Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en graag tot de volgende keer!

kees,ben heel tevreden.vriendelijk personeel,goed service.voor mijn een betrouwbaar bedrijf

Ik heb een gebruikte Volvo V40 gekocht op LPG. De LPG deed het niet en dat is kosteloos opgelost. Ook ontbrak de afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling (de vorige eigenaar had deze nog in bezit). Nadat de vorige eigenaar de afstandsbediening opgestuurd had bleek deze incompleet. Ze hebben een nieuwe behuizing besteld en de afstandbediening naar mijn huisadres gestuurd. Super service, vriendelijke en behulpzame mensen, echt top!

voldoende, een redelijke ervaring

+ vriendelijk personeel + APK was snel klaar (ong. 30 min) - wachtruimte (o.a. koffieapparaat werkte niet) ? kwaliteit is moeiljk te beoordelen je wordt immers niet door een APK heen gelopen

Overige week mijn auto apk laten keuren. S\'ochtend gebeld en kon dezelfde dag nog terecht. Ik werd netjes geholpen, behulpzaam personeel, en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Dankjewel voor de beoordeling!

voldoende, een redelijke ervaring

Prima, behulpzaam

Dankjewel voor de beoordeling!

Altijd hoge service, echte vakmanschap, altijd snel en goed handelen, afspraken nakomen.

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer!

Je wordt heel snel geholpen, ze zijn erg vriendelijk en het is een eerlijke prijs, kortom super!!

Dankjewel voor de beoordeling en de complimenten. Tot de volgende keer weer!

Ik ben altijd zeer tevreden kom er altijd met veel plezier..

Heel fijn om te lezen! Dankjewel!

goed bedrijf, aardig personeel en een prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker een aanrader!

Dankjewel voor de reactie!

Onderhoud en apk

Vriendelijk dank voor het invullen van de enquête.

Al jaren lang zijn wij tevreden klant. Altijd bereikbaar voor het beantwoorden van vragen en zeer behulpzaam bij probleempjes groot en klein. Top!!!!

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u als trouwe klant al jaren bij ons komt en tevreden bent.

Fijn en net bedrijf. Vriendelijk personeel.

Bedankt voor de reactie!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met dit bedrijf gewoon waardeloos had een probleem met een deur die niet op slot ging. we zijn er 2 dagen geweest verschillende sloten alles hebben ze geprobeerd maar ze konden het gewoon niet vinden en werd dus niet opgelost. daarna na een expert geweest en had het binnen 10 minuten opgelost wat een schande dat zon bedrijf zoiets niet kan ik raad iedereen aan ga nooit hier heen

Geachte meneer Bosgoed, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over hoe wij u probleem hebben opgelost. Volgens de BOVAG regelgeving heeft u vanaf 4500 euro aanschafprijs of 35 procent van de catalogus waarde recht op herstel en/of reparatie binnen 6 maanden na aankoop datum. Uw auto viel officieel niet onder deze regelgeving. Dit houdt in dat u niet hiervoor in aanmerking zou komen. Echter hebben wij toch u probleem geprobeerd op te lossen, in eerste instantie in onze garage zelf. Hier zijn kosten voor gemaakt als in werkuren en aangeschafte materiaal. Toen dit niet werkte hebben wij u doorverwezen naar een sleutel expert. Alle kosten voortvloeiende hieruit hebben wij op ons genomen, zowel de kosten in onze werkplaats als deze bij de sleutel expert. Wij hebben het probleem van uw auto geprobeerd zo goed en professioneel mogelijk op te lossen. Helaas deelt u niet deze mening met ons en dat betreuren wij. Wij wensen u veel geluk en veilige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, -- Auto ServicePunt B.V. Lagelandseweg 61 6545 CD Nijmegen 024-3787211

Heb hier onlangs een auto gekocht en werd goed en vriendelijk te woord gestaan. Na een paar dagen ging de auto kapot, maar dit werd zonder problemen of moeilijk doen netjes opgelost. En viel gewoon onder de garantie. Kortom een net en vriendelijk bedrijf .

Prettig bedrijf. Zeer vriendelijk personeel. Mijn oude autootje vaart er wel bij.

Fijn bedrijf. Goede service! Vriendelijk personeel.

Geweldig bedrijf! Goede garage en mooie occasions. Uitstekende service van zowel de monteurs als de eigenaar. Zeer vriendelijke jongedame die de manager taken waarneemt. Ze doet van alles en nog wat in het bedrijf! Zeer goede en vriendelijke service van haar aan de balie.

Goede klantenservice kan gewoon zonder afspraak terecht staan altijd voor je klaar

erg goede ervaringen met dit bedrijf. goed en deskundig advies en zeer klantgericht. kom er al jaren en altijd betrouwbaar advies en eerlijk. Lees toevallig een anoniem persoon (ricardo) want weet toevallig dat er ooit maar 1 jonge man stage heeft gelopen en die is daar ontslagen ivm steeds te laat komen en telkens ziek melde. en er zelf niet altijd fris en fruitig uit zag (als hij toevallig wel kwam opdagen) Erg kinderachtig om zijn ontslag hier zo neer te zetten, wou het toch gezegd hebben en het even voor deze mensen rechtzetten.

Dit bedrijf beveel ik aan omdat ze een snelle en vooral goedkope service bied! Wij hebben zelf een Autorijschool en gaan hier altijd naar toe.

Klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig en snelle service.

Ik ben al meer dan 6 jaar een uiterst tevreden klant bij Auto Service Punt, ik kan eenieder aanraden het onderhoud hier te laten uitvoeren. Ja, heb zeker problemen gehad met 2 auto\'s na aanschaf bij Vaartland. Alle problemen zijn naar tevredenheid opgelost,sommige storingen hebben erg lang geduurd (5-6 maanden). Waren storingen rondom het plotseling kwijt zijn van het vermogen tot elektronisch, in alle gevallen is het naar beide partijen correct en naar tevredenheid uitgevoerd. Zo goed dat ik er geen probleem mee heb om van Arnhem-Noord naar Nijmegen-Zuid te rijden, komt vooral omdat ik graag een relatie opbouw met mijn garage. Hierbij hoort ook dat je soms moet geven en laten...

zeer slecht, onaanvaardbaar

Service punt nijmegen is gelieert met Vaartland occassion bedrijf daarnaast. Ik heb een 2e hands passat gekocht. Na 1 week haperde de motor en ik was gelukkig bij een volkswagen bedrijf in de buurt die er naar ging kijken. Zij meldden mij dat een lucht afvoer buis boven op de moter gebroken was. Naar service punt gegaan . Wat heeft die gast gedaan? Hij heeft die twee buizen met plakband aan elkaar getapet. (ik heb het door volkswagen laten controleren. Toen ben ik terug gegaan en hij zei dat hij het goed gerepareerd had en dat dealers er alleen maar nieuwe onderdelen in wilden zetten. Ik eiste dat ik dat ook wilde en hij weigerde dat pertinent. Na een antal maanden was het inderdaad weer stuk (ik geloof net na de afloop van de garantie) Sindsdien regelmatig met deze wagen terug geweest en telkens weer kwamen er weer feiten en feitjes boven. Zoals slechte remschijven geplaatst en slechte (niet volkswagen) dynamo geplaatst waardoor de motor gewoon mee kapte op de autosnelweg etc etc etc Je bent gewaarschuwd

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn vrouw was daar voor de APK keuring. 1 voorband werd afgekeurd,de ander was op het randje... moest dus een nieuwe op. de grootste boerel*l weet dat er dan 2 nieuwe banden opmoeten...maar nee...de auto ging de deur uit met 1 nieuwe en een zowat versleten band! Hij trok ook gigantisch naar rechts!....heb dit dus bij een ANDERE garage opgelost!