Niet zo best

Na een jaar de auto hebben gekocht bij jullie kwamen er na de eerste keuring+ onderhoudsbeurt dingen aan het licht die wij nu moesten betalen maar dus dan verleden jaar met afleveren niet goed nagekeken blijken te zijn. En dan nog voor een onderhoudsbeurt 299 euro vragen dus moesten wij totaal ruim 460 euro betalen. Vind ik wel erg veel geld.

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Snelle service

Snelle service!

Twijfelachtig

Aankoopkring laten doen , er waren onjuistheden opgeschreven ..bv oliepeil en dacht remvloeistof zouden niet op peilzijn geweest terwijl auto 2 dagen eerder beurthad gehad....dan denk ik als je in de boordcomp. Kijkt , dan had je de juiste info gehad ...waardoor ik ga twijfelen of de rest van de keuring wel gedaan is zoals het eigenlijk hoort ! Banden moeten uitgelijnd worden , deze zijn bij jullie gekocht en dan neem ik aan dat deze dan ook meteen goed worden uitgelijnd enz ... Al met al rare uitslagen , en toch 150 euro betaald waarvoor ik achteraf toch twijfel of wel helemaal serieus is gekeurd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ze dachten met me mee tijdens de ijzel

Ik had een APK gepland afgelopen maandag, maar het was natuurlijk precies die ochtend code rood i.v.m. de ijzel. Ik durfde de weg niet op. Het weekend had ik al geprobeerd de garage te contacten, dat lukte niet i.v.m. weekend. Bij eerdere garages had ik de ervaring dat je dan maar een andere datum moet plannen, maar ja helaas wel 2 weken later want we zitten vol. Toen ik garage Voskuilen daarentegen aan de lijn kreeg maandagmorgen, kreeg ik te horen dat er al een haal en breng service onderweg was. Ik hoefde niet de weg op, en mijn auto werd toch onderhouden. Dát vind ik nou service en klantvriendelijkheid!

Meteen geholpen, heel vriendelijk

Wij worden altijd heel prettig geholpen bij deze garage waar we al meer dan 15 jaar komen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik zou in de mail een offerte krijgen, nooit gehad

Ik ben geweest voor mijn autobanden en ik zou in de mail een offerte krijgen. Ik ben gebeld en toen ik tegen de receptioniste zei ik gemaild wilde worden, zei ze dat dat goed zou komen, maar dat is nooit gebeurd.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank u wel voor uw review. Wij vinden het jammer dat u teleurgesteld bent. Er is hier sprake van een misverstand. Wij hebben u geprobeerd te contacteren via de telefoon en uw voicemail ingesproken om ontbrekende informatie te verkrijgen om een juiste offerte uit te brengen. Dit doen we alsnog met veel plezier. Wilt u dat wij u nogmaals bellen of neemt u zelf contact met ons op? Hopelijk kunnen we hiermee de lucht klaren.

Mijn auto op Schiermonnikoog via telefonische hulp van Auto Voskuilen weer aan de praat gekregen

In staccato stijl: Auto wekenlang stil gestaan op Schier wil niet starten, ook niet met een andere accu. Wegslepen door ANWB leek de enige optie. Toch Vakgarage Auto Voskuilen gebeld, waar mijn auto gekocht was. na overleg met de monteur werd ik snel teruggebeld, de analyse was het moest aan een zekering liggen. gelukkig kon ik de zekering vinden, inspecteren en weer terugzetten, waardoor het contactprobleem met die zekering hersteld was. Auto kon weer starten! tot mijn grote vreugde want ik had die volgende dag een belangrijke afspraak aan de "vaste wal". Kortom, service gericht vakmanschap, een plezier om dat mee te maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Veel aandacht en tijd voor ons

Aangezien het rare tijden zijn namen ze veel tijd voor ons. Perfect geholpen. We zijn super blij met de gekochte auto.

uitstekend

goede service en klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede voorlichting.

Ik ben heel tevreden over de service van deze garage. Goede voorlichting voordat met reparatie wordt begonnen. En heel fijn dat mijn auto zo heerlijk schoon is als ik hem op kom halen. Van binnen en van buiten en ruikt heerlijk fris. Alleen daarom breng ik hem graag naar Voskuilen.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen verholpen. Ruimte voor overleg / advies.

Twee keer in één maand geweest: apk en groot onderhoud. Na de eerste keer waren de problemen helaas nog niet verholpen. Nu wel. Auto heeft nog nooit zo goed gereden. Duur grapje, maar dan heb je ook wat. Garage (Kees) neemt de tijd en moeite voor uitvoerig overleg; wordt echt met je meegedacht. Had de leenauto een paar dagen. Was geen probleem. Ik ben zeer tevreden. Je kunt ook altijd snel terecht trouwens.

Top Bedrijf

Hier voel je de mentaliteit om er voor je te zijn

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd zeer goed en correct

Het is een zeer fijne correctie garage, Service is altijd meer dan top!

Prettig en snel

Gemoedelijk ontvangst, ondanks corona maatregelen. Snel werd de auto naar binnen gereden en even snel was de controle uitgevoerd. Positief nieuws ik kon weer snel verder.

Topbedrijf

Hoe verleidelijk was de koop van een Q7 bij een autohandel in Hoogeveen. Garantie tot de bocht maar hij ziet er zo goed uit en die knullen komen zo betrouwbaar over.. dat kan niet fout zijn. Dus wel....! Garages Voskuilen ingeschakeld om er nog wat van te maken. En dat hebben ze gedaan met veel geduld en enthousiasme. Het mocht echter niet baten....tegen zo’n auto is geen garage opgewassen....het blijft een bodemloze put. Met dank aan Henk en Ernestine voor het juiste advies en een uitstekend aanbod voor een auto met wel garantie zijn we nu de trotse eigenaren van een BMW. Garage Voskuilen hebben wij leren kennen als zeer betrouwbaar, kundig, nakomen van afspraken en meer, vriendelijk personeel, korte lijntjes en dus een aanrader !

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren een prima en klantvriendelijke garage!!

Ik heb al doorgegeven aan Raymond wat niet gebeurd is en wel was afgesproken.

Topgarage

Auto gekocht. Mooie BMW. Ben er superblij mee. Op een hele fijne en ontspannende manier gegaan Beveel iedereen aan om hier een Een kijkje te nemen. Eigenaresse Ernestine doet het zeer goed met medewerking van Ass Dennis. Mooie zaak. Dus mensen uit Leiderdorp en omgeving ga eens kijken daar. !!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw lovende woorden, wij wensen u heel veel plezier met uw mooie BMW!

Vriendelijk en deskundig

Direct te woord gestaan en vlot tot een reparatie gekomen. Top.

"Top bedrijf"

Je wordt hier behandeld als een klant en krijgt het gevoel dat juist jij bijzonder bent. Zeer vriendelijke medewerkers in een goed en prachtig bedrijf. En juist in de autobranche is dat met mijn jarenlange ervaring bij verschillende dealers van automerken bijzonder te noemen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima afgeleverd in overleg, maar duur

Er werden vrij stellig achterbanden aangeraden, terwijl dat niet nodig was. Factuuropbouw slim en vrij duur. Verder prima service.

Prima en vlotte service

Aks altijd weer prima geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Na het besluit bij ons thuis om te kiezen voor een andere auto, streden verstand en emotie al gauw om de voorrang. Gelukkig wist de begeleiding van vakgarage Voskuilen ons vertrouwen te winnen. We voelden dat hier alles klopte. Transparantie leidt tot vertrouwen. En afspraak is afspraak. De keuze om hier een auto te kopen was dus gemakkelijk gemaakt. En met succes. We zijn heel tevreden.

perfect

Prima bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie review, wij waarderen het zeer dat al jaren z'on trouwe klant bij ons wilt zijn, en daar blijven we ons best voor doen.

Top garage, eerlijk en professioneel

In 2 weken tijd 2 auto's gekocht, eerst 1 voor m'n moeder, vond het zo'n fijne garage dat ik besloot om ook mijn occasion auto daar te kopen. Uiteraard met afleverbeurt, nieuwe apk, waaruit bleek dat de distributieriem toch wel versleten was, deze hebben ze dan ook gelijk vervangen! Top service dus, eerlijk en oprecht! Mooie inruilprijzen voor beide auto's.