Zeer professioneel en vriendelijk geholpen.

Ik heb kort geleden mijn auto bij de Vakgarage Voskuilen gekocht. Ondanks dat ik een "goedkope" auto zocht, werd ik net zo vriendelijk geholpen als ieder ander. Dennis is een geduldige man, die echt oprecht de tijd voor je neemt. De auto is snel, schoon en prachtig afgeleverd. Vakgarage Voskuilen bied een kers op de taart door de kleine sympathieke dingen. Van een kop koffie, tot een grapje, tot een strik op je auto bij het ophalen en een doosje pepermuntjes in je nieuwe auto. Ook na de verkoop blijft Vakgarage Voskuilen betrokken en werd ik gebeld om te vragen of alles nog steeds naar wens was. Kortom: fantastische service en een hele goede ervaring van het kopen van mijn eerste auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie review en voor het fijne contact! Wij wensen je heel veel rijplezier in jouw nieuwe auto!

plezierige en professionele dienstverlening

Ik kan iedereen aanraden om bij Autovoskuilen een auto te kopen; ik werd niet alleen plezierig ontvangen, ook de hele sfeer in het bedrijf straalt vertrouwen uit; bovendien nam de heer Henk Voskuilen alle tijd om mij een aantal zaken uit te leggen; ik zal mijn Mini Clubman daar dan ook in onderhoud geven ondanks dat ik in amsterdam woon

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor de mooie woorden en veel plezier met de fantastische Mini Clubman een uitzonderlijk exemplaar! Wij zijn vereerd dat u het onderhoud bij ons wilt doen. Wij zorgen graag voor een gratis vervangende auto mocht het zo ver zijn.

Nooit eerder met Vakgarage Voskuilen contact gehad, maar alle lof!!!

Wij zijn heel tevreden en alles was goed geregeld toen we de auto opgehaald hebben

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u wel voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop. Wij zijn u ook van dienst na de verkoop. :)

Niet professioneel, niet zo gastvrij

Ik wilde een nieuwere Saab 9-5 kopen en mijn oudere (1 jaar en 3 maanden ouder) met ca 55000 meer km inruilen na proefrit. Per internet wilde de verkoper geen inruilprijs noemen. 65 km gereden van huis uit. Hoewel niet super ontvangen mocht ik proefrijden. Proefrit beviel wel. Intussen mijn auto gekeurd voor inruil. Zo genaamd storing automatische bak dus wilden ze niet inruilen. Mijn auto is helemaal OK en 100% onderhouden. Net mijn APK gehad. Waarom deze houding onbegrijpelijk. Dit bedrijf is niet aan te bevelen! Goede mening van andere klanten niet te kontroleren op waarheid. Wel is tegen betaling mijn H7 lamp vervangen. Dit was ok dus!

• Locatie

Bedankt voor uw review Lorenzo G. Uw mening is voor ons van groot belang en deze telt zeker. Ik heb u telefonisch al diverse malen mijn excuses voor uw ervaring aangeboden en het feit dat u voor niets naar ons toegereden bent, en beterschap voor de toekomst gewenst. Daarom nogmaals mijn excuses ik hoop dat u deze aanvaard. Ernestine Voskuilen

Zoals altijd gastvrij ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. Mijn auto moest een grote beurt en de schokdempers en stabilisatiestangen werden o.a vervangen. Ook 2 nieuwe banden aan de voorzijde. Aan het eind van de middag kon ik de auto weer ophalen, gewassen en gestofzuigd stond hij klaar. De volgende dag een behoorlijke rit gemaakt naar mijn werk en het was alsof ik weer in een nieuwe auto reed! Zo merkte ik dus goed dat de werkzaamheden die gedaan zijn ook echt nodig waren. Het verschil met ervoor was namelijk behoorlijk groot qua rijcomfort. De slijtage van onderdelen gaat natuurlijk heel geleidelijk, dat heb je eigenlijk niet goed in de gaten. Dus top dat er, met altijd eerst telefonisch overleg, vakkundig wordt geadviseerd welke werkzaamheden te laten verrichten. Dat advies bleek ook nu weer helemaal te kloppen! Ik ben super tevreden!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Irene, Wat fijn dat je het goed merkte dat de auto weer helemaal top was! Daar doen we het voor. Team Auto Voskuilen

Niet zo best

Na een jaar de auto hebben gekocht bij jullie kwamen er na de eerste keuring+ onderhoudsbeurt dingen aan het licht die wij nu moesten betalen maar dus dan verleden jaar met afleveren niet goed nagekeken blijken te zijn. Vind ik wel erg veel geld.

Snelle service

Snelle service!

Twijfelachtig

Aankoopkring laten doen , er waren onjuistheden opgeschreven ..bv oliepeil en dacht remvloeistof zouden niet op peilzijn geweest terwijl auto 2 dagen eerder beurthad gehad....dan denk ik als je in de boordcomp. Kijkt , dan had je de juiste info gehad ...waardoor ik ga twijfelen of de rest van de keuring wel gedaan is zoals het eigenlijk hoort ! Banden moeten uitgelijnd worden , deze zijn bij jullie gekocht en dan neem ik aan dat deze dan ook meteen goed worden uitgelijnd enz ...

Ze dachten met me mee tijdens de ijzel

Ik had een APK gepland afgelopen maandag, maar het was natuurlijk precies die ochtend code rood i.v.m. de ijzel. Ik durfde de weg niet op. Het weekend had ik al geprobeerd de garage te contacten, dat lukte niet i.v.m. weekend. Bij eerdere garages had ik de ervaring dat je dan maar een andere datum moet plannen, maar ja helaas wel 2 weken later want we zitten vol. Toen ik garage Voskuilen daarentegen aan de lijn kreeg maandagmorgen, kreeg ik te horen dat er al een haal en breng service onderweg was. Ik hoefde niet de weg op, en mijn auto werd toch onderhouden. Dát vind ik nou service en klantvriendelijkheid!

• Deskundigheid N.v.t.

Meteen geholpen, heel vriendelijk

Wij worden altijd heel prettig geholpen bij deze garage waar we al meer dan 15 jaar komen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik zou in de mail een offerte krijgen, nooit gehad

Ik ben geweest voor mijn autobanden en ik zou in de mail een offerte krijgen. Ik ben gebeld en toen ik tegen de receptioniste zei ik gemaild wilde worden, zei ze dat dat goed zou komen, maar dat is nooit gebeurd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank u wel voor uw review. Wij vinden het jammer dat u teleurgesteld bent. Er is hier sprake van een misverstand. Wij hebben u geprobeerd te contacteren via de telefoon en uw voicemail ingesproken om ontbrekende informatie te verkrijgen om een juiste offerte uit te brengen. Dit doen we alsnog met veel plezier. Wilt u dat wij u nogmaals bellen of neemt u zelf contact met ons op? Hopelijk kunnen we hiermee de lucht klaren.

Mijn auto op Schiermonnikoog via telefonische hulp van Auto Voskuilen weer aan de praat gekregen

In staccato stijl: Auto wekenlang stil gestaan op Schier wil niet starten, ook niet met een andere accu. Wegslepen door ANWB leek de enige optie. Toch Vakgarage Auto Voskuilen gebeld, waar mijn auto gekocht was. na overleg met de monteur werd ik snel teruggebeld, de analyse was het moest aan een zekering liggen. gelukkig kon ik de zekering vinden, inspecteren en weer terugzetten, waardoor het contactprobleem met die zekering hersteld was. Auto kon weer starten! tot mijn grote vreugde want ik had die volgende dag een belangrijke afspraak aan de "vaste wal". Kortom, service gericht vakmanschap, een plezier om dat mee te maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Veel aandacht en tijd voor ons

Aangezien het rare tijden zijn namen ze veel tijd voor ons. Perfect geholpen. We zijn super blij met de gekochte auto.

uitstekend

goede service en klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede voorlichting.

Ik ben heel tevreden over de service van deze garage. Goede voorlichting voordat met reparatie wordt begonnen. En heel fijn dat mijn auto zo heerlijk schoon is als ik hem op kom halen. Van binnen en van buiten en ruikt heerlijk fris. Alleen daarom breng ik hem graag naar Voskuilen.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen verholpen. Ruimte voor overleg / advies.

Twee keer in één maand geweest: apk en groot onderhoud. Na de eerste keer waren de problemen helaas nog niet verholpen. Nu wel. Auto heeft nog nooit zo goed gereden. Duur grapje, maar dan heb je ook wat. Garage (Kees) neemt de tijd en moeite voor uitvoerig overleg; wordt echt met je meegedacht. Had de leenauto een paar dagen. Was geen probleem. Ik ben zeer tevreden. Je kunt ook altijd snel terecht trouwens.

Top Bedrijf

Hier voel je de mentaliteit om er voor je te zijn

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd zeer goed en correct

Het is een zeer fijne correctie garage, Service is altijd meer dan top!

Prettig en snel

Gemoedelijk ontvangst, ondanks corona maatregelen. Snel werd de auto naar binnen gereden en even snel was de controle uitgevoerd. Positief nieuws ik kon weer snel verder.

Topbedrijf

Hoe verleidelijk was de koop van een Q7 bij een autohandel in Hoogeveen. Garantie tot de bocht maar hij ziet er zo goed uit en die knullen komen zo betrouwbaar over.. dat kan niet fout zijn. Dus wel....! Garages Voskuilen ingeschakeld om er nog wat van te maken. En dat hebben ze gedaan met veel geduld en enthousiasme. Het mocht echter niet baten....tegen zo’n auto is geen garage opgewassen....het blijft een bodemloze put. Met dank aan Henk en Ernestine voor het juiste advies en een uitstekend aanbod voor een auto met wel garantie zijn we nu de trotse eigenaren van een BMW. Garage Voskuilen hebben wij leren kennen als zeer betrouwbaar, kundig, nakomen van afspraken en meer, vriendelijk personeel, korte lijntjes en dus een aanrader !

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren een prima en klantvriendelijke garage!!

Ik heb al doorgegeven aan Raymond wat niet gebeurd is en wel was afgesproken.

Topgarage

Auto gekocht. Mooie BMW. Ben er superblij mee. Op een hele fijne en ontspannende manier gegaan Beveel iedereen aan om hier een Een kijkje te nemen. Eigenaresse Ernestine doet het zeer goed met medewerking van Ass Dennis. Mooie zaak. Dus mensen uit Leiderdorp en omgeving ga eens kijken daar. !!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw lovende woorden, wij wensen u heel veel plezier met uw mooie BMW!

Vriendelijk en deskundig

Direct te woord gestaan en vlot tot een reparatie gekomen. Top.

"Top bedrijf"

Je wordt hier behandeld als een klant en krijgt het gevoel dat juist jij bijzonder bent. Zeer vriendelijke medewerkers in een goed en prachtig bedrijf. En juist in de autobranche is dat met mijn jarenlange ervaring bij verschillende dealers van automerken bijzonder te noemen.