Goede service !

👍

het kon beter

op afspraak de auto gebracht om 9:30 voor kleine beurt en APK keuring. werd pas om 16:40 gebeld dat er nog e.e.a. moest gebeuren. volgende dag hoorde ik niks meer, zelf gebeld rond 12:00: pas eind van de middag zou ik gebeld worden. rond 17:00 kon ik pas de auto ophalen.

Altijd plezierig, altijd tevreden, het zijn echte vakmensen.

Ik word hier altijd heel plezierig en snel geholpen, en ik ben altijd tevreden over het resultaat.

Handig afspreken via site en goed geregeld met leenfiets.

Pas de 2e keer dat ik mijn auto een beurt laat geven en laat keuren. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Top! flexibel en vriendelijk wordt er meegedacht en gedaan.

Fijne service

Gebeld over een brandstof lekkage. Tielen pakte het gelijk voortvarend aan. Binnen 24 uur gecontroleerd en gerepareerd! Superfijn!

Top en zeer efficiënte service.

De garage is telefonisch en ook op de website goed bereikbaar. De voortgang van de reparatie werd met mij overlegd en besproken. Op het afgesproken tijdstip was mijn auto gerepareerd. Top service!

Nu drie keer langs geweest en elke keer vriendelijke en snelle service.

Snelle service

Licht deed het niet meer, maar top opgelost

Zoals altijd: Top

Komen hun afspraken na en kijken altijd iets verder dan nodig is om mogelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Helder Duidelijk Vertrouwd

De mensen van de werkplaats zijn heel helder en melden eerlijk wat er nodig is om je auto in topconditie te houden, maar denken ook mee wat echt moet en wat later kan. Betere ervaring dan bij de merkdealer van VW en Audi.

Betrouwbaar, prettig autobedrijf

Heldere en inzichtelijke prijzen, en navenante onderhandelingen. Komt gemaakte afspraken meer dan na, verleent service. Klantvriendelijk en prettig in de omgang. Alle vertrouwen in het bedrijf (eigenaar), de auto en de bij gekochte Bovag garantie.

Je wordt snel geholpen bij kleine reparaties

Prettig klantcontact en uitstekende service

Service gericht en betrouwbaar

Autobedrijf Tielen staat klaar voor haar klanten, denkt mee en kijkt verder dan de meeste andere autobedrijven. Durven fouten toe te geven en houden rekening met de behoefte en wensen van de klant. Autobedrijf Tielen heeft mij nog nooit in de kou laten staan en ik kan iedereen aanraden de auto hier in onderhouden te doen.

Zeer tevreden met onze nieuwe aankoop bij autobedrijf Tielen.

Een goede duidelijke verkoop met een glimlach waardoor wij heel blij zijn met onze nieuwe bolide!!

Netjes en professioneel

Goed en netjes geholpen met nieuwe remblokken. Als extra (gratis) service kentekenplaten vastgeschroefd en m'n auto gewassen teruggekregen. Vervangend vervoer tegen een zeer lage km-vergoeding.

Snelle en goede service

Auto gekocht en alles was perfect geregeld

Duidelijke afspraken, geen verrassingen, geen storingen

Al jaren klant bij dit bedrijf. Prima service en men denkt goed mee. Geen toeters en bellen, gewoon wat nodig is.

Zeer vriendelijk ontvangst!!

Wat fijn was is dat de meneer die ons hielp even mee liep om te kijken wat het probleem met de deuren was. En erg vrolijke man!! Ervaring met andere garage is: “We kijken zelf straks wel even”. Dan voel je je niet serieus genomen. Scharnieren waren kapot en kraakte en piepte enorm. En bij aflevering een gewassen en uitgezogen auto!!! Dat was een aangename verrassing. Erg tevreden! Volgende grote beurt bij TIELEN!

Goede en snelle service en zijn bereid te helpen.

Naar wens

Een nette en zeer service gericht bedrijf. Het geniet zeker een aanbeveling

Super Garage

Helemaal 😊

Prima service.

Fantastische service en vriendelijke medewerkers

Behulpzame ontvangst en op afspraak geregeld..

Goeie, snelle service

Denken mee, reageren snel, lossen alles snel op, nooit kosten zonder overleg.

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!