Persoonsgericht en oplossingsgericht

Dhr. Van Gestel is bereid mee te denken naar eventuele extra opties die we nodig hadden in de auto, en maakt dit prima in orde. Betrouwbaar, dit alles in een persoonlijke sfeer.

Zeer goed geholpen en komt afspraken na.

Na telefonisch contact te hebben gehad een afspraak gemaakt op locatie, doet zeker aan mijn verwachtingen ook qua inruil goede prijs gehad, oh ja en de koffie was lekker.

Super bedrijf fijne vent die jan !!!!!!!

Prettig zaken doen en betrouwbare auto's verkoop hij echt toppie

Men doet wat men belooft en snel.

Ik heb mijn Audi q5 te koop aangeboden en er werd een goede prijs geboden. Toch heb ik nog twee ander bedrijven gevraagd een bod uit te brengen maar van Gestel zat er ruim boven. De verkoop was daarna zeer snel geregeld.

Zeer tevreden klant

Bij Autobedrijf Jan van Gestel mijn auto ingeruild voor een Audi A5. Had van meerdere mensen/klanten al gehoord, kom zelf uit Eindhoven, dat dit een betrouwbaar en professioneel bedrijf is om een tweede hands auto te kopen. Dit kan ik nu bevestigen. Tijdens de proefrit had ik een opmerking over een geluid onder de auto. Tevens kwam er een foutmelding tevoorschijn over de koplampen. Bij terug komst dit aan Jan verteld en hij gaf aan dat hij dit zou oplossen. Hij adviseerde om eerst eens met de auto te gaan rijden om te zien hoe het zich verder ontwikkelde. Meestal ben ik wantrouwend daarin maar Jan komt betrouwbaar over en is een man van zijn woord. Dat blijkt wel. Dus de koop gesloten en na 400 km werd het geluid steeds erger. Jan gecontacteerd en hij heeft toen gelijk actie ondernomen. Hij heeft de auto naar de Audi specialist in Veghel gebracht en heeft gekozen voor de beste en duurste oplossing om het probleem te verhelpen. Er was ook een goedkoper alternatief maar daarin zat de kans dat het na 20.000 km terug zou komen. Volgens mijn ging het om een reparatie van EUR 710. Dit heeft hij zonder enige discussie betaald. De auto rijdt weer perfect en ik ben zeer tevreden over de manier zoals Jan dit heeft opgepakt en afgehandeld. Dus voor een auto naar Autobedrijf Jan van Gestel.

Fijn bedrijf , Jan doet wat hij beloofd .

Laatst een VW Beetle cabrio gekocht bij autobedrijf van Gestel. De aankoop verliep prettig . De service na aankoop was perfect . De auto had een paar kleine mankementen die Jan keurig heeft opgelost ondanks dat we de auto gekocht hadden zonder garantie . Fijn dat er nog zo,n gemoedelijke bedrijven zijn die met hun klanten meedenken .

Goede service correct afgehandeld

Alweer mijn derde auto gekocht bij jan van gestel ­čĹŹeen echte aanrader voor een goede auto met service .

Prachtige BMW 325i cabrio gekocht. Prettig en vlot zaken gedaan. 1 garantieclaim naar tevredenheid opgelost.

Bij Jan van Gestel een gebruikte Audi gekocht. Kort na aflevering ontstonden enkele storingen. Jan van Gestel was direct bereid om mee te werken aan een oplossing, ondanks dat ik niet voor de Bovag-garantie gekozen had. Kortom netjes afgehandeld!

Na aaschaf van tweedhands youngtimer bleken er een paar zaakjes niet in orde. Van Gestel heeft hier direct super goed op geacteerd en alles prima opgelost! Top service!

Een mooi Audi A8 gekocht. Goede service en verkoop zonder poeha.

Eerlijk en betrouwbaar. Prettig zaken mee gedaan. Goede ervaring.

BMW 730i gekocht. Limousine ten top. Wat een super comfort auto. Mijn dochter van 8 jaar: het lijkt wel of deze auto zweeft over de weg.

Ricardo was very professional and polite, he explained everything and went out of his way to help me with everything, including organising ensurance. On top of that, he picked me up from Eindhoven Centraal, so i didn\'t have to take the tram. Recommended!

Top bedrijf en top service. Kennis van zaken.

Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijk.

Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijk.

Inruilen Mercedes voor een Audi Q5. Goeie deal kunnen maken met Jan. Na een klein mankement is dit correct en perfect opgelost. Complimenten!

Ik heb bij Jan een BMW gekocht en ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

Wat een geweldige service! 4 maanden geleden hier een auto gekocht. Nu door ander werk een auto nodig die zuiniger is. Totaal geen probleem om daar samen uit te komen, Top!

Recentelijk een mooie auto gekocht bij Jan van Gestel. Bijzonder vriendelijk onze Jan en een lekkere no nonsens benadering. Ik heb in ieder geval een mooie en eerlijke auto gekocht voor een faire prijs. Helemaal top Jan!

Ricardo heeft ons een auto verkocht. Na een week kwamen wij erachter dat er een probleem met de versnellingsbak was. Ricardo heeft aangegeven ons niet te laten zitten. dit is ook niet gebeurt. Keurig is het probleem verholpen op een uiterst correcte wijze. Ik ben zeer te spreken over dit autobedrijf. Altijd netjes reageren middels de telefoon en nergens voor weggelopen. Echt Top!! super klantvriendelijk en een oplossingsgerichte benadering.