Toppers zijn het!!!!!

Wat moet ik nog meer zeggen GEWOON GOED!!!!

Geweldige service !!

Reeds bij de aankoop voelde je het enthousiasme om ons als nieuwe cliënt aan een goede auto te helpen, een waarmee wij dik tevreden zouden zijn nou ... dat is heel goed gelukt en we zijn er elke dag nog heel blij mee !! Voor een kleinigheid mag je zo de werkplaats binnen rijden en wordt je gelijk goed en ook heel vriendelijk geholpen. Toen ik onze auto bracht voor de APK keuring werd er meteen aangeboden mij even thuis te brengen en op de dag van de keuring werd ik s'morgens gebeld dat het beter was om in plaats van een kleine beurt nu te kiezen voor een grote beurt. Er was dus moeite gedaan om de geschiedenis van onze auto goed door te nemen en het hoe en waarom werd ons duidelijk uitgelegd. Na de keuring en de grote beurt werd de auto thuisgebracht en lagen de sleutels in de brievenbus. Wat een goede service van het bedrijf, allemaal heel hartelijk bedankt voor de goede en vakkundige inzet, groetend Wim en Lia Verweij.

alles conform afspraken

netjes op de hoogte, belletje bij onverwachte zaken

Vriendelijk, eerlijk en snel geholpen

Personeel is erg vriendelijk en heeft eerlijk advies. Er wordt je niets aangesmeerd en alles gaat in goed overleg, voordat er acties worden ondernomen. Gewoon erg goede service.

Uitstekende garage

Ik kan niet anders zeggen, een uitstekende garage. Al jaren word ik altijd vriendelijk, netjes en kundig geholpen. Ik raad Bovag garage Autobedrijf Van Roon Reeuwijk voor zowel privé als zakelijke rijden echt aan.

top

Heel fijn bedrijf!

Fijne ervaring, goed advies, duidelijke uitleg. Een top garage!

prima service

snelle reactie, prima opgepakt en opgelost

je wordt super geholpen.

Het is een bedrijf die ik iedereen aanraad.

Dat ik altijd fantastishe geholpen word!

Altijd Fijn!

vriendelijke werknemers, snelle service en duidelijk taal

vriendelijke werknemers, snelle service en duidelijk taal

Staan altijd voor je klaar. Super!

Kwam met accu die niet goed meer was. Namen meteen de tijd om accu voor nieuw exemplaar te vervangen.

klantgericht en deskundig

Altijd een warm welkom, geven een goed advies en duidelijke uitleg. Pas geleden een auto gekocht, geweldig om te zien hoe enthousiast Wijnand is bij het afleveren van de auto.

Fantastische service!

De service is altijd prima ; heel vriendelijk en behulpzaam, professioneel en goed overleg.

Een goede, klantvriendelijke garage. Beslist aan te bevelen !!

In vergelijking met de garages die ik in de loop der jaren heb bezocht, kan ik garage Van Roon zeer zeker aanbevelen. Er wordt goed geluisterd naar je "klachten" en deze worden op een nette, professionele manier opgelost. Prima garage met vriendelijk personeel !

Vriendelijke ontvangst, deskundig onderhoud en reparatie.

Vriendelijke ontvangst, deskundig onderhoud en reparatie.

Snelle service

Gebeld voor het vervangen van een kapotte lamp, kon dezelfde dag nog komen en is gelijk hersteld.

Ge-wel-dig

Comfort afspraak werd alles geregeld en ze brachten me zelfs weg. Tot de volgende keer!

Klantvriendelijkheid en service is door Autobedrijf Van Roon uitgevonden.

Autobedrijf Van Roon staat altijd voor je klaar. Of het een reguliere onderhoudsbeurt betreft, een onvoorziene omstandigheid, een pechgeval of gewoon advies wanneer je je oriënteert op een andere auto; Autobedrijf Van Roon is altijd thuis en behulpzaam.

denken altijd met ons een doen geen onnodige reparaties

Altijd top service en snel geregeld

Uitmuntende service, ideaal dat de auto zelfs gehaald en gebracht wordt :)

zeer klantvriendelijk, gastvrij en transparant

De eerste kennismaking met dit bedrijf voelde meteen goed. Zeer vriendelijk personeel en je wordt direct geholpen. Ik heb een hele mooie auto kunnen kopen voor een eerlijke prijs. Zowel Wijnand en Mark geven je het gevoel dat je als klant altijd op nummer 1 staat. Ik heb vaker auto's gekocht bij diverse bedrijven, maar dit autobedrijf staat op nummer 1!

Fantastische aankoop gedaan

Na een eerlijk en open overleg ben ik overeen gekomen tot aanschaf van een gebruikte auto. Alle tijd voor een proefrit en goede uitleg over de auto. Op de afgesproken dag stond de auto glimmend en met een grote feestelijk strik op mij te wachten, heel verrassend. Ik heb een heel goed gevoel over deze aanschaf en heb 100% vertrouwen in het verdere contact met deze garage. Top.

klantvriendelijk, kundig en betrouwbaar

klantvriendelijk, kundig en betrouwbaar

Top service! Altijd alles netjes geregeld.