Uitstekende en vriendelijke service

Heel prettig bedrijf qua ontvangst, behandeling en aflevering van auto

Je wordt netjes geholpen!

Geen commentaar.

Erg klantvriendelijk en snelle hulp

Mijn auto kon er diezelfde dag al terecht. Gedurende het proces werd ik telefonisch en per mail op de hoogte gehouden van de voortgang en kosten. Ze hebben de auto na afloop ook gewassen aan mij overgedragen.

Het was prima.

We werden geholpen door Karin Brok. Auto Bleeker mag zeer tevreden zijn met de manier hoe zij met klanten omgaat. In een woord geweldig!!

gemoedelijk en netjes

gemoedelijk en netjes

Ik ben goed ontvangen en hebben bij het aankopen van een andere auto een mooie deal kunnen sluiten

Betrouwbaar

Betrouwbare, eerlijke indruk.

Een nutteloze zaterdag

Vandaag 2,5 uur naar oldenzaal gereden voor niets! Allereerst gereageerd op een auto met de mail, niets terug gehad? Vervolgens vrijdag gebeld en we konden rond 12 uur langskomen op zaterdag. Bij aankomst wordt duidelijk dat de auto al door een ander gereserveerd is en daarna verkocht? Slechte communicatie en nog slechtere service. Vervolgens weer 2.5 uur terug gereden met een rot gevoel

Deskundig en vlot

Snelle en vriendelijke hulp. Accu vervangen na doormeting; medewerker maakte ook attent op toestand ruitenwissers.

prima service

Ik word altijd op de hoogte gehouden.

Gastvrij ontvangen en op adequate wijze behandeld.

Het ging allemaal wat langer duren, maar men heeft me even naar huis gebracht en weer gehaald, nadat alles weer klaar was.

Keurige service en snel geholpen.

Zo hoort het en kan menig garage nog een voorbeeld aan nemen.

Alles Volgens Afspraak Netjes Geregeld

goede,gedegen beurt, bandenwissel en apk

enthousiast team die op een goede wijze omgaat met de klant. Tijdige informatie over uit te voeren werkzaamheden ene op snelle wijze informatie over extra werkzaamheden zonder op te dringen

Prima!

Tevoren prijsopgave van de beurt em een mogelijkheid om er op te wachten.

Hele fijne garage

Ik waardeer de eerlijkheid van de verkoper. Nooit opdringen. Fijne ontvangst, altijd koffie.

Word altijd goed geholpen.

Bij ophalen van de auto is de auto mooi schoon.

netjes en vlot

netjes en vlot

Auto Bleeker is goed

Beoordeling Auto Bleeker Oldenzaal is goed

prima service

Alleen jammer dat een bandenwissel niet gecombineerd kan worden met een APK keuring. Verder top!!

Betrouwbaar bedrijf

Communicatie met Balie medewerker had beter gekund.

Prima bedrijf, komen afspraken na

Ik heb hier een Nissan Note gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen, auto is zeer netjes afgeleverd, inclusief een leuk bloemetje. 6 maand Bovag garantie zorgen voor een goed gevoel mocht er onverhoopt nog iets aan het licht komen, hoewel ik dat niet verwacht.

Gastvrij en kundig

Zie hiervoor

Uitstekende service

Toen mijn auto een keer niet wilde starten , en ik Bleeker belde , werd ik door een vriendelijke receptioniste geholpen die mij het nummer van Bosch Service gaf. De accu controle die volgde werd niet berekend en viel onder service waarvoor dank.