Vlot en Vriendelijk

Wij hebben eind september hier een Ford Focus aangeschaft. De verkoop ging op een prettige en duidelijke manier. De aflevering was vlotter dan verwacht. Auto werd mooi gepoetst afgeleverd. Nieuwe banden en nieuwe distributieriem. Na twee maand is de auto nog even terug geweest. Hij stotterde af en toe. Op donderdag gebeld, vrijdag gebracht, leenauto mee en maandag weer opgehaald. Tot nu toe geen gestotter meer en nog een plekje bij de bumper weggewerkt. Fijne en vlotte service. Auto van der Weele heel erg bedankt.

Super!

Zoals altijd vriendelijk, snel en goed geholpen. Wij zijn super tevreden!

Goed geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Super goed geholpen, en een hele goede service!!

Opel Zafira gekocht bij M van der Weele auto’s, zeer goed geholpen en ook over de afhandeling zijn wij zeer tevreden.

Topservice!

Andere auto gekocht en voor mijn oude een goede prijs gekregen. Na enkele weken gaf de auto een aantal keer een storingsmelding. Mijn woonplaats is een eindje weg. Om alles netjes op te lossen een week een leenauto meegekregen. De klachten zijn inmiddels prima opgelost! Alle contacten zijn plezierig en vriendelijk verlopen.

Mijn ervaring is zeer goed met M. van der Weele Auto's

Goede afhandeling en service.

Goede garage met perfecte service !

Gewoonweg een goede garage met goede service en vriendelijke medewerkers.

Zeer goed .

Mijn auto een jaar geleden bij deze garage gekocht , wat gebreken geconstateerd na een een jaar , dit besproken met de heer vd Weele alsnog alles gratis gerepareerd . Keurig !!

Zie mijn vorige reactie van zojuist

Zie mijn vorige reactie van zojuist. Ik was vergeten mijn emailadres te bevestigen.

Goede en snelle service, staat altijd leenauto voor je klaar. Wisten na een jaar zelfs nog dat ik enkel automaat kon rijden. top bedrijf.

Korte lijnen-service gericht-haastklusjes nooit een probleem-de baas zou iets meer moeten lachen, hij kijkt altijd een beetje somber en serieus.

Top service!

Altijd behulpzaam en vriendelijk voor een eerlijke prijs! Al jarenlang tevreden klant.

Ze waren erg druk maar Namen toch even de moeite even te kijken of er idd diesel ipv benzine in de tank zat terwijl ik bij de Kia dealer geen diesel in de tank was geconstateerd ,dus wel diesel er in ,ze hebben me echt uit de brand geholpen echt super blij mee een pluim voor de klantvriendelijkheid

Prettig contact. Snel hulp en reparatie. Top

al jaren klant tot volle tevredenheid

Goede service, komen afspraken na en heldere communicatie voor winterbeurt, bandenwissel + APK keuring

Uitstekend, no-nonsense

Prettig, vakkundig en betrouwbaar!

Uitstekende ervaring met koop import Honda Jazz, keurige correcte afhandeling inruil auto en verkoop ,zeer tevreden!

Vorig jaar een Suzuki Swift gekocht. Maanden na de aankoop kwam ik erachter dat er een mankement was. Na contact opgenomen te hebben kon ik de auto zonder problemen brengen, en kreeg ik een leenauto terug om toch naar het werk te kunnen. Uiteindelijk is het mankement gerepareerd en alles is na tevredenheid opgelost.

geweldig.

Occasion gekocht bij cd Weele. Prima service en snelle afhandeling. Mooi bedrijf!

Vorige week hier een andere auto aangeschaft, de eerste indruk is perfect, gemaakte afspraken worden perfect nagekomen.

Super goed