Filters

10

Pretiig bedrijf waar veel aandacht is voor je persoonlijke wensen en waar ook naar je geluisterd wor

Bijzonder prettig hoe er naar onze wensen geluisterd werd en welke tijd er voor ons genomen werd. Toen duidelijk was dat wat wij zochten op dat moment niet op voorraad was, kregen wij de tip om hierover gemaild te worden, zodra ons type caravan werd aangeboden. Binnen een week kregen we hierover bericht en het was precies wat we zochten voor een goede prijs. Over de aflevering alleen lof. Ook hier werd er weer uitgebreid de tijd genomen voor uitleg, demonstratie en het beantwoorden van onze vragen. Wij kunnen dit caravanbedrijf bij iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Geweldige dealer.

Geweldig komt alle afspraken na. Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastisch bedrijf !!!!\r\nCamper gekocht bij Wisselink een prachtige maar wat oudere camper.\r\nNiet voordelig maar snap ook waarom.\r\nJe wordt behandeld of je een nieuwe koopt\r\nHelemaal nagekeken door Roy Hallink,\r\nEen perfecte uitleg gehad.\r\nEn tussen neus en lippen door vertelde Jelle ( de verkoper )we hebben er nieuwe banden op gezet rondom omdat de bestaande banden te lang niet gebruikt waren en verouderd waren.\r\nGeweldig!!!!!!! En ook nog een mand gekregen met wijn,kaas en andere lekkere hapjes een dikke 10 wat ons betreft.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op een prettige manier begeleid bij het aankopen van een caravan. Er is zeer snel geschakeld om dit nog binnen 2 weken voor elkaar te krijgen. Dank hiervoor. Jammer dat de schoonmaak binnen niet helemaal goed was gelukt? Stof en tandenborstel deels aangetroffen....\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit bedrijf ervaren als zeer klant vriendelijk \r\ngoede service . en goede uitleg van alles !
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf kwam op ons over als gezellig en gemoedelijk
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goed, alleen jammer dat er geen ruimte was voor onderhandeling.\r\n\r\nZelfs niet bij de extra opties die we er bij gekocht hebben.\r\n\r\nOploop remstang was niet geborgd. Zeer kwalijk zeker om dat deze ook met bovag garantie is afgeleverd.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed top geregeld en eerlijk. Jelle is een top verkoper en eerlijk.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige mensen om zaken mee te doen. Altijd hulpvaardig en kennis van zaken
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie op aanvraag. Men neemt telefonisch contact op waardoor er direct persoonlijk contact is. Dit is efficiënt maar vooral ook klantgericht en vriendelijk. Onze zoektocht was een caravan. Deze voldeed geheel aan wat verteld was. Met een kop koffie en alle tijd kan alles worden doorgesproken. Bij aflevering exact hetzelfde...alle tijd voor uitleg.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvingen goede begeleiding en advies bij de aankoop van onze Eriba Touring Troll550. \r\nBij aflevering bleek nabestelde luifel nog niet beschikbaar, hebben volste vertrouwen dat deze volgens afspraak wordt geleverd en gemonteerd.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisterend oor, weet op wens van klant in te gaan, verteld ook wat niet te doen (wat aankoop betreft)
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, er is veel kennis en een prettige sfeer. Ze kennen hun vak.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weliswaar niet met een caravan of camper, maar een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan mijn aanhangwagen. Ik kan niet anders zeggen dat alles van A t/m Z duidelijk, professioneel en goed georganiseerd is.
  • Reden bezoek Onderhoud
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 20 maart jl. een Hobby 560 KMFE uit 2017 opgehaald. Tijdens het opmaken van de koopovereenkomst vroeg de verkoper of ik mee wilde lopen om naar het dak van de caravan te kijken. Ik vroeg mij af waar dat voor nodig was. De caravan heeft toch geen hagelschade? De verkoper negeerde deze vraag en liet mij op een wiebelig keukentrapje naar het dak kijken. Op het dak zat wat condens, een beetje vuil en algen aanslag. Verder niets bijzonders te zien. na weer van het trapje afgeklommen te zijn werd de koopovereenkomst besproken en er stond duidelijk vermeld dat de koper het dak bekeken had. Waarom dit zo expliciet vermeld stond werd mij later duidelijk.\r\n\r\nDe verkoper vertelde nog iets over de luifel. Deze moest nog afgesteld of vernieuwd worden? Dus dan denk je alles komt voor elkaar, we zijn tenslotte bij een \"normaal\" caravanbedrijf. Niet moeilijk doen over de afleverkosten en klaar.\r\n\r\nHet afleveren van de caravan verliep rommelig, drie kwartier wachten en hoe de caravan werkt staat in het instructieboekje. Op mijn navraag wat er nou met de luifel gebeurd is werd terloops meegedeeld dat deze vervangen was. En wat er verder gebeurd was stond op het afleverformulier van de monteur. En als er iets iets dan kan je altijd terugkomen. De caravan was zowel aan de binnen als buitenzijde niet schoon. Bij het indraaien van het neuswiel vielen mijn kronen uit het gebit van het gepiep en het topdekmatras was gekrompen van 160cm naar 130 cm breedte. Het raam naast de deur vertoonde schuurkrassen en zaten er nog in.\r\n\r\nAfgelopen zaterdag maar eens begonnen om de boel schoon te maken. Dan worden de vragen vanzelf beantwoord. Na het reinigen en drogen van de caravan kwam er een \"fijne\" hagelschade te voorschijn. Met fijn bedoel ik veel kleine putjes. Die neem je niet waar op een wiebelig keukentrapje en een vochtige en niet schone caravan. En nu begrijp ik ook waarom de kaken van de verkoper stijf op elkaar bleven op mijn vraag of de caravan hagelschade had. En waarom de luifel zo makkelijk vernieuwd wordt begin ik ook te begrijpen in combinatie met die krassen op de ruit naast de deur. Ik denk dat de verkoper zijn verhaal had moeten aanpassen en niet uit zichzelf moet zeggen dat de caravan ingekocht is i.v.m. overlijden van de eigenaar. Maar dat de vorige eigenaar op vakantie in een hagelstorm beland is, de storm de luifel en de zijruit beschadigd heeft en daardoor de caravan niet meer wilde hebben en ingeruild heeft. Het domste is dan ook nog om de schuurkrassen uit de ruit niet te verwijderen. Met de polijstmachine heb ik de krassen zelf bijna onzichtbaar verwijderd. Maar ik denk dat hier een stukje onverschilligheid aan te pas komt. \r\n\r\nAls u nog verder wilt lezen: dan komt nu het hoofdstuk inruilwaarde caravan. Het gaat om een Hobby 500 KMFE uit 2004. €8.000,- wordt via de mail geboden. Ik vind dat veel. Bij navraag boden meerdere caravanbedrijven dit. Doordat een extra luik ooit gemonteerd is, was door inwateren een hoekje van de bodem verrot. Dat moest hersteld worden. Vervolgens wordt er nog een mededeling gedaan dat de voorzijde ook een keer vervangen was vanwege lekkage. Dat lijkt mij logisch bij een Hobby van deze bouwjaren want daar staan ze om bekend. Na goed 3 kwartier onderzoek met een collega kwam het hoge woord er uit. De caravan was met deze punten € 6.500,- waard. Ik ben hier natuurlijk zelf bij maar mijn advies zou zijn bied direct een reële waarde. Want een caravan van 15 jaar oud vertoond altijd wel ergens een gebrek. Daarom heb ik besloten om een jonge caravan te komen. Zodat ik voorlopig geen last heb van lekkage, hard/poreus geworden plastic delen en andere ouderdomsaspecten.\r\n\r\nConclusie: Geen eerlijk verhaal. Als het allemaal oppervlakkig is een leuk gesprek, wordt het op gevoel of inhoudelijk ontstaat er een gereserveerdheid een bepaalde terughoudendheid en spanning. En dat is niet zonder reden. Voorlopig heb ik een caravan gekocht die een stuk minder waard is dan wat ik er voor betaald heb. Geen toegevoegde waarde. Ben er goed ziek van. Niet zo zeer dat het om bedragen gaat van boven de € 20.000,-, maar dat ik helaas bij een bedrijf binnengestapt ben met 2 gezichten. \r\n\r\nAls er iets is, kan je altijd langskomen, galmt nog na. Ik wacht eerst maar eens af of er bij eens iemand langskomt om hierover te praten. wordt vervolgd\r\n\r\nps. of heb ik nou een ex huurcaravan gekocht?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima gevoel op het moment dat we binnen kwamen en de camper bekeken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk en professioneel.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en prima service.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en deskundig, goed klant gericht bezig, ik zeg prima
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kenden dit bedrijf al van de goede service en transparantie bij het onderhoud van onze caravan nu bij de aanschaf van onze nieuwe caravan ook goed geadviseerd, werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren. Echt achterhoeks bedrijf, waar aandacht voor de klant centraal staat.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke verkopers helpen op een deskundige wijze.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Mercatorstraat 19

7131 PW Lichtenvoorde

544374310

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.