Leuk leren autorijden

Als je gaat leren om auto te rijden is het natuurlijk belangrijk dat dat goed wordt gedaan en dat je op de juiste manier de auto en het verkeer leert ontdekken. Dit is hier zeker het geval! Daarnaast leer je hier ook echt om plezier te hebben in het autorijden. Want autorijden is ook gewoon leuk! Dit gaf mij veel zelfvertrouwen in de auto. Ik heb met veel plezier gereden bij ProfiPlus!!

Op een leuke manier leren autorijden

Het is natuurlijk belangrijk als je voor je rijbewijs gaat, dat dat op een goede manier wordt aangeleerd. Dat is zeker het geval hier! Maar wat je hier ook leert is dat autorijden ook leuk moet zijn! Ik vind dit heel fijn en maakt mij rustiger in de auto. Bedankt Profiplus voor de fijne en leerzame lessen!

Een goede zelfreflectie

Ik kwam mezelf tegen in de auto. Wat ik in het begin lastig vond ,maar uiteindelijk begon ik het meer te accepteren. Dus het was goed

Ontzettend fijne rijschool!

Heel onzeker begonnen met rijden maar door de rust die geboden werd steeds zekerder in de auto geworden. Er wordt telkens weer gekeken wat past bij jou als persoon en daar naar gehandeld. Mede dankzij een tussentijdse toets tijdens het examen veel meer rust gehad en in een keer geslaagd! Al met al een hele fijne ervaring, professioneel en ook nog eens gezellig! Raad deze rijschool iedereen aan!

Zeer gezellig en rust in de auto

Lekker veel rust in de auto waardoor je lekker kan concentreren op de dingen die om je heen gebeuren.

Fijne rijlessen

Ik heb fijne rijlessen met Jan gehad, hij legt alles goed uit en ik had ook het gevoel dat ik hem kon vertrouwen met alles waar ik tegen aan liep. En dan legte hij het ook gewoon rustig en op een manier uit dat ik het begreep.

Goede les en geduld

Veel geduld en fijne lessen

Top instructeur!

Jan heeft met zoveel rust en geduld mij auto leren rijden. Doordat ik wat ouder ben en best wel angstig in het verkeer was had ik heel wat lessen nodig om zelfvertrouwen te krijgen in het verkeer. Elke les was er weer vertrouwen vanuit Jan, daarom ben ik hem erg dankbaar en raad hem zeker aan iedereen aan!

Super fijn

Super fijn en meelevend

Zeer vriendelijk en erg duidelijk

Zeer vriendelijk en erg duidelijk Zeker een aanrader!

Goede rijschool met een leuke rijleeraar

Ik heb eerst gelest in een automaat, dat ging al snel goed. Daarom vind ik dat ik net iets te laat ben begonnen met het lessen in de schakelauto. Verder heb ik veel geleerd en het erg naar mijn zin gehad bij deze rijschool.

Heel gedegen en goede lessen

Jan geeft les op een heel fijne en rustgevende manier. Met de nodige humor. Doordat je 1,5 uur rijdt , doe je veel rij-ervaring op. Jan blijft altijd rustig ookal doe je domme dingen. Hij geeft je vertrouwen dat je het kan! Bedankt Jan!!

Super aardige man. Perfect geholpen. Legt alles goed en duidelijk uit!

Heel erg positief

Ik begon met erge angst in de auto en twijfel of ik wel zou willen auto rijden. Ik kwam uiteindelijk bij Profiplus uit. Jan heeft mij hier super goed bij geholpen en ik heb nu geen angst meer! Bedankt voor alle lessen!

Eerst mijn automaat rijbewijs en later het schakelrijbewijs gehaald bij Jan, Jan houd goed overzicht en weet op de juiste momenten positief te stimuleren.

Goede duidelijke instructeur die voor alles de tijd neemt

Ik begon mijn rijles bij Jan met het idee dat ik nooit schakel ging rijden. Met de motoriek die ik van m’n ouders gekregen heb, leek dit een onmogelijke opgaven. Na velen lesuren in de auto bij Jan gezeten te hebben is het me uiteindelijk toch in 1x gelukt. Jan bedankt! Zonder jouw geduld en expertise was dit nooit gelukt.

Samen een droom kunnen waarmaken!

Samen heb ik eindelijk een droom kunnen waarmaken om een auto te besturen. Voorheen volgde ik alles via de theorie, Jan heeft me geleerd dat ik het verkeer creëer. Niet alles moet 100% perfect, zolang jij maar achter het stuur zit en alles goed oplost. Ook voldoende hulp bij vooruitkijken en verkeerssituaties voorspellen! Heel erg bedankt voor de gezellige tijd samen, tot gauw op de autoweg!

Toppertje!

Op mijn 18de begonnen met rijden, wou voor geen meter en ben toen gestopt. Nu 25 jaar, Jan ontmoet en die hielp mij mijn zelfvertrouwen terug te winnen. Vandaag geslaagd! Jan ik ben je heel dankbaar!

Dankzij de rustige persoonlijkheid ben ik geslaagd!

Ik heb jarenlang met angst in de auto gezeten. Dankzij de rustige persoonlijkheid van Jan en door de duidelijke rustige aanwijzingen ben ik uiteindelijk geslaagd!

Fijne en leerzame rijlessen

Nadat ik al paar examens had gedaan bij een andere rijinstructeur besloot ik om bij jan te lessen. Dit waren fijne lessen. Jan legt uit op een manier die past bij de leerling. En geeft mij naast goede uitleg ook een goed gevoel achter het stuur.