Vriendelijk, klantgericht, meedenkend

Plezierig contact, bereid om mee te denken aan een oplossing. Relaxte man!

Zeer goed geholpen

Marco is een hele toffe man. Zijn zeer goed en eerlijk behandeld. De service is super geweldig zijn vrouw kwam mijn Auto thuis brengen alles uitgelegd Kortom super super tevreden

Super bedrijf

Alle afspraken die we gemaakt hebben komt Marco na top net nog video gebeld om te laten zien dat de auto 100 punten erbij staat Marco komt de auto keurig netjes thuis afleveren in Papendrecht waar vind je dat nog Marco de koffie staat klaar met gebak natuurlijk bedankt voor alles Marco tot morgen

Verrassende spontaniteit in eerlijkheid!

Als verwende mercedes rijder kocht ik mijn wagens altijd bij de dealer ivm zekerheid in garanties en onderhoud of staat van de te kopen wagen. De dealer in Breda waar ik al een decenia mijn wagens kocht had vier types staan van de wagen waar ik al een tijdje naar op zoek was. Zelf had ik een inruil, Mercedes C250 cabriolet uit 2017 welk dealer onderhouden en smetteloos. De wagen die ik wilde is een Mercedes-Benz GLC Coupé 300 4MATIC AMG Automaat / Navigatie + Camera / Leder Int / 19"LM Velgen / 1e Eigenaar ! Verrassend genoeg kwam ik qua aangeboden types, uitstraling en bedrag er niet uit bij mijn eigen dealer. De speurtocht bracht mij na enkele maanden bij Marco Kolt die een bijzondere uitvoering van de GLC300 had staan qua interieur en exterieur, kilometerstand en eigenaren. Na een zeer spontane telefoontje naar Almaar gereden waar ik zeer spontaan vriendelijk werdt ontvangen. Mijn probleem was nog steeds dat ik bij een niet dealer terecht was gekomen. In dit geval ten onrechte, binnen een uur had Marco alle gegevens op tafel betreft onderhoud en staat enz van mijn wagen maar ook in al mijn vragen die van de GLC. Geen omwegen, duidelijk en transparant was het nu nog een kwestie van inruil, garantie en het bij te betalen bedrag. De proefritten die wij in elkaars wagens hadden gedaan en al de opgevraagde informatie over beide wagens liet geen wensen of vragen open. Geen handjeklap maar duidelijk een prijs aan weerszijden waar we beide tevreden mee zijn. Let wel, bij Marco is nee ook echt NEE. En zijn leuze in logo, MET ZORG GESELECTEERD is dan ook echt zo ! De GLC is persoonlijk, overdag en dus met zorg bij mij thuis afgeleverd ondanks de behoorlijke afstand tussen de lokatie's. Raad ik Marco Kolt Automobielen aan als niet dealer van bijzondere wagens...ABSOLUUT

Marco Kolt is een voorbeeld voor anderen

Voor het eerst heb ik bij een garage m'n verhaal kunnen doen. Bij Marco Kolt ben ik begrepen en is er een magische oplossing gekomen. Een oplossing in de vorm van inruil, waarbij Marco niet alleen als ondernemer, maar zeker als mens heeft gehandeld. Door een combinatie van o.a. ervaring, vakmanschak, klantgerichtheid en passie ervaringen enorme klantgerichtgeheid rijden sinds een hele lange tijd weer met vertrouwen in onze nieuwe auto. Het betreft een oogverblindende Mini One Cabrio, die Marco persoonlijk heeft afgeleverd. Hij heeft ons weer vetrouwen gegeven en heeft een bieuwe klant bij. Het is een voorbeeld voor iedereen, ook buiten de autobranche.

Geweldig en heel contact.

Ik had de auto alleen online gezien ook via een leuk filmpje. Het vertrouwen was goed en zijn vrouw heeft de auto van Alkmaar in Veendam afgeleverd. En zo de mijne weer mee teruggenomen. Wat een service!

In alle opzichten een voorbeeld voor ondernemers!

Een diepe buiging voor jullie team. Wanneer je zo goed kunt luisteren naar de behoefte van een klant, dan spreek je over vakmanschap, bevlogenheid, vertrouwen, betrouwbaar, openheid, betrokkenheid, heldere en prettige communicatie en doortastendheid! Een bijzonder prettige ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is en wij iedereen aanraden. Bedankt voor het teruggeven van dat vertrouwen in de autobranche en voor het enthousiasme. De passie spat er vanaf!

Mijn ervaring is zeer positief en tevreden. Marco is een hartelijke man die oprecht tijd neemt voor jou als klant. Duidelijke afspraken die perfect nagekomen worden, wat een vertrouwt en positief gevoel nalaat.

Top service!

Uitstekend geholpen, vriendelijk. Goede uitleg gekregen over mijn aankoop.

We zijn erg vriendelijk geholpen Komt alle afspraken na Echt een aanrader

Top Service Top Bedrijf Top Kerel!

Al voor de 4e keer een prachtige auto gekocht, nu voor onze oudste dochter een MINI Cooper S. Deze heeft Marco voor ons gezocht, we hadden best wat eisen op onze wensen lijst, en die zijn helemaal nagekomen! Ps Marco, de Mercedes kom ik in januari voor bij je langs, tot dan. Wederom weer helemaal tevreden!

klantvriendelijk en meedenkend, service bedrijf!

Mooie auto, goede deal vwb inruilauto en bereidt om mee te denken m.b.t. andere vragen en wensen.( bv. winterset / trekhaak e.d.)

Gewoon goed

Een goede adviseur en vriendelijk geholpen geeft een betrouwbaar gevoel.

Super!!!!

Vanaf het moment dat ik reageerde op een auto bij Marco kolt Automobielen voelde het al goed. Goeie communicatie, fijne mensen, nemen de tijd voor je eenmaal daar! What you see is what you get!!! Ben erg tevreden. Werd zelfs nog even gebeld uurtje na vertrek of alles ok was gegaan… Zou deze garage zeker aanraden… Bedankt mannen.

Eerlijk bedrif

Mooie auto gekocht bij net en eerlijk autobedrijf

Je wordt als klant behandeld op een zeer prettige manier en een service gerichte houding. Topervaring gehad met deze garage!

Goede service en erg klantvriendelijke

Ik heb begin april 2022 een Mini Clubman gekocht bij Marco en we zijn erg goed geholpen en zeer tevreden met de auto. De auto rijdt heerlijk en zonder problemen....super fijne auto! Toen we de auto op kwamen halen deed de navigatie het helaas niet en ook Marco lukte het niet deze aan de praat te krijgen. Hij stelde voor om deze bij een Mini dealer na te laten kijken en de kosten van reparatie te vergoeden. De volgende dag thuis, deed de navigatie het wel en tot op heden geen problemen meer gehad en is een bezoek aan de Mini dealer gelukkig niet nodig. De volgende keer zou ik weer zo een auto kopen bij Marco. Wel een klein tipje voor een koper,...check wel even of alle opties, vermeld op de site en optielijst die bij de auto zit, daadwerkelijk op de auto zitten. Dit hebben we bij de proefrit helaas niet gedaan en achteraf bleek er geen Apple Carplay op te zitten.

Keurig afgeleverd!

Marco Je hebt een prachtige wagentje afgeleverd. Vond het leuk zaken doen met jou, je hebt super je best gedaan voor ons. Dank voor de hartelijke service en benadering :-)

Marko heeft rustig de tijd genomen om alles uit te leggen. Hij is erg vriendelijk en de passie straalt er vanaf.

prima service, prima begeleiding

prima service, prima begeleiding

Net en prima bedrijf

Vorige week een auto gekocht en netjes geholpen. Week later opgehaald en alles spik en span en netjes geregeld. Zou er zeker weer naar terug gaan als ik weer een andere auto nodig heb.

Zeer prettige ervaring

Zeer prettig

Eerlijk autobedrijf met goede service

Goede service, eigenaar is oprecht auto netjes afgeleverd met goede uitleg.

Super vriendelijk geholpen Top service

Positieve ervaring

Marco reageerde snel op mijn eerste berichtje. Nam de tijd voor ons. Onze auto is netjes afgeleverd. Wij zijn erg blij met onze mini.

Koelmalaan 71 1812PR Alkmaar