Die extra mijl

Alweer heel wat jaartjes zeer tevreden klant van deze garage, voor zowel onderhoud als meermaals aanschaf van auto's. No-nonsense, transparant, meedenkend, vakkundig, technisch met de tijd mee en betrouwbaar waarbij klantvriendelijkheid hoog in 't vaandel staat bij wie je er ook spreekt. En de 'drive' om net even die extra mijl voor je te gaan. Waar kom je dat nog tegen?

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam en kennis van zaken

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en erg klantvriendelijk

Mooi bedrijf en service gerichte mensen. Onlangs auto gekocht en deze is goed en prettig afgeleverd.

Wat een verademing is deze garage!

Bij hen een vrijwel nieuwe panda gekocht. Zo jammer dat deze garage niet in amsterdam zit. Wat een gemeende vriendelijkheid! Zeer aanbevolen!

Al jaren klant. Persoonlijke aandacht, goede service en vakmanschap gaan hier samen. Dat zie je niet vaak meer. Ga zo door Garage Fredriks!

perfect, zeker aan te bevelen

We komen al een aantal jaren bij garage Fredriks voor het onderhoud van onze auto\'s. Beide auto\'s hebben we gekocht bij Frency en Gaby. Persoonlijke benadering, vakkennis en service met de hoofletter s.

goede service, goed behandeld

Een warm en gastvrije garage waar je een lange relatie mee kunt vopbouwen .

perfect, zeker aan te bevelen

Persoonlijk, betrokken en betrouwbaar. Ga zo door!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Toen dit bedrijf starte, gingen wij er heen op aanraden van een familielid. Sindsdien komen wij er voor onderhoud, reparaties en APK. Ook hebben we al eens gebruik gemaakt van de auto zoek service, waarbij aan al onze wensen gehoor werd gegeven en we een prima auto vonden/kochten om met het hele gezin er op uit te gaan. Wij zijn erg tevreden en ook onze zoon is inmiddels tevreden klant bij garage Fredriks met zijn eerste auto. Ook onze oude camper is hier in onderhoud, wij kunnen iedereen deze garage warm aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Solide bedrijf met goede service, en correct personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Een serieuze no nonsense bedrijf, goed voor een redelijke prijs.

goede service, goed behandeld

Een super garage..!!! We hebben veel garage\'s gehad ma nu we fredriks kennen wille we niks anders meer.. een warm onthaal altijd kopje koffie kla.. en alles bespreekbaar.. top service top personeel super..!!

perfect, zeker aan te bevelen

Super super super Onderhoud apk andere auto Vriendelijk deskundig super service Al 12 1/2 rij ik er graag km \'s voor om ,om in Doetinchem te komen

perfect, zeker aan te bevelen

Een geweldig bedrijf waar de koffie altijd klaar staat en die net even een stapje verder gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

De schade aan mijn auto werd nog nog dezelfde dag gerepareerd. Ik werd keurig thuis gebracht en mij gerepareerde auto werd \'savonds bij mij op de stoep afgeleverd. Onderedelen in de zelfde kleur met zorg uitgezocht en vervangen, helemaal super!

goede service, goed behandeld

Erg aardige en behulpzame werknemers

goede service, goed behandeld

Garage Fredriks beschikt over erg vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar en zorgen ervoor dat de klus netjes en snel geklaard is. Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij de garage en ik ben ervan overtuigd zeer tevreden te blijven over het bedrijf!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, gastvrij en goede service en meer. Super.

• Reden bezoek Andere reden

Klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Er is persoonlijke aandacht, er is altijd een kopje koffie en deskundig advies. De eigenaren van dit bedrijf hebben altijd aandacht voor ons, en we kunnen altijd heerlijk met elkaar lachen.

goede service, goed behandeld

Gezellig klein bedrijf met heel persoonlijke benadering. Je wordt altijd snel en correct geholpen en de facturen zijn netjes. Technisch zeer bekwaam en altijd tijd voor een praatje. Kortom aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede service en eerlijk advies!

goede service, goed behandeld

Vakkundig personeel. Goede service Prijs kwaliteit is gewoon goed!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Al 3x een auto gekocht bij Garage Fredriks. Na een gesprek over mijn wensen voor een auto, werden er meerdere opties aangedragen. Ze nemen rustig de tijd om samen de beste auto te vinden voor mij. Ook als er in eerste instantie niet de auto tussenzit waar je een goed gevoel bij hebt, zoekt Frency zonder mopperen door, totdat ze de perfecte auto heeft gevonden, welke natuurlijk eerst ook technisch wordt beoordeeld door Gaby, zodat je vooraf weet hoe de staat van de auto is. Ik ga zeker ook voor de volgende auto weer naar Frency en Gaby!