Snel en vriendelijk

Snelle service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven! Dit vindt ons team erg leuk. Graag tot de volgende keer!

Ik kom nog niet zolang bij deze garage, maar ik wordt altijd erg vriendelijk en netjes behandeld. Ik spreek natuurlijk via de receptie, Robin, en hij is altijd even correct en vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Namens Robin hartelijk dank voor het compliment! We hopen u volgende keer opnieuw te zien. Tot dan!

Vlot, meedenkend, v riendelijk

Gezien gereden km werd een kleine beurt geadviseerd ipv alleen een zomercheck, die direct uitgevoerd kon worden. Prijs vond ik aan de hoge kant. Bij ophalen nog vriendelijk geholpen met instellen navigatie (stem).

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Door de zomercheck en de onderhoudsbeurt weet u zeker dat de auto zomer ready is :) We helpen u graag als u nog vragen heeft tijdens het ophalen van de auto. Bedankt voor uw review!

Goede garage en heerlijk Geven aan wat er echt moet gebeuren

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor deze review! Door de klant vooraf te informeren over de kosten van een reparatie of onderhoudsbeurt komt u niet voor verassingen te staan als u de auto weer bij ons ophaalt. Tot ziens!

Super service!

Ik was te laat door mijn eigen vergissing , maar er werd alle moeite gedaan om ons toch te helpen. Wat niet had gehoeven maar waar ik wel enorm blij mee was.

• Faciliteiten wachtruimte

We denken graag mee om u alsnog te kunnen helpen. Bedankt voor de review en tot het volgende bezoek!

Snel en prettig contact en adequate service

We konden bij deze garage terecht om naar onze auto te kijken. Dat contact verliep soepel en het werk is ondanks grote drukte ingepland. Fijne afhandeling en contact.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor de review! We hopen u in de toekomst opnieuw te zien.

Woorden schieten te kort! Inmiddels heb ik mijn tweede auto in ontvangst mogen nemen van dit kalenderjaar. Het is ongekend hoe snel Auto Voskuilen kan schakelen, en alles perfect regelt. Twee bizar strakke autos, volledig naar wens. Aan iedereen van Team Voskuilen, Bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Het is een compliment voor ons team dat wij u dit jaar al twee auto's hebben mogen afleveren. Dankuwel voor de mooie review en het compliment en we zien u graag bij de derde auto ;) Tot ziens!

Auto is goed gerepareerd en ze hebben de auto zelfs gereinigd.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw review! Wij maken de auto graag van binnen voor u schoon nadat deze in de werkplaats is geweest en verzorgen de auto daarnaast met een heerlijke massage door onze rollers. :) Tot ziens!

Goede service!

Ik ben weer heel goed geholpen door zowel de receptie -als de garagemedewerkers! Snelle en goede service waardoor ik weer snel op weg was!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat een mooie review! Team Voskuilen wordt hier erg blij van. Tot de volgende keer!

Snel, goed en goede communicatie

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat een leuke review! Graag voeren we in de winter ook onze wintercheck voor u uit. Tot dan!

Zeer vriendelijk en klantgericht

Vakkundig de schuifdeur gerepareerd en de prijs viel enorm mee

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de hele leuke review! Dit soort reviews maken onze dag. Tot de volgende keer!

Zoals altijd

Zoals altijd

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat een mooie review! Wij hopen nog jaren voor uw auto te mogen zorgen. Liefs team Voskuilen

Nette garage die zich aan de afspraken houdt

Vriendelijke en vakkundige medewerkers

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste meneer Sandifort, bedankt voor de review! Namens het hele team wensen wij u veel plezier met de Kia en wij hopen u bij de volgende onderhoudsbeurt weer te mogen verwelkomen!

Altijd goede service

Vriendelijk personeel en doen alles om je te helpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de review! Wij doen er iedere dag alles aan om onze klanten tevreden te houden. Fijn om dat terug te lezen in uw review!

Helemaal top!

Wij zijn ontzettend blij met de service van Vakgarage Auto Voskuilen B.V. Afspraken worden nagekomen, fijne communicatie, deskundig en goede service. Wij komen zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie review! Uiteraard wordt deze teruggekoppeld binnen ons team. Hopelijk mogen wij u volgende keer weer verwelkomen! Tot dan :)

Heel prettig geholpen

Duidelijkheid over de tijd en kosten vooraf.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de review! We geven de klant graag door wat de kosten voor de reparatie zijn en zodra de klant akkoord is gaan wij over tot reparatie. Dit zorgt ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan. Graag verwelkomen wij u de volgende keer weer. Tot dan!

Snel en vakkundige service.

Bij de KIA garage kon ik geen hulp krijgen voor het uitlezen van een engine-check foutmelding. Daarvoor moest ik van hun weken wachten voor een normale afspraak. Bij Voskuilen kon ik hiervoor nog dezelfde dag terecht. Vervolgens een afspraak gemaakt om de boosdoenende sensor te laten vervangen, en dat kon ook op korte termijn. Gelijk de onderhoud en APK door Voskuilen laten uitvoeren, en mijn auto is weer pico bello, de koplampen ook mooi gepolijst, en de auto schoongemaakt van binnen en buiten. Hartelijk dank!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om zo'n mooie review van u te mogen ontvangen! Graag zien wij u volgende keer weer terug voor het onderhoud en de APK. Dan krijgt u de auto uiteraard weer schoongemaakt van ons terug! Tot de volgende keer!

Goede garage maar mis de puntjes op de i

Bij onderhoudsbeurt gevraagd of men de klok/tijd van de navigatie goed kon zetten, Bij ophalen gevraagd of dit gelukt was. Geen opmerkingen op het rapport dus moet goed zijn. Helaas staat de klok van de navigatie nog steeds niet goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw review. Excuses namens ons dat het goedzetten van uw klok wegens een miscommunicatie en aanname (intern) niet is opgepakt en dus verkeerd aan u teruggekoppeld is. Wij hebben dit intern besproken, zodat dit niet meer gaat gebeuren. Van mijn collega heb ik vernomen dat het inmiddels op locatie alsnog voor u geregeld is. Met vriendelijke groet, Team Voskuilen

Met een beetje “schaamte” zeg ik/wij Prima, zoals verwacht.

Zomercheck ingepland en gedaan zoals afgesproken, zelfs met onverwachte klacht voor de garage, meteen actie en ook dat in de dezelfde afspraak opgelost. Altijd vriendelijk, leuk personeel en de auto ziet er weer netjes uit!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor de review. We stofzuigen en wassen de auto graag voor onze klanten zodat u weer met een schone auto op pad kan! Tot de volgende keer!

Komt de afspraak goed na

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de mooie review! Wij zijn blij met het compliment over onze service en helpen u de volgende keer graag weer. Tot ziens!

gewoon goed zoals altijd

zie boven

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zo goed en klantvriendelijk.

Echt, alles is perfect bij deze garage! Zeer deskundig, altijd transparant. Hun service kent geen grenzen. Nog nooit dit waanzinnige gevoel gehad bij een garage.

Prima werkplaats maar

Werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Wel is de prijs voor uitgevoerde werkzaamheden aan de hogere kant, vraag van te voren om specificatie van kosten en doe een vergelijkende check met andere garages. In discussie gaan heeft geen zin, naar de klant wordt niet geluisterd, sterker hij wordt in de rede gevallen.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Uiteraard is iedereen vrij in het kiezen van een garagebedrijf en desgewenst geven wij een offerte van tevoren af. Wij berekenen onze prijzen op dezelfde manier als veel andere garagebedrijven, echter proberen wij transparant te zijn en splitsen daarom de beurt op de offerte en/of factuur. Oftewel wij zetten alles los op de offerte en/of factuur, zodat u precies ziet waarvoor u betaald en wat u betaald per factuurregel. Wij betreuren het dat u het uitlezen van de boordcomputer ziet als iets extra's (waar u onvrede over ging aan de balie en tijdens het telefoongesprek), terwijl dit iets is wat bij andere garages ook berekend wordt, echter zit dit dan in het totaalbedrag van de onderhoudsbeurt. Wij luisteren graag naar u, maar leggen u ook graag uit waarom er meer (regels) op de factuur lijkt te staan. Dit was tenslotte ook uw vraag. Mocht u nog vragen hebben dan geven wij daar graag antwoord op.

schokdempertest

Ik was blij om kwaliteitsservice van deze plek te ontvangen

Prima!

N.v.t.