Zo goed en klantvriendelijk.

Echt, alles is perfect bij deze garage! Zeer deskundig, altijd transparant. Hun service kent geen grenzen. Nog nooit dit waanzinnige gevoel gehad bij een garage.

Prima werkplaats maar

Werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Wel is de prijs voor uitgevoerde werkzaamheden aan de hogere kant, vraag van te voren om specificatie van kosten en doe een vergelijkende check met andere garages. In discussie gaan heeft geen zin, naar de klant wordt niet geluisterd, sterker hij wordt in de rede gevallen.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Uiteraard is iedereen vrij in het kiezen van een garagebedrijf en desgewenst geven wij een offerte van tevoren af. Wij berekenen onze prijzen op dezelfde manier als veel andere garagebedrijven, echter proberen wij transparant te zijn en splitsen daarom de beurt op de offerte en/of factuur. Oftewel wij zetten alles los op de offerte en/of factuur, zodat u precies ziet waarvoor u betaald en wat u betaald per factuurregel. Wij betreuren het dat u het uitlezen van de boordcomputer ziet als iets extra's (waar u onvrede over ging aan de balie en tijdens het telefoongesprek), terwijl dit iets is wat bij andere garages ook berekend wordt, echter zit dit dan in het totaalbedrag van de onderhoudsbeurt. Wij luisteren graag naar u, maar leggen u ook graag uit waarom er meer (regels) op de factuur lijkt te staan. Dit was tenslotte ook uw vraag. Mocht u nog vragen hebben dan geven wij daar graag antwoord op.

schokdempertest

Ik was blij om kwaliteitsservice van deze plek te ontvangen

Prima!

N.v.t.

Persoonlijke service, sympathieke medewerkers

En de auto weer schoon terug gekregen na het onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte

Dankuwel voor uw review! Na de onderhoudsbeurt maken wij de klantenauto's schoon en krijgen ze een heerlijke massage van onze rollers in de wasstraat. Hopelijk mogen wij u volgende keer weer verwelkomen in onze werkplaats. Tot ziens!

Klantvriendelijk en kennis komen hier samen.

Klantvriendelijkheid ziet hier in vezels van het gehele bedrijf, van receptie tot monteur. De koppeling van onze auto werd keurig en snel vervangen. Echt een fijn bedrijf waar je auto in goede handen is.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de review! Uw review zorgt voor een extra boost motivatie voor alle medewerkers van ons team. Graag zien wij u de volgende keer terug. Tot dan!

Een hele prettige en vakkundige garage om te komen

Deskundig personeel. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Vriendelijk personeel. Ik heb het gevoel dat mijn auto hier in meer dan goede handen is. Ik raad iedereen deze garage aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de mooie review! Ons team staat bij het volgende werkplaatsbezoek uiteraard weer voor u klaar. Tot dan!

Prima garage

Klantvriendelijkheid is uitstekend

• Locatie N.v.t.

Uitstekende service

Goede service komen afspraken na en zijn bereid om snel problemen op te lossen. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Goed geholpen.

Alles is naar behoren verlopen. Vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Minder goed dan voorheen.

De jongeman die ik 's morgens aan de telefoon had, probeerde me iets aan te smeren wat niet nodig was. Voorheen sprak ik met mensen die kennis van zaken hadden en niet met gladde verkooppraatjes kwamen. Toen ik m'n auto kwam halen werd ik wel keurig geholpen. Helaas was die jongen er niet meer, want die had ik nog wel even toegesproken. Hopelijk was dit een incident.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Voskuilen levert goed werk af, houdt zich aan de afspraken, klantvriendelijk

De onderhoudsbeurt van mijn auto werd volgens de voorschriften van Mercedes uitgevoerd. Ik werd netjes thuisgebracht en weer opgehaald, De monteurs deden alles om mijn auto weer in topvorm te brengen. Er moest een nieuwe accu in en de ruitenwissers moesten vervangen worden hoewel er pas enkele maanden nieuwe ruitenwissers gemonteerd waren. Omdat ze niet goed waren werden ze toch vervangen en dat hoorde onder de garantie. Vriendelijk personeel aan de balie en ik werd heel goed geholpen door Robin.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk ontvangen en de service is super.

Hebben met een goed gevoel onze aankoop bij jullie gedaan.

Onderhoud in vertrouwde handen

De auto heeft weer een servicebeurt gehad. Vooraf werd duidelijke informatie verstrekt wat hier standaard onder valt en wat extra is, maar goed is voor de levensduur van de auto. De auto stond weer netjes gewassen op me te wachten.

goed, prettig in omgang

alle lampen nagekeken, en toch was er nog het lampje nog kapot bleek daarna. Maar ik werd wederom snel en prettig geholpen. Klein misverstand

Serieus ,behulpzaam, en correct

Heel vriendelijk.

Goed geholpen

Vriendelijke en efficient

Top bedrijf

Gaat altijd goed Alles volgens afspraak Ga zo door

Goede service en hulpvaardigheid

auto is gewassen en men hielp bij het vastmaken van de aansluiting voor de fietsdrager

• Faciliteiten wachtruimte

Hele prettige manier van omgaan met

Wordt keurig behandeld. Allemaal even vriendelijk en correct

Prettige service

Werd weer vlot en vakkundig geholpen!

Excellent

Al jaren trouwe klant en tevreden over de service. Deskundig en vriendelijk, goede combinatie.

fantastisch

Adequaat reageren en op de hoogte houden van de afhandeling

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw reactie! Als het tegen zit en een onderdeel is niet snel of de zelfde dag leverbaar dan zorgen wij dat u hiervan op de hoogte wordt gesteld.

Klant en servicegericht

Mijn auto weer gebracht voor de jaarlijkse APK en een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Zoals altijd is dit weer prima gedaan voor een schappelijke prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

De auto schoon en goed na gekeken weer terug

De auto opgehaald en goede kleine beurt en apk schoon in de middag weer terug en voor een redelijke prijs

• Locatie N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Lange schaft 24

3991 AP Houten

030 636 2090

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.