Gister ging plots lampje branden. Deze man heeft mij fantastisch geholpen zodat ik in ieder geval veilig thuis kon komen met mijn auto . Eerlijk, snel en betrouwbare service!

Snel op weg geholpen na foutmelding remsysteem.

Mijn Renault gaf STOP fouten met het remsysteem waar ik van ben geschrokken. Na een kort telefoontje kon ik mijn auto snel langs brengen. Ze hadden zelfs een leen auto klaar staan. Binnen een dag was ik weer onderweg in een werkende auto. Een snelle oplossing met goede service, zonder de bank te breken. Deze garage is voor mij niet om de hoek, maar ik kom graag terug.

Erg goed

Goede ervaringen personeel is vriendelijk.

Altijd goed

Plezierig en attent in de omgang, prima service.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

We hebben al onze wagens in onderhoud bij Asian Cars. Ook onze Europese auto's. Asian Cars staat garant voor vakmanschap, korte toegangstijd, goede uitleg over verrichtte werkzaamheden en specificatie van de factuur.

Geweldige garage top personeel

Mijn Dochter haar 1e auto gekocht Toyota ayco Na 3 weken vond ze het toch wel zwaar schakelen. Auto nagekeken en koppelingsplaten Vernieuwd door de garage Geheel kosteloos Echt Top service Super bedankt Jeroen St

Top garagebedrijf!

Al jaren 100% tevreden over de service van Asian Cars. Een absolute aanrader.

Super goed.

Al jaren klant en tevreden de mensen van Asian cars staan meestal direct voor je klaar kan dit niet maken zij een afspraak op korte termijn. Dus in een woord SUPER!!!!!!!

top

Top bedrijf, net aygotje laten fixen. Is perfect gegaan voor een goeie prijs ook! mensen zijn ook super aardig daar!!!

Top service voor nieuwe banden

In het verleden nieuwe banden op mijn auto laten leggen door Asiancars. Erg snel geregeld en goed advies.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik wou mijn Golf IV inruilen, de eigenaar was heel eerlijk en zei dat er voor hem teveel werk aan was. De auto liep op 3 cilinders, dit was een van de redenen. I.p.v. helaas zeggen, heeft hij de moeite genomen om het probleem te lokaliseren. Na 5 minuten overleg met zijn zoon, heeft hij het probleem weten op te lossen. Super service en nog goede uitleg over leasen gekregen ook. Hele goede zaak.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Hier mijn auto ingeleverd.. zeer vriendelijk! Goed geholpen en een eerlijke prijs! Bij de volgende aankoop zeker een kijkje hier nemen!

• Reden bezoek Andere reden

Best auto bedrijf in Limburg

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

schadeherstelwerk aan VW Transporter; plaatwerk en spuiten van bumpers en voorscherm. montage van een nieuwe bumper. uitstekend werk geleverd, geen kleurverschil en net, vlak spuitwerk.

goede service, goed behandeld

keuring, onderhoud, nieuwe koppeling laten plaatsen in m\'n VW Transporter. Vakmensen, uitstekend werk en advies geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

al jaren goede ervaring verder niets op aan te merken.

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd klant vriendelijk en ze maken goede afspraken over de uit te voeren reperaties en controles, ook apk controle.

Eerlijk mensen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Asian cars zo\'n 4.5 jaar geleden een Hyundai Sante Fe gekocht. Wij werden daar op een nette en prettige manier benaderd. De Sante Fe is daar altijd in onderhoud geweest. Onlangs de Sante Fe ingeruild voor een Peugeot SW 407. De auto in goede staat afgeleverd. Ze zijn deskundig, goede service, goede inruil prijs, denken mee. Kortom, een betrouwbaar adres voor inruil en onderhoud.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, klant vriendelijk en verstand van zaken voor de te onderhouden auto\'s.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne garage. Ik kom hier al bijna tien jaar. Altijd goed geholpen en heren met hart voor de zaak.

perfect, zeker aan te bevelen

Kapotte versnellingsbak van mijn auto is gereviseerd door de heren. Auto schakelt weer prima.

perfect, zeker aan te bevelen

Heb er vorig jaar mijn tweede auto gekocht. Steeds een goede, eerlijke inruilprijs. Laat hier ook alle beurten en APK doen, kom er al 6 jaar. Uitstekende service, staan altijd voor je klaar, zonder stress, eerlijk en deskundig advies en reparaties. Vervangende auto geen probleem.

goede service, goed behandeld

Top service! de mannen staan altijd voor je klaar! en helpen je waar ze kunnen!