Heel erg tevreden met de rijlessen, uitstekende begeleiding en ook een gezellige sfeer in de auto!

In één keer geslaagd, goede begeleiding en rustige fijne sfeer, daardoor vertrouwen gekregen om zelfstandig de weg op te gaan. Rob, bedankt!

Toppp

Goede rijles, en gezellig

Prima rijschool

Altijd gezellig en uitstekend lessen

Hartstikke gezellig

Elke rijles was gezellig terwijl je ondertussen leert autorijden

Quick and Simple

Well spoken driving instructor, with appropriate time slots which fit with my busy student life. Affordable and flexible packages!

Excellent

My experience was really good and I managed to pass the exam on the first try.

Epic rij instrudteur

Beste rij instructeur die er is Super chill en legt goed uit

Goed geregeld, top instructeur en fijne auto!

Goede begeleiding

Fijne begeleiding...super rijschool...

Top rijschool

Ik vind Rob een super rij instructeur, hij gaf goede uitleg en heb altijd fijne ritten gehad! Ik raad deze rijschool zeker aan.

Hele fijne en gezellige sfeer!

Ik zit altijd bij Rob in de auto met een vertrouwd gevoel, hii legt alles goed uit en laat je zoveel oefenen als je zelf wilt. Ook doet ie altijd rustig als je een fout maakt, hij legt het rustig uit hoe je het beter had kunnen aanpakken.

Top rijschool!!

Heb echt een hele fijne ervaring gehad bij rijschool Vrancken. Zowel Rob als Bjorn geven beide heel geduldig en duidelijk les en zijn super vriendelijk!!

Fijne ervaring met een fijne leermeester

My teacher is the best

Their online planner makes it very easy to plan lessons. Teacher is very calm at all times and gives proper advice and instructions.

Een zeer fijne rijschool

Ik ben momenteel nog lerende bij autorijschool vrancken maar binnenkort mag ik afrijden. Ik heb zelf les gehad van Rob vrancken en hij is een zeer fijne en relaxte instructeur. hij geeft goede tips en zegt ook wat je beter anders kon doen dit doet hij op n voorzichtige en duidelijke manier. Al met al n rijschool die ik zeker aanraad voor beginnende rijders

Hele fijne rijschool

Ik ben hier komen lessen en ik ben overgestapt vanuit een andere rijschool. Wat een wereld van verschil. Rob is mijn instructeur en ik ben er enorm blij mee. Hij heeft veel verstand en kennis over zijn vak en weet dit op een fijne manier over te brengen op leerlingen. Kortom een hele fijne rijschool.

Echt geweldig

Rob Vrancken is wel echt een top instructeur, Hij wordt niet boos als jij bijna door rood rijdt, hij blijft calm en gewoon in het algemeen heel erg gezellig om mee te rijden.

Erg leerzaam en op mijn gemak

Het was altijd super fijn om naar de lessen te gaan en konden ondertussen een fijn praatje maken waardoor ik me erg op mijn gemak voelde tijdens de lessen.

Vriendelijk en voelde me op mijn gemak

Beide instructeurs zijn super vriendelijk. Ze hebben verstand van wat ze doen. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rob is a really good teacher. teaching, explanation is excellent i have already referred to my many friends\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring! Alle stof wordt goed uitgelegd en het is altijd gezellig in de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en goede rijlessen gehad!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er is een hele fijn sfeer in de auto tijdens het lessen. De kwaliteit van de lessen zijn erg goed. Rob en Laura weten allebei zeer goed waar ze het over hebben en zijn deskundig. Dankjewel voor alle fijne lessen !