Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Sinds december 2014 heb ik problemen met mijn auto. De problemen zijn helaas niet structureel aanwezig. Ik laat mijn auto, na eerdere goede ervaringen, graag achter bij Autobedrijf Huizinga. Ook dit maal. Ik heb ga 7 augustus op vakantie en wil graag met een goedwerkende auto op pad. Helaas heeft Autobedrijf Huizinga een vol schema, en dit was mij van te voren ook verteld. Toch stopt het meedenken dan niet. Zij gaven aan dat zij eventueel wilden bemiddelen met de plaatselijke Fiat Dealer. Zij zouden daar informeren over er op korte termijn ruimte was. En ja hoor. Later op de dag werd ik teruggebeld dat ik de auto over een weekje langs kon brengen bij Huizinga. Zij zouden de auto dan naar de Fiat Dealer brengen en na reparatie weer ophalen. \r\n\r\nOp dezelfde dag dat mijn auto bij de Fiat dealer stond werd ik door Huizinga gebeld. De oorzaak was gevonden en de auto kon voor een redelijk bedrag gemaakt worden. Ik ging akkoord, en kreeg nog wat uitleg wat er ging gebeuren. Ik zou de auto eind volgende dag weer kunnen ophalen. Ook hiervan werd ik netjes de volgende dag op de hoogte gebracht. De auto stond weer klaar bij Huizinga. Auto opgehaald, uitleg over de reparatie en de bijbehorende factuur. Fijn weekend! En dat is het zeker.\r\n\r\nIk heb al veel autogarages bezocht, maar nergens vind je servicegerichtheid zoals bij Huizinga. Informeel, plezierig, meedenken, en ook gewoon het gevoel dat je serieus genomen wordt, en dat ze het probleem echt op willen lossen. \r\n\r\nDat maakt het toch een stukje makkelijker om een factuur te betalen van kosten die je liever niet maakt. Heel servicegericht bedrijf die deskundigheid heeft. De prijs is misschien wat hoger, maar je krijg meer kwaliteit dan je verwacht.