Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Top bedrijf en Marco is een topvent zo vind je ze maar zelden. Bij Marco mooie Ford Fiesta gekocht neemt ruim de tijd voor je is heel vriendelijk en eerlijk denkt in alles met je mee. Als je een goede betrouwbare occasion zoekt zou ik zeer zeker en van harte Marco Kolt aanraden.
Beveelt aan
21 August 2025
Marcello
Beverwijk
Marco belde direct voor het maken van een afspraak voor een proefrit. Alles werd snel en top geregeld. De vriendelijkheid en openheid van Marco gaf bij mij het vertrouwen dat we goed zaten met het kopen van een goede auto. Ook gaf hij een goede inruilprijs voor mn oude auto. Op de dag van overname had hij alles in de puntjes geregeld, zelfs de auto werd echt professioneel afgeleverd. Echt een aanrader waar je met een gerust hart een auto kan kopen of inruilen.
Beveelt aan
10 June 2025
Sarah
Amstelveen
Marco is een hele prettige man. Geen verkooppraatjes. Ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn auto. Ik raad dit bedrijf zeker aan.
Beveelt aan
24 May 2025
Marion
Alkmaar
Plezierig geholpen, mooie auto Goede inruilprijs. Marco aardig man
Beveelt aan
27 February 2025
Hans
Stompetoren
Fijne communicatie, eerlijk en enorm klantvriendelijk!
Beveelt aan
16 November 2024
Anita
Leiden
Heel tevreden , betrouwbaar en vakkundig bedrijf .
Beveelt aan
27 September 2024
Monique
Warmenhuizen
Plezierig contact, bereid om mee te denken aan een oplossing. Relaxte man!
Beveelt aan
21 June 2023
Nelleke
Bergen NH
Marco is een hele toffe man. Zijn zeer goed en eerlijk behandeld. De service is super geweldig zijn vrouw kwam mijn Auto thuis brengen alles uitgelegd Kortom super super tevreden
Beveelt aan
17 June 2023
Maud
Leusden
Alle afspraken die we gemaakt hebben komt Marco na top net nog video gebeld om te laten zien dat de auto 100 punten erbij staat Marco komt de auto keurig netjes thuis afleveren in Papendrecht waar vind je dat nog Marco de koffie staat klaar met gebak natuurlijk bedankt voor alles Marco tot morgen
Beveelt aan
13 April 2023
Willem
Papendrecht
Als verwende mercedes rijder kocht ik mijn wagens altijd bij de dealer ivm zekerheid in garanties en onderhoud of staat van de te kopen wagen. De dealer in Breda waar ik al een decenia mijn wagens kocht had vier types staan van de wagen waar ik al een tijdje naar op zoek was. Zelf had ik een inruil, Mercedes C250 cabriolet uit 2017 welk dealer onderhouden en smetteloos. De wagen die ik wilde is een Mercedes-Benz GLC Coupé 300 4MATIC AMG Automaat / Navigatie + Camera / Leder Int / 19"LM Velgen / 1e Eigenaar ! Verrassend genoeg kwam ik qua aangeboden types, uitstraling en bedrag er niet uit bij mijn eigen dealer. De speurtocht bracht mij na enkele maanden bij Marco Kolt die een bijzondere uitvoering van de GLC300 had staan qua interieur en exterieur, kilometerstand en eigenaren. Na een zeer spontane telefoontje naar Almaar gereden waar ik zeer spontaan vriendelijk werdt ontvangen. Mijn probleem was nog steeds dat ik bij een niet dealer terecht was gekomen. In dit geval ten onrechte, binnen een uur had Marco alle gegevens op tafel betreft onderhoud en staat enz van mijn wagen maar ook in al mijn vragen die van de GLC. Geen omwegen, duidelijk en transparant was het nu nog een kwestie van inruil, garantie en het bij te betalen bedrag. De proefritten die wij in elkaars wagens hadden gedaan en al de opgevraagde informatie over beide wagens liet geen wensen of vragen open. Geen handjeklap maar duidelijk een prijs aan weerszijden waar we beide tevreden mee zijn. Let wel, bij Marco is nee ook echt NEE. En zijn leuze in logo, MET ZORG GESELECTEERD is dan ook echt zo ! De GLC is persoonlijk, overdag en dus met zorg bij mij thuis afgeleverd ondanks de behoorlijke afstand tussen de lokatie's. Raad ik Marco Kolt Automobielen aan als niet dealer van bijzondere wagens...ABSOLUUT
Beveelt aan
22 February 2023
John
Rijsbergen
Voor het eerst heb ik bij een garage m'n verhaal kunnen doen. Bij Marco Kolt ben ik begrepen en is er een magische oplossing gekomen. Een oplossing in de vorm van inruil, waarbij Marco niet alleen als ondernemer, maar zeker als mens heeft gehandeld. Door een combinatie van o.a. ervaring, vakmanschak, klantgerichtheid en passie ervaringen enorme klantgerichtgeheid rijden sinds een hele lange tijd weer met vertrouwen in onze nieuwe auto. Het betreft een oogverblindende Mini One Cabrio, die Marco persoonlijk heeft afgeleverd. Hij heeft ons weer vetrouwen gegeven en heeft een bieuwe klant bij. Het is een voorbeeld voor iedereen, ook buiten de autobranche.
Beveelt aan
30 January 2023
Jasper
Leeuwarden
Ik had de auto alleen online gezien ook via een leuk filmpje. Het vertrouwen was goed en zijn vrouw heeft de auto van Alkmaar in Veendam afgeleverd. En zo de mijne weer mee teruggenomen. Wat een service!
Beveelt aan
27 January 2023
Birgitta
Veendam
Een diepe buiging voor jullie team. Wanneer je zo goed kunt luisteren naar de behoefte van een klant, dan spreek je over vakmanschap, bevlogenheid, vertrouwen, betrouwbaar, openheid, betrokkenheid, heldere en prettige communicatie en doortastendheid! Een bijzonder prettige ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is en wij iedereen aanraden. Bedankt voor het teruggeven van dat vertrouwen in de autobranche en voor het enthousiasme. De passie spat er vanaf!
Beveelt aan
26 January 2023
Jasper & Rishma
Leeuwarden
Mijn ervaring is zeer positief en tevreden. Marco is een hartelijke man die oprecht tijd neemt voor jou als klant. Duidelijke afspraken die perfect nagekomen worden, wat een vertrouwt en positief gevoel nalaat.
Beveelt aan
4 January 2023
Esther
Zaandam
Uitstekend geholpen, vriendelijk. Goede uitleg gekregen over mijn aankoop.
Beveelt aan
3 December 2022
Yvonne
Heiloo
We zijn erg vriendelijk geholpen Komt alle afspraken na Echt een aanrader
Beveelt aan
1 December 2022
Fred
Alkmaar
Al voor de 4e keer een prachtige auto gekocht, nu voor onze oudste dochter een MINI Cooper S. Deze heeft Marco voor ons gezocht, we hadden best wat eisen op onze wensen lijst, en die zijn helemaal nagekomen! Ps Marco, de Mercedes kom ik in januari voor bij je langs, tot dan. Wederom weer helemaal tevreden!
Beveelt aan
1 December 2022
Ton
Alkmaar
Mooie auto, goede deal vwb inruilauto en bereidt om mee te denken m.b.t. andere vragen en wensen.( bv. winterset / trekhaak e.d.)
Beveelt aan
16 September 2022
Ruud Stoelinga
Castricum
Een goede adviseur en vriendelijk geholpen geeft een betrouwbaar gevoel.
Beveelt aan
15 September 2022
Edwin
Alkmaar
Vanaf het moment dat ik reageerde op een auto bij Marco kolt Automobielen voelde het al goed. Goeie communicatie, fijne mensen, nemen de tijd voor je eenmaal daar! What you see is what you get!!! Ben erg tevreden. Werd zelfs nog even gebeld uurtje na vertrek of alles ok was gegaan… Zou deze garage zeker aanraden… Bedankt mannen.
Beveelt aan
18 August 2022
Melissa
Rotterdam
Mooie auto gekocht bij net en eerlijk autobedrijf
Beveelt aan
5 June 2022
Tjebbe
Avenhorn
Je wordt als klant behandeld op een zeer prettige manier en een service gerichte houding. Topervaring gehad met deze garage!
Beveelt aan
1 June 2022
Mirjam
Zwaag
Ik heb begin april 2022 een Mini Clubman gekocht bij Marco en we zijn erg goed geholpen en zeer tevreden met de auto. De auto rijdt heerlijk en zonder problemen....super fijne auto! Toen we de auto op kwamen halen deed de navigatie het helaas niet en ook Marco lukte het niet deze aan de praat te krijgen. Hij stelde voor om deze bij een Mini dealer na te laten kijken en de kosten van reparatie te vergoeden. De volgende dag thuis, deed de navigatie het wel en tot op heden geen problemen meer gehad en is een bezoek aan de Mini dealer gelukkig niet nodig. De volgende keer zou ik weer zo een auto kopen bij Marco. Wel een klein tipje voor een koper,...check wel even of alle opties, vermeld op de site en optielijst die bij de auto zit, daadwerkelijk op de auto zitten. Dit hebben we bij de proefrit helaas niet gedaan en achteraf bleek er geen Apple Carplay op te zitten.
Beveelt aan
30 May 2022
Kim Vos
Nuenen
Marco Je hebt een prachtige wagentje afgeleverd. Vond het leuk zaken doen met jou, je hebt super je best gedaan voor ons. Dank voor de hartelijke service en benadering :-)
Beveelt aan
22 May 2022
Judith
Etten-Leur
Marko heeft rustig de tijd genomen om alles uit te leggen. Hij is erg vriendelijk en de passie straalt er vanaf.
Beveelt aan
4 May 2022
Evelien en Roy
Den Heldere
Koelmalaan 71
1812PR Alkmaar
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Mobiel, Technologie, Telefonie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit