Een super goede rijschool heb enorm genoten van de lessen!

Top rijschool!

Net mijn motorrijbewijs gehaald dankzij de super begeleiding van Kelly! Hij zorgt ervoor dat je met vertrouwen en veilig op de motor stapt!

Fijne instructeur en goede uitleg!

De beste

Professionals

Goede en proffessionele rijschool

Hele leuke en leerzame periode gehad, in 1x geslaagd voor mijn B rijbewijs met dank aan Kelly en Sasha. Heel erg bedankt voor de leuke en leerzame tijd.

Rijschool die mij op een fijne manier autorijden heeft geleerd.

Ik vond het een fijne manier om autorijden aangeleerd te krijgen.

Hele fijne rijschool

Hele fijne rijschool!!

Zeer goede begeleiding

Heb al me rijbewijzen bij rijschool schipperen gehaald Ze zijn vriendelijk, denken super met je mee Op punten waar het minder of niet heel sterk in bent daar wordt heel goed op gereden en goed uit gelegd als je het niet snapt Ik zou iedereen aanbevelen om bij rijschool schipperen hun rijbewijs tehalen

Goeie rijschool

Fijne instructeurs die je rustig op weg helpen naar het eind doel

Fijne persoonlijke manier van lesgeven

Ik heb alles zeer positief ervaren, geen flauwekul verhalen maar gewoon zeggen waar het op staat.

Fijne begeleiding

Op het begin vond ik heel lastig, maar later kreeg ik steeds betere begeleiding en heb ik na 42 lessen mijn rijbewijs gehaald.

Fijne rijschool met goede begeleiding

Na een mindere ervaring bij een andere rijschool hier super begeleid en vertrouwd weer op de motor gekropen. Fijne ontspannen lessen en gewoon de 1e keer geslaagd!!

Top rijschool

Super leuk en vriendelijk rijinstructeur. Altijd beschikbaar om jouw te helpen.

Top rijschool!

Ja helemaal top. AVB en AVD direct gehaald. Veel proeflessen gehad bij andere rijschoolen, maar hier wisten ze het lessen leuk en leerzaam te maken.

Goede ervaring gehad.

Top rijschool en instructeurs!

Bij rijschool Schipperen leer je niet alleen je examen halen, maar word je klaar gestoomd om met vertrouwen deel te nemen aan het verkeer. Ik zou het aan iedereen aanraden!

Goed en duidelijk

Soms beetje een harde uitleg maar werkt wel heel goed, altijd gezellig praatje maken en je kan alles vragen wat je wilt weten.

Zeer goede rijschool!

Onze beide kinderen hebben bij deze rijschool in ons dorp met plezier hun rijlessen gevolgd en beiden hebben zowel hun theorie- als hun praktijkexamen in één keer gehaald. Niks dan lof voor Sacha en Kelly. Enorm bedankt en ga zo door! Jullie brengen de jeugd letterlijk en figuurlijk met veel zelfvertrouwen op (de) weg.

Heel erg tevreden

Fijne lessen gehad en een gezellig praatje! Goed contact ook

Fijne en gezellig lessen!

Enorm fijne en gezellige tijd met jullie gehad! Bedankt voor de fijne lessen!

Gestructureerd en professioneel

Ik heb mijn lessen met Schipperen als erg prettig ervaren. Beide instructeurs zijn erg vriendelijk en hebben een duidelijk plan van aanpak voor elke leerling. Lessen werden altijd vooruit ingepland en als het een keer verzet moest worden werd daar moeite voor gedaan.

Fijne en nuttige rijlessen

Tijdens de lessen wordt er echt gekeken naar wat jij nog moet verbeteren. Hier ga je dan actief mee aan de slag. Op deze manier werk je succesvol aan het voorbereiden voor je examen en doen ze hun best om je zo goed voorbereid mogelijk op examen te laten gaan.

Leerzaam en respectvol

Fijne lessen, veel herhalingen op dingen die je moeilijk vindt en handige tips en feedback om jezelf beter te laten rijden

Super goed!

Altijd duidelijke lessen en daarom ook alles in een keer gehaald.

Super fijne rijschool

Erg fijne rijinstructeurs!! Erg rustig en fijn in omgang