Goed bedrijf

Goed bedrijf. Goede occasions.

• Bezoek reden Aanschaf andere auto

Vlot, keurig en vriendelijk!

Prettig dat mijn auto met voor mij een goed gevoel gehaald en gebracht is. Het contact telefonisch was goed.

Ontzettend netjes behandeld

Ik heb hier gisteren mijn auto ingeruild. In het voortraject -echt- ontzettend netjes behandeld en geinformeerd over de auto die ik wilde kopen, kan ik helemaal niets van zeggen. * vriendelijke directeur * vriendelijk personeel * gastvrije en toegankelijke benadering * mooie zaak * mooie occassions * Lekkere koffie :)

Snel geholpen

Mijn pas aangekochte bmw had een gebroken veer,welke snel vervangen werd. Minpunt vind ik dat ze dit bij de inspectie vd auto hadden moeten zien,omdat de stofkappen vd schokbrekers helemaal kapot waren,waarvan ik ze achter elders had laten vervangen. Het is erg spijtig dat er geen orginele onderdelen gebruikt worden op zo'n dure auto. Alles is netjes vervangen in de garantie zonder problemen.

• Bezoek reden Aanschaf andere auto

Ze helpen goed en zijn zeer vriendelijk! Gister een auto gekocht en super behandeld!

uitstekende service en ontvangst

prima geholpen en kennis van zaken

Goede en duidelijke service

Bij aankoop van mijn auto werd alles goed en duidelijk uitgelegd. Ik werd vriendelijk en correct behandeld

Zeer klantvriendelijk

Vorig jaar hier mijn Volvo V40 gekocht. Goede inruilprijs gekregen en zeer klantvriendelijk. Achteraf een Volvo kwaaltje met de achterdeuren. Zonder problemen hier gemaakt. Voortaan kopen wij hier onze auto`s.

alles verliep naar wens

Goede contacten zowel Tel als mondeling uitleg factuur Auto was ook van binnen goed schoon gemaakt.

• Bezoek reden APK/Onderhoud

Aardig, meedenkend en goede service

• Bezoek reden Aanschaf andere auto

onderhoud met APK volgens afspraak zeer goed uitgevoerd

zeer goede service

• Bezoek reden APK/Onderhoud

Vlot en deskundig geholpen!

Zie cijfer!

Geweldige service

Ik ben goed en vlot behandeld. Vooraf op de hoogte gesteld van de te verwachten kosten.

Voortreffelijk

Heb nu al enige jaren ervaring met garage Bleeker in Oldenzaal. Directeur John Vlutters en zijn team zijn zowel in de garage als de showroom dezkundig, vriendelijk en behulpzaam. De persoonlijke aandacht en de meer dan voortreffelijke service maakt mijn ervaringscijferlijst helemaal af. Ik voel mij er thuis!

Vriendelijk en professioneel

Tot nu toe heb ik goede ervaringen met het kopen en onderhouden van mijn auto.

• Bezoek reden APK/Onderhoud

Je word erg prettig geholpen

Dit zegt genoeg We zijn al jaren klant van garage BLEEKER

• Bezoek reden Aanschaf andere auto, APK/Onderhoud

Eerlijke en goede service

na eerst een prettig en duidelijk telefoon gesprek ben ik vanuit Dordrecht naar Oldenzaal gereden en heb daar mijn tweede hands auto gekocht was goed te praten en konden op een goede en duidelijke manier eens worden over de prijs de prijs voor mijn oude auto kreeg ik zoals mij telefonisch was verteld kon de nieuwe auto gelijk dezelfde dag mee nemen zodat ik niet een tweede reis moest maken.

als immer

Bijna 40 jaar ons vertrouwde adres

• Bezoek reden APK/Onderhoud

Positief in onderhoud en afwikkeling

Zowel telefonisch als mondeling altijd vriendelijk te woord staan. Korrekte afhandeling van onderhoud. Telefonisch overleg van kosten na APK. Altijd koffie/thee aanbieden. Zou ik aanbevelen bij vrienden en fam.

• Bezoek reden APK/Onderhoud

De auto kwam voor een controle beurt. En werd ook nog even gewassen!

Super service

Wij werden super geholpen. Persoonlijk, geen "nummertje", open en eerlijk advies.

• Bezoek reden Aanschaf andere auto

Sinds wij Opel rijden zijn wij uiterst tevreden over jullie service.

• Bezoek reden APK/Onderhoud

Erg prettig en correct geholpen. Onze nieuwe auto gaan we zeker bij/via jullie kopen!

zie de tekst hier onder

Na dat ik al enkel op site viabovag had gekeken viel toch telkens op de zelfde blauwe Ford focus bij de firma Bleeker in Oldenzaal , de dag daarop in mijn eigen Ford naar Oldenzaal gegaan en heb deze auto goed bekeken samen met Hr Vlutters , aansluitend een proefrit gemaakt met deze Ford en deze beviel mij goed , Heb een afspraak gemaakt om de volgende dag mijn besluit , dat heb ik dan ook gedaan , die dinsdag daarop naar Oldenzaal gegaan om deze auto in ontvangst te nemen , als afsluiting van dit geheel werd mij nog een mooie bos bloemen overhandigd , Al met al was dit een prettige gebeurtenis voor mij , maar ook voor de firma Bleeker , vriendelijke groet , Martin Volmeijer

• Bezoek reden Aanschaf andere auto

Ik ben in alle opzichten goed geholpen

Klantgericht en klantvriendelijk!

• Bezoek reden Aanschaf andere auto, APK/Onderhoud