Prima!!

Mijn auto rijdt weer prima!! Fijn dat de APK keuring en onderhoudsbeurt goed is uitgevoerd! Tevens dank voor het stofzuigen:).

Goede ervaringen

Een top ervaring.

Heiloo, 13-02-24. Aan Wijnand en zijn meissie. Na een reis door ’t Groene Hart, langs Schiphol en Amsterdam en tenslotte aankomst in het mooie Noord-Holland. Een prachtige reis, verstoord door fileleed. Dat zou ons niet deren, ook de lichte regendruppels zouden de pret niet drukken omdat zij geruisloos werden gewist door de wissers. Want pret hadden we in onze “nieuwe” Landcruiser. We hoefden niet te wennen aan het nieuwe en moderne instrumentarium, het leek een beetje op het oude. Alles voelde soepeler, want veel nieuwer, veel was moderner, eigentijds, de auto reed fantastisch. Ondanks de file vonden we onze terugrit te kort, we hadden we veel langer wilden genieten van het vele moois. “Was dan doorgereden” hoor ik je zeggen maar dat wilde ik niet. Onze vorige auto hadden we wel zo ingereden, gehaald bij autobedrijf van Gent, vandaar gereden naar de Lichtmis, een wegrestaurant bij Zwolle waar je zogenaamd topgehaktballen kunt verorberen en toen naar huis. De auto konden we niet meer zien, het was pikkedonker geworden. En dat wilden nu voorkomen, we wilden vanuit Reeuwijk thuis gekomen op deze eerste dag al bij dageraad de auto zien. Wat is ie mooi (gepoetst)! Licht terneergeslagen betraden we ons huis en moesten denken aan Wijnand en zijn meissie die relatief kort en niet veel in de auto hadden gereden. Met weemoed moeten zij afscheid van deze auto hebben genomen overdachten wij. Wíj hadden Wijnand en zijn meissie stroopwafels, pepermuntjes en bloemen moeten geven om zo de lichte pijn te verzachten. Maar ja, we zijn al thuis. Dank je wel voor de mooie auto en de goede gesprekken die we daarover hadden. Nogmaals, we zijn er heel blij mee en zullen je zo nu en dan laten weten hoe het met “hem” gaat. Groet, Joost en Bernadette Negenman.

Vriendelijk en weten wat er speelt in auto land

Goede persoonlijke service

Vakmanschap Vriendelijk Transparant over besluitvorming van wat voor banden en waarom

Weer heel goed geholpen

Zeer vriendelijk en erg goed geholpen.

Goede service en vriendelijkheid

Uitstekende service en vakbekwame medewerkers

Al een aantal jaar klant bij Van Roon. Hele prettige garage die daadwerkelijk ook dat stapje extra doet voor de klant. Altijd open over het onderhoud en tot op de allerkleinste dingetjes of mankementen wordt je altijd netjes vooraf eerst telefonisch geraadpleegd.

De manier van werken spreekt mij zeer aan !

Mijn ervaring met het autobedrijf Van Roon is dusdanig, dat ik deze garage bij iedereen aan kan bevelen. Zeer klantgericht !!

Prima gedaan!

Goed en vriendelijk ontvangen. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd!

Snelle service

Niet vijf weken wachten bij mijn plaatselijke garage maar gelijk oplossen

Fijne ervaring

Zeer goed behulpzaam en vriendelijke personeel

Prima!

Goed geholpen door enthousiaste en vakbekwame medewerkers. Duidelijke informatie en afspraken.

Fantastisch bedrijf met top personeel!

Top bedrijf! Onze eerste bedrijfswagen gekocht bij Autobedrijf Van Roon Reeuwijk B.V. ze nemen de tijd en ze legen alles duidelijke uit, zeker een aanrader!

Heldere communicatie, top service en hoge kwaliteit

Werkzaamheden worden prima uitgevoerd.

Kom hier al een aantal jaren voor het onderhoud van mijn FIAT camperbus. Je wordt duidelijk geïnformeerd over de werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd en welke raadzaam zijn om tijdens het onderhoud gelijktijdig mee uit te voeren. De Keuze voor die laatste werkzaamheden ligt bij dus bij jouw.

vriendelijke ontvangst, goed contact over de werkzaamheden.

Goede service, open communicatie

Goede positieve ervaring, een super bedrijf!

Ge-wel-dig

Vriendelijkheid, de service, reactie op een te vroeg in geplande APK.... Ze kijken en denken super met je mee. Ik ben super tevreden over dit geweldige bedrijf.

Gewoon heel goed.

Goed bedrijf die duidelijk communiceren. Ze doen wat ze beloven.

Goed auto bedrijf

Altijd alles word goed geregeld en word netjes afgeleverd,

Levering zeer voorspoedig met vakkundige montage. Garage werkt netjes en schoon en dat zie je niet vaak.

zeer verstandig en flexibel

uitstekend