• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige BMW 325i cabrio gekocht. Prettig en vlot zaken gedaan. 1 garantieclaim naar tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Jan van Gestel een gebruikte Audi gekocht. Kort na aflevering ontstonden enkele storingen. Jan van Gestel was direct bereid om mee te werken aan een oplossing, ondanks dat ik niet voor de Bovag-garantie gekozen had. Kortom netjes afgehandeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aaschaf van tweedhands youngtimer bleken er een paar zaakjes niet in orde. Van Gestel heeft hier direct super goed op geacteerd en alles prima opgelost! Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooi Audi A8 gekocht. Goede service en verkoop zonder poeha.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar. Prettig zaken mee gedaan. Goede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW 730i gekocht. Limousine ten top. Wat een super comfort auto. Mijn dochter van 8 jaar: het lijkt wel of deze auto zweeft over de weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo was very professional and polite, he explained everything and went out of his way to help me with everything, including organising ensurance. On top of that, he picked me up from Eindhoven Centraal, so i didn\'t have to take the tram. Recommended!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf en top service. Kennis van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inruilen Mercedes voor een Audi Q5. Goeie deal kunnen maken met Jan. Na een klein mankement is dit correct en perfect opgelost. Complimenten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Jan een BMW gekocht en ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige service! \r\n4 maanden geleden hier een auto gekocht. Nu door ander werk een auto nodig die zuiniger is. \r\nTotaal geen probleem om daar samen uit te komen, Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk een mooie auto gekocht bij Jan van Gestel. Bijzonder vriendelijk onze Jan en een lekkere no nonsens benadering. Ik heb in ieder geval een mooie en eerlijke auto gekocht voor een faire prijs. Helemaal top Jan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo heeft ons een auto verkocht. Na een week kwamen wij erachter dat er een probleem met de versnellingsbak was. Ricardo heeft aangegeven ons niet te laten zitten. dit is ook niet gebeurt. Keurig is het probleem verholpen op een uiterst correcte wijze. Ik ben zeer te spreken over dit autobedrijf. Altijd netjes reageren middels de telefoon en nergens voor weggelopen. Echt Top!! super klantvriendelijk en een oplossingsgerichte benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is de 2e auto die ik daar gekocht heb.Ben weer zeer tevreden over de service en de afwikkeling.Top adres ook weer voor de eventuele volgende auto.Ze doen echt wat ze beloven gewoon SUPER!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer adequate en vlotte aankoop van een fiat panda gedaan. Prima service, vriendelijke verkoper die niet pusht. Dat kan ik zeer waarderen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan autobedrijf van Gestel aanraden bij eenieder die op zoek is naar een auto.\r\nHet is ook niet de eerste keer dat ik bij Jan van Gestel een auto aanschaf.\r\nNiet alleen de ontvangst is hartelijk en vriendelijk, ( koffie is trouwens ook erg lekker) maar ook de ontspannen manier van onderhandelen en ouwehoeren vind ik prettig te noemen. \r\nIk vond het prettig dat hij mijn auto niet afkraakte en een eerlijke inruilprijs bood voor mijn auto.\r\nNa de aanschaf ontdekte ik een kleine beschadiging bij de spiegel. We hadden dit beiden niet gezien. Jan stelde voor dit direct te herstellen op zijn kosten. Ik vind dat meer dan redelijk van hem.\r\nAl met al ben ik zeer tevreden en zal ik bij de aanschaf van een nieuwe auto zeker weer even zijn autobedrijf bezoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer net auto bedrijf waar alleen nette auto\"s te koop staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben gastvrij ontvangen bij dit bedrijf aardige mensen en een relaxte sfeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf - man om man en woord om woord van de heer Van Gestel, ook nadat al is geleverd;\r\n- je krijgt snel antwoord zowel per email en per telefoon;\r\n- eerlijke en deskundige communicatie (geen druk en geen \"afkraken\" van je eigen auto);\r\n- ook goede prijs voor inruilauto gerkegen;\r\nIk ben zeer tevreden en zou hier zo weer een auto kunnen inruilen en kopen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd goed geholpen. Verkoper kon mij veel vertellen over de auto. Ik werd fijn geholpen.

Over Autobedrijf Van Gestel