Super Autobedrijf !!!

Vorige week vrijdag een Daihatsu Cuore gekocht, ( Binnen 10 minuten geregeld ) Super vriendelijke verkoper, Geen interessante verkooppraatjes, Gewoon zo als het is niet meer en niet minder Vandaag 7 dagen later mijn auto opgehaald en als verassing was hij nog helemaal gewassen en gepoetst !!!! Ik heb mijn Garage voor nu en de toekomst gevonden

Gezellig en betrouwbaar

Onlangs een V70 gekocht. De fijne, gezellige sfeer was prettig. Ook niet onbelangrijk; ze zijn vooral heel betrouwbaar. Er bleek snel motorisch iets mis te zijn, wat natuurlijk kan gebeuren. Dekrie heeft het heel netjes opgelost. Dekrie is een aanrader, zo hoort een goede autodealer te zijn.

Slecht

Mooie auto's. Maar ze kunnen er weinig over vertellen. Had een mazda gekocht en na 2 a 3 maanden moest er en nieuwe blok in net over de kilometers wouden ze me niet helpen. Toch en anderen auto kunnen uitzoeken met weet bij betaling.1 die goedkoper was zelfs en nu oook alleen maar problemen mee. Slechte service

Hele fijne garage

Voor de 1e keer hier een auto gekocht, maar vanaf het moment dat we binnen stapten tot het moment van leveren echt goed gevoel gehad. Prima prijs voor inruil en auto perfect afgeleverd.

Mooie auto gekocht

Mooie auto s tegen scherpe prijzen!

Ben zeer goed geholpen en uitleg gehad over de mogelijkheden en dus tot een deal gekomen. Achteraf ook nog tegemoet gekomen met ontbrekend onderdeel. Werd opgestuurd wat ik zeer waardeerde Al met al klantvriendelijke mensen en goede afhandeling. Zeker voor een volgende auto te kopen TOPPIE

Alles afschuiven.

Zeer slechte service!! We hebben hier een auto gekocht met een extra verzekering pakket voor een half jaar. Helaas is er toch wel wat problemen naar voren gekomen maar helaas was Derkie nooit thuis in deze! Mensen koop hier a.u.b geen auto!

Laagdrempelig, correct en snel

We hebben pas een auto gekocht bij deze garage. En hoewel ze druk bezig waren met een verhuizing verliep alles lekker vlot. De prijs “onderhandeling” heeft nauwelijks plaats gevonden omdat het voorstel in één keer goed was. Er is veel ervaring in huis wat je merkt aan de losse manier van klantcontact. Er wordt niet gepushed en dat is fijn. Lekker vrijblijvend. Echt een aanrader.

Prima auto en goede service

Auto hier gekocht omdat we goede ervaringen hoorde van vrienden.. Grote keus, en goede inruilprijs. Een mooie auto gekocht van 8 jaar oud zonder extra garantie. Toch 2 x terug geweest met kleine elektronische storingen Zonder problemen en bijzonder vriendelijk werd alles zonder kosten te berekenen toch opgelost.. Adres om aan te bevelen.

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Verkoper heeft voldoende kennis en denk mee bij het inruilen van uw auto.

Wat slechte bedrijf

28 Juli 2021 BMW bezichtigd en besloten om te kopen. Verkoper(Bob) heeft gezegd dat de auto olie verbruikt 1 liter op 1200 km! Geen probleem we zouden het zelf ook na laten kijken. Uiteindelijk hebben we de auto gekocht en vanuit Oisterwijk naar Eindhoven gereden. Thuis op de parkeerplaats nog auto van binnen uit aan het bekeken en ineen keer kwam er te veel rook uit de uitlaat, bleek dat de auto ook olie lekt! Heb meteen melding gemaakt bij de verkoper en zei dat ik graag de auto terug wilde brengen en de verkoop wilde ontbinden. De volgende dag Na overleg met de baas, auto mochten ze wel terug nemen maar % 15 eraf van de verkoop prijs. Schandalig ik had de auto niet een 24 uur! We hebben de auto terug gebracht onderweg kwamen er nog veel meer geluiden uit de auto.. Al met al slechte bedrijf, geen goede service dit is geen handel als je mensen zo kan oplichten!

Zeer blij met mijn Ford Focus!

Dank voor de fijne en snelle service! Nu kunnen we met de nieuwe Ford op vakantie. Groet, Harold

matig. komen afspraken niet na.

Auto gekocht voor stiefdochter. had geen pakketten gekocht voor service beurt en garantie. had verzocht om het reservewiel te verwisselen met het beschadigd achterwiel. Zelf doe ik al jarenlang onderhoud aan diverse auto's in mijn familie. Stiefdochter heeft de auto bij aflevering opgehaald. na ongeveer twee weken kwam de auto bij mij voor de servicebeurt. Toen bleek dat het achterwiel niet overeenkomstig afspraak verwisseld was, maar er lagen twee andere velgen op met veel slechtere banden. verder werkte de achterruitenwisser niet, en de aansluiting van de trekhaakdoos vanwege water in een relais. De auto was naar een keuringsstation kuipers in oisterwijk gebracht voor een apk daar deze verlopen was. Deze garage heeft de stofhoesjes van de onderste fusekogels vervangen. Echter toen ik de auto kreeg bleek de buitenste homonikneet rubber lek te zijn, na deze reparatie. Dit gemeld bij Dekrie welke van niets wilde weten, daar de apk door kuipers was gedaan. Ik naar kuipers gebeld die zei dat ik bij dekrie moest zijn, daar deze de opdrachtgever was. Na veel over en weer stemde dekrie in met de reparatie welke was ontstaan door kuipers. met het verwisselen van de stofhoesjes. (De homonikneetrubber was in zo goed als nieuwe staat en beschadigd.)Kuipers ontkende alle schuld hierbij. Echter toen mijn stiefdochter de auto bracht moest ze alsnog het volle pond betalen (150euro ex btw.) Na ontzettend boos overleg zijn we overeengekomen dat de reparatie fifty / fifty zou zijn. Dus zijn ze de afspraak dat het gratis gemaakt zou worden niet nagekomen. De andere gebreken waren niet gemeld toen wij de auto kochten, maar daar gaat het even niet om. De auto is inmiddels (hopelijk goed) gemaakt. maar ik heb ik hekel aan valse boloftes. Groetjes Pieter.

Achteraf veel onderhoud

Jaar geleden mijn chevrolet spark hier gekocht en nu helaas een jaar later al bijna 2000,- euro aan onderhoudskosten gehad terwijl de auto zelf 4000,- was. Jammer, ze lijken goede autos te verkopen maar achteraf blijkt er toch nog vanalles mis te zijn. Geen kleine reparatie maar echt grote. Koppelingslager, alle banden vervangen, distributieriem vervangen (dit hebben ze bij aankoop aangegeven dat dit niet zou hoeven) Als jonge bestuurder van 21 zijn deze kosten mij heel zwaar gevallen en baal er ernorm van...

Al meerdere auto's gekocht hier door de jaren heen, mijn man, ik, mijn moeder, en zeer tevreden. Is er na aankoop evt nog iets dan fixen ze dit alsnog. Veel keus, goede service, en een praatje. Bedankt team dekrie!

Ze zijn mij heel netjes tegemoet gekomen ivm problemen met mijn distriebutieriem van mijn peugeot 2008

Een mankementje na de koop van onze auto werd super goed opgelost door Dekrie. Er werd meegedacht en alles is tot in de puntjes geregeld!

Naar tevredenheid en op vriendelijke wijze mijn aankoop gedaan.

Goede ervaring bij de aankoop en rijdt nu in volle tevredenheid in mijn Citroën Berlingo.

prima service

Onlangs een auto gekocht bij Dekrie. Problemen die ik met de auto had zijn netjes en direct verholpen.

Betrouwbaar, geen kletsverhalen, prima service.

Op 14-2 jl. Renault Twingo gekocht voor goede prijs. Bij thuiskomst ontdekte ik condens in een van de koplampen. Na telefonisch contact afspraak gemaakt voor oplossing van dit probleem. Kreeg een ruilauto mee en de volgende dag was alles prima in orde.

Toppie

Zonder problemen een mankement opgelost van pas gekochte auto waaraan geen kosten verbonden waren voor mij ik vond dat zeer netjes grt Gerrit van de sanden

Heerlijke auto voor een redelijke prijs.

We hebben vandaag onze Toyota Avensis opgehaald. Vanaf het moment dat we voor het eerst binnenstapten t/m de aflevering zijn we zeer vriendelijk geholpen. Men heeft de parkeerdeukjes mooi hersteld en de wagen zag er bij aflevering pico bello uit.

Keurig auto gekocht uit super veel keuze

Door vrienden kennis kunnen maken met hun Volvo. Deze was ook bij Dekrie gekocht. Toen wij er onze Volvo kochten hadden was er erg veel keuze in Volvo. Er stonden sowieso veel auto's. Inmiddels rijden wij fijn met onze auto en zijn wij prettig geholpen.

Voor de 3de keer een auto gekocht bij Dekrie. Zoals gewoonlijk weer top geholpen en een top Volvo gekocht!

VW Tiguan

8 november onze nieuwe aanwinst mogen ophalen. Een mooie VW Tiguan. De gemaakte afspraken met Mark over het afleveren van de auto zijn ze meer dan nagekomen. Mark en Bob hebben hun uiterste best gedaan om hem er netjes bij te zetten. En daar zijn wij heel blij om. De twee weken wachten zijn het waard geweest. En nu gaat het grote genieten beginnen. Mark en Bob vooralsnog heel hartelijk dank. Fam Jansen uit Nijmegen.

Heusdensebaan 52 5061PS Oisterwijk