Top service voor nieuwe banden

In het verleden nieuwe banden op mijn auto laten leggen door Asiancars. Erg snel geregeld en goed advies.

Ik wou mijn Golf IV inruilen, de eigenaar was heel eerlijk en zei dat er voor hem teveel werk aan was. De auto liep op 3 cilinders, dit was een van de redenen. I.p.v. helaas zeggen, heeft hij de moeite genomen om het probleem te lokaliseren. Na 5 minuten overleg met zijn zoon, heeft hij het probleem weten op te lossen. Super service en nog goede uitleg over leasen gekregen ook. Hele goede zaak.

Hier mijn auto ingeleverd.. zeer vriendelijk! Goed geholpen en een eerlijke prijs! Bij de volgende aankoop zeker een kijkje hier nemen!

Best auto bedrijf in Limburg

schadeherstelwerk aan VW Transporter; plaatwerk en spuiten van bumpers en voorscherm. montage van een nieuwe bumper. uitstekend werk geleverd, geen kleurverschil en net, vlak spuitwerk.

keuring, onderhoud, nieuwe koppeling laten plaatsen in m\'n VW Transporter. Vakmensen, uitstekend werk en advies geleverd.

al jaren goede ervaring verder niets op aan te merken.

Altijd klant vriendelijk en ze maken goede afspraken over de uit te voeren reperaties en controles, ook apk controle.

Eerlijk mensen.

Ik heb bij Asian cars zo\'n 4.5 jaar geleden een Hyundai Sante Fe gekocht. Wij werden daar op een nette en prettige manier benaderd. De Sante Fe is daar altijd in onderhoud geweest. Onlangs de Sante Fe ingeruild voor een Peugeot SW 407. De auto in goede staat afgeleverd. Ze zijn deskundig, goede service, goede inruil prijs, denken mee. Kortom, een betrouwbaar adres voor inruil en onderhoud.

Prima service, klant vriendelijk en verstand van zaken voor de te onderhouden auto\'s.

Fijne garage. Ik kom hier al bijna tien jaar. Altijd goed geholpen en heren met hart voor de zaak.

Kapotte versnellingsbak van mijn auto is gereviseerd door de heren. Auto schakelt weer prima.

Heb er vorig jaar mijn tweede auto gekocht. Steeds een goede, eerlijke inruilprijs. Laat hier ook alle beurten en APK doen, kom er al 6 jaar. Uitstekende service, staan altijd voor je klaar, zonder stress, eerlijk en deskundig advies en reparaties. Vervangende auto geen probleem.

Top service! de mannen staan altijd voor je klaar! en helpen je waar ze kunnen!

Auto gebracht voor groot onderhoud. Keurig naar behoren uitgevoerd! Rekening goed gespecificeerd en vervangen onderdelen getoond. Dat schept vertrouwen.

Een tijdje in onderhoud geweest met onze Koreaanse diesel, dat beviel prima. Auto inmiddels ingeruild.

Nette vlotte service met betaalbare prijzen. Goed persoonlijk contact. Eenvoud siert dit bedrijf. Geen opgesmukte dames of mannen in apenpakjes in dit bedrijf, want dat moet de klant ook betalen. Zeer aanbevelingswaardig bedrijf. Ik ben een tevreden klant die daar in onderhoud blijf met mijn auto en zeker andere mensen aanraadt om daar met hun auto in onderhoud te gaan.

SUPER, altijd eerlijk en klant vriendelijk. Een voorbeeld voor de collega garagebedrijven. Kom er zelf ook en ervaar het verschil, zeker in vergelijking met de altijd toch wel wat arrogante en te dure ruienvloeistof bijvullende terwijl het niet nodig is merkdealers.

Goede en deskundige service,na enkele onderzoeken mankement aan aandrijfas gevonden en tevens ook nog defecte uitlaatbeugels gelast.Ben heel tevreden over dit bedrijf al enkele jaren.

Wij komen er al jaren, altijd zijn ze behulpzaam. Eerlijke prijzen, en veel technische kennis. Wij blijven hier komen.

super goed service heb mazda 3 gekocht was nog een mistlampje defect maar er werd geen probleem van gemaakt werd gelijk vervangen, gewoon goed en vertrouwd bedrijf