• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en gezellige lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring veel geleerd je kan altijd alles vragen

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf was een hele gezellige en leuke man heb er van genoten en in een keer geslaagd!!!!!!!

Bedankt voor het invullen ! Ik vond het ook altijd gezellige rijlessen met jou ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een jaar lang pauze te hebben gehad van autorijles goed begeleid en binnen 4 dagen mn rijbewijs op zak.

Bedankt voor het invullen ! En ja je hebt het snel gefikst dat rijbewijs ;) Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, leerzame en gezellige lessen gehad bij Autorijschool Marco Pas. Erg geduldig en vriendelijk. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Bedankt voor het invullen ! Leerlingen zou als jij maken mijn werk een stuk leuker!!!! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marco is een instructeur met buitengewoon veel geduld, ervaring en kennis. Bovendien heeft hij de goede eigenschap om op elk bedenkelijk moment in het verkeer relaxt te blijven. \r\nQua planning is hij altijd erg soepel en is er de mogelijkheid zowel in de avond te lessen als op zaterdagen. \r\nHij zal je nooit veel meer laten lessen \'om zijn slagingspercentage hoog te houden\' of om extra geld te verdienen. Integendeel, er wordt gewoon gekeken wat de beste prijs/kennis/vordering-verhouding is.\r\nBuiten al deze punten is het ook nog eens een gezellige instructeur met een vlotte babbel. Nog nooit een saaie les gehad. Ik kan Marco van harte aanbevelen!

Bedankt voor het invullen en dat je er een leuk stukje op hebt gezet TOP MAN !!! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en fijne rij-instructeur! Goede ervaring!

Bedankt voor het invullen ! Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijlessen, nooit problemen gehad. Leuke gesprekken met marco gehad, wat ook helpt om te rijden met een gesprek. Ik keek altijd uit naar de rijlessen. En in 1x geslaagd!

Bedankt voor het invullen ! Een les met jou was nooit geen straf altijd gezellig ;) Veel veilige kilometers Groetjes Marco

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 keer geslaagd!\r\nBedankt voor de leuke lessen Marco!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het gedurende het hele jaar niet erg gevonden om te rijden. Marco stelde mij enorm op mijn gemak met een gezellig praatje terwijl hij mij alles duidelijk en snel uitlegde, super fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren echt leuke en leerzame lessen met Marco! Altijd gezellig in de auto en toch serieus wanneer het moest

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een super rijschool met een goede auto en een leuke instructeur!\r\n\r\nZeker een aanrader! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de leerzame en gezellige uurtjes in de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen gehad met Marco. Hij is altijd geduldig en gezellig om mee te praten tijdens het rijden. Een zeer prettige rij instructeur die ik zeker aan iedereen kan aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Gezellige kerel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rij-instructeur, heb heel veel geleerd tijdens de rijlessen. Elke rijles leerde ik weer iets nieuws. Marco is heel oplettend tijdens de lessen en zorgt ervoor dat je je veilig voelt in de auto.

Over Autorijschool Marco Pas

Filter op Taal