Men doet wat men belooft en snel.

Ik heb mijn Audi q5 te koop aangeboden en er werd een goede prijs geboden. Toch heb ik nog twee ander bedrijven gevraagd een bod uit te brengen maar van Gestel zat er ruim boven. De verkoop was daarna zeer snel geregeld.

Zeer tevreden klant

Bij Autobedrijf Jan van Gestel mijn auto ingeruild voor een Audi A5. Had van meerdere mensen/klanten al gehoord, kom zelf uit Eindhoven, dat dit een betrouwbaar en professioneel bedrijf is om een tweede hands auto te kopen. Dit kan ik nu bevestigen. Tijdens de proefrit had ik een opmerking over een geluid onder de auto. Tevens kwam er een foutmelding tevoorschijn over de koplampen. Bij terug komst dit aan Jan verteld en hij gaf aan dat hij dit zou oplossen. Hij adviseerde om eerst eens met de auto te gaan rijden om te zien hoe het zich verder ontwikkelde. Meestal ben ik wantrouwend daarin maar Jan komt betrouwbaar over en is een man van zijn woord. Dat blijkt wel. Dus de koop gesloten en na 400 km werd het geluid steeds erger. Jan gecontacteerd en hij heeft toen gelijk actie ondernomen. Hij heeft de auto naar de Audi specialist in Veghel gebracht en heeft gekozen voor de beste en duurste oplossing om het probleem te verhelpen. Er was ook een goedkoper alternatief maar daarin zat de kans dat het na 20.000 km terug zou komen. Volgens mijn ging het om een reparatie van EUR 710. Dit heeft hij zonder enige discussie betaald. De auto rijdt weer perfect en ik ben zeer tevreden over de manier zoals Jan dit heeft opgepakt en afgehandeld. Dus voor een auto naar Autobedrijf Jan van Gestel.

Fijn bedrijf , Jan doet wat hij beloofd .

Laatst een VW Beetle cabrio gekocht bij autobedrijf van Gestel. De aankoop verliep prettig . De service na aankoop was perfect . De auto had een paar kleine mankementen die Jan keurig heeft opgelost ondanks dat we de auto gekocht hadden zonder garantie . Fijn dat er nog zo,n gemoedelijke bedrijven zijn die met hun klanten meedenken .

Goede service correct afgehandeld

Alweer mijn derde auto gekocht bij jan van gestel 👍een echte aanrader voor een goede auto met service .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Prachtige BMW 325i cabrio gekocht. Prettig en vlot zaken gedaan. 1 garantieclaim naar tevredenheid opgelost.

goede service, goed behandeld

Bij Jan van Gestel een gebruikte Audi gekocht. Kort na aflevering ontstonden enkele storingen. Jan van Gestel was direct bereid om mee te werken aan een oplossing, ondanks dat ik niet voor de Bovag-garantie gekozen had. Kortom netjes afgehandeld!

goede service, goed behandeld

Na aaschaf van tweedhands youngtimer bleken er een paar zaakjes niet in orde. Van Gestel heeft hier direct super goed op geacteerd en alles prima opgelost! Top service!

goede service, goed behandeld

Een mooi Audi A8 gekocht. Goede service en verkoop zonder poeha.

perfect, zeker aan te bevelen

Eerlijk en betrouwbaar. Prettig zaken mee gedaan. Goede ervaring.

goede service, goed behandeld

BMW 730i gekocht. Limousine ten top. Wat een super comfort auto. Mijn dochter van 8 jaar: het lijkt wel of deze auto zweeft over de weg.

perfect, zeker aan te bevelen

Ricardo was very professional and polite, he explained everything and went out of his way to help me with everything, including organising ensurance. On top of that, he picked me up from Eindhoven Centraal, so i didn\'t have to take the tram. Recommended!

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf en top service. Kennis van zaken.

perfect, zeker aan te bevelen

Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijk.

goede service, goed behandeld

Inruilen Mercedes voor een Audi Q5. Goeie deal kunnen maken met Jan. Na een klein mankement is dit correct en perfect opgelost. Complimenten!

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Jan een BMW gekocht en ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

goede service, goed behandeld

Wat een geweldige service! 4 maanden geleden hier een auto gekocht. Nu door ander werk een auto nodig die zuiniger is. Totaal geen probleem om daar samen uit te komen, Top!

goede service, goed behandeld

Recentelijk een mooie auto gekocht bij Jan van Gestel. Bijzonder vriendelijk onze Jan en een lekkere no nonsens benadering. Ik heb in ieder geval een mooie en eerlijke auto gekocht voor een faire prijs. Helemaal top Jan!

goede service, goed behandeld

Ricardo heeft ons een auto verkocht. Na een week kwamen wij erachter dat er een probleem met de versnellingsbak was. Ricardo heeft aangegeven ons niet te laten zitten. dit is ook niet gebeurt. Keurig is het probleem verholpen op een uiterst correcte wijze. Ik ben zeer te spreken over dit autobedrijf. Altijd netjes reageren middels de telefoon en nergens voor weggelopen. Echt Top!! super klantvriendelijk en een oplossingsgerichte benadering.

perfect, zeker aan te bevelen

Het is de 2e auto die ik daar gekocht heb.Ben weer zeer tevreden over de service en de afwikkeling.Top adres ook weer voor de eventuele volgende auto.Ze doen echt wat ze beloven gewoon SUPER!!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer adequate en vlotte aankoop van een fiat panda gedaan. Prima service, vriendelijke verkoper die niet pusht. Dat kan ik zeer waarderen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kan autobedrijf van Gestel aanraden bij eenieder die op zoek is naar een auto. Het is ook niet de eerste keer dat ik bij Jan van Gestel een auto aanschaf. Niet alleen de ontvangst is hartelijk en vriendelijk, ( koffie is trouwens ook erg lekker) maar ook de ontspannen manier van onderhandelen en ouwehoeren vind ik prettig te noemen. Ik vond het prettig dat hij mijn auto niet afkraakte en een eerlijke inruilprijs bood voor mijn auto. Na de aanschaf ontdekte ik een kleine beschadiging bij de spiegel. We hadden dit beiden niet gezien. Jan stelde voor dit direct te herstellen op zijn kosten. Ik vind dat meer dan redelijk van hem. Al met al ben ik zeer tevreden en zal ik bij de aanschaf van een nieuwe auto zeker weer even zijn autobedrijf bezoeken.