snel, vakkundig en behulpzaam

Ik kwam voor een vakantiebeurt, goede vragen vooraf en snelle service

Goede service en deskundig, vriendelijk personeel

Recent een occasion gekocht bij Voskuilen. De auto bevalt prima en nu iets meer dan een halfjaar later de airco laten servicen. Uit de check bleek dat de aircopomp het had begeven, wat flink wat kosten met zich meebrengt. Voskuilen heeft dit volledig gratis gerepareerd omdat ze het ook vervelend vonden dat dit net buiten de garantie van een half jaar viel. Wat een top service!

We hebben een Peugeot 107 gekocht uit 2011. We werden net zo behandelt als iemand die een nieuwe auto kocht. Met kaart voor het raam dat we de auto hadden gekocht en een.grote strik erop. Hele goede gesprekken voor de koop gehad. 2 weken na aankoop hebben ze nog een keer gebeld of de auto beviel. Super service en hele aardige mensen. Echt een aanrader.

Autobedrijf Voskuilen in Houten heb ik ervaren als een top bedrijf.

Zeer klantgericht. Denkt vanuit de positie van de klant. Vriendelijk en vakkundig met een duidelijk verhaal. Absoluut een bijzonder goed bedrijf waaraan je je auto in vertrouwen uit handen kunt geven.

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service. Altijd zeer tevreden.

Net even meer moeite doen om casus helder te krijgen.

Bij onduideljkheid over wel of geen zomer- en winterbanden op eigen velgen wordt er de moeite genomen om een dubbele check uit te voeren. Bij juiste constatering over de aanwezigheid van zowel winter- als zomerbanden met velgen wordt dit keurig verekend en opgelost.

Goede service, vriendelijke mensen

Al jaren auto’s in onderhoud bij voskuilen, ook schade aan auto laten repareren. Er wordt altijd duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is en wat ze willen doen, alles in overleg. Henk is in alles duidelijk en ik vind de service top, zal daar voorlopig zeker terug blijven komen.

Goede service, betaalbaar. Auto hier gekocht en al was er een klein probleem na aankoop, geen gezeur en meteen gratis opgelost. Ik kan Voskuilen aanraden.

Top. Energiekrijk.

Zowel eigenaar als medewerkers zijn zeer betrokken bij de aankoop. Goede sfeer en voor zover ik kan beoordelen na een aankoop heel bekwaam.

Staan altijd voor je klaar,

Uitermate klantvriendelijk en gedreven om de geconstateerde - en kennelijk ingewikkelde - storing voor eens en voorgoed te repareren. Top!

Ik heb nog nooit zo\'n hoge rekening gehad bij een garagebedrijf! Er moest dan ook heel wat vervangen worden en dat ik een Mini rij, maakt het blijkbaar ook duurder. Wat ik enorm heb gewaardeerd is dat Henk (de eigenaar) me persoonlijk belde om het door te spreken, meteen begreep dat het een flink bedrag is voor ons en hij bood aan het in termijnen te mogen betalen. Verder dachten ze ontzettend mee, dus stelden voor de APK ook meteen (gratis!) mee te nemen, zodat ik voorlopig niet meer naar de garage hoef. Ze wilden de auto wel bij mijn thuis om komen wisselen, omdat ze hadden onthouden dat ik tob met rugklachten. En uiteraard kreeg ik \'m ook weer schoon (binnen & buiten) mee terug. Dus naast vakmanschap en ook medemenselijkheid.

Vandaag 4 mei 2019 bandenwissel. Door een fout op de Profile website, was mijn afspraak nurt aangekomen bij de vestiging. Ik ging weer weg met een afspraak voor een nieuwe datum, want vandaag was echt niet meer mogelijk. Na 3 minuten werd ik opgebeld door de eigenaar. Als ik om zou keren, kreeg ik een leenautootje mee en zouden ze de wissel in de loop van de dag doen. \'S middags netjes de auto weer omgeruild. Problemen kunnen overal voorkomen, het gaat erom hoe je ze oplost. Bedankt Henk voor de super service!

Ik heb gisteren, 1/5/19, een recensie geschreven over mijn ervaringen met mijn auto op 30/4. Er waren voor mij een aantal zaken die naar mijn mening niet goed waren gegaan. Gisteren middag belde Henk Voskuilen mijn hierover op. Wij hebben mijn opmerkingen besproken het bleek dat er sprake was van communicatieproblemen. Ik was niet voldoende op de hoogte gebracht van enige punten. Henk heeft mij uitgebreid en duidelijk verteld hoe e.e.a. in elkaar stak. Een voorbeeld van hoe je met elkaar om moet gaan!! Mijn problemen werden daardoor snel opgelost en er is geen enkele weerstand meer in onze relatie, het is weer zoals het al ca. 20 jaar is geweest: heel prettig en voorbeeld van klantvriendelijkheid!!!!

ik wordt altijd prima geholpen