Word altijd goed geholpen.

Bij ophalen van de auto is de auto mooi schoon.

netjes en vlot

netjes en vlot

Auto Bleeker is goed

Beoordeling Auto Bleeker Oldenzaal is goed

prima service

Alleen jammer dat een bandenwissel niet gecombineerd kan worden met een APK keuring. Verder top!!

Betrouwbaar bedrijf

Communicatie met Balie medewerker had beter gekund.

Prima bedrijf, komen afspraken na

Ik heb hier een Nissan Note gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen, auto is zeer netjes afgeleverd, inclusief een leuk bloemetje. 6 maand Bovag garantie zorgen voor een goed gevoel mocht er onverhoopt nog iets aan het licht komen, hoewel ik dat niet verwacht.

Gastvrij en kundig

Zie hiervoor

Uitstekende service

Toen mijn auto een keer niet wilde starten , en ik Bleeker belde , werd ik door een vriendelijke receptioniste geholpen die mij het nummer van Bosch Service gaf. De accu controle die volgde werd niet berekend en viel onder service waarvoor dank.

Koop nieuwe auto

Correct en adequaat op de hoogte gehouden!

Zeer vriendelijk personeel

Fijn welkom en niet te opdringerige verkoper.Wij zijn zeer positief op dit moment

Occasion gekocht

Erg plezierige ervaring en zeer goede service. Super leuk idee om bloemen te geven Fam. Bosscher Oldenzaal

Vlot, coulant, bereid tot hulp

Kwam met een probleempje, nummerbord was eraf gevallen in autowasserette. Werd kosteloos bevestigd. Bij de jaarlijkse grote beurt gebruik gemaakt van de thuisbreng- en ophaalservice: de chauffeur zat al klaar toen ik ‘s morgens vroeg de wagen kwam brengen en bracht deze ook netjes terug na telefonische aankondiging. Mijn dank.

Als al zeker 20 jaar.

zeer goed

zeer netjes

Uitstekende ervaring. Keurig netjes de auto teruggekregen gewassen en wel. Goede service en net dat beetje extra.

Perfecte goede service

Auto van dochter voor jaarlijkse beurt en APK gedaan. Alles vlot en correct gedaan met dus goede service. Opmerking van dochter: "Het lijkt wel of ik een nieuwe auto heb" Complimenten dus van een zeer tevreden klant

Vriendelijke mensen

Ik kwam voor het kijken van een auto die ik op de site gezien had. En werd vriendelijk te woord gestaan en ook verteld wat er goed en niet goed was aan de auto zeer open en eerlijk! Dit gaf mij een goed gevoel om de auto ook te kopen.

kan nog niet beoordelen ben pas 1week in bezit van occassion.

heb nog geen ervaring met de werkplaats. De koop van de occassion verliep goed.

Primageholpen

Rik heeft mij prettig geholpen en Gerben heeft goed werk geleverd en goed te woord te staan

Mijn neef heeft alles geregeld en was zeer tevreden TOP !

zie boven

eerlijk en betrouwbaar, dat zegt voldoende

Eigenlijk alleen voor een grote beurt een afspraak gemaakt, een dag van tevoren kwamen wij erachter dat er een marter in de motorruimte een bezoekje had gebracht. Alles werd goed onderzocht om te kijken of dit beestje verder geen schade had veroorzaakt. Helaas wel en duurde het ietsjes langer voordat wij de auto terug kregen. Ze deden niet moeilijk over het langer wegblijven van de leen/huurauto. Wij kregen in ieder geval goed advies en de auto werd zelfs gewassen en van binnen schoon teruggegeven. Wij kunnen nu weer met een gerust gevoel gebruik maken van de auto. We weren van te voren opgebeld over de mogelijke kosten en wat er moest gebeuren zodat wij niet voor verrassingen kwamen te staan. Een top service!

Alles goed verlopen en geregeld

Vlot en netjes geholpen en voorgelicht.

Goede service, correcte afhandeling

Geen commentaar nodig , altijd vriendelijk en correct personeel.