Met rust en geduld mijn rijbewijs gehaald

Leren rijden bij Profiplus was een hele prettige ervaring! Jan heeft veel geduld en empathie, wat het leerproces echt ten goede komt. Daarnaast kan hij goed inschatten hoe ver iemand is en heeft hij echt aandacht voor je als leerling. 100% een aanrader!

Een uitstekende ervaring, met een uitstekend resultaat

Prettig, fijne ervaring en met een uitstekend traject en het eindresultaat behaald.

Ik was eerst super onrustig achter het stuur maar door de goeie feedback ben ik rustiger geworden

Ik begon heel onrustig achter het stuur. Toen ben ik een par lessen in een automaat gaan rijden en dit heeft mij ongelofelijk geholpen. Door de feedback en de rust die ik achter het stuur kreeg was veel kalmer toen ik weer in de schakel ging rijden

Zeer goede instructeur, die alles rustig en helder uitlegd

Duidelijke en leuke lessen.

Hartstikke mooi

Goeie opleiding gehad met een leuke instructeur. Lekker broodje bij de pomp

Zeer goede en attente instructeur

Ik was toch aardig zenuwachtig, maar dat verdween zo. Super goed om zo mijn BE te halen.

Uitstekende begeleiding

Ik voelde mij echt thuis in de auto. Jan laat je je op je gemak voelen en ondersteund je waar nodig. Echt een aanrader!!

Jan is een topper! In 1 keer geslaagd :)

Veel rust in de auto, gezelligheid en goede aanwijzingen.

Super rijschool

Veel Rust in de auto. Fijne lessen gehad bedankt Jan

Kundig en sociaal

Jan geeft duidelijke instructies die bij het examen weer allemaal terug komen. Hij legt het rustig en prettig uit en dat geeft vertrouwen . Zeker een aanrader voor andere

De autorijschool waar jij echt voorrang krijgt!

Ik heb Jan ervaren als een fijne instructeur, die goede tips geeft en voornamelijk rustig blijft. Ik heb de begeleiding als fijn ervaren en raad Profiplus zeker aan. Ook krijg je goede gerichte informatie zodat je weet wat je moet doen. Jan bedankt!

Leerzame rijlessen van sympathieke instructeur

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald na mijn opleiding bij Autorijschool ProfiPlus. Ik heb de rijlessen erg prettig ervaren. Ik kreeg goede consistente uitleg. Ik heb geen ervaring bij andere rijscholen maar ik vond dat Jan het super deed. Ik zou ProfiPlus aanraden aan mn vrienden en familie.

Echt een top rijschool!

Zelf had ik wel eens last van wat faalangst. Wat Jan je leert is RUST en dat is er ook altijd in de auto. Ik ben in één keer geslaagd. Daar ben ik Jan erg dankbaar voor. De tussentijdse toets helpt ook enorm, ook al had ik geen vrijstelling, het is een fijne ervaring. Kortom top, ik raad ProfiPlus iedereen aan!

Super leuke leerzame rijlessen

Hele leerzame lessen die mij erg hebben geholpen

Elke les kreeg ik punten mee om aan te werken, maar er werden ook zeker complimenten gegeven. De opbouwende kritiek die ik nodig had om te kunnen slagen, werd gelukkig duidelijk benoemd

Professioneel begeleid naar het halen van mijn rijbewijs in één keer.

Jan blijft goed rustig tijdens het rijden, wat een zeer goede omgeving creeërt om te leren rijden. Soms was ik nogal aarzelend tijdens rijden, maar met Jan zijn hulp heb ik geleerd daarmee om te gaan, en het te verbeteren.

Rustige en duidelijke uitleg, neemt de tijd voor je vragen en helpt je door het lessen heen. Zeker een aanrader!

Hartstikke goede en leuke instructeur!

Ik heb altijd met veel plezier ge-rijlesd. Zeer goede instructies en handige tips. Ik heb hier een leuke tijd gehad. Een echte aanrader!

Jan heeft mij super erg geholpen met het halen van mijn rijbewijs. Afspraken maken ging goed, Jan was flexibel en zo kon ik het altijd combineren met school.

Jan heeft me erg geholpen met het halen van mijn rijbewijs. Hij was erg flexibel waardoor het rijden en school goed te combineren was. Ook had hij veel geduld met me

Jan heeft mij heel goed geholpen en voorbereid.

Ik had een jaar niet gereden maar Jan heeft me heel goed verder begeleid en in een aantal lessen alles bijgescherpt en heel goed aangeleerd. Hele aardige man en kan goed lesgeven.

Fantastische leerzame gezellige rijschool

Ik heb hele erge leerzame lessen gehad bij Jan! Altijd erg flexibel met rijlessen en de tijden daarvan. Zag altijd gelijk mijn fouten en onzekerheden in en kalmeerde mij daarop en wees mij daar ook op. Jan is erg oplettend en kan ook streng zijn wanneer dit nodig is, al met al ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Jan bedankt voor alle lessen, dankzij jou ben ik zelfverzekerd geworden op de weg.

Duidelijk, vriendelijk en gedulig

Was een mooie leerzame ervaring. Ben in één keer geslaagd.

Een juiste en fijne rijles

Mijn ervaring was fijn en hij was altijd duidelijk en rustig met de uitleg. De lessen zijn goed en ook gezellig leerzaam

Gewoon top.

Ik ben tevreden over hoe mijn rijlessen zijn verlopen. Soms misschien iets meer enthousiasme tonen. Ik heb het verder als zeer goed ervaren!