uitstekend

goede service en klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede voorlichting.

Ik ben heel tevreden over de service van deze garage. Goede voorlichting voordat met reparatie wordt begonnen. En heel fijn dat mijn auto zo heerlijk schoon is als ik hem op kom halen. Van binnen en van buiten en ruikt heerlijk fris. Alleen daarom breng ik hem graag naar Voskuilen.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen verholpen. Ruimte voor overleg / advies.

Twee keer in één maand geweest: apk en groot onderhoud. Na de eerste keer waren de problemen helaas nog niet verholpen. Nu wel. Auto heeft nog nooit zo goed gereden. Duur grapje, maar dan heb je ook wat. Garage (Kees) neemt de tijd en moeite voor uitvoerig overleg; wordt echt met je meegedacht. Had de leenauto een paar dagen. Was geen probleem. Ik ben zeer tevreden. Je kunt ook altijd snel terecht trouwens.

Top Bedrijf

Hier voel je de mentaliteit om er voor je te zijn

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd zeer goed en correct

Het is een zeer fijne correctie garage, Service is altijd meer dan top!

Prettig en snel

Gemoedelijk ontvangst, ondanks corona maatregelen. Snel werd de auto naar binnen gereden en even snel was de controle uitgevoerd. Positief nieuws ik kon weer snel verder.

Topbedrijf

Hoe verleidelijk was de koop van een Q7 bij een autohandel in Hoogeveen. Garantie tot de bocht maar hij ziet er zo goed uit en die knullen komen zo betrouwbaar over.. dat kan niet fout zijn. Dus wel....! Garages Voskuilen ingeschakeld om er nog wat van te maken. En dat hebben ze gedaan met veel geduld en enthousiasme. Het mocht echter niet baten....tegen zo’n auto is geen garage opgewassen....het blijft een bodemloze put. Met dank aan Henk en Ernestine voor het juiste advies en een uitstekend aanbod voor een auto met wel garantie zijn we nu de trotse eigenaren van een BMW. Garage Voskuilen hebben wij leren kennen als zeer betrouwbaar, kundig, nakomen van afspraken en meer, vriendelijk personeel, korte lijntjes en dus een aanrader !

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren een prima en klantvriendelijke garage!!

Ik heb al doorgegeven aan Raymond wat niet gebeurd is en wel was afgesproken.

Topgarage

Auto gekocht. Mooie BMW. Ben er superblij mee. Op een hele fijne en ontspannende manier gegaan Beveel iedereen aan om hier een Een kijkje te nemen. Eigenaresse Ernestine doet het zeer goed met medewerking van Ass Dennis. Mooie zaak. Dus mensen uit Leiderdorp en omgeving ga eens kijken daar. !!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw lovende woorden, wij wensen u heel veel plezier met uw mooie BMW!

Vriendelijk en deskundig

Direct te woord gestaan en vlot tot een reparatie gekomen. Top.

"Top bedrijf"

Je wordt hier behandeld als een klant en krijgt het gevoel dat juist jij bijzonder bent. Zeer vriendelijke medewerkers in een goed en prachtig bedrijf. En juist in de autobranche is dat met mijn jarenlange ervaring bij verschillende dealers van automerken bijzonder te noemen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima afgeleverd in overleg, maar duur

Er werden vrij stellig achterbanden aangeraden, terwijl dat niet nodig was. Factuuropbouw slim en vrij duur. Verder prima service.

Prima en vlotte service

Aks altijd weer prima geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Na het besluit bij ons thuis om te kiezen voor een andere auto, streden verstand en emotie al gauw om de voorrang. Gelukkig wist de begeleiding van vakgarage Voskuilen ons vertrouwen te winnen. We voelden dat hier alles klopte. Transparantie leidt tot vertrouwen. En afspraak is afspraak. De keuze om hier een auto te kopen was dus gemakkelijk gemaakt. En met succes. We zijn heel tevreden.

perfect

Prima bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie review, wij waarderen het zeer dat al jaren z'on trouwe klant bij ons wilt zijn, en daar blijven we ons best voor doen.

Top garage, eerlijk en professioneel

In 2 weken tijd 2 auto's gekocht, eerst 1 voor m'n moeder, vond het zo'n fijne garage dat ik besloot om ook mijn occasion auto daar te kopen. Uiteraard met afleverbeurt, nieuwe apk, waaruit bleek dat de distributieriem toch wel versleten was, deze hebben ze dan ook gelijk vervangen! Top service dus, eerlijk en oprecht! Mooie inruilprijzen voor beide auto's.

Betrouwbaar bedrijf

Kom hier al jaren. Nooit slecht gevoel gehad. Eigenaar Henk,en personeel zeer aardige lui en bekwaam.

GEWELDIG!!!!

Je wordt niet als klant ontvangen, maar als vriend!! DE KOFFIE STAAT ALTIJD KLAAR!! UITSTEKENDE SERVICE!!

• Faciliteiten wachtruimte

Ouderwetse service van een moderne garage

Afgelopen jaren voor APK en onderhoudsbeurten bij Auto Voskuilen geweest. Steeds weer valt me de hoge servicegraad op. Dat begint al bij het maken van de afspraak, het daarop volgende bezoek en de uiteindelijke afhandeling. Je hebt als klant echt het gevoel "koning" te zijn. Dat is zeker de verdienste van het personeel maar ook van Henk Voskuilen en zijn vrouw. Complimenten voor hen beide en alle medewerkers.

Voskuilen in 1 woord geweldig

Als je zoon je opbelt met pa de auto maakt een raar geluid. Dan help je hem daar natuurlijk bij. Ik zij tegen hem probeer er maar rustig mee naar de garage te rijden. Maar ja op zaterdagmiddag daar aangekomen was hij al dicht. Toen zij ik tegen hem jo rij er even mee naar Henk. Dat was om de hoek dus niet te ver rijden. Inmiddels was ik ook gearriveerd en daar aangekomen was de garage nog wel open. Wij naar binnen waar we Henk tegen het lijf liepen. Hij vroeg wat kan ik voor jullie doen. Ik ons verhaal verteld. Hij zij Zet de auto maar even binnen. Henk hoorde terwijl de auto naar binnen reed dat er iets aan de hand was. Allereerst keek hij naar de koelvloeistof. Deze was zo goed als leeg.( wat een paar dagen eerder ook al zo was). Henk deze bijgevuld. Henk starte de auto nog even en zij toen gelijk , jongens ik zou met deze auto naar huis rijden en er verder geen meter meer mee rijden dan dat.. Wij wonen gelukkig hemelsbreed een paar meter van de garage af. Ik vroeg aan Henk wat krijg je van me. Hij zij is goed zo. Wij naar huis. Maar ja na het weekend weer naar de garage waar hij in onderhoud was. Na een paar dagen moesten we zelf bellen of er al wat bekend was. En ja zoals Henk al vertelde dat het goed mis was met de auto. Om een lang verhaal kort te maken de auto was rijp voor de sloop. Na dit te gehoord te hebben ben ik gelijk op de site van Vakgarage voskuilen gaan ijken of er misschien iets op de site stond. Daar stond een hele mooie opel op. Ik gelijk contact opgenomen met voskuilen. En zo een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto was gelijk verkocht. Bij het ophalen een week later stond de auto te glimmen met een strik erom heen. Na een week of 2 starte de motor niet. Wij gebeld met voskuilen en ze hebben de auto gelijk opgehaald, wat bleek de accu was stuk. Henk deed niet moeilijk en zette er gelijk een andere accu in om zo weer verder te kunnen. Service van de zaak zij hij. Zeker een top top bedrijf wat een service.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie. Leuk om te lezen daar wordt je vrolijk van :)!

Ook goed in kleine zaken

ook het vervangen van de afstandsbediening is misschien eenvoudig, maar fijn als het je uit handen wordt genomen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ook voor klein dingen kunt u zo langs komen een afspraak is dan niet nodig. Zoals een lamp vervangen, accu doormeten of inderdaad een batterij. Klaar terwijl u wacht.

goed advies gegeven en goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Familie, allereerst hartelijk dank voor deze mooie review. Maar wij willen jullie bedanken voor jarenlang van Hoogland naar Houten rijden om jullie auto in top kwaliteit te houden en daar doen we het voor.

Dit veld is onleesbaar

Een prima garage bedrijf. Sorry hoor maar wat een slecht contrast heeft deze vraag.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank we blijven zo door gaan.

zoals altijd prima!

Klantvriendelijk, goede dienstverlening en vakwerk.