Uitstekende ervaring. Keurig netjes de auto teruggekregen gewassen en wel. Goede service en net dat beetje extra.

Perfecte goede service

Auto van dochter voor jaarlijkse beurt en APK gedaan. Alles vlot en correct gedaan met dus goede service. Opmerking van dochter: "Het lijkt wel of ik een nieuwe auto heb" Complimenten dus van een zeer tevreden klant

Vriendelijke mensen

Ik kwam voor het kijken van een auto die ik op de site gezien had. En werd vriendelijk te woord gestaan en ook verteld wat er goed en niet goed was aan de auto zeer open en eerlijk! Dit gaf mij een goed gevoel om de auto ook te kopen.

kan nog niet beoordelen ben pas 1week in bezit van occassion.

heb nog geen ervaring met de werkplaats. De koop van de occassion verliep goed.

Primageholpen

Rik heeft mij prettig geholpen en Gerben heeft goed werk geleverd en goed te woord te staan

Mijn neef heeft alles geregeld en was zeer tevreden TOP !

zie boven

eerlijk en betrouwbaar, dat zegt voldoende

Eigenlijk alleen voor een grote beurt een afspraak gemaakt, een dag van tevoren kwamen wij erachter dat er een marter in de motorruimte een bezoekje had gebracht. Alles werd goed onderzocht om te kijken of dit beestje verder geen schade had veroorzaakt. Helaas wel en duurde het ietsjes langer voordat wij de auto terug kregen. Ze deden niet moeilijk over het langer wegblijven van de leen/huurauto. Wij kregen in ieder geval goed advies en de auto werd zelfs gewassen en van binnen schoon teruggegeven. Wij kunnen nu weer met een gerust gevoel gebruik maken van de auto. We weren van te voren opgebeld over de mogelijke kosten en wat er moest gebeuren zodat wij niet voor verrassingen kwamen te staan. Een top service!

Alles goed verlopen en geregeld

Vlot en netjes geholpen en voorgelicht.

Goede service, correcte afhandeling

Geen commentaar nodig , altijd vriendelijk en correct personeel.

Zeer goede ervaring

Goede ervaring,betjes geholpen en snelle afhandeling

Tot nu goede behandeling en nette aflevering.

Eerste aankoop bij Bleeker en (gisteren) aflevering netjes afgehandeld. Nog geen verdere ervaring op vlak van service

Onderhoudsvriendelijkheid gevoel bij mijn Opel Agila is wel een stuk minder.

Wel fijn dat de werkzamheden in een dag konden worden afgerond.

Gewoon goed

Goed en correct

De service en uitvoering van het onderhoudt is dik in orde bij Bleeker.

correct, klantvriendelijk

Correct en klantvriendelijk.

Hallo goed ervaren goed geholpen Zeer netjes

Geen bijzonderheden

perfecte service , uitstekend geholpen

Na storing kon ik zonder afspraak de auto brengen en die zelfde middag is de auto gerepareerd. Hoogte van de nota viel ook nog mee. Kortom prima service.

Prima service, afspraak is nagekomen.

Airco heeft een servicebeurt gehad. Het checken van de vloeistoffen bleek dan gratis te zijn hetgeen ik niet wist. Ik kon er op wachten en tijdens het wachten zelf ook werken door de gratis wifiverbinding.

De uitstraling van het bedrijf en medewerkers straalt vertrouwen uit.

Een goede ervaring en goed meedenken (Roberto).

goede evaring

Vriendelijk ontvangst van het personeel. bij de balie gelijk een kopje koffie of iets fris, voor ons de eerste keer dat we hier een auto hebben gekocht En dat is ons goed bevallen. En nog Vriendelijk bedankt meneer Vlutters. wij zijn zeer tevreden over deze auto en ons hartelijke dank namens de familie dragtstra

Waarschuwing: KOOP GEEN AUTO BIJ BLEEKER!

We hebben hier een mooie dure occasion gekocht en zijn vriendelijk geadviseerd. Echter, binnen een week na levering van de auto valt letterlijk de motor onder de auto vandaan! Dit is door Bleeker redelijk opgelost door voor reparatie zorg te dragen. Echter na 5 maanden blijkt de airco ook defect! Een andere vestiging van Bosch Car Service constateerde dat deze bij aankoop al defect had moeten zijn. Bleeker (Bosch Car Service) wijst echter alle aansprakelijkheid af! ONBETROUWBAAR, KOOP GEEN AUTO! Nu moet ik mijn recht halen via een procedure, dat zou niet nodig moeten zijn.

Personeel vriendelijk; service slecht !!!

Het personeel is vriendelijk, dat is ok. De service is dat niet. Reden: Na een APK en een reparatie van de auto (in totaal meer dan € 800,--; ook de APK moest betaald worden !!!) zou ik nog één week moeten wachten op een tweede reparatie vd auto. Oorzaak hiervoor: Bleeker had een verkeerd onderdeel besteld en kon dus niet alle reparaties op 1 dag doorvoeren.

Wederom dik tevreden !

Zeer vriendelijke medewerkers, goed advies, en technisch is alles perfect uitgevoerd. Auto was netjes gewassen door hun. Prijzen zijn marktconform, naar mijn mening zelfs goedkoper dan bij de dealer zelf. Ik heb mijn auto 3 jaar geleden bij Bleeker Oldenzaal gekocht en alle ondehoud wordt ook door hun gedaan, ben zeer tevreden. Goede uitleg vooraf, tijdens en nadien mbt het onderhoud.