Fijne service, snel geholpen!

We kwamen voor een klein probleem met het knipperlicht langs bij deze garage en zijn hiermee snel geholpen! Fijne service!

behulpzaam

Mijn auto heb ik vanwege mijn werk altijd al elders in onderhoud, maar ik heb nu 2x een klein probleempje gehad waarbij ik direct bij Vakgarage Voskuilen terecht kon. 1x voor het verwisselen van een koplamp waar ik zelf niet bij kon en deze week voor het laten vastzetten onder auto van het hitteschild dat losgeschoten was. Top!!

Topservice

In november 2021 heb ik bij deze garage een zogeheten budget auto aangeschaft. Bij de aankoop hiervan ook al uiterst prettig geholpen. Tot mijn grote schrik stopte de auto er tijdens het rijden ineens mee en wilde het ook niet meer doen. Gelukkig had ik via Voskuilen ook een pechhulp service. Deze hebben mijn auto afgesleept. Dit was in het weekend en op maandag werd ik direct gebeld dat ze de auto zouden halen en ik kon een vervangende auto komen halen. Mijn auto bleek een gebroken distributieriem te hebben en mijn eerste gedachte was dat ik mijn auto na 2 maanden al weer kwijt zou zijn. Omdat het een budget auto is had ik eigenlijk geen garantie. Maar omdat ik hem nog maar zo kort had hebben ze besloten hem toch te repareren en zelfs kosteloos!!! Wat een service!!!!!!!

Super garage !!!

Had problemen met mn remmen. Bleek dat mn remschijven van 1.5 jaar oud aan de voorzijde krom waren. Ook werkte de stereotoren van dimlicht niet goed... Had ergens anders nieuwe banden voor er op laten zetten 2 dagen daarvoor. Werd door de monteur erop gewezen dat ze de oude loodblokken hadden laten zitten en er nu 5 blokken per wiel op zaten !!! Alles werd perfect door garage Voskuilen Houten verholpen zodat we veilig op vakantie konden !! Auto werd gewassen en van binnen gestofzuigd afgeleverd !! Voor mij maar 1 garage en dat is Voskuilen !!!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie review, en graag tot de volgende keer.

Een uitmuntend garage bedrijf

Door problemen met een elders gekochte Opel Corsa bij deze garage geweest waar alles op alles gezet werd om de problemen te verhelpen. Een uitmuntend bedrijf met veel persoonlijke aandacht. Deze garage kan ik iedereen aanraden. H Peek Nieuwegein

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage Auto Voskuilen B.V. De Redder in Nood!

Van de week stond ik ineens met pech onderweg op de uitvoegstrook ergens midden in Houten na het maken van een noodstop. Eddy (Renault Zoe(y)) maakte rare geluiden bij het remmen en remde ook niet meer zo lekker. Dan eerst maar stoppen en kijken wat er aan de hand is voor er meer schade ontstaat. Nog aan het bijkomen van de schrik, gevaren driehoek gepakt en daar stond ineens uit het niets Henk van Vakgarage Auto Voskuilen voor me. Henk vroeg eerst hoe het met mij was en daarna ging alle aandacht uit naar Eddy. Achter Henk aangereden naar Vakgarage Auto Voskuilen waar ik werd voorzien van een bakkie thee en ze even naar Eddy hebben gekeken. Henk is daarna met mij nog een proefritje gaan maken om te kijken of ik mijn weg weer veilig kom vervolgen. Vakgarage Auto Voskuilen B.V. voor mij De Redder in nood! Dankjewel voor jullie goede zorgen!

• Faciliteiten wachtruimte

Zo kom ik zeker weer terug!

Geeneens klant, maar toch hebben ze keurig de lakschade door vogelpoep knap weggewerkt en zijn en passant met de stofzuiger door de auto; en dat allemaal voor niets! Ik weet zeker als ik ooit nog eens wat krijg, als betalende klant weer terugkom. Firma Voskuilen, jullie snappen het!

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen.

Ik heb kort geleden mijn auto bij de Vakgarage Voskuilen gekocht. Ondanks dat ik een "goedkope" auto zocht, werd ik net zo vriendelijk geholpen als ieder ander. Dennis is een geduldige man, die echt oprecht de tijd voor je neemt. De auto is snel, schoon en prachtig afgeleverd. Vakgarage Voskuilen bied een kers op de taart door de kleine sympathieke dingen. Van een kop koffie, tot een grapje, tot een strik op je auto bij het ophalen en een doosje pepermuntjes in je nieuwe auto. Ook na de verkoop blijft Vakgarage Voskuilen betrokken en werd ik gebeld om te vragen of alles nog steeds naar wens was. Kortom: fantastische service en een hele goede ervaring van het kopen van mijn eerste auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie review en voor het fijne contact! Wij wensen je heel veel rijplezier in jouw nieuwe auto!

plezierige en professionele dienstverlening

Ik kan iedereen aanraden om bij Autovoskuilen een auto te kopen; ik werd niet alleen plezierig ontvangen, ook de hele sfeer in het bedrijf straalt vertrouwen uit; bovendien nam de heer Henk Voskuilen alle tijd om mij een aantal zaken uit te leggen; ik zal mijn Mini Clubman daar dan ook in onderhoud geven ondanks dat ik in amsterdam woon

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie woorden en veel plezier met de fantastische Mini Clubman een uitzonderlijk exemplaar! Wij zijn vereerd dat u het onderhoud bij ons wilt doen. Wij zorgen graag voor een gratis vervangende auto mocht het zo ver zijn.

Nooit eerder met Vakgarage Voskuilen contact gehad, maar alle lof!!!

Wij zijn heel tevreden en alles was goed geregeld toen we de auto opgehaald hebben

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u wel voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop. Wij zijn u ook van dienst na de verkoop. :)

Niet professioneel, niet zo gastvrij

Ik wilde een nieuwere Saab 9-5 kopen en mijn oudere (1 jaar en 3 maanden ouder) met ca 55000 meer km inruilen na proefrit. Per internet wilde de verkoper geen inruilprijs noemen. 65 km gereden van huis uit. Hoewel niet super ontvangen mocht ik proefrijden. Proefrit beviel wel. Intussen mijn auto gekeurd voor inruil. Zo genaamd storing automatische bak dus wilden ze niet inruilen. Mijn auto is helemaal OK en 100% onderhouden. Net mijn APK gehad. Waarom deze houding onbegrijpelijk. Dit bedrijf is niet aan te bevelen! Goede mening van andere klanten niet te kontroleren op waarheid. Wel is tegen betaling mijn H7 lamp vervangen. Dit was ok dus!

• Locatie

Bedankt voor uw review Lorenzo G. Uw mening is voor ons van groot belang en deze telt zeker. Ik heb u telefonisch al diverse malen mijn excuses voor uw ervaring aangeboden en het feit dat u voor niets naar ons toegereden bent, en beterschap voor de toekomst gewenst. Daarom nogmaals mijn excuses ik hoop dat u deze aanvaard. Ernestine Voskuilen

Zoals altijd gastvrij ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. Mijn auto moest een grote beurt en de schokdempers en stabilisatiestangen werden o.a vervangen. Ook 2 nieuwe banden aan de voorzijde. Aan het eind van de middag kon ik de auto weer ophalen, gewassen en gestofzuigd stond hij klaar. De volgende dag een behoorlijke rit gemaakt naar mijn werk en het was alsof ik weer in een nieuwe auto reed! Zo merkte ik dus goed dat de werkzaamheden die gedaan zijn ook echt nodig waren. Het verschil met ervoor was namelijk behoorlijk groot qua rijcomfort. De slijtage van onderdelen gaat natuurlijk heel geleidelijk, dat heb je eigenlijk niet goed in de gaten. Dus top dat er, met altijd eerst telefonisch overleg, vakkundig wordt geadviseerd welke werkzaamheden te laten verrichten. Dat advies bleek ook nu weer helemaal te kloppen! Ik ben super tevreden!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Irene, Wat fijn dat je het goed merkte dat de auto weer helemaal top was! Daar doen we het voor. Team Auto Voskuilen

Niet zo best

Na een jaar de auto hebben gekocht bij jullie kwamen er na de eerste keuring+ onderhoudsbeurt dingen aan het licht die wij nu moesten betalen maar dus dan verleden jaar met afleveren niet goed nagekeken blijken te zijn. Vind ik wel erg veel geld.

Snelle service

Snelle service!

Twijfelachtig

Aankoopkring laten doen , er waren onjuistheden opgeschreven ..bv oliepeil en dacht remvloeistof zouden niet op peilzijn geweest terwijl auto 2 dagen eerder beurthad gehad....dan denk ik als je in de boordcomp. Kijkt , dan had je de juiste info gehad ...waardoor ik ga twijfelen of de rest van de keuring wel gedaan is zoals het eigenlijk hoort ! Banden moeten uitgelijnd worden , deze zijn bij jullie gekocht en dan neem ik aan dat deze dan ook meteen goed worden uitgelijnd enz ...

Ze dachten met me mee tijdens de ijzel

Ik had een APK gepland afgelopen maandag, maar het was natuurlijk precies die ochtend code rood i.v.m. de ijzel. Ik durfde de weg niet op. Het weekend had ik al geprobeerd de garage te contacten, dat lukte niet i.v.m. weekend. Bij eerdere garages had ik de ervaring dat je dan maar een andere datum moet plannen, maar ja helaas wel 2 weken later want we zitten vol. Toen ik garage Voskuilen daarentegen aan de lijn kreeg maandagmorgen, kreeg ik te horen dat er al een haal en breng service onderweg was. Ik hoefde niet de weg op, en mijn auto werd toch onderhouden. Dát vind ik nou service en klantvriendelijkheid!

Meteen geholpen, heel vriendelijk

Wij worden altijd heel prettig geholpen bij deze garage waar we al meer dan 15 jaar komen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik zou in de mail een offerte krijgen, nooit gehad

Ik ben geweest voor mijn autobanden en ik zou in de mail een offerte krijgen. Ik ben gebeld en toen ik tegen de receptioniste zei ik gemaild wilde worden, zei ze dat dat goed zou komen, maar dat is nooit gebeurd.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank u wel voor uw review. Wij vinden het jammer dat u teleurgesteld bent. Er is hier sprake van een misverstand. Wij hebben u geprobeerd te contacteren via de telefoon en uw voicemail ingesproken om ontbrekende informatie te verkrijgen om een juiste offerte uit te brengen. Dit doen we alsnog met veel plezier. Wilt u dat wij u nogmaals bellen of neemt u zelf contact met ons op? Hopelijk kunnen we hiermee de lucht klaren.

Mijn auto op Schiermonnikoog via telefonische hulp van Auto Voskuilen weer aan de praat gekregen

In staccato stijl: Auto wekenlang stil gestaan op Schier wil niet starten, ook niet met een andere accu. Wegslepen door ANWB leek de enige optie. Toch Vakgarage Auto Voskuilen gebeld, waar mijn auto gekocht was. na overleg met de monteur werd ik snel teruggebeld, de analyse was het moest aan een zekering liggen. gelukkig kon ik de zekering vinden, inspecteren en weer terugzetten, waardoor het contactprobleem met die zekering hersteld was. Auto kon weer starten! tot mijn grote vreugde want ik had die volgende dag een belangrijke afspraak aan de "vaste wal". Kortom, service gericht vakmanschap, een plezier om dat mee te maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Veel aandacht en tijd voor ons

Aangezien het rare tijden zijn namen ze veel tijd voor ons. Perfect geholpen. We zijn super blij met de gekochte auto.

uitstekend

goede service en klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede voorlichting.

Ik ben heel tevreden over de service van deze garage. Goede voorlichting voordat met reparatie wordt begonnen. En heel fijn dat mijn auto zo heerlijk schoon is als ik hem op kom halen. Van binnen en van buiten en ruikt heerlijk fris. Alleen daarom breng ik hem graag naar Voskuilen.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen verholpen. Ruimte voor overleg / advies.

Twee keer in één maand geweest: apk en groot onderhoud. Na de eerste keer waren de problemen helaas nog niet verholpen. Nu wel. Auto heeft nog nooit zo goed gereden. Duur grapje, maar dan heb je ook wat. Garage (Kees) neemt de tijd en moeite voor uitvoerig overleg; wordt echt met je meegedacht. Had de leenauto een paar dagen. Was geen probleem. Ik ben zeer tevreden. Je kunt ook altijd snel terecht trouwens.

Top Bedrijf

Hier voel je de mentaliteit om er voor je te zijn

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd zeer goed en correct

Het is een zeer fijne correctie garage, Service is altijd meer dan top!