Top bedrijf

Occasion gekocht met Bovag garantie en had een paar minpunten maar prima opgelost zonder gedoe. Zeker een bedrijf wat ik zou aanraden om een occasion te kopen.

Eerlijk oprecht duidelijk

Net een ford focus gekocht voor de proefrit heeft Martijn verteld dat gps van navi niet werkt en dat er een storing zit in de parkeersensoren. Uiteindelijk de auto gekocht mooie goede auto netjes 6 maanden garantie halve tank diesel (focus gelijk 2 keer zoveel waard ) met de afspraak dat navi en parkeersensoren niet onder de garantie vallen (voor mij logisch) zeer tevreden mooi gepoetst en goeie prijs ga hier zeker terugkomen

Goede service en behulpzame mensen

Toen onze auto schade had aan het eind van onze vakantie en we niet naar huis konden rijden hebben deze mensen ons fantastisch geholpen. Een gratis leenauto om naar huis te rijden en na reparatie werd onze auto thuis afgeleverd omdat we wegens medische omstandigheden de auto niet konden halen. We bevelen deze garage zeer zeker aan!

Een vakkundig garagebedrijf dat i.p.v. mooie praatjes, mij een ontzettende goede auto verkocht heeft!

Dik tevreden vaste klanten!

Wij zijn vaste klanten bij Martijn. Mijn man al vele jaren en ik sinds een paar jaar na een enorme slechte behandeling van een garage in Ugchelen. Sinds vorig jaar een occasion gekocht via Martijn. Mijn oude Seat was op, ik wou nu een wat zuinigere auto en in de maand ook wat goedkoper. Tevens wel een auto waarin ik mijn 2 kids kwijt kan. Nou die heeft Martijn perfect gevonden! Superblij mijn Chevrolet Spark! Martijn weet heel goed aan de hand van je wensen en uitleg wat voor soort auto je zoekt. Eerlijk, behulpzaam, altijd alles in overleg, je kunt eigenlijk altijd wel terecht en anders bedenkt hij een andere oplossing. Hij vind de veiligheid van jou (en vooral je kinderen) ook ontzettend belangrijk. Ook met onderhoud altijd alles in overleg. Ook niet te beroerd om een korting te geven als je onverhoopt terug moet komen voor een mankement. Gratis leenauto, je hoeft het alleen maar af te tanken. Destijds heeft hij ons ook zo onwijs geholpen door een (oudere) leenauto voor een langere periode mee te geven! Mijn man had door toedoen van een ander, een ernstig auto ongeluk gehad. Zijn auto totall loss. En het was door meerdere redenen even niet mogelijk om direct een andere auto aan te schaffen. Gedurende de hele zaak heeft hij ons daarin ook zo goed geholpen! Ja en uiteraard zijn de complimenten ook voor zijn vrouw en zijn monteurs. Kortom, wij zijn dik tevreden vaste klanten!!

Uitstekend; service, contact, kwaliteit

Heel goed en qua prijs prima in orde.

Zeer goede service, gratis vervangend vervoer, en reparatie en spuiten van chassis heel mooi uitgevoerd .

Geweldig en eerlijk bedrijf

Nette mensen, goede service, nette afhandeling, vlgde auto kijk ik eerst bij hun.

Hele fijne service.

Via internet hier terecht gekomen voor een VW uit 2001 voor mijn dochter. Eerlijk verhaal met een super nette aflevering. Mooi gewassen en een gratis mattenset. Complimenten hiervoor.

Tijdens onze vakantie een lekke band, vroeg in de ochtend gebeld en kon gelijk terecht. Probleem was snel verholpen :-) Goede service, vriendelijk We kunnen weer veilig van onze vakantie verder genieten

Topservice, Klant staat op 1, Transparant

Samengevat: - Eerlijk - Transparant - De klant staat op 1 - Draait er niet om heen - Betrokken - Kundig Mijn verhaal: Via internet zag ik een auto staan die beter paste bij onze gewijzigde gezinssituatie. Ik kende vd Weele niet en het zat ook zeker niet in de buurt. Maar contact was prettig en de auto beviel goed. Na inruil bleek er een klein mankement. Geen probleem, want ik mocht langs komen en dit werd gerepareerd. Ik kreeg het advies om dit in de gaten te houden en eventueel contact op te nemen. Na enige tijd deed het defect zich opnieuw voor. Onderdelen werden vervangen, omdat Martijn niet wilde dat het een voortslepende kwestie zou worden. Want: het moest gewoon goed zijn. Dit vond ik kenmerkend voor alles in het bedrijf. Ik kreeg het gevoel dat zij graag wilden dat ik met een goede auto naar huis ging. Dit waardeer ik enorm! Daardoor kijk ik bij een volgende auto zeker of er een occasion bij vd Weele Auto's staat. De transparantie ondervond ik al toen ik voor het eerst langs kwam om naar de auto te kijken. We gingen met elkaar in gesprek. Ik vertelde mijn verhaal over de auto en Martijn vertelde eerlijk wat hij er voor kon geven. Geen lange verhalen, geen verkooppraatjes, geen strakke pakken, geen dure panden...gewoon EERLIJK én RECHT DOOR ZEE! Achteraf las ik de missie op hun website. Deze klopt helemaal! Ik kocht een nette, complete auto voor een eerlijke prijs. Bij het mankement kreeg ik direct het gevoel dat we hier samen uit zouden komen. Wellicht tot een volgende auto! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service!

Vlot en Vriendelijk

Wij hebben eind september hier een Ford Focus aangeschaft. De verkoop ging op een prettige en duidelijke manier. De aflevering was vlotter dan verwacht. Auto werd mooi gepoetst afgeleverd. Nieuwe banden en nieuwe distributieriem. Na twee maand is de auto nog even terug geweest. Hij stotterde af en toe. Op donderdag gebeld, vrijdag gebracht, leenauto mee en maandag weer opgehaald. Tot nu toe geen gestotter meer en nog een plekje bij de bumper weggewerkt. Fijne en vlotte service. Auto van der Weele heel erg bedankt.

Zoals altijd vriendelijk, snel en goed geholpen. Wij zijn super tevreden!

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Super goed geholpen, en een hele goede service!!

Opel Zafira gekocht bij M van der Weele auto’s, zeer goed geholpen en ook over de afhandeling zijn wij zeer tevreden.

Topservice!

Andere auto gekocht en voor mijn oude een goede prijs gekregen. Na enkele weken gaf de auto een aantal keer een storingsmelding. Mijn woonplaats is een eindje weg. Om alles netjes op te lossen een week een leenauto meegekregen. De klachten zijn inmiddels prima opgelost! Alle contacten zijn plezierig en vriendelijk verlopen.

Mijn ervaring is zeer goed met M. van der Weele Auto's

Goede afhandeling en service.

Goede garage met perfecte service !

Gewoonweg een goede garage met goede service en vriendelijke medewerkers.

Zeer goed .

Mijn auto een jaar geleden bij deze garage gekocht , wat gebreken geconstateerd na een een jaar , dit besproken met de heer vd Weele alsnog alles gratis gerepareerd . Keurig !!

Zie mijn vorige reactie van zojuist

Zie mijn vorige reactie van zojuist. Ik was vergeten mijn emailadres te bevestigen.

goede service, goed behandeld

Goede en snelle service, staat altijd leenauto voor je klaar. Wisten na een jaar zelfs nog dat ik enkel automaat kon rijden. top bedrijf.

goede service, goed behandeld

Korte lijnen-service gericht-haastklusjes nooit een probleem-de baas zou iets meer moeten lachen, hij kijkt altijd een beetje somber en serieus.

Top service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd behulpzaam en vriendelijk voor een eerlijke prijs! Al jarenlang tevreden klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Ze waren erg druk maar Namen toch even de moeite even te kijken of er idd diesel ipv benzine in de tank zat terwijl ik bij de Kia dealer geen diesel in de tank was geconstateerd ,dus wel diesel er in ,ze hebben me echt uit de brand geholpen echt super blij mee een pluim voor de klantvriendelijkheid

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel