbereiden op het examen en het rijden erna.

Marco legt alles goed en geduldig uit en kan je goed gerust stellen. Het is altijd gezellig in de auto en je wordt goed voorbereid op je examen.

Gezellige lessen en leerde alles snel

Ik ben blij dat ik gelest heb bij MarcoPas

Top rijschool en top instructeur

Altijd leuk en gezellig in de auto. Heel flexibel met inplannen en een top intructeur met uitstekende tips. Zeker een aanrader om hier te lessen.

Goede en duidelijke rijlessen.

Ik ben zeer tevreden over ze geven duidelijk en goed lessen, Leggen alles uit.

Goede en gezellige lessen.

Een goede ervaring veel geleerd je kan altijd alles vragen