Aardige mensen.. Komen afspraken na..

Ik heb 6 mei de garage bezocht voor een Seat altea XL TDI.. Auto had geen apk omdat die allang stil stond hebben we ff de auto overgestart. Auto reed en schakelde goed bij de testrit. Marco had gezegt dat die bij de apk de accu zou laten testen en die bleek goed. En achterklep ging niet open was ook verholpen dachten we maar niet dus.. Nadat ik de auto 8 mei met nieuwe apk en zonder problemen had opgehaald waren de problemen weer terug bij aankomst thuis.Maar dat maakt helemaal niet uit want k heb met marco gebeld en k mocht zelf een accu erin laten zetten en de achterklep laten maken en dat we met de hij ook wat bij zou leggen en dat is ook gebeurt.. Top service vind k dat..

Top bedrijf

Denken mee met de klant . Ook voor de kleine portemonnee weten hun een oplossing . Kort om een top bedrijf . Ik breng mijn auto zeker weer naar hun .

Netjes alle afspraken nagekomen

In december 2019 een Audi A3 aangekocht bij service punt,bij het maken van een proefrit enkele gebreken tegen gekomen, deze besproken met de monteur (eigenaar). Deze zijn alle netjes verholpen en heeft alles volgens afspraak afgewerkt. Wij zijn nog steeds erg blij met onze aankoop. De prijs kwaliteit verhouding is oke . aan te bevelen voor mensen met een klein budget

Aardig, snel en behulpzaam

Ik kom al jaren bij Auto Service Punt en word altijd goed geholpen, zeer tevreden!

Aardige mensen, maarrrrrrr!

Schandalig om zo behandeld en afgeserveerd te worden! Deze meneer heeft een aardige babbel, wekt vertrouwen, afleiden van gebreken doet ie ook perfect,keuringsrapport met aantekeningen kwijt gemaakt en ja dan trap je erin met open ogen, helaas het is niet anders!!

goede service, goed behandeld

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en graag tot de volgende keer!

goede service, goed behandeld

kees,ben heel tevreden.vriendelijk personeel,goed service.voor mijn een betrouwbaar bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een gebruikte Volvo V40 gekocht op LPG. De LPG deed het niet en dat is kosteloos opgelost. Ook ontbrak de afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling (de vorige eigenaar had deze nog in bezit). Nadat de vorige eigenaar de afstandsbediening opgestuurd had bleek deze incompleet. Ze hebben een nieuwe behuizing besteld en de afstandbediening naar mijn huisadres gestuurd. Super service, vriendelijke en behulpzame mensen, echt top!

voldoende, een redelijke ervaring

+ vriendelijk personeel + APK was snel klaar (ong. 30 min) - wachtruimte (o.a. koffieapparaat werkte niet) ? kwaliteit is moeiljk te beoordelen je wordt immers niet door een APK heen gelopen

perfect, zeker aan te bevelen

Overige week mijn auto apk laten keuren. S\'ochtend gebeld en kon dezelfde dag nog terecht. Ik werd netjes geholpen, behulpzaam personeel, en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Dankjewel voor de beoordeling!

voldoende, een redelijke ervaring

Prima, behulpzaam

Dankjewel voor de beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd hoge service, echte vakmanschap, altijd snel en goed handelen, afspraken nakomen.

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer!

goede service, goed behandeld

Je wordt heel snel geholpen, ze zijn erg vriendelijk en het is een eerlijke prijs, kortom super!!

Dankjewel voor de beoordeling en de complimenten. Tot de volgende keer weer!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben altijd zeer tevreden kom er altijd met veel plezier..

Heel fijn om te lezen! Dankjewel!

perfect, zeker aan te bevelen

goed bedrijf, aardig personeel en een prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker een aanrader!

Dankjewel voor de reactie!

Onderhoud en apk

Vriendelijk dank voor het invullen van de enquête.

goede service, goed behandeld

Al jaren lang zijn wij tevreden klant. Altijd bereikbaar voor het beantwoorden van vragen en zeer behulpzaam bij probleempjes groot en klein. Top!!!!

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u als trouwe klant al jaren bij ons komt en tevreden bent.

goede service, goed behandeld

Fijn en net bedrijf. Vriendelijk personeel.

Bedankt voor de reactie!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met dit bedrijf gewoon waardeloos had een probleem met een deur die niet op slot ging. we zijn er 2 dagen geweest verschillende sloten alles hebben ze geprobeerd maar ze konden het gewoon niet vinden en werd dus niet opgelost. daarna na een expert geweest en had het binnen 10 minuten opgelost wat een schande dat zon bedrijf zoiets niet kan ik raad iedereen aan ga nooit hier heen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geachte meneer Bosgoed, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over hoe wij u probleem hebben opgelost. Volgens de BOVAG regelgeving heeft u vanaf 4500 euro aanschafprijs of 35 procent van de catalogus waarde recht op herstel en/of reparatie binnen 6 maanden na aankoop datum. Uw auto viel officieel niet onder deze regelgeving. Dit houdt in dat u niet hiervoor in aanmerking zou komen. Echter hebben wij toch u probleem geprobeerd op te lossen, in eerste instantie in onze garage zelf. Hier zijn kosten voor gemaakt als in werkuren en aangeschafte materiaal. Toen dit niet werkte hebben wij u doorverwezen naar een sleutel expert. Alle kosten voortvloeiende hieruit hebben wij op ons genomen, zowel de kosten in onze werkplaats als deze bij de sleutel expert. Wij hebben het probleem van uw auto geprobeerd zo goed en professioneel mogelijk op te lossen. Helaas deelt u niet deze mening met ons en dat betreuren wij. Wij wensen u veel geluk en veilige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, -- Auto ServicePunt B.V. Lagelandseweg 61 6545 CD Nijmegen 024-3787211

goede service, goed behandeld

Heb hier onlangs een auto gekocht en werd goed en vriendelijk te woord gestaan. Na een paar dagen ging de auto kapot, maar dit werd zonder problemen of moeilijk doen netjes opgelost. En viel gewoon onder de garantie. Kortom een net en vriendelijk bedrijf .

goede service, goed behandeld

Prettig bedrijf. Zeer vriendelijk personeel. Mijn oude autootje vaart er wel bij.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf. Goede service! Vriendelijk personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig bedrijf! Goede garage en mooie occasions. Uitstekende service van zowel de monteurs als de eigenaar. Zeer vriendelijke jongedame die de manager taken waarneemt. Ze doet van alles en nog wat in het bedrijf! Zeer goede en vriendelijke service van haar aan de balie.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede klantenservice kan gewoon zonder afspraak terecht staan altijd voor je klaar

goede service, goed behandeld

erg goede ervaringen met dit bedrijf. goed en deskundig advies en zeer klantgericht. kom er al jaren en altijd betrouwbaar advies en eerlijk. Lees toevallig een anoniem persoon (ricardo) want weet toevallig dat er ooit maar 1 jonge man stage heeft gelopen en die is daar ontslagen ivm steeds te laat komen en telkens ziek melde. en er zelf niet altijd fris en fruitig uit zag (als hij toevallig wel kwam opdagen) Erg kinderachtig om zijn ontslag hier zo neer te zetten, wou het toch gezegd hebben en het even voor deze mensen rechtzetten.

• Reden bezoek Andere reden

Lagelandseweg 61 6545 CD Nijmegen