Goede service en vriendelijk personeel!

Bij binnenkomst al goed ontvangen en kreeg ook een duidelijke uitleg van wat de werkzaamheden zouden zijn aan de auto. Vervangend vervoer was ook prima. Kortom een topbedrijf met topservice!

Uitstekend bedrijf, keurig en vriendelijk geholpen.

Ik kom al jaren bij dit autobedrijf. Service en vriendelijkheid, gewoon top! En wat ik erg belangrijk vind.... Ze zeggen gewoon eerlijk als iets nu vervangen moet worden en of het nog wel even kan wachten. Je weet dan dat je banden nu nog kunnen maar dat je er over 1/2 jaar nieuwe moet.

Alles eerst gemeld en toen gedaan mooi schoon terug gekregen

Gezellige, maar vooral goede informatie t.a.v. de reparatie.

Zeer tevreden met alles

prima service

Goed en eerlijk advies. Prima service en klantvriendelijk personeel.

Prima service en openheid over de kosten

Prima service, goed overleg en openheid over de kosten

Behulpzaam en vriendelijk

De auto was weer toe aan de APK en aan nieuwe banden. We hadden wat vragen over de banden, die allemaal keurig zijn uitgelegd. Halverwege de dag ben ik nog gebeld om te overleggen of ik het eens was met de keuzes die ze gemaakt hadden (wel of niet remvloeistof vervangen en waarom, dat soort dingen). Kon later op de dag de auto weer ophalen op de afgesproken tijd, zelfs schoongemaakt en uitgezogen. Top.

Geweldige service

Als ik met mijn auto kom, is er altijd iemand die mij vriendelijk te woord staat, ook indien noodzakelijk direct actie neemt om een euvel te verhelpen. Ook de haal- en brengservice is prima geregeld.

Meedenkend , snel en betaalbaar!

Ik kom al jaren bij Van Roon tot volle tevredenheid. Ze denken mee en zorgen dat mijn auto boven alles veilig blijft.

Geweldig bedrijf. Persoonlijk contact, adequate en professioneel. Vakmensen!

Geweldig bedrijf. Persoonlijk contact, adequate en professioneel. Vakmensen!

Goede service en advies tegen een prettige prijs

Deskundig en klantvriendelijk

Prettig klantgericht, niet opdringerig. Denk vanuit de klant en biedt technische deskundigheid

Prima service en vriendelijkheid

Blijf zeker klant

Goed bedrijf

Goed bedrijf, aardige mensen en verstand van zaken.

prima service

Al meer dan 20 jaar de vertrouwde schakel bij de aanschaf en onderhoud van mijn auto.

Al jaren breng ik mijn auto bij Van Roon, zeer goed autobedrijf, personeel is kundig en vriendelijk

Autobedrijf Van Roon uit Reeuwijk, vind ik en top autobedrijf. Ze hebben vriendelijk en zeer kundig personeel. En ze doen wat ze zeggen. Koppelen direct terug als er echt iets vervangen moet worden. Geen vreemde niets zeggende bedragen op je factuur. Ja serieus, ze bestaan echt nog, dit is een goed/keurig/net autobedrijf voor privé en zakelijke auto's. Voorbeeld: tijdens de APK in mei kwam naar voren dat mijn banden op sommige punten iets dunner waren, maar zeker nog goed genoeg voor de APK. Advies maak ik september een afspraak voor vervanging! Zo gedaan, vorige week zijn mijn 4 'zomer' banden vervangen, na overleg, in 4Seizoenenbanden, wel zo veilig in de herfst en de winter.

in 1 woord SUPER

Jullie staan altijd klaar met goed advies en denken mee met de klant, top

Altijd top service

Betrouwbaar en top service.

Vriendelijk, snel en adequaat.

Staan je vriendelijk te woord en nemen de tijd voor je. Leggen goed uit wat zij aan de auto hebben gedaan. Proberen je zo snel mogelijk te helpen en ze vervangen niet zomaar onderdelen. Overdag word je gebeld over de vorderingen en wat er eventueel aan mankeert. Je kunt altijd gebruik maken van een leenfiets.

Top service

Goed team monteurs, aandacht en tijd voor de klant.

Mijn ervaring is goede service

Het is een nette garage waar je goed wordt geholpen. Als er iets met de auto is wordt er eerst met jou overlegt voordat ze aan de auto gaan sleutelen. Ze geven ook duidelijk aan wat er mankeert en of het verstandig is om er iets mee te doen. De garage is zeker aan te raden,

Ik wil geen andere garage meer

Zij weten precies wat ik bedoel en hoe ik het wil hebben. Die klik vind je nergens meer.

Gewoon top service!!

Nooit meer wat anders!

zoals altijd geweldig!

auto ophalen en terug brengen

Gewoon heel goed

Het is gewoon een prima service.