• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst een auto gekocht bij Auto Bleeker.Duidelijke en goede voorlichting door Roberto Constantini.\r\nDe \"after sale\" service is natuurlijk nog even afwachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht, occasion. Roberto nam alle tijd, zeer klantgericht. Wekt vertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Bleeker is een afspraak ook een afspraak. Geen onnodige wachttijd, geen (nare) verrassing over de prijs. Goed overleg over extra werkzaamheden. Al met al een prima ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn bezoek en de service als zeer prettig ervaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect en zeer vriendelijk,begripvol,geduldig behandeld door Roberto Constantini.\r\n\r\nKLASSE!!!!!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer tevreden. Zowel contact receptie, als de uitvoering van de onderhoudsbeurt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Monteur gehad met weinig ervaring met het euvel waar ik voor kwam\r\nMonteur die APK deed was erg goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ach, wat een pech... \r\nDe auto, Kia Sorento, die ik daar 3 jaren geleden heb gekocht, werd op donderdag 2 mei 2019, voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt en APK vanuit Apeldoorn, naar Oldenzaal gebracht. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en de koffie met krentewegge stonden klaar. De fiets had ik meegenomen om ondertussen een stukje te gaan fietsen door het Twentse land. Maar wat gebeurde; de monteur die met de auto aan de slag wilde, was bezig deze goed op de brug te positioneren. Hij reed een stukje achteruit en op dat moment sloot de garagedeur zich. Met gevolg, dat hij met de achterzijde van de auto tegen de onderkant van de deur reed. Vanuit zijn positie kon hij niet zien dat de deur zich sloot. Dus pure, pure pech.... en wat voelde hij zich ellendig.... \r\nDe deur werd onderin ietwat ontzet en in de auto 2 deukjes. Na 1000 x excuses van iedereen, waaronder John Vutters en Margot, kon ik de auto achterlaten voor herstel. Kreeg een leenauto mee om naar Apeldoorn te gaan en van Margot een fles wijn voor de schrik. (Die is dan voor mijn vrouw.) De fiets bleef in de garage achter. \r\nOp maandag 6 mei belde Karin, dat de auto weer klaar was en die opgehaald kon worden. Samen met mijn vrouw naar Oldenzaal, de leenauto werd door ons afgetankt en ingeleverd. Onze Kia stond er spik en span bij en van de schade is niets meer te zien of te voelen. Ook de roldeur had men zelf weten te herstellen. Gelukkig..!\r\nDe herstel kosten aan de achterzijde van de auto heeft Auto Bleeker in Oldenzaal op zich genomen. Wij hoefden alleen maar de onderhoudskosten te betalen. Grote klasse, HARTELIJK DANK..!! Wat een service.!\r\nWij hadden voor de schrik en de service van deze mensen een vlaai meegenomen voor bij de koffie en hopen dat die hen mag smaken. \r\nNu voorbereiden op onze vakantie met de caravan en volgend jaar weer terug naar dit bedrijf voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt, maar dan zonder schade herstel. Best mensen, grote klasse en BEDANKT !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als prettig en goed!

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Kundig personeel en erg behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en vlotte afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, vriendelijk klant gericht.\r\nPrettig kontakt met John, no nonsens verkoper.

Over Auto Bleeker Oldenzaal

Filter op Taal