Vriendelijk geholpen, goede service!

Ik ben tevreden over de manier waarop ik geholpen word bij het onderhoud van de auto. Prettige behandeling en goede vakmensen.

Uitstekend, goede service

De monteur gaf duidelijk aan wat er gebeuren moest, en tevens informatie over de staat van de auto

Klantgericht, fijne mensen.

Ze doen niet moeilijk over garantie. De keerring van mijn achteras bleef na reparatie lekken. Onder garantie hebben ze er grondig naar gekeken. Het bleek dat er een afstandsring ontbrak. Aangezien deze niet snel geleverd kon worden hebben ze er eentje op maat laten draaien. Dat bleek onder garantie te vallen. Voor de zekerheid mag ik na twee weken het even laten checken. Ik ben onder de indruk van hun klantvriendelijkheid. Top service van Voskuilen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en duidelijke communicatie. Geen verrassingen

Bijzonder goed

Prima service. Wagen stond glimmend en schoon op me te wachten. 1 punt mogelijk een verbetering, loop vd eerste keer mee naar het vervangend vervoer om ebt uitleg te geven.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Duidelijke PO vooraf.

Heldere communicatie, goed werk geleverd

Heldere communicatie, goed werk geleverd

• Faciliteiten wachtruimte

Een snelle reparatie van een lekke band binnen een half uur is een klantgerichte houding, die zeer o

Om 08.00 uur gemeld, dat ik een lekke band had, die nog dezelfde ochtend gerepareerd zou moeten worden, omdat ik de auto dan nodig had en geen alternatief had. Daar is prima in voorzien: ik kon direct komen en wachten op de reparatie.

Fijne service

Kon snel terecht voor een check; toch fijn gevoel zo voor de vakantie.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Netjes contact, goede service.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gebruikte auto gekocht bij Voskuilen, vanaf het moment van bezichtigen t/m de koop was alles uitstekend geregeld en wordt je goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, vakkundig en servicegericht.

Voskuilen staat echt voor je klaar: denkt in oplossingen ipv problemen, geeft goede uitleg, denkt mee met de klant, is vriendelijk en behulpzaam. Goede communicatie en hele fijne service!

Redelijk

Ben geschrokken van de rekening die was echt heel duur.de reparatie is wel in orde. Maar toen ik ging afrekenen werd ik heel onbeleefd behandeld door de persoon die dit met mijn afhandelde het was echt afrekenen en weg wezen. Ook heb ik een gedeelte cash betaald en moest daarna weer terug komen omdat meneer nog niet had getekend ook dit kwam heel nors over heb hier zo een naar gevoel van overgehouden dat ik heb besloten dat ik hier nooit geen zaken meer wil doen. Een zeer teleurgestelde klant.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer Wim, Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat u het zo heeft moeten ervaren, ten tweede wil ik u bedanken dat u de tijd en moeite genomen heeft om deze review te schrijven waarin u dit aan ons laat weten, wij gaan de desbetreffende medewerker hier op aan spreken, want op deze manier word er niet met onze klanten omgegaan. nogmaals onze excuses

Topservice

Bij deze garage weten ze wat service is. Toen ik mijn auto kocht, gaven ze aan dat zij service heel belangrijk vinden. In de jaren daarna hebben ze dat ook echt bewezen. Ondanks dat ik wat verder weg woon, ga ik voor elke beurt of “probleem” terug naar deze garage. Maken ook geen problemen met garantie-afspraken én een telkens een schone auto als ik hem weer op haal. Bedankt!

Goede service vriendelijke mensen

Ik werd snel geholpen

Service next level

Sinds een aantal jaren verzorgt Voskuilen het onderhoud van mijn auto. Netjes, goede communicatie en bovendien een veilig gevoel als ik weer de weg op ga.

Altijd goed!

Iedereen is altijd vriendelijk, al mijn vragen worden goed beantwoord. Ze zijn altijd professioneel en dankzij het goed betaalbare onderhoudsplan is zelf een grote beurt goed betaalbaar.

Snel en goed geholpen

zeer goede service

na aankoop auto waren er verschillende problemen met de auto alles is keurig en netjes verholpen geweldige service

Prima gedaan

Op tijd benadert voor de keuring. Op de dag netjes gebeld voor overleg over jullie waarnemingen. Auto werd keurig gezogen gewassen weer aangeboden. Over het aandachtspunt “geluid van zich zelf instellende linker voorkoplamp” heb ik niks meer vernomen. Dan was het cijfer een 9 geweest. Het cijfer had een 10 kunnen zijn als de monteur die aan de auto gewerkt heeft bij het ophalen van de auto even kort verteld wat zijn ervaringen waren. Geeft vertrouwen.

• Faciliteiten wachtruimte

Reparatie aan spoiler achterkant, prima verholpen

GEWELDIG

De service die ik gekregen heb, heb ik nog nooit meegemaakt. Garage Voskuilen is goed, zeer goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Minder service als ik verwacht had.

Bel voor alleen apk, en toch aansturen per telefoon op kleine beurt. Afgelopen jaar nog geen 2000 km gereden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste meneer Henrikus, hartelijk dank voor uw feed-back. Wij begrijpen uw reactie, echter omdat wij onderhoud volgens fabriekspecificaties bieden aan onze klanten hoort daar minimaal 1x per jaar een nieuw oliefilter en olieverversing bij. Daarom geven wij dit altijd aan. Het is uw goed recht om dit wel of niet te doen. Een auto die veel stilstaat heeft soms meer te lijden dan een auto die regelmatig rijdt. Het spijt ons dat dit u verkeerd gevallen is. Hopelijk mogen wij het de volgende keer opnieuw proberen.

Goed en duidelijk geregeld

Flexibel, leuke mensen, duidelijke afspraken.