Goede service, vriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, betaalbaar. Auto hier gekocht en al was er een klein probleem na aankoop, geen gezeur en meteen gratis opgelost. Ik kan Voskuilen aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top. Energiekrijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel eigenaar als medewerkers zijn zeer betrokken bij de aankoop. Goede sfeer en voor zover ik kan beoordelen na een aankoop heel bekwaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate klantvriendelijk en gedreven om de geconstateerde - en kennelijk ingewikkelde - storing voor eens en voorgoed te repareren. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nog nooit zo\'n hoge rekening gehad bij een garagebedrijf! Er moest dan ook heel wat vervangen worden en dat ik een Mini rij, maakt het blijkbaar ook duurder. Wat ik enorm heb gewaardeerd is dat Henk (de eigenaar) me persoonlijk belde om het door te spreken, meteen begreep dat het een flink bedrag is voor ons en hij bood aan het in termijnen te mogen betalen. Verder dachten ze ontzettend mee, dus stelden voor de APK ook meteen (gratis!) mee te nemen, zodat ik voorlopig niet meer naar de garage hoef. Ze wilden de auto wel bij mijn thuis om komen wisselen, omdat ze hadden onthouden dat ik tob met rugklachten. En uiteraard kreeg ik \'m ook weer schoon (binnen & buiten) mee terug. Dus naast vakmanschap en ook medemenselijkheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 4 mei 2019 bandenwissel. \r\n\r\nDoor een fout op de Profile website, was mijn afspraak nurt aangekomen bij de vestiging. Ik ging weer weg met een afspraak voor een nieuwe datum, want vandaag was echt niet meer mogelijk. \r\n\r\nNa 3 minuten werd ik opgebeld door de eigenaar. Als ik om zou keren, kreeg ik een leenautootje mee en zouden ze de wissel in de loop van de dag doen. \'S middags netjes de auto weer omgeruild. \r\n\r\nProblemen kunnen overal voorkomen, het gaat erom hoe je ze oplost. Bedankt Henk voor de super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb gisteren, 1/5/19, een recensie geschreven over mijn ervaringen met mijn auto op 30/4. Er waren voor mij een aantal zaken die naar mijn mening niet goed waren gegaan. Gisteren middag belde Henk Voskuilen mijn hierover op. Wij hebben mijn opmerkingen besproken het bleek dat er sprake was van communicatieproblemen. Ik was niet voldoende op de hoogte gebracht van enige punten. Henk heeft mij uitgebreid en duidelijk verteld hoe e.e.a. in elkaar stak. Een voorbeeld van hoe je met elkaar om moet gaan!! Mijn problemen werden daardoor snel opgelost en er is geen enkele weerstand meer in onze relatie, het is weer zoals het al ca. 20 jaar is geweest: heel prettig en voorbeeld van klantvriendelijkheid!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik wordt altijd prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom Supersnel en vakkundig geholpen. Flexibele \"jongens en meisjes\" daar bij Van Voskuilen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf geeft het gevoel dat de auto en mens op 1 en 2 staan en koffie op 3 en koekjes op 4 en helemaal achteraan het begrip winst omdat het noodzakelijk is. Zeer positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, persoonlijk en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelet op mijn ervaring als klant, in de loop van 53 jaar, met zeven verschillende garagebedrijven wil ik nooit meer een andere garagist.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes werk geleverd, maar wel duur.

Over Auto Voskuilen B.V.

Filter op Taal