Vriendelijke mensen en goede service.

Vriendelijk geholpen, goed doorgesproken wat er moest gebeuren. Goede service.

• Showroom

prettige en snelle service

Jammer dat is zowel als van Voskuilen en profile mailtjes krijg over afspraken maken en onderhoud plegen. Dat de afspraak die ik via de eerste mail maakte niet gelukt was. Overigens met 100% goede service opgelost. Blijft verwarrend

• Showroom N.v.t.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima service, vriendelijke medewerkers.

Enige puntje van kritiek is het stofzuigen van de auto. Dit was niet goed gedaan. Verder prima op orde.

Weer top, net als altijd

Binnen komen om een lampje te verwisselen, en in no time wordt het geregeld, top

Service!!!

Ontzettend goede service en klantvriendelijk.

Perfecte bedrijf

Vriendelijke medewerkers, klantvriendelijk, zoeken naar oplossingen. Ik ben zeer gesteld op klant vriendelijkheid, m.b.t. service etc. Dat wil niet zeggen altijd gratis maar klant helpen op de eerste plaats. Ik hoor dit ook van anderen die een auto bij Voskuilen hebben gekocht

Zoals altijd uitstekend, maar nu met 1 klein smetje

Bij Voskuilen is het altijd goed en eerlijk. Waar voor je geld. Nog steeds ! Deze keer 1 klein smetje. Waarschijnlijk staat er al standaard op de rekening dat de auto gratis gewassen en gezogen wordt.......omdat dit altijd gebeurd. Helaas bij mijn cabrio niet, merkte ik toen ik thuis kwam. Kan me het enigszins voorstellen.....cabrio gaat wat moeilijk in de wasstraat. Wat mij betreft ook geen halszaak. Alleen een tip om een volgende keer even te checken of auto ook werkelijk is gewassen en gezogen.

Week te vroeg voor afspraak, woden we toch gelijk geholpen, topservice!

Aanschaf gebruikte auto

Super fijne garage! Top service, een garage om iedereen aan te raden😊

Kleine storing snel en goed opgelost

Kleine lekkage bij de diesel pomp als service verholpen ( zonder kosten) en de auto nog even gewassen ook

Zeer service gericht.

Voskuilen denkt mee met de klant. Ze zijn erg service gericht. In de middag een probleem met de brandstoffilter, en nog een bijkomend probleem. Direct naar Houten gereden en de zelfde middag is het nog verholpen, zonder afspraak of telefoontje. Prijs en ontstane onkosten worden netjes voorgelegd en besproken. Erg goed!!!

Perfecte service.

Was de afspraak totaal vergeten, maar na een reminder via de mail van hun kon ik de auto alsnog brengen. Klasse.

snel, vakkundig en behulpzaam

Ik kwam voor een vakantiebeurt, goede vragen vooraf en snelle service

Goede service en deskundig, vriendelijk personeel

Recent een occasion gekocht bij Voskuilen. De auto bevalt prima en nu iets meer dan een halfjaar later de airco laten servicen. Uit de check bleek dat de aircopomp het had begeven, wat flink wat kosten met zich meebrengt. Voskuilen heeft dit volledig gratis gerepareerd omdat ze het ook vervelend vonden dat dit net buiten de garantie van een half jaar viel. Wat een top service!

We hebben een Peugeot 107 gekocht uit 2011. We werden net zo behandelt als iemand die een nieuwe auto kocht. Met kaart voor het raam dat we de auto hadden gekocht en een.grote strik erop. Hele goede gesprekken voor de koop gehad. 2 weken na aankoop hebben ze nog een keer gebeld of de auto beviel. Super service en hele aardige mensen. Echt een aanrader.

Autobedrijf Voskuilen in Houten heb ik ervaren als een top bedrijf.

Zeer klantgericht. Denkt vanuit de positie van de klant. Vriendelijk en vakkundig met een duidelijk verhaal. Absoluut een bijzonder goed bedrijf waaraan je je auto in vertrouwen uit handen kunt geven.

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service. Altijd zeer tevreden.

Net even meer moeite doen om casus helder te krijgen.

Bij onduideljkheid over wel of geen zomer- en winterbanden op eigen velgen wordt er de moeite genomen om een dubbele check uit te voeren. Bij juiste constatering over de aanwezigheid van zowel winter- als zomerbanden met velgen wordt dit keurig verekend en opgelost.

Goede service, vriendelijke mensen

Al jaren auto’s in onderhoud bij voskuilen, ook schade aan auto laten repareren. Er wordt altijd duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is en wat ze willen doen, alles in overleg. Henk is in alles duidelijk en ik vind de service top, zal daar voorlopig zeker terug blijven komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, betaalbaar. Auto hier gekocht en al was er een klein probleem na aankoop, geen gezeur en meteen gratis opgelost. Ik kan Voskuilen aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top. Energiekrijk.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Auto Voskuilen B.V.