Prima de luxe

Auto was toe aan een grote service beurt. In de ochtend de auto gebracht en vervangend vervoer mee gekregen. In de middag gebeld om de aandachtspunten te bespreken en direct omgezet in actie en herstel. Auto netjes gewassen en poetst. Kan weer wat KM mee.. top tot de volgende keer.. ow ja de koffie was ook lekker.

Klant is koning bestaat!

Fantastisch geholpen. Ik was aan het werk en had een platte band en bleek mijn accu kuren te vertonen. Ik woon niet in de buurt. Gelukkig konden de medewerkers van Tielen mij meteen helpen. Zeer vriendelijk te woord gestaan door een leuke vlotte knul aan de balie. Ook de eigenaar was zeer vriendelijk. Ik was met apart gezelschap (cliënt) waar sommige mensen wellicht een beetje van schrikken. Maar ook dat werd prima opgepakt. Eenmaal klaar werd mijn auto ook nog gewassen. Ik was compleet verrast! Nog wat tips meegekregen want er moest nog wel het een en ander gebeuren. Helemaal waar. Helaas heeft de auto het niet gered om dat ook door Tielen te laten maken. De koppeling begaf het in mijn eigen woonplek. Tielen bedankt! Ook voor het gezonde boerenverstand ;-)

goed tot zeer tevreden

duidelijke uitleg omtrent gekochte auto en schriftelijke omschrijving.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? eerlijkheid/vertrouwen

Ik ben zeer vriendelijk en goed geholpen. Kreeg de auto na spoedreparatie zelfs gewassen terug

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Het is prima zo

i

wachtruimte ok. de rest had mij beter bespaard kunnen blijven. een “ goed financieel 2021 gewenst!

• Reden bezoek: N.v.t.

TOP Service!

Omdat mijn winterbanden gemonteerd moesten worden was ik in de garage. Daar werd ik gewezen op het feit dat mijn auto binnenkort apk gekeurd moest worden en of het misschien niet beter was om dit dan ook nu maar uit te voeren? Mijn auto is gekeurd en echt alle vloeistoffen tot aan AddBlue em motorolie werden bijgevuld. TOP service!

Uitstekend, Prima garage

Gebruikte auto gekocht. Nieuwe APK en auto goed afgeleverd Vriendelijke mensen en nog bedankt.

snelle service

was per ongeluk 2 dagen te vroeg voor de afspraak bandenwissel maar kon toch meteen geholpen worden. heel fijn.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Betrouwbare partij met vriendelijke medewerkers

Mn auto al een aantal jaar in onderhoud bij Tielen en altijd goed geholpen, tijdig geïnformeerd over eventuele reparaties. Een schone auto bij een grote beurt. En hele vriendelijke mensen. Een betrouwbare club.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen. Vakkundige monteurs die weten waar ze mee bezig zijn.

Heel goed

Goede service, geen verassingen achteraf, en vooraf een prijsopgave, zo hoort het

Vakkundig

Ik ben altijd weer blij als m'n auto bij de garage is geweest. Hij rijd gelijk weer een stuk lekkerder.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Deskundig en klantvriendelijkheid met een glimlach

Prima garage

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Niks

prima service en snelle afhandeling en goede inruil

top geregeld

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fijne garage

Gebruikte auto gekocht, werd geleverd met nieuwe apk en grote beurt. Vriendelijke mensen, snelle service.

Goed geholpen

Er werd gelijk beleefd gereageerd Er werd direct samen een proef rit Gemaakt en een afspraak gemaakt voor reparatie

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Niets

Teleurgesteld.

11 dec.had ik een afspraak voor grote servicebeurt incl. apk. Helaas is er niks aan een servicebeurt gedaan, want er moesten eventueel onderdelen besteld worden. Mijn contact om auto te starten haperde een beetje, nu is dat veel erger. Er zou een offerte toegestuurd worden voor verdere reparaties. En ik heb geen apk-keuringspapier meegekregen. Dus ben ik teleurgesteld.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Actie ondernemen

Top geholpen, duidelijk en geen poespas

Afspraak is zo gemaakt, je weet precies waar je aan toe bent. Nooit problemen met de auto.

Gemoedelijke sfeer

Was in de wachtruimte wat te koud

• Reden bezoek: N.v.t.
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

prima communicatie en open voor elke manier

Ik ben mijn financiering aan het rondkrijgen , deze garage zet er geen druk achter. Verder goede service ! Ik verwacht de aflevering ook prima !!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede service, vriendelijke man :)

Top service !

Winterbanden onder de auto, snel geregeld en goed. Keurig geïnformeerd over de afspraak en klaar zijn van de auto. Kortom, zoals altijd, super geholpen, professioneel en zonder poespas! Enige goeie garage in t Gooi

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Band laten plakken. scherpe prijs en prima service!!

Vlotte en vriendelijke behandeling

Deskundige informatie en behandeling

Maximaal servicegericht

Ik werd aangenaam verrast door een spontane aanbeveling om mijn kapotte koplamp te laten vervangen, ala minute, terwijl ik nog geen vaste klant was en razendsnel want ik kon er op wachten. Een zeer plezierige ervaring!

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.