goede service, goed behandeld

Erg goeie ervaring. Een fijne en rustige rijinstructeur. Nadat ik 6 jaar geleden mijn rijbewijs in het noorden heb gehaald. Had ik nog maar weinig gereden en vond ik het in het midden van het land erg druk op de weg. Ik kreeg veel stress van het autorijden en ging auto rijden vermijden. Peter Kooiman heeft mij weer mijn zelfvertrouwen met het rijden terug gegeven. En mij een goede opfriscursus gegeven.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg leuk en leert je de dingen gewoon wanneer jij er aan toe bent en niet op zijn tijd want sommige rijscholen zijn heel erg uit op het geld en dat vind ik hier apsoluut niet. Fijn om er bij gereden te hebben.

goede service, goed behandeld

Gezellige en ongedwongen lessen, maar wel met veel deskundigheid en een prettige manier van lesgeven. Ik ben in 1 keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

Autorijschool Peter Kooiman is de beste die je kunt hebben. Vanaf het begin vond ik autorijden soms eng en vaak lastig, maar Peter wist me altijd te kalmeren. Ook wist hij altijd precies waar het aan lag als er dingen minder goed gingen. Met ontzettend veel geduld en constante motivatie van zijn kant heb ik toch mijn rijbewijs gehaald!

goede service, goed behandeld

Ik heb jaren lang niet gereden en was onzeker, maar doordat Peter op een rustige manier les gaf kreeg ik al snel zelfvertrouwen. Hij doorgrondde snel waar de moeilijkheden zaten en er zat een goede opbouw in de lessen.

goede service, goed behandeld

Prettige sfeer tijdens de lessen en duidelijke afspraken. Goed leren autorijden op een ontspannen manier!

goede service, goed behandeld

Ik heb van Peter Kooiman goed leren auto rijden, en de manier waarop was erg prettig. Hij weet goed dingen duidelijk te maken. Verder is het geen instructeur die alleen over auto\'s en rijden praat, maar ook geinteresseerd is in de leerling zelf.