• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf - man om man en woord om woord van de heer Van Gestel, ook nadat al is geleverd;\r\n- je krijgt snel antwoord zowel per email en per telefoon;\r\n- eerlijke en deskundige communicatie (geen druk en geen \"afkraken\" van je eigen auto);\r\n- ook goede prijs voor inruilauto gerkegen;\r\nIk ben zeer tevreden en zou hier zo weer een auto kunnen inruilen en kopen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd goed geholpen. Verkoper kon mij veel vertellen over de auto. Ik werd fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie en betrouwbaar. Heb een auto ingeruild en een goede eerlijke auto ervoor terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit autobedrijf terecht gekomen door een auto op autoscout. \r\nZe hebben een goede en mooie selectie van auto\'s voor scherpe prijzen.\r\nZeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg mocht direct een proefrit maken. \r\nAfspraken worden nagekomen en nu super blij met mijn nieuwe auto.\r\nVoor mijn volgende auto ga ik zeker weer langs ondanks de afstand.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord TOP, autobedrijf Van Gestel heeft mij geholpen aan een prachtig en vooral super goede auto. \r\n\r\nHelaas bleek een slang van de koelvloeistof los te zitten, en ik kon hierdoor niet verder rijden. Ik heb de eigenaar van autobedrijf van Gestel gebeld en ik voelde me meteen geholpen! Door de super goede service zat ik, ondanks het feit dat het weekend was, binnen een paar uur weer in de auto en kon ik weer rijden! \r\n\r\nZo een goede service heb ik nog niet gezien, en ik heb er dan ook de volste vertrouwen in dat ik in goede handen ben bij Jan van Gestel.\r\n\r\nIk kan geen enkel negatief punt verzinnen, hierdoor krijgt dit bedrijf voor mij een dikke 10 en als iemand mij vraagt waar hij / zij het beste een auto kan kopen dan zeg ik \'Autobedrijf van Gestel\'!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg, afspraken worden nagekomen en alles is netjes afgehandeld, er wordt de tijd genomen die je nodig hebt en ook op vragen die je vanuit huis stuurt wordt snel op geantwoord, prima en kundig bedrijf een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, opgehaald van her station, prima koffie. Alles wordt gemoedelijk en snel afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service ervoor tijdens en na de koop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buiten openingstijden gekeken naar een Audi A4. Top service en een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een warm welkom bij Jan van Gestel. Eerlijke heldere uitleg en prettig onderhandelen, waarbij beloftes nagekomen zijn. Wij kunnen iedereen aanraden eens te kijken in hun wagenbestand.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt vriendelijk ontvangen, netjes en respectvol te woord gestaan, geven goede uitleg, en komen hun afspraken na !!! De kopjes koffie doen het ook altijd goed.\r\nKortom bij een eventuele volgende aankoop gaan we toch eerst daar kijken !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf van Gestel is deskundig, recht door zee en levert goede kwaliteit. \r\n\r\nIk ben zeer tevreden over de diensten inzake de aankoop van mijn nieuwe auto en inruil van mijn huidig auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na lange rit vanuit noordholland, vriendelijk ontvangen, goed advies en zeker meedenkend met de klant. \r\nGeen verkooppraatjes, maar eerlijkheid. Dus mensen ook al kom je van ver kan ik jullie autobedrijf van gestel zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb daar een Jeep Compass gekocht\r\nZeer correct bedrijf \r\nWe zijn goed geholpen door eigenaar Jan van Gestel niets is te veel\r\nHet is zeker de moeite waard om daar te gaan kijken voor een auto\r\nKeurig bedrijf ziet er gelikt uit \r\nDoen wat ze zeggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een plezierig gevoel. Je wordt netjes behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne verkoper, en uiteindelijk een fijne punto gekocht. \r\nAlles ging vlotjes en goed geregeld. Op naam zetten kon volgens mij op locatie (alweer meer dan een jaar geleden gekocht), en dat is ideaal!\r\n\r\nWel veel drama met de airco (kosten: 2000 euro) maar daar kan het bedrijf natuurlijk niets aan doen.\r\n\r\nOok na anderhalf jaar krijg ik nog prima service van ze mbt opvragen van reparatiefacturen.\r\n\r\nAl met al een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke mensen, top wagen gekocht voor een mooie prijs.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb auto bij dit bedr.gekocht zo als gezien. auto-radiois uitgeboud terwijl\r\nik deze mee betalt heb.is vrkocht met trillende banden. naar 2keer uitgebalancert te zijn is het nog het zelfde. maar dit auto-bedr zol ik \r\nnooit of de never iemand aanraden ik find het oplichtereij\r\nmag nog wel werk van zoiets verkop jij toch niet. erst reparen of sloop\r\nauto-bedr. had het geld binnen en jij bend bedankt datis prima service\r\nmaar nooit meer en auto van dar\r\n\r\nm.v.g.\r\nde hr dittrich

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al een aantal dagen verder en de auto rijd heerlijk. Mijn auto ingeruild voor een andere auto. Het is een familiebedrijf en dat maakt het allemaal net wat aangenamer. Jan is de eigenaar en samen met zijn zoon runnen ze de zaak. Het zijn leuke en betrouwbare mensen. Jan is begripvol,ik had een papiertje kwijt geraakt van de auto. Toch alles netjes kunnen afhandelen zoals het was afgesproken. Zelfs mijn cd is nog met de post terug gestuurd. Deze autobedrijf doet goed zijn werk om klanten tevreden te houden en ook jij als koper een fijn en goed gevoel in je nieuwe auto kan rijden. Ook al is de auto al bij mij thuis ze zijn altijd bereikbaar voor vragen.\r\n\r\nKortom TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij Autobedrijf v Gestel een hele mooie BMW gekocht, we hadden wat afspraken gemaakt wat er nog aangepast moest worden deze zijn ze netjes nagekomen.\r\nSuper service en afspraak is afspraak, bij de volgende aanschaf gaan we zeker eerst bij Autobedrijf v Gestel kijken.\r\nL vd Elzen Gemert

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht aan van Gestel. In mijn ogen een eerlijk en goed bedrijf. \r\nHeb wel eens anders meegemaakt. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb op 24 mei 2013 bij Autobedrijf Van Gestel een Mercedes A-klasse gekocht waarbij een Ford Fusion is ingeruild. De manier waarop wij (mijn vrowu en ik) te woord werden gestaan kwam zeer vriendelijk, deskundig en betrouwbaar over. De eigenaar, Jan van Gestel, was o.i. zodanig open en betrouwbaar dat de deal binnen een half uur werd gesloten. Onze eindconclusie: dit bedrijf is een AANRADER.