Echt een aanrader

Garage Fredriks is een echte aanrader!! Gaby Fredriks zal in de toekomst veel auto’s moeten gaan verkopen. Gaby heeft namelijk een nieuw vriendinnetje die heet Brigitte van der Kolk uit Doesburg, En Brigitte is namelijk een wolf in schaapskleren en is op zoek na een financieel sterke zaaddonor omdat ze op haar 40e nog een kindje wil. Ik hoop dat Gaby gesteriliseerd is zodat dat niet meer gaat lukken. Als het haar namelijk wel lukt vertrekt ze weer en dan kan Gaby er voor opdraaien. Beste Gaby ik gun je een goede toekomst, Dus wees alert!!

We komen al een aantal jaren bij garage Fredriks voor het onderhoud van onze auto\'s. Beide auto\'s hebben we gekocht bij Frency en Gaby. Persoonlijke benadering, vakkennis en service met de hoofletter s.

Een warm en gastvrije garage waar je een lange relatie mee kunt vopbouwen .

Persoonlijk, betrokken en betrouwbaar. Ga zo door!

Toen dit bedrijf starte, gingen wij er heen op aanraden van een familielid. Sindsdien komen wij er voor onderhoud, reparaties en APK. Ook hebben we al eens gebruik gemaakt van de auto zoek service, waarbij aan al onze wensen gehoor werd gegeven en we een prima auto vonden/kochten om met het hele gezin er op uit te gaan. Wij zijn erg tevreden en ook onze zoon is inmiddels tevreden klant bij garage Fredriks met zijn eerste auto. Ook onze oude camper is hier in onderhoud, wij kunnen iedereen deze garage warm aanbevelen.

Solide bedrijf met goede service, en correct personeel

Een serieuze no nonsense bedrijf, goed voor een redelijke prijs.

Een super garage..!!! We hebben veel garage\'s gehad ma nu we fredriks kennen wille we niks anders meer.. een warm onthaal altijd kopje koffie kla.. en alles bespreekbaar.. top service top personeel super..!!

Super super super Onderhoud apk andere auto Vriendelijk deskundig super service Al 12 1/2 rij ik er graag km \'s voor om ,om in Doetinchem te komen

Een geweldig bedrijf waar de koffie altijd klaar staat en die net even een stapje verder gaan.

De schade aan mijn auto werd nog nog dezelfde dag gerepareerd. Ik werd keurig thuis gebracht en mij gerepareerde auto werd \'savonds bij mij op de stoep afgeleverd. Onderedelen in de zelfde kleur met zorg uitgezocht en vervangen, helemaal super!

Erg aardige en behulpzame werknemers

Garage Fredriks beschikt over erg vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar en zorgen ervoor dat de klus netjes en snel geklaard is. Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij de garage en ik ben ervan overtuigd zeer tevreden te blijven over het bedrijf!

Vriendelijk, gastvrij en goede service en meer. Super.

Klantvriendelijk

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Er is persoonlijke aandacht, er is altijd een kopje koffie en deskundig advies. De eigenaren van dit bedrijf hebben altijd aandacht voor ons, en we kunnen altijd heerlijk met elkaar lachen.

Gezellig klein bedrijf met heel persoonlijke benadering. Je wordt altijd snel en correct geholpen en de facturen zijn netjes. Technisch zeer bekwaam en altijd tijd voor een praatje. Kortom aanrader!

Zeer goede service en eerlijk advies!

Vakkundig personeel. Goede service Prijs kwaliteit is gewoon goed!!!

Al 3x een auto gekocht bij Garage Fredriks. Na een gesprek over mijn wensen voor een auto, werden er meerdere opties aangedragen. Ze nemen rustig de tijd om samen de beste auto te vinden voor mij. Ook als er in eerste instantie niet de auto tussenzit waar je een goed gevoel bij hebt, zoekt Frency zonder mopperen door, totdat ze de perfecte auto heeft gevonden, welke natuurlijk eerst ook technisch wordt beoordeeld door Gaby, zodat je vooraf weet hoe de staat van de auto is. Ik ga zeker ook voor de volgende auto weer naar Frency en Gaby!

Perfecte service en klantvriendelijke medewerkers!

De persoonlijke aandacht bij Garage Fredriks geeft mij vertrouwen en dat is voor mij als klant erg belangrijk. Er wordt altijd met je mee gedacht en zo worden problemen altijd naar tevredenheid opgelost. Wat verder fijn is dat er de tijd wordt genomen om even begrijpelijk uit te leggen wat er gedaan is en waarom. Wat mij betreft een Top bedrijf!

Zeer klant vriendelijke zaak, goede service, vriendelijk personeel en de heerlijke koffie staat altijd klaar

Meer dan tevreden. De service is echt top. Onderhoud en reparaties worden erg vakkundig uitgevoerd.