Perfect geholpen na dakschade aan mijn Fendt Bianco

Heel prettig geholpen en vakkundig herstel van de dakschade aan onze Fendt Bianco, afspraken volledig nagekomen en durven Omnia Jaspers zeker aan te bevelen.

Fantastisch geholpen

Ondanks dat ik op het laatste moment nog even binnen kwam, hebben ze me toch super geholpen, zodat ik toch door naar huis kon. Nogmaals bedankt

Wat een service binnen 4 dagen een spiegel top.

In een paar dagen spiegel voor camper besteld en gemonteerd. Mooi op tijd voor mijn campertraining. Super bedankt.

Een geweldige service

Door een storm hadden we schade opgelopen aan onze camper. De medewerkers van Jaspers hebben ons meteen heel fijn geholpen. Super vriendelijk, meedenkend en professioneel, echt een geweldige service!!

Heel goed en vooral betrouwbaar autobedrijf ze doen wat ze zeggen.

Wordt er altijd erg vriendelijk ontvangen. Je wordt er altijd goed geholpen door betrouwbaar en vakkundig en goede en vriendelijke mensen. Geen geklets ze doen wat ze zeggen en staan daar ook voor. Ben al jaren tot volle tevredenheid klant bij dit bedrijf.

Al heel lange tijd een zorgeloze en betrouwbare relatie.

Van ‘hageldak’ tot inbraakschade middels top reparatie onzichtbaar gemaakt en weggewerkt. Prachtig om zo vol vertrouwen je technische problemen uithanden te kunnen geven!

Vriendelijke en kundige mensen die alles overhebben voor hun klanten.

Ik heb hier mijn BMW 320i Touring gekocht. Mijn Renault Clio 1.2 Tce ingeruild, ook zonder problemen, kreeg er een goede en reëele inruilwaarde voor terug. Gesproken met vader en zoons, merkbaar autoliefhebbers en verkopen auto's die in goede staat verkeren. Met de BMW helaas een foutmelding, maar super opgelost!! De foutmelding kwam, 1 appje gestuurd, en alles werd geregeld, heb niet moeten wachten, er werd direct actie ondernomen! Hier kunnen andere autoverkopers een voorbeeld aan nemen! Ik zou dan ook zonder twijfel deze garage aan durven raden aan familie en vrienden, en zelf ook zonder zorgen hier nog een auto uitzoeken.

Vriendelijk en eerlijk personeel

Een week geleden een auto gekocht. Het was een stukje rijden, maar meer dan de moeite waard. Eerlijke heren, geen glasharde verkopers maar denken met je mee. Wij zouden onze volgende auto hier zeker nog kopen.

Gewoon eerlijk en betrouwbaar.

Vorige week een Ford Fiesta van 6 jaar oud gekocht. Ik werd geholpen door Jan Jaspers. Leuk gesprek gehad. Auto samen even doorlopen waarna ik een proefrit heb gemaakt. Prima auto. Onderhandeling over de prijs verliep ook heel natuurlijk. Eerlijke prijs voor mijn inruil gekregen en de Ford stond zelf al scherp maar daar zat ook nog een kleine marge in. Al met al zeer tevreden over mijn nieuwe auto en de handelswijze van Jaspers.

Geweldig bedrijf. Komen afspraken na

Camper is er in onderhoud en ook voor de camping gaskeuring voor in Duitsland. Afspraken komen ze na wat ik op de dag van vandaag erg belangrijk vindt. Personeel vriendelijk.

Hele normale jongens die staan voor wat ze doen!!

Een hele nette Yaris gekocht , zaken doen gaat makkelijk en zelfs een vergoeding voor een defect lampje wat we niet hadden gezien, zonder te vragen en of te sputteren, ouderwets niet lullen maar regelen mentaliteit..... Ik hou ervan, en zal zo mijn familie er naartoe sturen.....

Duidelijke prijzen en eerlijke service

Fijne ervaring met dit bedrijf.

Top bedrijf

Onlangs een auto bij ze gekocht, deze is fantastisch afgeleverd. Ook het kleinigheidje wat zich voor deed is keurig onder garantie verholpen. Aanrader.

Snelle, betrouwbare service voor eerlijke prijs

Wordt altijd keurig geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

toppers!!

Ik kom er al jaren met onze camper en de personen auto. Onlangs een gebruikte auto aangeschaft, en niets dan lof voor de Jongens. Geen verhalen, gewoon recht door zee en eerlijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service en zeer klantvriendelijk. Ga er nooit meer weg!

Auto is top afgeleverd!

perfect, zeker aan te bevelen

perfecte garage, erg goede service. In december 2017 2de hands auto gekocht met garantie. na een paar maanden waren er problemen met de koppeling. De hele koppeling is zonder problemen vervangen. Auto loopt weer perfect. Hartelijk bedankt voor de fantastische service en het heel prettige contact.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Vlot duidelijk en afspraak is afspraak

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en direct geholpen !

goede service, goed behandeld

Heb een hele mooie Audi A3 gekocht bij Autobedrijf Jaspers. Jammer genoeg ging er al snel iets stuk. Maar door de goede service is dit netjes afgehandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Een fijn bedrijf! Je wordt goed en klantvriendelijk geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ondanks de afstand van mijn woonplaats en uw werkplaats voor het uitvoeren van de schadereparatie, ben ik toch erg blij dat ik mijn camper aan u toevertrouwde. Het schadegedeelte ziet er weer als nieuw uit. Alleen jammer dat de schade niet rondom was, anders zou hij er weer helemaal als nieuw eruit zien.