Top service

Tijdens onze vakantie een lekke band, vroeg in de ochtend gebeld en kon gelijk terecht. Probleem was snel verholpen :-) Goede service, vriendelijk We kunnen weer veilig van onze vakantie verder genieten

Topservice, Klant staat op 1, Transparant

Samengevat: - Eerlijk - Transparant - De klant staat op 1 - Draait er niet om heen - Betrokken - Kundig Mijn verhaal: Via internet zag ik een auto staan die beter paste bij onze gewijzigde gezinssituatie. Ik kende vd Weele niet en het zat ook zeker niet in de buurt. Maar contact was prettig en de auto beviel goed. Na inruil bleek er een klein mankement. Geen probleem, want ik mocht langs komen en dit werd gerepareerd. Ik kreeg het advies om dit in de gaten te houden en eventueel contact op te nemen. Na enige tijd deed het defect zich opnieuw voor. Onderdelen werden vervangen, omdat Martijn niet wilde dat het een voortslepende kwestie zou worden. Want: het moest gewoon goed zijn. Dit vond ik kenmerkend voor alles in het bedrijf. Ik kreeg het gevoel dat zij graag wilden dat ik met een goede auto naar huis ging. Dit waardeer ik enorm! Daardoor kijk ik bij een volgende auto zeker of er een occasion bij vd Weele Auto's staat. De transparantie ondervond ik al toen ik voor het eerst langs kwam om naar de auto te kijken. We gingen met elkaar in gesprek. Ik vertelde mijn verhaal over de auto en Martijn vertelde eerlijk wat hij er voor kon geven. Geen lange verhalen, geen verkooppraatjes, geen strakke pakken, geen dure panden...gewoon EERLIJK én RECHT DOOR ZEE! Achteraf las ik de missie op hun website. Deze klopt helemaal! Ik kocht een nette, complete auto voor een eerlijke prijs. Bij het mankement kreeg ik direct het gevoel dat we hier samen uit zouden komen. Wellicht tot een volgende auto! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service!

Vlot en Vriendelijk

Wij hebben eind september hier een Ford Focus aangeschaft. De verkoop ging op een prettige en duidelijke manier. De aflevering was vlotter dan verwacht. Auto werd mooi gepoetst afgeleverd. Nieuwe banden en nieuwe distributieriem. Na twee maand is de auto nog even terug geweest. Hij stotterde af en toe. Op donderdag gebeld, vrijdag gebracht, leenauto mee en maandag weer opgehaald. Tot nu toe geen gestotter meer en nog een plekje bij de bumper weggewerkt. Fijne en vlotte service. Auto van der Weele heel erg bedankt.

Super!

Zoals altijd vriendelijk, snel en goed geholpen. Wij zijn super tevreden!

Goed geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Super goed geholpen, en een hele goede service!!

Opel Zafira gekocht bij M van der Weele auto’s, zeer goed geholpen en ook over de afhandeling zijn wij zeer tevreden.

Topservice!

Andere auto gekocht en voor mijn oude een goede prijs gekregen. Na enkele weken gaf de auto een aantal keer een storingsmelding. Mijn woonplaats is een eindje weg. Om alles netjes op te lossen een week een leenauto meegekregen. De klachten zijn inmiddels prima opgelost! Alle contacten zijn plezierig en vriendelijk verlopen.

Mijn ervaring is zeer goed met M. van der Weele Auto's

Goede afhandeling en service.

Goede garage met perfecte service !

Gewoonweg een goede garage met goede service en vriendelijke medewerkers.

Zeer goed .

Mijn auto een jaar geleden bij deze garage gekocht , wat gebreken geconstateerd na een een jaar , dit besproken met de heer vd Weele alsnog alles gratis gerepareerd . Keurig !!

Zie mijn vorige reactie van zojuist

Zie mijn vorige reactie van zojuist. Ik was vergeten mijn emailadres te bevestigen.

Goede en snelle service, staat altijd leenauto voor je klaar. Wisten na een jaar zelfs nog dat ik enkel automaat kon rijden. top bedrijf.

Korte lijnen-service gericht-haastklusjes nooit een probleem-de baas zou iets meer moeten lachen, hij kijkt altijd een beetje somber en serieus.

Top service!

Altijd behulpzaam en vriendelijk voor een eerlijke prijs! Al jarenlang tevreden klant.

Ze waren erg druk maar Namen toch even de moeite even te kijken of er idd diesel ipv benzine in de tank zat terwijl ik bij de Kia dealer geen diesel in de tank was geconstateerd ,dus wel diesel er in ,ze hebben me echt uit de brand geholpen echt super blij mee een pluim voor de klantvriendelijkheid

Prettig contact. Snel hulp en reparatie. Top

al jaren klant tot volle tevredenheid

Goede service, komen afspraken na en heldere communicatie voor winterbeurt, bandenwissel + APK keuring

Uitstekend, no-nonsense

Prettig, vakkundig en betrouwbaar!

Uitstekende ervaring met koop import Honda Jazz, keurige correcte afhandeling inruil auto en verkoop ,zeer tevreden!

Vorig jaar een Suzuki Swift gekocht. Maanden na de aankoop kwam ik erachter dat er een mankement was. Na contact opgenomen te hebben kon ik de auto zonder problemen brengen, en kreeg ik een leenauto terug om toch naar het werk te kunnen. Uiteindelijk is het mankement gerepareerd en alles is na tevredenheid opgelost.

geweldig.

Occasion gekocht bij cd Weele. Prima service en snelle afhandeling. Mooi bedrijf!