Geweldige en prettige sweer

altijd met plezier gelest en altijd goed begeleid. Echt een aanrader voor iedereen.

een betere bestaat niet!

de beste begeleiding, soepel met plannen. snel op exame maar zeker wel gereed, ik heb alleen maar lof voor deze rijschool. Ik raad het IEDEREEN aan!

Leerzaam

Het zijn 2 toffe instructeurs. Ik heb een leerzamen en leuke tijd gehad. Ik raad zeker mensen aan daar te lessen!

Zeer goede rijschool

Erg fijne lessen mogen ervaren veel gelachen maar ook serieus geweest! En daarmee een mooie ervaring. zeker aan te raden als rijschool

Goede en duidelijke lessen. Eerlijke rijschool!

Goede en duidelijke lessen. Eerlijke rijschool!

Één groot succes!

Zeer gezellige en vooral leerzame lessen. Je gaat pas echt op examen als je er helemaal klaar voor bent. Zo fijn dat ik de gelijk de eerste keer geslaagd ben! Hele fijne instructeurs! Kelly en Sacha nogmaals bedankt!

Super fijne lessen en fijne rij instructeurs!

De lessen waren altijd super fijn. De lessen duren 1 1/2 uur waardoor je echt de tijd hebt. Ze laten je pas op, als je er echt klaar voor bent. Ik ben zelf in 1x geslaagd! Super leuke mensen, waar je altijd lekker een praatje mee kon maken. Echt een top rijschool. Zeker een aanrader!

Super duidelijke lessen

Fijne tijd gehad met lessen, duidelijke uitleg!

Goede en gezellige lessen!

Het was leuk en gezellig om bij schipperen te lessen. Uitleg en begeleiding was goed met als resultaat mijn motor rijbewijs in 1x!

Goede uitleg! Voldoende ruimte voor vragen! Goede en makkelijke communicatie! Vooruit plannen van lessen. Alternatieve verwoording/ uitleg indien niet begrijpen van de situatie.

Ik heb hier snel veel bij geleerd in een fijne omgeving

Ik vond het al erg fijn dat je kon kiezen tussen twee mensen, zo heb je zoizo een fijne omgeving. Ze draaien nergens om heen en zeggen waar het op staat, dit vind ik een hele fijne manier van les geven. Schipperen geeft je ook genoeg zelfvertrouwen wat erg fijn is op de weg. Gezellige gesprekken in de auto.

Fijne communicatie en flexibel !

Top rijschool ! Lekker flexibel en doen er alles aan om zo snel mogelijk weg te rijden met je rijbewijs ! Bedankt voor alles !

Zeer leerzame en goede rijlessen!

Super fijne en leerzame lessen. Veilig leren motorrijden en ook hele plezierige sfeer.

Goede en gezellige rijschool

De rijlessen waren gezellig en goed te volgen, er werd alle tijd en aandacht besteed om alles duidelijk te krijgen en je helemaal klaar te stomen voor het examen.

Goede rijschool

Veel flexibiliteit en goede lessen

Goede duidelijke rijlessen er word iets gezegd als je het fout doet maar je krijgt ook zeker te horen als je iets goed doet.

Prettig

Erg goed te spreken over schipperen! Zou ze zeker aanraden aan mensen in de omgeving. Weten je op de juiste manier gerust te stellen en helpen je waar het nodig is!

Gezellig

Leuke instructeur en gezellige lessen

Fijne en leuke rijlessen!

Lessen zijn goed opgebouwd, duidelijke feedback

Top rijschool met grote focus op de persoon

Door de kleinschaligheid van de rijschool krijg je de persoonlijke aandacht die je nodig hebt. Met veel geduld en hier en daar een grap en een grol en veel gezelligheid! Je krijgt goed de ruimte om het op jouw eigen tempo te doen.

Kan niks slechts zeggen, super!!

Ik heb mij alle lessen super op mijn gemak gevoeld, ik kan oprecht niks slechts zeggen over deze rijschool. Denken ontzettend met je mee en kunnen je met alles helpen.

Top! Heel erg vriendelijk en goede en duidelijke lessen

Ik heb de lessen hier erg goed ervaren. Altijd kunnen lessen op de dagen dat ik kon en een keer lat minute cancelen door werk was geen probleem. Goede rijschool!

supergoed...

Sympathieke mensen, goede uitleg, fijne manier van lesgeven en zéér betrokken bij de leerlingen....

Hele goede rijschool

Hele aardige mensen waar je veel van kan leren.

Top rijschool met kennis van zaken

Mijn motorrijbewijs binnen 5 maanden gehaald. Lessen duren anderhalf uur waardoor je langer kunt oefenen. Goede uitleg tijdens de lessen, en snap je iets niet dan leggen ze het nog 10 keer uit, totdat je het snapt. Ze geven je zelfvertrouwen richting de examens. Dus woon je in de buurt en wil je je motorrijbewijs gaan halen? Ga naar Rijschool Schipperen (ook voor je autorijbewijs kun je er terecht).