Altijd goed!

Afgelopen jaren breng ik mijn auto's altijd bij Auto Tielen voor de APK. Ik wordt altijd goed geholpen en werkzaamheden worden uitermate zorgvuldig uitgevoerd.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Denken mee in oplossing. Goed geholpen..

Dankje voor de service

Adequate service

Bieden meteen hulp. Soms met een simpele oplossing.

Heel fijn garagebedrijf

Prima service en kwaliteit met goed en vriendelijk personeel.

Top, alles volgens afspraak

Je weet waar je aan toe bent. Overleg is altijd mogelijk. En geen onaangename verrassingen, ook niet achteraf.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

ondanks het feit dat het onder de motorkap van mijn Peugeot een rommeltje was en die rommel dan ook niet bij de eerste keer kon worden achterhaald/opgeruimd heeft deze grage uiteindelijk alle ongerechtigheden opgeruimd/opgelost.

• Service N.v.t.

Fantastische gasten

Snel en behulpzaam

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service,duidelijk over wat er moet gebeuren en ook belangrijk wat er in de toekomst moet gebeuren Dus gelijk maar laten doen

• Reden bezoek: Andere reden

Netjes geholpen, nette prijs en een gewaasen auto terug!!!

Net en flexibel bedrijf. Mijn afspraak was niet goed doorgekomen maar toch gewoon geholpen. Doorgezocht tot echte probleem boven water was.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Auto rijdt weer als een zonnentje

Goed geholpen en fijn gecommuniceerd.

Prima service.

Airco onderhoud, mijn eerste kennismaking. Direct een afspraak gemaakt voor onderhoud.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Eerst kennismaking en is prima bevallen

Goede sfeer, prima advies en prima kontakten

Toppers

Vriendelijke, behulpzaam, goede service, deskundig.

Enthousiaste medewerkers

Goed geholpen en goed overleg wat afspraken betreft . Prijskaartjes vallen tegenwoordig voor iedereen tegen maar dat is van de categorie helaas pindakaas . Ik ben inmiddels met mijn auto (camper) na onderhoud bij jullie , in 5 probleemloze dagen naar Montenegro gereden . Toptielen !

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Netjes en werd redelijk op de hoogte gehouden

Wel punt van heftige kritiek. Ik geef aan dat ik op een geheim adres woon. Vervolgens staat jullie naam en plaats achter op mijn auto!!!!!! Om veiligheidsredenen heeft rechter toestemming gegeven dat de vader van mijn zoon niet weet waar wij wonen........ Heftig dat er zo met onze veiligheid omgegaan wordt

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Zie uitleg hierboven

TOP service

Mijn wagen, een XC90 van 2003 had een kleine olie lekkage bij de krukaskeerring en deze moest vervangen worden. Het ringetje was 23 euro. Maar daarvoor moest de automaat, het differentieel en het subframe er onderuit. Een klus van 2 dagen. Op mijn verzoek werden de automaat en het differentieel geïnspecteerd. Het differentieel had slijtage en werd weggebracht voor een revisie. Dat duurde veel langer dan verwacht omdat een onderdeel moeilijk te verkrijgen was. Maar ik had een werkopdracht als ballonpiloot in het buitenland waarvoor ik de wagen nodig had. Het differentieel kwam op tijd terug en alles werd weer gemonteerd. Echter tijdens de proefrit hield de automaat er mee op. Een vervelende bijkomstigheid want over 2 dagen zou ik moeten vertrekken. Aan de andere kant was ik blij dat het niet onderweg was gebeurt. De mensen van auto Tielen hebben vervolgens dag en nacht gewerkt om de wagen klaar te krijgen. Het subframe, de automaat werden snel gedemonteerd, ondertussen haalde Roderick zelf een andere automaat uit Eindhoven en zelfs op zaterdag werd er aan de wagen gewerkt om deze gereed te krijgen. En het is gelukt, met 2 dagen vertraging kon ik op weg naar Kopenhagen. Tot op heden rijdt de wagen weer als een zonnetje. Petje af voor zo'n service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Al mijn verwachtingen zijn al overtroffen.

Uitstekende service

Betrouwbare garage in uitvoering van werkzaamheden aan de auto.

Prima.

Deskundig , prijs kwaliteit in orde , snel geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service met een grote glimlach!

Weer goed en naar alle tevredenheid geholpen.

No nonsense, goeie service

vertrouwd adres.

Onjuiste behandeling klachten

Aankoop ging gemakkelijk. Bij problemen werd dit afgedaan als is een tweedehandse auto. Daar draaien wij niet voor op. Gevolg auto 2 weken kwijt. Meerdere malen gevraagd om kostenplaatje, waar geen uitspraak over werd gedaan. Alleen "hier komen wij wel uit". Wij stellen eerst een diagnose. Plotseling toch dingen vervangen en nota ontvangen terwijl problemen niet zijn verholpen. Binnen 3 maanden met zwaar verlies auto weer moeten verkopen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Duidelijker communiceren in kostenplaatje

Snel en gied

Servicegericht

Goede service en communicatie

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Auto rijdt weer al vanouds

Reparatie is gelukt en auto van binnen en buiten geheel gereinigd.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goed geholpen mooie auto prijsstond me ook aan dus ben tevreden.

Goed.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.