hele leuke lessen, maar niet te vergeten heel leerzaam!

Kapot leuk

De rijlessen waren erg fijn en super leerzaam

Ik heb de rijlessen als leuk en leerzaam ervaren. Ik vind dat Jan goed les geeft en ik voelde me altijd erg prettig in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustige en kundige instructeur. Ik voelde mij op mijn gemak in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren echt super lessen, met een boel gezelligheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede omgang, duidelijke regeling/Planning. Weet waar je aan toe bent. Goede en ervaren rijinstructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne leer wijze! En goed contact met de docent

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb enorm genoten van de gezellige lessen met Jan! Ik keek erg uit naar het moment van de rijlessen en stapte altijd met een rustig en kalm gevoel in de auto. Leuke tijd gehad en in 1x geslaagd ! Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jan Van Veen is een hele goede en rustige instructeur en hij probeert je het altijd goed en duidelijk uit te leggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustige en duidelijke uitleg. Leuke lessen.\r\nMooie auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze instructeur heeft veel geduld en zorgt ervoor dat je op je gemak voelt. Ik heb een op een leuke en goede manier mijn rijbewijs gehaald. Een top rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuke en plezierige ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geduldig, respectvol en makkelijk in omgang

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rust in de auto\r\nAandacht voor de leerling \r\nSuper lessen gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige lesdag (aanhanger), rustige begeleiding, ontspannen sfeer, zeer deskundig. Aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Profiplus waren super vanwege mijn autisme was rijden een echte uitdaging maar mijn rijleeraar bleef ten alle tijden rustig en geduldig ik kan mij geen betere rijschool wensen alles was in één woord SUPER Jan Bedankt !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig erg flexibel in planning fijne rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel tips, en goede uitleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige lessen, rustig in de auto en geduldige uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed rijlessen gehad Jan is topper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool echt een top tijd gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen gehad\r\nRustig in de auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen met Jan was hartstikke leuk en gezellig.\r\nAltijd in voor een praatje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top! Na 2 keer zakken mijn zelfvertrouwen in de auto verloren en meteen binnen 2 lessen weer terug. Super gezellig en leerzaam, grote aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super